;
coinex

دوربین سامسونگ گلکسی اس 11 سنسور 108 مگاپیکسلی خواهد داشت

دوربین سامسونگ گلکسی اس 11 (Galaxy S11)، پرچم‌دار ۲۰۲۰ غول تکنولوژی کره‌ای احتمالا قرار است با ویژگی‌های جدید دوربین‌اش همگان را شگفت‌زده کند. شایعه از این قرار است که برند جدید بهترین گوشی سامسونگ قرار است با سنسور دوربن ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه شود.

این درحالی است که لنز اصلی دوربین پرچم‌دار کنونی این کمپانی یعنی گلکسی S10 ،  سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دارد. شایعه این پرش از ۱۲ به ۱۰۸ مگاپیکسل هواداران دنیای فناوری را تحت تاثیر قرار داده است. در ماه آگوست ۲۰۱۹،‌ سامسونگ از سنسور دوربین Isocell Bright HMX رونمایی کرد که نخستین سنسور بالای ۱۰۰ مگاپیکسلی به شمار می‌رود.

از شایعه تا واقعیت در مورد دوربین سامسونگ گلکسی اس 11

این سنسور با همکاری شیائومی ساخته شده و انتظار می‌رود که برای نخستین بار بر روی اسمارت‌فون‌های شیائومی CC9 Pro و می نوت ۱۰ (Mi Note) به کار روند. این رونمایی در همین چند هفته آینده رخ خواهد داد.

با این حال این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ بر روی نسل دوم سنسور Isocell Bright HMX کار کند. این شایعه بزرگتری است که می‌گوید از نسل دوم این سنسورها در Galaxy S11 استفاده خواهد شد.


بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ ؛ با جیب خالی گوشی اندروید ارزان چی بخریم؟


اما سوال اینجاست که دوربین سامسونگ گلکسی اس 11 با چنین رزولوشن بالایی چه کارایی خواهد داشت؟‌ در حقیقت کاربران احتمالا با کیفیت ۱۰۸ مگاپیکسلی تصاویر زیادی را ثبت نخواهند کرد، بلکه این سنسور و تکنولوژی هوشمند‌ آن تصاویری با جزئیات بالا و درخشان را با کیفیت ۲۷ مگاپیکسلی ثبت خواهد کرد.

عرضه سامسونگ گلکسی اس 11 چه زمانی است؟

مطابق برنامه‌ریزی گوشی پرچمدار جدید سامسونگ ۱۸ فوریه ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. تا آن زمان باید منتظر بمانیم و رویاپردازی کنیم. نظر شما در مورد دوربین سامسونگ گلکسی اس ۱۱ ، پرچم‌دار ۲۰۲۰ غول کره‌ای چیست؟ آن را در قسمت نظران با تکراتو در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر