;
coinex

بررسی و دانلود اپلیکیشن پولچین ؛ نحوه کسب درآمد از پولچین (poolchin) چگونه است؟

اپلیکیشن پولچین (poolchin) یک برنامه آنلاین موبایل است که به ادعای توسعه دهندگانش می‌توان از آن کسب درآمد کرد. ما با دانلود اپلیکیشن پولچین این برنامه را بررسی کرده و شما را با نحوه کسب درآمد از اپ poolchin آشنا می‌کنیم.

توسعه دهندگان این اپ ادعا می‌کنند که با دانلود اپلیکیشن پولچین کاربران قادر خواهند بود که به کسب درآمد از آن مشغول شوند. تبلیغات هوشمند و طراحی هدفمند و قابلیت ثبت و انتشار انواع تبلیغات رایج به شکل آنلاین و به صورت 24 ساعته از مشخصات این برنامه است.

بررسی اپلیکیشن پولچین

تبلیغات هدفمند و اثر بخش یکی از مهمترین ویژگی هایی است که در تبلیغات پولچین دیده می‌شود. توسعه دهندگان این برنامه معتقدند که پول چین علاوه بر آنکه پلتفرمی برای انتشار آگهی و معرفی محصولات و خدمات صاحبان کسب و کار است، می‌تواند راهی برای کسب درآمد هم باشد.

پس از دانلود پولچین این برنامه برای نصب روی گوشی دسترسی های متعددی از جمله امکان دسترسی به تصاویر، فهرست شماره تلفن ها و دیگر فایل های دستگاهتان را از شما درخواست می‌کند.

بررسی اپلیکیشن پولچین

در صفحه اصلی برنامه و در منوی بالایی آن بخش های تبلیغات، کاریابی، قرعه کشی و پیش بینی دیده می‌شود.

تبلیغات: همان قسمتی است که کاربر می‌تواند با دیدن تبلیغات مختلف از آن کسب امتیاز کرده و سپس بر اساس امتیازهای به دست آمده در قرعه کشی این برنامه شرکت کرده و یا در خواست پول کند.

برای دیدن هر تبلیغ زمان معینی در نظر گرفته شده است، سپس کاربر برای دریافت امتیاز باید به یک سوال پاسخ دهد تا امتیاز دیدن آن تبلیغ برایش ثبت شود.

کاریابی: این قسمت هنوز در اپ poolchin فعال نشده است. با ورود به این قسمت با چنین جمله ای روبرو خواهید شد؛ بزودی بزرگترین مرجع کاریابی کشور به صورت رایگان در اختیار کاربران این برنامه قرار می‌گیرد.

قرعه کشی: همان گونه که از اسم این قسمت هم مشخص است، در این بخش از اپ، گجت ها و دستگاه های مختلفی برای قرعه کشی بین کاربران قرار خواهد گرفت. کاربرانی که امتیازهای لازم را از این برنامه به دست آورده باشند، مجاز به شرکت در قرعه کشی پولچین خواهند بود.

پیش‌بینی: این قسمت هم هنوز در این اپلیکیشن فعال نشده است. در واقع فعلا هیچ مسابقه ای برای پیش بینی وجود ندارد.

در صفحه اصلی این برنامه و در پایین نیز 4 گزینه دیده می‌شود. دعوت دوستان، پروفایل، ثبت کدچین و ثبت بن چین

بن چین چیست

بن چین (بلیط تخفیف الکترونیکی) توسط برنامه سازان این اپ طراحی و ارائه شده است تا صاحبان مشاغل و کسب و کارهای مختلف بتوانند بن های الکترونیکی تخفیف دار خود را در این قسمت ثبت کنند.

کاربران پس از دیدن تبلیغات و جمع آوری امتیازات لازم بن چین ها را دریافت کرده و می‌توانند از تخفیف های آن در فروشگاه ها و مراکز تفریحی مربوط به آن بن چین استفاده کنند.

کدچین چیست

کدچین هم به مانند بن چین یک بلیط الکترونیکی است، اما با این تفاوت که در هنگام خرید و خدمات آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد. درست به مانند بن چین، صاحبان مشاغل می‌توانند کدهای الکترونیکی تخفیف دار خود را در بخش کدچین ثبت کنند تا کاربرانی که خرید آنلاین انجام می‌دهند بتوانند از تخفیف هایی که آنان در نظر گرفته‌اند، استفاده کنند.

پولچین فقط از صاحبان کسب و کارها می‌خواهد تا به تعهدات تخفیف هایی که قرار داده‌اند، پایبند باشند تا در لیست مشتریان خوش حساب این برنامه قرار گرفته و از مزایای آن برخوردار شوند.

گروه های کسب و کاری و مشاغل مختلف لازم است تا در این بخش قرارداد خود را نیز ثبت کنند.

چگونه از اپلیکیشن پولچین پول در بیاوریم؟

سازندگان اپلیکیشن poolchin در معرفی این برنامه می‌گویند که اولین و بزرگترین پروژه تبلیغات رسمی آنلاین فوق هدفمند است که برای معرفی گسترده خدمات و محصولات صاحبان مشاغل با کمترین هزینه و سریعترین زمان ممکن طراحی شده است.

در تعریف استراتژی درآمدی پولچین نیز به این موضوع اشاره شده است که به منظور ایجاد جذابیت در امر تبلیغات و توسعه بازار عرضه و تقاضا، ایده نوین کسب درآمد برای کاربران از طریق دیدن تبلیغات ارائه شده است. در واقع اساس سازوکار این برنامه بدین شکل است. صاحبان مشاغل در این اپلیکیشن تبلیغات خود را قرار می‌دهند و افراد زیادی برای کسب درآمد وارد آن می‌شوند.

چگونه از اپلیکیشن پولچین پول در بیاوریم؟

اینکه چنین شیوه تبلیغاتی چه تاثیری روی این برندها خواهد داشت، موضوع بحث ما نخواهد بود، اما مطمئنا بیشتر کسانی که اپلیکیشن پولچین را دانلود و نصب می‌کنند به امید کسب درآمد از این برنامه هستند.

برای کسب درآمد از اپلیکیشن پولچین باید به سراغ صفحه اصلی این برنامه بروید. تبلیغاتی به شما نشان داده می‌شود. با کلیک روی هریک از این تبلیغات به صفحه مربوطه هدایت خواهید شد.

پس از دیدن چند تبلیغ (3 تبلیغ) دیگر قادر نخواهید بود که به صورت رایگان ادامه دهید. صفحه ای برایتان باز می‌شود و به شما می‌گوید که برای ادامه فعالیت باید هزینه ثبت نام را پرداخت کنید. این هزینه شامل یک اشتراک یکساله به مبلغ 10 هزار تومان است.

البته در توضیحات خود اپ آمده است که برای عضویت و دیدن تبلیغات بیشتر باید ثبت نام کامل انجام شود و مبلغ حق عضویت آن که به صورت سالیانه خواهد بود، 20 هزار تومان است.

با دیدن هر تبلیغ امتیازاتی برایتان ثبت خواهد شد. این امتیازها برای شرکت در قرعه کشی و یا دیگر بخش های اپلیکیشن برایتان کاربرد دارد و البته به گفته توسعه دهندگان آن می‌توانید درخواست واریز وجه نقد هم بکنید.

آیا پولچین کلاهبرداری است؟

برای درخواست واریز نقدی در پولچین باید حداقل 20 هزار تومان به دست آورده باشید تا بتوانید مبالغ نقدی را به حساب خودتان واریز کنید.

در توضیحات این برنامه آمده است که برای کسب درآمد بیشتر می‌توانید به شکل آنلاین بازاریابی کرده و یا فروش داشته باشید. برای این کار کافیست تا از منوی کسب درآمد درخواست آگهی تبلیغاتی خود و یا دیگران را ثبت کنید و از پورسانت آن بهره مند شوید.

مسولان این برنامه کسب درآمد آنلاین ادعا می‌کنند که تنها با دریافت سفارش چند آگهی در روز کاربران می‌توانند درآمدی چشمگیر و قابل توجهی برای خود کسب کنند. پرداخت و واریز این پورسانت ها به حساب کاربران به شکل هفتگی خواهد بود.

شیوه کسب درآمد از پولچین چیزی شبیه به اپلیکیشن پولیک است. کسب درآمد از پولیک با اما و اگر های بسیاری همراه بود. فقط کافی است در اینترنت سرچ کنید تا به مطالب مختلفی درباره آن برسید. اما آیا پولچین کلاهبرداری است؟

برای اطلاع بیشتر از سازو کار پولیک می‌توانید به مطلب بررسی اپلیکیشن پولیک و یا “آیا کسب درآمد از پولیک ممکن است” مراجعه کنید.

در توضیحات دیگری که برای نحوه پول درآوردن از پولچین گفته شده است، به دعوت از دوستان اشاره می‌شود. با دعوت از دوستانتان از طریق شبکه های اجتماعی وعده درآمد بیشتر داده شده است. دوستان شما پس از دانلود اپلیکیشن پولچین و نصب آن می‌توانند با تکمیل پروفایل خود و وارد کردن کد شما به عنوان معرف، 1000 تومان دریافت کنند. در این صورت شما نیز به عنوان معرف 2000 تومان درآمد خواهید داشت.

دانلود اپلیکیشن پولچین

 

برای دانلود اپلیکیشن پولچین می‌توانید از چند راه استفاده کنید. به سایت پولچین به آدرس www.poolchin.com بروید و اپ آن را دانلود و نصب کنید.

دانلود  poolchin از وب‌سایت

در کافه بازار و یا مایکت هیچ اثری از این برنامه نخواهید دید و این موضوع یک امتیاز منفی برای آن خواهد بود، اما می‌توانید از گوگل پلی آن را دریافت کنید.

دانلود اپ پولچین از گوگل پلی

در گوگل پلی نظرات زیادی ثبت نشده است، اما یکی از کاربران پس از دانلود اپلیکیشن پولچین و نصب آن به نظر می‌رسد که از این برنامه چندان راضی نباشد. او می‌نویسد:

قسمت سوالاتشو گذاشتن برای اینکه طرف امتیاز کسب نکنه .گزینه جواباش هم مشکل داره. یا نشون داده نمیشه و فقط قسمت تیک گزینه ها دیده میشه یا اینکه دو تا از گزینه ها تکراریه . هرکدومم که بزنی اشتباه میشه و امتیازی دریافت نمیکنی

کاربر دیگری به نام علیرضا این برنامه را با پولیک مقایسه کرده و می‌گوید “یه چیزی تو همون مایه های پولیک هست. ۲۰هزارتومان هم باید برای عضویت پرداخت کنید که ایشالله تا سال آینده بتونید همینو ازش در بیارید”

در هر صورت اپلیکیشن های اینچنینی به بازار ایران راه یافته و بیش از پیش رشد خواهند کرد، اما یادتان باشد که قبل از دانلود و نصب چنین برنامه هایی به طور کامل درباره آنها تحقیق کنید. برای دانلود اپلیکیشن پولچین نیز عجله نکنید، ابتدا کمی بررسی کرده و سپس ان را نصب کنید.

در صورت کار با این برنامه و کسب درآمد از آن، ما و دیگر کاربران تکراتو را با کامنت های خود در بخش نظرات آگاه کنید.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    اره فقط ۷۰۳۰خوبه کد معرف m4404را بزنید تو برنامه۷۰۳۰

    پاسخ

    اینا همش الکیه فقط اپ ۷۰۳۰ که میشه ازش کسب درامد کرد از بازار دانلود کنید.
    کد معرف223344

    پاسخ

    اره منم ۷۰۳۰ رو نصب کردم و دارم ازش کسب درامد میکنم واقعا این اپ محشره🖒🖒🖒

    پاسخ