;
coinex

نمایشگاه شهر هوشمند با حمایت نهاد ریاست جمهوری و وزارت کشور برگزار می‌شود

در پی برگزاری موفق دوره اول نمایشگاه؛ دومین نمایشگاه بین المللی شهر هوشمند از تاریخ ۲۲ تا ۲۴ دی ماه 1398 در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

از جمله حامیان این رویداد می‌توان به نهاد ریاست جمهوری (مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت)، وزارت کشور (مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار)، وزارت راه و شهرسازی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اشاره کرد.

این نمایشگاه بزرگترین رویداد حوزه شهر هوشمند در کشور در مساحت 21000 متر مربع است و پش بینی می‌شود بالغ بر 400 شرکت از حوزه‌های مرتبط در شهر هوشمند در این رویداد مشارکت کنند.

این نمایشگاه با محورهای حمل و نقل هوشمند، محیط زیست هوشمند، تجهیزات زیرساخت‌های اطلاعات و مخابرات ،ساختمان‌‌های هوشمند، امنیت در شهرهای هوشمند، دولت هوشمند، سلامت، آموزش و ورزش، موضوعات مستقل، انرژی واقتصاد هوشمند برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه توسعه بازار شهر هوشمند و بهبود کیفیت زندگی شهری؛ استفاده از تجربیات موفق دیگر کشورها و آشنایی فعالان حوزه فاوای کشور با آخرین دستاوردهای حوزه شهر هوشمند اعلام شده است.

از جمله نکات ویژه این نمایشگاه برگزاری استارتاپ ویکند شهری سه روزه در طی برگزاری نمایشگاه شهر هوشمند و معرفی برگزیدگان در روز اختتامیه است.

همچنین در این نمایشگاه ضمن برگزاری کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی سعی می‌شود تا آموزش‌های کاربردی در خصوص شهر هوشمند ارایه شود. محورهای اصلی پنل‌های تخصصی نمایشگاه شهر هوشمند شامل استقرار عدالت اجتماعی در شهر هوشمند، نقش استارتاپ‌های ورزش و سلامت در توسعه شهر هوشمند، توسعه اکوسیستمی استارتاپی و خدمات شهروندی در بستر شهر هوشمند، ایجاد مراکز شتابدهنده شهری، اقتصاد نوآورانه در شهر هوشمند و نقش کارآفرینی محلات تهران در توسعه اقتصاد دیجیتال است.

همچنین در این نمایشگاه ضمن برگزاری کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی سعی می‌شود تا آموزش‌های کاربردی در خصوص شهر هوشمند ارایه شود.

باتوجه به این که فرآیند ثبت نام نمایشگاه از اول مرداد ماه شروع شده متقاضیان جهت حضور در این رویداد می توانند با شماره‌های 22893242 و 22893244 تماس حاصل کرده و یا به آدرس اینترنتی www.iransmartcity.com مراجعه کنند.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر