;
coinex

جف بزوس شکست آمازون در آینده را پیش بینی کرده است

جف بزوس اعلام کرده که چیزی حدود 30 سال دیگر شاهد شکست آمازون خواهیم بود. البته این گفته برخلاف تصور بسیاری از طرفداران آمازون است.

به گزارش تکراتو، بعد از منتشر شدن خبر ورشکستگی فروشگاه‌های زنجیره‌ای سیرز، جف بزوس همه را با پیش‌بینی جدید خود شوکه کرد. او گفت آمازون نیز به احتمال قوی شکست می‌خورد و ورشکسته خواهد شد. او عمر فروشگاه اینترنتی آمازون را تا ۳۰ سال دیگر پیش‌بینی کرده است.

شکست آمازون تا 30 سال دیگر

جف بزوس شکست آمازون در آینده را پیش بینی کرده است

کمتر شرکتی می‌تواند بدون بلندپروازی مدیرعامل آن به اندازه‌ی آمازون رشد کند و حال بلندپروازی جف بزوس باعث شده او تاریخ ورشکستی شرکت خود را پیش‌بینی کند. ماجرای پیش‌بینی شکست آمازون اولین بار در جلسه‌ای در سیاتل و بعد از ورشکستی فروشگاه‌های سیرز مطرح شد. در این جلسه از جف بزوس پرسیده شد بعد از شکست فروشگاه‌های سیرز چه نکاتی یاد گرفته است و پاسخ او همه را شوکه کرد. او گفت:

آمازون به اندازه‌ای بزرگ نیست که هرگز شکست نخورد، در واقع من پیش‌بینی می‌کنم آمازون نیز روزی ورشکسته شده و شکست خواهد خورد. تعداد کمی از شرکت‌های بزرگ بیش از صد سال عمر می‌کنند.

اگرچه صحبت‌های او کمی ناامیدکننده به نظر می‌رسید اما او در ادامه و در مورد درس‌هایی که می‌توان از شرکت‌های بزرگ ورشکسته شده گرفت، گفت:

ما نباید روی خودمان تمرکز کنیم بلکه باید روی مشتری‌ها تمرکز کنیم. آمازون در حال حاضر عملکرد بسیار خوبی دارد و شاید روزی مانند اپل به یک شرکت تریلیون دلاری تبدیل شود.

باید تا 30 سال دیگر منتظر بود و دید که آیا شکست آمازون اتفاق می‌افتد یا فقط یک پیش بینی است!

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع:   PCMAG

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر