;
coinex

ارزش بیت کوین به زیر ۴۷۰۰ دلار سقوط کرد؛ پایین‌ترین حد در مدت 13 ماه گذشته

ارزش بیت کوین به صورت غیرمنتظره‌ای سقوط کرده است. ارزش برزگترین ارز دیجیتالی جهان به پایین‌ترین حد خود طی ۱۳ ماهه گذشته رسیده است.

به گزارش تکراتو، هم اکنون هر واحد بیت کوین با ۴۶۴۸ دلار مبادل می‌شود که نسبت به هفته گذشته حدود ۲۵ درصد و در مقایسه با ابتدای سال جاری بیش از ۶۵ درصد کاهش یافته است. غیر از بیت کوین سایر ارزهای دیجیتالی نیز با کاهش ارزش روبه رو شده‌اند.

کاهش ارزش بیت کوین به پایین ترین میزان در مدت 13 ماه گذشته

ارزش بیت کوین چندین ماه ثابت بود اما از هفته گذشته مجددا روند کاهشی به خود گرفته و باعث شده که فعالان این حوزه نگران شوند. گفته شده که دلیل اصلی نوسانات قیمت بیت کوین به ساختار شبه سهام آن مربوط است. یعنی ارزش بیت کوین بر اساس پولی که مردم در بازار برای خرید آن هزینه می‌کنند تعیین می‌شود.


بیشتر بخوایند: سقوط ارزش بیت کوین به پایین ترین میزان در سال ۲۰۱۸


سال گذشته پیش از تعطیلات کریسمس به یکباره تعداد زیادی از کاربران به سوی خرید بیت کوین هجوم آورند و در نتیجه این ارز دیجیتالی ابتدا قله ۱۰ هزاری را فتح کرد و در فاصله کوتاهی هر واحد آن در برابر ۲۰ هزار دلار آمریکا مبادله می‌شد. بهای دیگر ارزهای مجازی هم که به تبعیت از بیت کوین افزایش پیدا کرده بود، حالا در حال کاهشند.

در هفته گذشته ۴۰ میلیارد دلار از ارزش بازار ارزهای دیجیتال کاسته شد که درصد بالایی از کل آن محسوب می‌شد. تحلیلگران بر این باور بودند که اگر ارزش بیت کوین از سطح پشتیبانی ۵ هزار کمتر شود احتمالا تا ۳۵۰۰ دلار هم نزول خواهد کرد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: fortune

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر