;
coinex

هشتگ در گوگل مپ ؛ هشتگ زدن به نقشه گوگل اضافه شد

هشتگ زدن به نقشه گوگل (Google Maps) اضافه شد. هشتگ در گوگل مپ ویژگی جدیدی است که این غول تکنولوژی آن را برای استفاده هر چه بهتر کاربران از Google Maps فراهم کرده است. 

گوگل مپ بدون سر و صدا ویژگی جدیدی را به برنامه خود اضافه کرده تا کاربران بهتر بتوانند مکان های توصیه شده توسط دیگران را بیابند. گوگل مپس در حال حاضر در بخش نظرات از هشتگ زدن پشتیبانی می‌کند.

هشتگ در گوگل مپ

با ویژگی جدید اضافه شدن هشتگ در گوگل مپس کاربران قادر خواهند بود تا تجربه های خود را در قالب زدن هشتگ در بخش کامنت ها به افراد دیگر منتقل کنند.

به عنوان مثال اگر در رستورانی هستید که برای یک قرار شبانه یا صرف ناهار محل مناسبی برای خانواده‌هاست می‌توانید با هشتگ مربوطه این رستوران را به دیگران معرفی کرده و یا محل های مناسب دسترسی برای معلولان را با #ویلچر مشخص کنید.

به گفته techcrunch، گوگل پیشنهاد می‌کند که کاربران در هر کامنت حداکثر از 5 هشتگ استفاده کرده و در انتهای نظرات خود قرار دهند تا خواندن آنها برای کاربران نیز آسان‌تر باشد.

با زدن هشتگ در گوگل مپس می‌توانید موقعیت های خاص را برای استفاده بهتر با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

این غول تکنولوزی تایید کرد که هشتگ زدن در گوگل مپس بیش از یک هفته است که در دستگاه های اندرویدی اجرا شده و تنها به اعضای برنامه راهنمای محلی Google Maps معرفی شده است. راهنمای محلی گوگل مپس برنامه ای است که به اعضا خود اجازه می‌دهد تا نظرات، تصاویر و دانسته های خود درباره بنگاه ها و دیگر مکان هایی را که دیده‌اند، با دیگران به اشتراک بگذارند.

گوگل پیشنهاد می‌کند که کاربران با این ویژگی جدید نقشه گوگل علاوه بر کمک به افرادی که به دنبال رستوران های خاص (مانند رستوران هایی که غذاهای رژیمی سرو می‌کنند) می‌گردند، می‌توانند با زدن هشتگ جاذبه های محلی و یا نقاط گردشگری در مکان های مختلف را به دیگران معرفی کنند.

اما هشتگ در گوگل مپ برخلاف اینستاگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی، باید برای استفاده کاربران مفید باشد. به عنوان مثال به کار بردن هشتگ های معمول مانند #عشق و یا #غذا مطمئنا سودمند نخواهد بود.

با افزودن هشتگ به Google Maps نقشه های گوگل می‌تواند به پلتفرم بهتری برای پیدا کردن بنگاه های اقتصادی و یا سایر مکان های مختلف باشد.

گوگل می‌گوید که برای استفاده از ویژگی جدید هشتگ در گوگل مپس تنها کافی است که روی لینک آن در بخش نظرات کلیک کنید و با این کار شما به لیستی از مکان هایی دسترسی دارید که دارای هشتگ مشابه هستند.

هنوز زمان خاصی برای استفاده از ویژگی هشتگ در Google Maps برای سیستم عامل iOS یا وب اعلام نشده است.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام.اززحماتشماتشکرمیشود

    پاسخ