;
coinex

انحنای قاب آیپد پرو 2018 عادی است!

اپل انحنای قاب آیپد پرو 2018 را تایید می‌‌کند، اما اشاره می‌کند که این نقص در تبلت 800 دلاری اپل عادی است. این شرکت با معرفی آیپد پرو 2018 به چالش جدیدی در خصوص خمیدگی قاب آلومینیومی این دستگاه وارد شد.

اپل تقریبا دو ماه بعد از معرفی iPad Pro مدل 2018 اذعان کرد که ممکن است برخی از خریداران آیپدهای 11 و 12 اینچی این شرکت، محصول خود را با انحنای کمی از قاب آلومینیومی آن دریافت کنند، اما این شرکت به هیچ عنوان آن را غیر طبیعی نمی‌داند!

انحنای قاب آیپد پرو 2018

پس از معرفی تبلت 800 دلاری اپل در اوایل آبان 97، گزارش های مختلفی درباره خمیدگی و شکستن این دستگاه در خبرگزاری های مختلف منتشر شد. تست های خمیدگی آیپد پرو مدل 2018 نشان می‌دهد که این دستگاه به راحتی و با فشار می‌تواند از وسط شکسته و خم شود.

اکنون خبر می‌رسد که بسیاری از خریداران تبلت جدید اپل این دستگاه را با انحنای قاب آن دریافت کرده‌اند، اما با این وجود کوپرتینویی ها این تغییر شکل در پوشش دستگاه را یک عارضه جانبی طبیعی از فرایند تولید می‌دانند و می‌گویند که این موضوع هیچ تاثیری بر عملکرد آن نخواهد داشت.

علاوه بر این، اپل در ادامه توضیح می‌دهد که این خم جزئی در شاسی آیپد پرو در طول زمان بیشتر نخواهد شد و نباید آن را به عنوان یک نقص در نظر گرفت. این شرکت علت خم شدن قاب این دستگاه را به دلیل فرایند خنک کاری آلومینیوم و قطعات پلاستیکی آن می‌داند.

باید دید که آیا این خمیدگی شاسی می‌تواند در فروش آیپدهای 11 و 12 اینچی اپل با قیمت 800 دلاری آن تاثیر بگذارد یا خیر.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: dailymail

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر