;
coinex

افزایش قیمت خودرو ۵ درصد کمتر از حاشیه بازار صحت ندارد

محمد برازجانی اعلام نمود که افزایش قیمت خودرو ۵ درصد کمتر از حاشیه بازار صحت ندارد. وزارت صنعت این مطلب را تکذیب و هنوز تصمیمی نگرفته است.

به گزارش تکراتو، با افزایش نرخ ارز قیمت خودرو نیز در بازار با افزایش بسیار بالایی روبه رو شد. البته این افزایش فقط مربوط به قیمت بازار خودرو است و هنوز قیمت خودرو به صورت رسمی در کارخانه‌ها افزایش پیدا نکرده است. البته تاکنون خودروسازان و قطعه سازان تلاش زیادی برای افزایش قیمت خودرو انجام داده‌اند که فعلا نتیجه‌ای در بر نداشته است.

تکذیب خبر افزایش قیمت خودرو ۵ درصد کمتر از حاشیه بازار

با وجود اینکه برای افزایش قیمت خودرو جلساتی برگزار شده است، اما هنوز خبری رسمی در این مورد منتشر نشده است. در این زمینه بیشتر شایعات منتشر شده و گفته شده که افزایش قیمت خودرو ۵ درصد کمتر از حاشیه بازار خواهد بود که تکذیب شد.

برازجانی با بیان اینکه وزارت صنعت با مشاوره گرفتن از قطعه‌سازان، خودروسازان و تولیدکنندگانی که در حوزه خودرو فعالیت می‌کنند، بسته پیشنهادی را تهیه کرده است، بیان نمود که دو تا سه جلسه برای بررسی قیمت خودرو برگزار شده و در نهایت تصمیم بر آن است تا پیشنهاد تکمیل‌کننده بسته وزارت صنعت برای تعیین قیمت خودرو نهایی و براساس آن تصمیم گیری‌های لازم صورت گیرد.

 

قیمت روز خودرو را در تکراتو دنبال کنید.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: asrekhodro

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر