;
coinex

سرقت اطلاعات مشتریان در حمله هکرها به شرکت دل (Dell)

با حمله هکرها به شرکت دل برخی اطلاعات مشتریان این کمپانی از قبیل رمز عبور آنها به سرقت رفت. اما این کمپانی می‌گوید که مشکلی برای اطلاعات کارت های بانکی کاربران در این حمله هکری بوجود نیامده است.

در اوایل ماه جاری هکرها تلاش کردند تا به شبکه دل نفوذ کرده و اطلاعات مشتریان را بدست آورند. در حالی که گفته می‌شود هیچ شواهدی از موفقیت این حمله هکری وجود ندارد، اما ممکن است که برخی از اطلاعات مشتریان به سرقت رفته باشد.

حمله هکرها به شرکت دل در ۹ نوامبر (۱۸ آبان) اتفاق افتاد. این شرکت می‌گوید که این اطلاعات به نام های مشتری، آدرس های ایمیل و رمزهای عبور یا پسوردهای آنان محدود شده بود و هیچ جزئیات دیگری مانند اطلاعات کارت اعتباری تحت تاثیر قرار نگرفته است. اما اگر یک حساب کاربری در وب‌سایت Dell.com دارید و از همان کلمه عبور در جای دیگری نیز استفاده می‌کنید، بهتر است که هر چه زودتر پسورد خود را تغییر داده و برای هر کدام یک رمز عبور منحصر به فرد بگذارید.

پس از حمله هکرها به شرکت دل این کمپانی اقدامات لازم را انجام داده و با مقامات تماس گرفته است، اما از فاش کردن حجم این عملیات هک و اطلاعات به سرقت رفته خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر