;
coinex

حافظه 1 ترابایتی سامسونگ برای گوشی های هوشمند

سامسونگ اعلام کرد که موفق به ساخت حافظه 1 ترابایتی برای گوشی های هوشمند شده است. با این حجم از حافظه، تجربه کاربری متفاوتی را خواهیم داشت.

فضای ذخیره سازی گوشی های هوشمند ما در طول سالها افزایش یافت. اکثر گوشی های فعلی با حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت به بازار عرضه می‌شوند، اما به نظر می‌رسد که دوران گوشی هایی با همین مقدار حافظه هم به پایان راه رسیده است.

حافظه 1 ترابایتی سامسونگ برای گوشی های موبایل

سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که موفق به ساخت حافظه فلش 1 ترابایت برای گوشی های هوشمند شده است. به ادعای این کمپانی، آنها جزو اولین کسانی هستند که فضای ذخیره سازی اسمارت فون ها را به سمت 1 ترابایت خواهند برد.

معاون فروش و بازاریابی بخش مموری سامسونگ می‌گوید که 1 ترابایت حافظه eUFS برای کاربران نسل های بعدی تلفن همراه تجربه کاربری شبیه به نوت بوک ها را به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: بهترین فلش مموری های 2018 ؛ معرفی برترین کارت های حافظه

اگر سامسونگ به موقع بتواند این حافظه فلش را در خط تولید پرچمدارن 2019 سری گلکسی S به کار بگیرد، احتمالا باید برای حافظه 1 ترابایتی گلکسی اس 10 -البته در برخی نسخه‌های آن- خود را آماده کنیم.

اگر حافظه 1 ترابایتی به موقع در اختیار بخش موبایل سامسونگ قرار نگیرد، کاندیدای بعدی استفاده از آن بدون شک گلکسی نوت 10 خواهد بود.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر