;
coinex

راه‌اندازی سامانه تلفنی آدرس برای خرید یا اجاره خانه در تهران

خرید آپارتمان در تهران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اغلب افراد است. سامانه تلفنی آدرس برای خرید یا اجاره ملک در شهر تهران به همین منظور راه اندازی گردید.

عکس از تمام فضاهای خانه، ترسیم موقعیت اتاق‌ها و پلان، ثبت جزئیات واحد و ساختمان بخشی از 140 مورد اطلاعاتی است که در بازدید کارشناسان آدرس ثبت می‌شود.

استارتاپ آدرس، به شیوه‌ای متفاوت خانه‌ها را معرفی می‌کند؛ وقتی صاحب ملک یا مشاور املاک، خانه خود را برای فروش یا اجاره به این مجموعه می‌سپارد، کارشناسان معماری آدرس به آن خانه رفته و از تمام فضاها عکاسی می‌کنند و با ترسیم پلان خانه، مشخصات دقیق هر بخش از ساختمان و واحد را ثبت می‌کنند: از میزان نورگیر بودن و ارتفاع سقف گرفته تا برند گاز و هود…

دسترسی به این خانه‌ها تا پیش از این، تنها از طریق وب سایت آدرس امکان‌پذیر بود، اما به تازگی این مجموعه اقدام به راه‌اندازی سامانه تلفنی آدرس به شماره 02174269 نموده است. به این صورت که شخص برای خرید یا اجاره خانه با این سامانه تماس گرفته و نیاز خود را اعلام می‌کند، کارشناسان آدرس مشخصات کامل خانه شامل عکس، پلان و اطلاعات مختلف خانه‌های موجود را ارسال می‌کنند، تا فردی که در جستجوی خانه است تنها به بازدید حضوری خانه‌هایی برود که در نگاه اول با خواسته‌های او شباهت دارد.

ویژگی‌های استارت آپ آدرس؛ سامانه تلفنی خرید و اجاره ملک در تهران

اگر از دسته افرادی هستید که به دلیل مشغله زیاد فرصت جستجو بصورت آنلاین را ندارید و  تمایل دارید که آگهی‌های بروز خانه را به شیوه‌ای متفاوت بر روی گوشی موبایل دریافت کنید این سامانه تلفنی دسترسی افراد را به بانکی چندین هزار خانه‌ای امکانپذیر می‌سازد. هر خانه پس از ثبت در آدرس درصورتی که با معیارهای افراد تطابق داشته باشد، به وی اطلاع داده می‌شود.

معمولاً زمانی که در جستجوی خانه هستید، اطلاعات ناقص و بعضاً اشتباه باعث می‌شود به بازدیدهای فراوانی بروید، دغدغه و نگرانی که بسیاری از افراد در هنگام خرید خانه با آن مواجه شده‌اند؛ بازدیدهایی که اگر در ابتدا اطلاعاتی از آن خانه‌ها وجود داشت احتمالاً از ابتدا بازدیدی انجام نمی‌شد. اگر به‌طور دقیق مشخص کرد، 140 پارامتر توسط آدرس کارشناسی می‌شود که شامل اطلاعاتی دقیق و کامل از موقعیت اتاق‌ها و پلان، نوع کفپوش، برند لوازم، دسترسی‌های محلی و مواردی از این قبیل است.

 

همچنین تصاویری با کیفیت از کلیه بخش‌های ساختمان عکاسی می‌شود تا بتوان پیش از مراجعه حضوری هرآنچه برای انتخاب خانه لازم است به صورت جزئی و شفاف در اختیار داشت.

کارشناسان آدرس پس از ثبت نیاز شخص، در روزهای آتی نیز گزینه‌های جدید را ارسال کرده و برای مواردی که نیاز به بازدید حضوری باشد، با مالک یا مشاور املاک این مورد را نیز برای شخص هماهنگ می‌کنند.

در حال حاضر سامانه تلفنی آدرس برای اجاره آپارتمان یا رهن و اجاره خانه در مناطق یک تا پنج تهران فعال است و بزودی سایر مناطق را پوشش خواهد داد.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر