;
coinex

ترسناک ترین فیلم های 2024 ؛ مرور بهترین فیلم های ترسناک سال

ژانر ترسناک همواره و در تمام سالیان اخیر از محبوب‌ترین ژانرهای سینمایی بوده است. با این وصف، در آستانه سال 2024 سوالی مهمتر از اینکه ترسناک ترین فیلم های 2024 کدامند؟ برای طرفداران این ژانر وجود ندارد.

در سال 2024 فیلم‌های ترسناک مثل همیشه با قدرت حضور دارند. علاوه بر چند اثر جدید، ادامه فرنچایزهای قبلی و موفق سینمایی در این سال عرضه می‌شوند و دوست‌داران ژانر ترسناک می‌توانند سال خوبی داشته باشند. اما بهترین فیلم های ترسناک 2024 کدامند؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ترسناک ترین فیلم های 2024

ترسناک ترین فیلم 2024 کدام است؟ اگر این سوال شما است به جای ارائه یک پاسخ، سعی می‌کنیم در این مطلب یک لیست جامع از بهترین فیلم های سینمایی ترسناک 2024 ارائه کنیم تا با خیالی راحت مدت‌ها در آغاز سال جدید خود را سرگرم آثار ترسناک کنید.

ترسناک ترین فیلم های 2024
ترسناک ترین فیلم های 2024

سال 2024 اتفاقا سال پرباری برای طرفداران ژانر وحشت است و انتخاب یک اثر به عنوان ترسناکترین فیلم 2024 اصلا کار ساده‌ای نیست. در آثار سال جدید میلادی نام بازیگران معروف چون نایت شیامالان، جوردان پیل و تیم برتون دیده می‌شود.

از طرفی فرنچایزهای مدرن و جذابی چون یک مکان آرام یا فرنچایز قدیمی اما محبوب بیگانه نیز در 2024 بار دیگر بازمی‌گردند. پس به جای جستجوی بهترین فیلم ترسناک 2024 با ما در معرفی لیست ترسناک ترین فیلم های 2024 همراه باشید.

شنای شبانه (Night Swim)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: برایس مک‌گوایر
  • بازیگران: کری کاندون، وایت راسل، نانسی لنهان، بن سینکلر
  • تاریخ پخش: 5 ژانویه 2024

شنای شبانه از جمله برترین فیلم های ترسناک 2024 است که در نخستین بخش از مقاله به آن می‌پردازیم. این فیلم در واقع بر اساس فیلم کوتاهی به همین نام ساخته شده که در سال 2014 منتشر شده بود. کارگردانی این فیلم ترسناک جنی 2024 بر عهده برایس مک‌گوایر است و در لیست بازیگران آن نام‌های آشنایی چون وایت راسل، نانسی لنهان و بن سینکلر دیده می‌شوند.

داستان فیلم شنای شبانه که در لیست پرفروش ترین فیلم ترسناک 2024 نیز جای می‌گیرد، درباره زنی با بازی کری کاندون بوده که برنده جایزه اسکار شده است. او وقتی که شب برای شنا به استخر می‌رود یک روح شیطانی سخت او را می‌ترساند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2024

بهترین فیلم های اکشن 2024

خیالی (Imaginary)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: جف وادلو
  • بازیگران: بتی باکلی، ورونیکا فالکون، دین دی لیکرو، متیو ساتو
  • تاریخ پخش: 2 فوریه 2024

یکی از ترسناک ترین فیلم های 2024 کار جدید جف وادلو خواهد بود. او پیش از این با فیلم‌هایی چون جرئت یا حقیقت و جزیره فانتزی به شهرت رسیده و بعید نیست که یکی از بهترین فیلم ترسناک های 2024 را نیز بسازد.

فیلم خیالی در واقع چندمین فیلمی است که کمپانی بلوم هاوس پروداکشنز با همکاری وادلو تولید می‌کند. داستان این فیلم ترسناک جدید درباره زنی با بازی بتی باکلی است که با بازگشت به خانه‌ای که در دوران کودکی در آن بزرگ شده متوجه می‌شود که دوست خیالی دوران کودکی‌اش اتفاقا خیالی نیست و کاملا واقعی است. این دوست خیالی کودکی اما حالا شدیدا از او ناراضی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های کوتاه

بهترین انیمه های سینمایی جهان

بگهد (Baghead)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: آلبرتو کوردور
  • بازیگران: فریا آلن، جرمی اروین، پیتر مولن
  • تاریخ پخش: 8 فوریه 2024

بگهد از دیگر مواردی است که در لیست بهترین فیلم های ترسناک 2024 جای می‌گیرد. این فیلم ترسناک جدید 2024 داستان مردی به نام کوین را روایت می‌کند که با جادوگری به نام بگهد آشنا شده است. او یک شیپ شیفتر است و می‌تواند پاسخ سوالات مهم کوین را بدهد.

این فیلم که می‌تواند ترسناک ترین فیلم 2024 باشد نخستین فیلم بلند آلبرتو کوردور محسوب می‌شود و باید دید آیا او در این تجربه موفق عمل می‌کند. او پیش از این فیلم کوتاهی با همین نام نیز کارگردانی کرده بود که عامل شهرتش شد. در شمار بازیگران این فیلم که برای انتشار در فوریه 2024 آماده می‌شود، نام‌هایی چون فریا آلن، جرمی اروین و پیتر مولن دیده می‌شود.

یک مکان آرام: روز اول (A Quiet Place: Day One)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: مایکل سارنوسکی
  • بازیگران: لوپیتا نیونگو، جوزف کوین، الکس وولف
  • تاریخ پخش: 8 مارس 2024

شاید ترسناکترین فیلم 2024 دنباله مجموعه نسبتا پرطرفدار یک مکان آرام باشد. این سری ترسناک حالا با سومین قسمت خود به پرده نقره‌ای بازمی‌گردد و مدعی عرضه بهترین فیلم ترسناک 2024 است.

این فیلم به عنوان یکی از ترسناک ترین فیلم های 2024 اسپین‌آفی برای قسمت اول محسوب می‌شود و در آن شاهد روزهای نخستین هستیم که هیولاهای بیگانه شروع به مبارزه با بشریت می‌کنند. کارگردان این فیلم به جای جان کرازینسکی، مایکل سارنوسکی است که پیش از این با فیلم پیگ به شهرت رسیده بود.

در فهرست بازیگران این مورد از بهترین فیلم های سینمایی ترسناک 2024 نیز نام‌هایی جدیدی چون لوپیتا نیونگو و جوزف کوین دیده می‌شود که با سریال چیزهای عجیب به شهرت رسیدند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی تاریخ سینما

بهترین فیلم های زامبی

فیلم جدید مت بتینلی اولیپین و تایلر گیلت (The untitled Universal Monsters film)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: مت بتینلی اولیپین، تایلر گیلت
  • بازیگران: ملیسا باررا، دن استیونز، کاترین نیوتن، انگوس کلود
  • تاریخ پخش: 19 آپریل 2024

در شرایطی که اطلاعاتی از تاریخ پخش، کارگردان و بازیگران فیلم جدید یونیورسال پیکچرز منتشر شده اما هیچکس نام آن را نمی‌داند. این اثر بی‌نام با توجه به کارگردانی مت بتینلی اولیپین و تایلر گیلت که برای فیلم‌های معروف جیغ شناخته می‌شوند و البته حضور بازیگرانی چون ملیسا باررا، دن استیونز،‌ انگوس کلود و کاترین نیوتن طبیعتا باید در فهرست ترسناک ترین فیلم های 2024 جای گیرد.

در حال حاضر جزئیات خاصی از داستان نمی‌دانیم اما این دو کارگردان توانا در ژانر وحشت احتمالا با هیولاهای وحشتناک و هیجان‌انگیز جدیدی روبرو می‌شوند، پس باید منتظر یکی از برترین فیلم های ترسناک 2024 باشیم.

بازگشت به سایلنت هیل (Return to Silent Hill)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: کریستف گان
  • بازیگران: جرمی اروین، هانا امیلی اندرسون
  • تاریخ پخش: 26 آپریل 2024

بازگشت به سایلنت هیل شاید پرفروش ترین فیلم ترسناک 2024 باشد. این اقتباس از سری بازی‌های ویدیویی پرطرفدار سایلنت هیل در قسمت جدید خود داستان جیمز ساندرلند با بازی جرمی اروین را دنبال می‌کند.

او بعد از نامه مرموزی که به دستش می‌رسد به شهر باز‌می‌گردد و به دنبال عشق گمشده خود است. هانا امیلی اندرسون دیگر بازیگر شناخته شده این فیلم ترسناک جدید 2024 است. باید دید آیا در روزگاری که اقتباس‌ها از بازی‌های ویدیویی کمتر موفق عمل می‌کنند، بازگشت به سایلنت هیل می‌تواند بهترین فیلم ترسناک 2024 باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی

بهترین فیلم های بیوگرافی

ناظران (The Watchers)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: ایشانا شیامالان
  • بازیگران: داکوتا فانینگ، جورجینا کمپبل
  • تاریخ پخش: 7 ژوئن 2024

دختر ام نایت شیامالان قرار است در نخستین تجربه کارگردانی خود یک اثر ترسناک را برای سال 2024 آماده کند و باید دید آیا با یکی از ترسناک ترین فیلم های 2024 مواجهیم یا خیر.

این فیلم ترسناک جنی 2024 داستان مینا با بازی داکوتا فانینگ را روایت می‌کند که یک هنرمند جوان است و با سه غریبه در جنگل به دام می‌افتد. در شمار بازیگران این فیلم نام‌هایی چون جورجینا کمپبل که پیش از این در فیلم Barbarian نیز بازی کرده بد دیده می‌شود. این فیلم ترسناک جدید 2024 برای اکران در ژوئن 2024 برنامه‌ریزی شده است.

فضای ترسناک (Horror scope)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: اسپنسر کوهن، آنا هلبرگ
  • بازیگران: جیکوب باتالون، هامبرلی گونزالس، اولون فوئره، آلانا بودن
  • تاریخ پخش: 28 ژوئن 2024

احتمالا فضای ترسناک یکی از بهترین فیلم های ترسناک 2024 خواهد بود. این فیلم ترسناک جنی 2024 نخستین تجربه کارگردانی اسپنسر کوهن و آنا هلبرگ محسوب می‌شود.

ما پیش از این جیکوب باتالون را با فیلم‌های مرد عنکبوتی و ایفای نقش در کنار تام هاردی در سه فیلم مرد عنکبوتی به خاطر داریم، اما او حالا در فیلم کوهن و هلبرگ قرار است به نقش اول یک داستان ترسناک بدل شود که شاید ترسناکترین فیلم 2024 باشد.

داستان فیلم درباره شخصیتی با بازی باتالون است که دوستان و نزدیکانش بعد از یک طالع‌بینی عجیب درباره سرنوشت خود، یکی یکی می‌میرند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به چون هامبرلی گونزالس، اولون فوئره و آلانا بودن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های نتفلیکس

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

تله (Trap)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: ام نایت شیامالان
  • بازیگران: جاش هارتنت، هیلی میلز، ونسا اسمیت
  • تاریخ پخش: 2 آگوست 2024

خود ام نایت شیامالان هم در رقابت با دختر خود قصد دارد یکی ترسناک ترین فیلم های 2024 را بسازد و قرار است با اثری به نام تله به سینما بازگردد. شاید با توجه به سوابق شیامالان، مخاطبان از تله انتظار بهترین فیلم ترسناک 2024 را داشته باشند.

در حال حاضر اطلاعات خاصی از داستان این فیلم در دست نیست پس نمی‌توان با قاطعیت گفت که با ترسناک ترین فیلم 2024 مواجهیم. با این وجود بینندگان از این کارگردان انتظار یک کار خوب را با حضور بازیگرانی چون جاش هارتنت، هیلی میلز و ونسا اسمیت دارند.

بد حرف نزن (Speak No Evil)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: جیمز واتکینز
  • بازیگران: جیمز مک‌آووی، مکنزی دیویس، اسکات مک‌نیری
  • تاریخ پخش: 9 آگوست 2024

بد حرف نزن نیز می‌تواند یکی از بهترین فیلم های سینمایی ترسناک 2024 باشد که بازسازی آمریکایی از نسخه دانمارکی فیلمی به همین نام، محصول 2022 است. بازسازی آمریکایی که مورد نظر ماست را جیمز واتکینز کارگردانی می‌کند و با حضور بازیگرانی چون جیمز مک‌آووی، مکنزی دیویس و اسکات مک‌نیری انتظار یکی از برترین فیلم های ترسناک 2024 را داریم.

داستان فیلم درباره سفر آخر هفته یک خانواده است که قرار است سفری رویایی باشد اما به کابوسی عجیب بدل می‌شود. این فیلم ترسناک جدید 2024 برای اکران در آگوست 2024 برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترکی تاریخ

بهترین انیمه های عاشقانه

بیگانه: رومولوس (Alien: Romulus)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: فدی آلوارز
  • بازیگران: ایزابلا مرسد، کیلی اسپنی
  • تاریخ پخش: 17 آگوست 2024

فرنچایز بیگانه با شکل و شمایلی جدید و بازیگران جدید قرار است با قدرت به سینما بازگردد و شاید یکی از ترسناک ترین فیلم های 2024 باشد. داستان این فیلم جدید نیز در همان جهان قبلی رخ می‌دهد اما اینجا تفاوت‌ها به شخصیت‌ها و بازیگران مربوط است.

در قسمت جدید البته برخی شخصیت‌های فیلم‌های قبلی که آن‌ها را می‌شناسیم هم حضور دارند اما احتمالا شمار افراد و شخصیت‌های جدید هم چشمگیر خواهد بود. با توجه به سابقه این فرنچایز انتظار می‌رود بیگانه جدید از پرفروش ترین فیلم ترسناک 2024 باشد.

کارگردانی فیلم جدید بیگانه: رومولوس بر عهده فدی آلوارز است و بازیگرانی چون ایزابلا مرسد و کیلی اسپنی در آن به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه داستان این مورد از برترین فیلم های ترسناک 2024 می‌خوانیم: «جوانانی از دنیای دور باید با وحشتناک‌ترین شکل زندگی در جهان روبرو شوند.»

بیتل جویس 2 (Beetlejuice 2)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: تیم برتون
  • بازیگران: مایکل کیتون، وینونا رایدر، کاترین اوهارا، مونیکا بلوچی، ویلم دافو، جاستین ترو
  • تاریخ پخش: 6 سپتامبر 2024

بازگشت بیتل جویس محبوب با یکی از بهترین فیلم های ترسناک 2024 از مهمترین اخبار ژانر وحشت در سال جدید میلادی است. در واقع، مدت زیادی است که طرفداران فیلم نخست منتظر فیلم دیگری با این عنوان هستند و حالا که بیش از 30 سال از اکران بیتل جویس گذشته، تیم برتون کارگردان و مایکل کیتون شخصیت اصلی آن اثر بار دیگر با هم برای ساخت قسمت دوم همکاری می‌کنند.

همین همکاری خود کافی است تا بتوانیم با خیال راحت بیتل جویس 2 را در فهرست بهترین فیلم ترسناک های 2024 جای دهیم. با وجود این اشاره به اینکه وینونا رایدر و کاترین اوهارا نیز در فیلم جدید حاضرند می‌تواند دلیل دیگری بر جذاب‌تر شدن بیتل جویس باشد.

بر این مورد بیفزایید حضور چهره‌های سرشناسی چون مونیکا بلوچی، ویلم دافو و جاستین ترو در فیلم جدید را که نشان می‌دهد برادران وارنر برای عرضه پرفروش ترین فیلم ترسناک 2024 آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های خون آشامی

بهترین فیلم های ترسناک ترکی

لبخند 2 (Smile 2)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: پارکر فین
  • بازیگران: نائومی اسکات
  • تاریخ پخش: 18 اکتبر 2024

بعد از 2 سال از عنوان موفق لبخند که در سال 2022 پخش شد، دنباله این فیلم با عنوان لبخند 2 اکران می‌شود و انتظار می‌رود که یکی از بهترین فیلم های سینمایی ترسناک 2024 باشد.

داستان لبخند 2 هنوز مشخص نیست و حتی از بازیگران آن نیز صرفا حضور نائومی اسکات تا به حال تایید شده است. البته که کارشناسان بر احتمال حضور مجدد کایل گالنر، جسی تی‌آشر، گیلیان زینسر و رابین وایگرت هم‌نظرند.

کارگردانی این اثر که می‌تواند ترسناک ترین فیلم 2024 باشد بر عهده پارکر فین است و کمپانی پارامونت آن را برای اکران در نیمه دوم اکتبر 2024 درنظرگرفته است.

آدریفت (Adrift)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: دارن آرونوفسکی
  • بازیگران: جرد لتو
  • تاریخ پخش: زمانی نامشخص در سال 2024

یکی از ترسناک ترین فیلم های 2024 فیلم آدریفت به کارگردانی دارن آرونوفسکی است که از جمله بازیگران آن جرد لتو خواهد بود. اخبار فعلی حاکی از این است که آدریفت در سال 2024 اکران می‌شود و شاید حتی ترسناکترین فیلم 2024 باشد، با این وجود باید بدانید که پروژه آدریفت که هنوز در مراحل پیش‌تولید به سر می برد سال‌ها است که در دست توسعه و تولید است و باید دید آیا بالاخره آرونوفسکی آن را به پایان می‌رساند یا نه.

آنچه از این فیلم می‌دانیم اینکه داستان آن درباره آدریفت، یک شبح با توانایی‌های ویژه است که در یک کشتی زندگی می‌کند. داستان فیلم در واقع اقتباسی از داستان کوتاه کوجی سوزوکی است که استودیوی Blumhouse وظیفه تولید آن را بر عهده دارد.

ذکر این نکته هم ضروری به نظر می‌رسد که قرار بود مراحل تولید در سال 2023 آغاز شود تا فیلم برای سال 2024 آماده شود، اما در حال حاضر هیچ اطلاع دقیقی از تاریخ انتشار در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس

بهترین فیلم های فرانسوی

کلاغ (The Crow)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: روپرت سندرز
  • بازیگران: لورا بیرن، دنی هیوستون، بیل اسکارشگورد
  • تاریخ پخش: 26 سپتامبر 2024

نسخه جدید کلاغ آنطور که گفته شده قرار است بازآفرینی مدرنی از رمان گرافیکی جیمز اوبر با همین نام باشد. در این فیلم که احتمالا از بهترین فیلم ترسناک های 2024 است بازیگرانی چون لورا بیرن، دنی هیوستون و بیل اسکارشگورد حاضر خواهند بود.

داست بانی (Dust Bunny)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: برایان فولر
  • بازیگران: مادس میکلسن، سیگورنی ویوور، دیوید دستمالچیان
  • تاریخ پخش: زمانی نامشخص در سال 2024

یکی از بهترین فیلم ترسناک های 2024 فیلم داست بانی به کارگردانی برایان فولر خواهد بود. این فیلم ترسناک جنی 2024 داستان دختر نوجوانی است که از همسایه خود می‌خواهد به او کمک کند هیولای زیر تختش را به قتل برساند. این دختر تصور می‌کند که هیولای مذکور خانواده‌اش را خورده است.

ستاره سریال هانیبال، مادرس میکلسن و یگورنی ویوور از جمله بازیگران اصلی این فیلم هستند. در حال حاضر تاریخ دقیق انتشار فیلم اعلام نشده اما از آنجایی که فیلم در مراحل پس از تولید است، احتمالا در طول سال جدید میلادی به عنوان یکی از ترسناک ترین فیلم های 2024 منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ژانر سرقت تاریخ سینما

بهترین فیلم های جاسوسی

چهره‌های مرگ (Faces of Death)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: دنیل گلدهابر
  • بازیگران: باربی فریرا، دیکر مونتگومری، جوزی توتا، جرمین فاولر
  • تاریخ پخش: زمانی نامشخص در سال 2024

یکی از ترسناک ترین فیلم های 2024 کار جدیدی از دنیل گلدهابر است که پیش از این در سال 2018 با فیلم Cam در ژانر وحشت خودی نشان داده است. او پس از آن فیلم، با فیلم هیجان‌انگیز How to Blow Up a Pipeline  بیشتر شناخته شد و نقدهای مثبت زیادی دریافت کرد.

داستان چهره‌های مرگ که جدیدترین فیلم گلدهابر است اما درباره زنی است که ویدیوهای خشونت‌آمیزی از بازسازی چندین صحنه مرگ معروف از فیلم‌های مختلف سینمایی را کشف می‌کند. در شمار بازیگران این فیلم نام باربی فریرا و دیکر مونتگومری از سریال چیزهای عجیب دیده می‌شود. از دیگر نام‌های آشنا نیز می‌توان به جوزی توتا و جرمین فاولر اشاره کرد.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف به نظر نمی‌رسد که این فیلم در واقع بازسازی فیلمی به همین نام متعلق به 1978 است و در حال حاضر تاریخ پخش آن مشخص نیست اما به احتمال زیاد در طول سال 2024 اکران می‌شود.

بدعت گذار (Heretic)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: اسکات بک، برایان وودز
  • بازیگران: سوفی تاچر، کلوئی ایست، هیو گرانت
  • تاریخ پخش: زمانی نامشخص در سال 2024

اسکات بک و برایان وودز بعد از نویسندگی و ساخت فیلم موفق یک مکان آرام، در سال 2023 با ساخت فیلمی علمی تخیلی به نام 65 خود را به چالش کشیدند و حالا با بدعت‌گذار به ژانر ترسناک بازگشته‌اند.

آن‌ها تجربه خوددر کار با ژانرهای مختلف را اثبات کرده‌اند و در ساخت یک فیلم علمی تخیلی هم موفق بودند. حال باید دید آیا می‌توانند یکی از بهترین فیلم های ترسناک 2024 را نیز عرضه کنند.

داستان بدعت‌گذار درباره دو زن مذهبی است که بازیچه نقشه‌های شوم یک مرد عجیب و خطرناک می‌شوند. جز این چیز خاصی دیگری از داستان نمی‌دانیم. نقش این دو دختر را احتمالا سوفی تاچر و کلوئی ایست ایفا می‌کنند و هیو گرانت نیز آن مرد عجیب داستان خواهد بود.

لازم به ذکر است که گرچه اعلام شده فیلم در سال 2024 پخش می‌شود اما باید بدانید که تاریخ انتشار دقیقی توسط A24 تاکنون اعلام نشده و این فیلم از جمله آثاری است که با اعتصاب اتحادیه بازیگران و نویسندگان در تابستان 2023 با مشکلاتی در فرایند تولید مواجه شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها درباره قاتل های سریالی

بهترین فیلم های برنده اسکار

معصوم (Immaculate)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: مایکل موهان
  • بازیگران: سیدنی سوینی، سیمونا تاباسکو، آلوارو مورته
  • تاریخ پخش: 25 آپریل 2024

در Immaculate که یکی از ترسناک ترین فیلم های 2024 است سیدنی سوینی در قامت یک مسیحی متدین بار دیگر با مایکل موهان همکاری می‌کند. داستان درباره یک کلیسای کاتولیک ایتالیایی با رازهایی مخوف است که سوینی در نقش کاراکتر سسیلیا برای کشف آن‌ها اقدام می‌کند.

در این فیلم که برای اکران در آپریل 2024 برنامه‌ریزی شده بازیگران دیگری از جمله سیمونا تاباسکو و آلوارو مورته ایفای نقش خواهند کرد.

بلند (Longlegs)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: اوز پرکینز
  • بازیگران: نیکلاس کیج، آلیشیا ویت، مایکا مونرو
  • تاریخ پخش: زمانی نامشخص در سال 2024

در فیلم بلند که از جمله برترین فیلم های ترسناک 2024 است نیکلاس کیج بار دیگر در ژانر ترسناک به ایفای نقش خواهد پرداخت. این بار در کنار آلیشیا ویت و مایکا مونرو و به کارگردانی اوز پرکینز.

داستان این فیلم درباره یک مامور پلیس فدرال آمریکا FBI به نام لی پارکر است که بر روی یک پرونده مربوط به یک قاتل زنجیره‌ای کار می‌کند. نیکلاس کیج اینجا نقش قاتل را ایفا می‌کند.

این نکته هم لازم به ذکر است که با وجود کامل شدن مراحل تولید فیلم و آماده انتشار بودن آن، هنوز هیچ تاریخ دقیقی از سوی کمپانی سازنده برای انتشار فیلم بلند اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اسلشر

بهترین فیلم های ماجراجویی

مکسین (MaXXXine)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: تی وست
  • بازیگران: میا گوت، میشل موناهان، الیزابت دبیکی، جیانکارلو اسپوزیتو، لیلی کالینز، کوین بیکن، بابی کاناواله
  • تاریخ پخش: زمانی نامشخص در سال 2024

تی وست کار خود در ساخت و پخش فیلم‌های ترسناک را در سال جدید با MaXXXine ادامه می‌دهد. این اثر در واقع سومین بخش از مجموعه او محسوب می‌شود و داستان آن پس از وقوع رویدادهای فیلم X جریان دارد.

بازیگر اصلی این فیلم میا گوت در نقش شخصیت مکسین است که در دهه 1980 میلادی در تلاش برای پیشرفت و شناخته‌شدن به عنوان یک بازیگر موفق است. در این فیلم بازیگران معروف دیگری چون میشل موناهان، الیزابت دبیکی، جیانکارلو اسپوزیتو، لیلی کالینز، کوین بیکن، بابی کاناواله، و خواننده هالسی نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند. با وجود آماده بودن فیلم جهت انتشار، کمپانی A24 هنوز تاریخ دقیق پخش فیلم را اعلام نکرده است.

نوسفراتو (Nosferatu)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: رابرت اگرز
  • بازیگران: لیلی روز دپ، ویلم دافو، آرون تیلور جانسون، بیل اسکارسگارد، نیکولاس هولت، اما کرین، رالف اینسون
  • تاریخ پخش: 25 دسامبر 2024

انتظار می‌رود که یکی از ترسناک ترین فیلم های 2024 را رابرت اگرز ارائه کند. داستان این فیلم درباره شخصیتی به نام الن با بازی لیلی روز دپ است که خون‌آشام‌های باستانی او را تعقیب می‌کنند. او در این فیلم با بازیگرانی از جمله ویلم دافو، بیل اسکارسگارد، آرون تیلور جانسون، نیکولاس هولت، اما کرین و رالف اینسون همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های حوادث طبیعی

بهترین فیلم های بر اساس بازی ویدیویی

بی‌همتا (The One)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: جاکی بردلی
  • بازیگران: ملیسا باررا، نیکولاس هولت، لانا کوندور
  • تاریخ پخش: زمانی نامشخص در سال 2024

ملیسا باررا که با بازی در فیلم‌های ترسناک به شهرت زیادی رسیده در سال 2024 هم قرار است با فیلم ترسناک بی‌همتا بر صحنه حاضر شود. این فیلم به کارگردانی جاکی بردلی و با حضور نیکولاس هولت و لانا کوندور ساخته شده است.

داستان فیلم درباره شخصیتی به نام باربارا تیلور است که برای یافتن عشق واقعی در یک مسابقه تلویزیونی شرکت می‌کند. او در اواخر این مسابقه و از ترس اینکه شاید نتواند عشق واقعی را پیدا کند وحشت‌زده است. نیکولاس هولت یکی از اصلی‌ترین شخصیت‌های مرد فیلم است و لانا کوندور بازیگر معروف فیلمTo All The Boys I’ve Loved Before  از دیگر دخترانی است که با باربارا رقابت می‌کند. در حال حاضر تاریخ دقیق انتشار فیلم اعلام نشده اما به احتمال زیاد در طول سال 2024 منتشر می‌شود.

سلمز لات (Salem’s Lot)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: گری دابرمن
  • بازیگران: اسپنسر تریت کلارک، لوئیس پولمن، پیلو آسبک، الفره وودارد، بیل کمپ
  • تاریخ پخش: زمانی نامشخص در سال 2024

طرفداران سلمز لات چند سالی است که انتظار نسخه جدیدی از آن را دارند و در گذشته نیز قرار بود در سال‌های 2022 یا 2023 این بازسازی منتشر شود. با این وجود کمپانی سازنده هر سال برنامه انتشار سلمز لات جدید را لغو کرد تا انتظار برود یکی از ترسناک ترین فیلم های 2024 همین عنوان باشد.

در حال حاضر مراحل تولید فیلم کاملا به پایان رسیده و تریلرهای آن نیز منتشر شده است. با این اوصاف باید در سال 2024 منتظر اکران سلمز لات باشیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک IMDb

بهترین فیلم های جنایی و معمایی

شلبی اوکس (Shelby Oaks)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: کریس استاکمن
  • بازیگران: کمیل سالیوان، سارا دورن، کیث دیوید، مایکل بیچ
  • تاریخ پخش: زمانی نامشخص در سال 2024

یکی از جالبترین گزینه‌ها در فهرست بهترین فیلم ترسناک های 2024 فیلم شلبی اوکس است که کارگردان آن، کریس استاکمن در واقع یک منتقد فیلم معروف در یوتیوب محسوب می‌شود و با این فیلم نخستین تجربه کارگردانی خود را از سر می‌گذراند.

داستان فیلم درباره زنی جوان است که به دنبال خواهر گم‌شده خود می‌گردد اما در این حین متوجه می‌شود که شیطان خیالی که در دوران کودکی از آن شنیده بود، واقعیت دارد. در حال حاضر تاریخ دقیق انتشار این فیلم مشخص نشده است.

ترسناک 3 (Terrifier 3)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: دامین لئون
  • بازیگران: دیوید هاوارد تورنتون، لورن لاورا، سامانتا اسکافیدی
  • تاریخ پخش: 25 اکتبر 2024

فرنچایز Terrifier نیز در سال 2024 با انتشار Terrifier 3 ادامه پیدا خواهد کرد و در حال حاضر بازگشت شخصیت آرت د کلون تایید شده است.

آرت د کلون قرار است در شب کریسمس و در حالی که اهالی مایلز کانتی در آرامش به سر می‌برند بر سر آن‌ها خراب شده و هرج‌ومرجی بی‌نظیر به‌پا کند.

این فیلم به عنوان یکی از ترسناک ترین فیلم های 2024 برای انتشار در اکتبر 2024 برنامه‌ریزی شده و احتمالا از بهترین فیلم های سینمایی ترسناک در سال 2024 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کودکانه

بهترین فیلم های هوش مصنوعی

موضوع: یک داستان موذیانه (Thread: An Insidious Tale)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: جرمی اسلاتر
  • بازیگران: کومیل نانجیانی، مندی مور
  • تاریخ پخش: زمانی نامشخص در سال 2024

یکی دیگر از برترین فیلم های ترسناک 2024 فیلم موضوع: یک داستان موذیانه است که قرار است اسپین‌آفی برای فرنچایز پرطرفدار Insidious باشد. این فیلم البته داستان مستقلی دارد و هر مخاطبی می‌تواند به تماشای آن بنشیند.

کومیل نانجیانی و مندی مور شخصیت‌های اصلی این فیلم هستند و داستان نیز درباره زندگی یک زوج است که با استفاده از جادو به گذشته سفر می‌کنند تا مانع از مرگ دختر خود شوند. با این وجود همه چیز مطابق تصور و انتظار آن‌ها پیش نمی‌رود و این اقدام عواقب ناخوشایندتری برای آن‌ها در پی دارد.

کارگردانی و نویسندگی این فیلم بر عهده جرمی اسلاتر بوده و کمپانی سازنده هنوز تاریخ دقیق انتشار آن را اعلام نکرده است.

سلاح‌ها (Weapons)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: زک کرگز
  • بازیگران: پدرو پاسکال، رنات راینسو
  • تاریخ پخش: زمانی نامشخص در سال 2024

فیلم سلاح‌ها به کارگردانی زک کرگز احتمالا از موفق‌ترین فیلم‌های ترسناک 2024 خواهد بود. کرگر پیش از این و با فیلم Barbarian در سال 2022 به شهرت رسیده و حالا قصد دارد با کمک بازیگر توانایی چون پدرو پاسکال، یک فیلم ترسناک جدید و اصیل خلق کند.

پاسکال در نقش اصلی فیلم سلاح‌ها ظاهر می‌شود و گفته می‌شود که از دیگر بازیگران فیلم رنات راینسو است. از آنجایی که این فیلم در مراحل پایانی تولید به سر می‌برد احتمالا در طول سال جدید میلادی به عنوان یکی از ترسناک ترین فیلم های 2024 منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی 2024

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

وینی پو: خون و عسل 2 (Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: رایس فریک واترفیلد
  • بازیگران: اسکات چمبرز، رایان اولیوا، سیمون کالو
  • تاریخ پخش: 16 فوریه 2024

نسخه تاریک و خونین داستان وینی پو و دیگر حیوانات کوه صد درخت قرار است با فیلم ترسناک Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2 ادامه پیدا کند.

این فیلم در واقع ادامه فیلم ترسناک سال 2023 است و کارگردانی و نویسندگی آن برعهده رایس فریک واترفیلد است. حضور شخصیت‌های اصلی از جمله وینی پو، پیگلت و کریستوفر رابین نیز تایید شده و انتظار می‌رود که تیگر و جغد نیز به این ترکیب اضافه شوند تا با ترسناک ترین فیلم جهان مواجه باشیم.

ویچبورد (Witchboard)

ترسناک ترین فیلم های 2024

  • کارگردان: چاک راسل
  • بازیگران: مدیسون آیسمن، جیمی کمپل بور، چارلی تاهان
  • تاریخ پخش: زمانی نامشخص در سال 2024

ویچبورد از جمله جذابترین و ترسناک ترین فیلم های 2024 خواهد بود که داستان آن زنی به نام امیلی با بازی مدریسون آیسمن و ارتباط او با یک فرقه قدیمی جادوگری را دنبال می‌کند. این اتفاقات با کشف یک تخته پاندولیوم رخ می‌دهد.

دیگر بازیگر معروف این فیلم که شاید ترسناک ترین فیلم جهان باشد جیمی کمپل بور از سریال معروف چیزهای عجیب است که در ویچبورد نقش یک متخصص طلسم را ایفا می‌کند. ویچبورد در واقع بازسازی یک فیلم ترسناک کلاسیک از سال 1986 است که چاک راسل کارگردانی آن را برعهده دارد و احتمالا در طول سال 2024 منتشر می‌شود.

سوالات متداول

ترسناکترین فیلم 2024 کدام است؟

نمی‌توان در حال حاضر به طور دقیق یک یا چند فیلم را برتر از بقیه دانست اما ما در این مقاله فهرستی از ترسناک ترین فیلم های 2024 به شما ارائه کردیم.

دنباله کدام فرنچایزهای ترسناک در سال 2024 پخش می‌شود؟

فیلم‌های موضوع: یک داستان موذیانه، وینی پو: خون و عسل 2، ترسناک 3، مکسین و بازگشت به سایلنت هیل از جمله آثاری هستند که در سال 2024 و در ادامه فرنچایزهای محبوب قبلی منتشر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ترسناک ترین فیلم های 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر