;
coinex

نصب اجباری تعدادی اپلیکیشن های داخلی در تلفن همراه خبرساز شد

قرار است تعدادی برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های داخلی مانند پیام رسان‌های بومی به صورت اجباری قبل از فروش گوشی‌های تلفن همراه، بر روی آنها نصب شوند.

به گزارش تکراتو، نصب اجباری تعدادی اپلیکیشن های داخلی بر روی گوشی‌های تلفن همراه خبرساز شد. رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور در واکنش به طرح موضوع نصب اجباری تعدادی اپلیکیشن های داخلی بر روی تلفن همراه توسط شرکت‌های وارد کننده اعلام کرد که چنین چیزی امکان‌پذیر نیست و نتیجه مورد نظر کسانی که آن را ارائه کرده‌اند به دنبال نخواهد داشت.

نصب اجباری تعدادی اپلیکیشن های داخلی

محمد مهدی غفوریان در مورد نصب اجباری تعدادی اپلیکیشن های داخلی و برنامه‌های کاربردی مانند پیام رسان‌های داخلی قبل از فروش اعلام کرد که شدنی نیست و متأسفانه برخی افرادی که هیچگونه تخصصی در این زمینه ندارند نظرات کارشناسانه می‌دهند.

رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی البرز اظهار کرد که نصب برنامه قبل از فروش باعث از بین رفتن پلمب تلفن‌های همراه و مطرح شدن برخی مسائل مانند گارانتی و خدمات پس از فروش می‌شود که در صورت رخ دادن این موضوع، باعث لغو و یا اشکال در این سیستم‌ها می‌گردد.

غفوریان در پاسخ به اینکه می‌توان این اپلیکیشن‌ها را در شرکت‌های تولید نصب کرد، گفت که این کار شاید در نمایندگی‌ها و خود شرکت‌های تولید کننده ممکن باشد اما به زمان زیادی نیاز دارد. به گفته وی نصب اجباری تعدادی اپلیکیشن های داخلی نتیجه عکس خواهد داشت.

وی ادامه داد که برای حمایت از برنامه‌ها و پیام رسان‌های داخلی، به جای طرح چنین موضوعاتی باید کیفیت آنها را بالا برد تا مردم خودشان نسبت به نصب اینگونه پیام‌رسان‌ها رغبت پیدا کنند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر