;
coinex

جمع آوری 1 میلیارد تومان در جشنواره وب و موبایل ایران برای پویش سیل کارآفرینی

نشست خبری پویش سیل کارآفرینی به عنوان پیوست فرهنگی دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، دوشنبه ۷ تیر ۹۸ در خانه فرهنگ دیهیم برگزار شد.

در ابتدای این نشست الفت‌نسب عنوان کرد: “در اختتامیه جشنواره وب و موبایل سال گذشته تصمیم گرفتیم مجموعه «بساز» را راه‌اندازی کنیم تا کسب‌وکارها به کمک یکدیگر، مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند.‌ پویش سیل کارآفرینی به کمک بساز، جشنواره وب و موبایل ایران و رانگو از امروز آغاز می‌شود و تا پایان این پروژه که اختتامیه جشنواره وب و موبایل است، پروژه‌ها را تکمیل خواهیم کرد.

در این پویش کسب‌وکارهای آنلاین حمایت‌های جدی دارند. جلسه‌هایی تشکیل دادیم و مجموعه‌هایی مثل اسنپ و دیجی‌کالا به این پویش اضافه شده‌اند و با مجموعه‌های دیگر که در طول این کمپین به ما می‌پیوندند، کار را جلو خواهیم برد. این اتفاق خوبی است و به دور از همه هیجانات که بین کسب‌وکارهای آفلاین و آنلاین بوده است، سعی داریم تا کمک کنیم.”

حمیده حبیبی در این نشست خبری آمار و ارقامی درباره پویش سیل کارآفرینی ارائه داد. او دلیل اسم پویش کارآفرینی را به این دلیل دانست که سیل غرب کشور، چرخه اقتصادی را مختل کرده است.

او اشاره کرد:

ما ۵۰  مورد شناسایی کردیم و شخصا از تمام آنها بازدید کرده‌ام. بیش از ۸۰ درصد مغازه‌ها تعطیل شده‌اند و درگیر رفع نیازهای اولیه خود هستند. اگر این خانواده‌ها را توانمند کنیم، آنها می‌توانند به این چرخه برگردند. ما با مصاحبه، شناسایی و تایید افراد محلی، ۵۰ مورد را شناسایی کردیم. این ۵۰ مورد مشاغل خرد و کوچکی هستند و بعد از تایید، اطلاعات آنها را در سایت رانگو قرار داده‌ایم.

ارزش تقریبی کمک به آنها ۴۳۰ میلیون تومان است و تمام آنها در پلدختر هستند. اگر این کار به خوبی پیش برود، به روستاهای اطراف هم خواهیم رفت. بخشی از مسئولیت اجتماعی ما این است که بتوانیم در حد توان خود کاری کنیم. در مرحله بعدی به دنبال راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی، راه‌اندازی و توانمندسازی هستیم.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام دوستان،
    گروه ما طرح پاسخگویی رایگان به سوالات فنی برای شما ارائه میده.

    chistatech.com

    مشاوره در زمینه طراحی اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ، طراحی وب سایت، طراحی بیزینس پلن و سئو

    پاسخ