;
coinex

بهترین پاوربانک های 2019 : برترین شارژرهای قابل حمل برای موبایل و تبلت

هر پاوربانکی می‌تواند گوشی شما را شارژ کند، ولی باید محصولی را بخرید که بهترین قیمت و راندمان را داشته باشد. در این مطلب بهترین پاوربانک های 2019 را معرفی کرده‌ایم.

بهترین پاوربانک های 2019 باید بتوانند در ازای هزینه پرداختی شما بالاترین سرعت شارژ را به همراه بیشترین میزان راحتی در زمینه حمل و تعذیه باتری گوشی یا تبلتتان ارائه کنند. سوالی که برخی افراد مطرح می‌کنند این است که کار این ابزارهای تغذیه کننده صرفا شارژ کردن باتری یک دستگاه است، بنابراین چه پیچیدگی در رابطه با خرید یک شارژر همراه وجود دارد؟ جواب این سوال این است که همه پاوربانک ها به شیوه یکسانی ساخته نمی‌شوند.

این محصولات هم مانند سایر ساخته‌های دست بشر قیمت ارزان و گران دارند و گاهی مواقع صرفا پول برند خود را دریافت می‌کنند. علاوه بر این، یک پاوربانک خوب چیزی بیشتر از ابز‌اری آجر شکل با توانایی شارژ گوشی و یک خروجی USB است.

اولویت‌های اصلی ما در خرید یک پاور بانک این است که این محصول سرعت شارژ بالایی (برای خودش و گوشی یا تبلت ما) داشته باشد، به ما اطمینان دهد که در طول روز انرژی مورد نیاز را برای شارژ دستگاه‌های دیگری را هم ارائه می‌کند، و جیب ما را هم خالی نکند.

بهترین پاوربانک های 2019 ؛ در انتخاب پاوربانک به چه عواملی دقت کنیم؟

بهترین پاوربانک های 2019 همچنین باید چند پورت شارژ کارآمد داشته باشند تا کاربر مجبور نباشند انواعی از کابل‌ها را برای شارژ کردن گوشی یا تبلتش با خودش حمل کند. طراحی و ظرفیت شارژ دو عامل مهم دیگر در انتخاب یک پاوربانک خوب هستند، اما پارامترهایی نظیر قابلیت شارژ وایرلس یا شارژ خورشیدی، نمایشگر LCD و مقاومت در برابر آب و ضربه را هم نباید فراموش کنیم.

ظرفیت پاوربانک

ظرفیت پاوربانک اغلب نادیده گرفته می‌شود. ظاهرا نیازی نیست که بدانید واحد میلی آمپر ساعت (mAh) چه توضیحاتی را با خود بیان می‌کند، زیرا زمانی که گوشی شما به یک باتری 4000 mAh مجهز باشد باید پاوربانکی را خریداری کنید که حداقل 4000 mAh ظرفیت داشته باشد، اما حقیقت چیز دیگریست. راندمان خروجی هیچ منبع شارژ قابل حملی 100 درصد نیست، به این نحو که خروجی بیشتر آن‌ها 65 درصد است و در این بین پاوربانک هایی هم هستند که می‌توانند با حداکثر خروجی 80 تا 90 درصد گوشی هوشمند شما را شارژ کنند. شما باید این پاوربانک ها را خریداری کنید.

برای این که یک گوشی با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را به طور کامل شارژ کنید، به یک شارژر قابل حمل با ظرفیتی در حدود 6000 mAh نیاز خواهید داشت. پس اگر در یک آگهی تبلیغاتی شنیدید که یک پاوربانک 5000 mAh می‌تواند باتری گوشی شما را دو بار به طور کامل شارژ کند، آن آگهی را باور نکنید؛ مگر در صورتی که گوشی شما یک گوشی بسیار قدیمی با یک باتری بسیار کوچک باشد.

بهترین پاوربانک های 2019 عمدتا با ظرفیت‌های 5000، 10000 و 20000 میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شوند. پاوربانک های 5000 mAh محصولاتی بسیار قابل حمل با یک بار توانایی شارژ هستند. محصولات 10000 mAh هم قابل حمل هستند با این تفاوت که می‌توانند به راحتی 2 بار گوشی شما را کاملا شارژ کنند. در این بین پاوربانک های 20000 میلی آمپر ساعتی برای افرادی ساخته شده‌اند که معمولا برای یک مدت طولانی از پریزهای برق خانگی فاصله می‌گیرند. این شارژرهای قابل حمل اغلب در جیب کاربر جا نمی‌شوند.

بدون شک پاوربانک هایی با ظرفیت‌های بسیار بیشتر هم در بازار وجود دارند و شما را قادر می‌سازند تا لپ تاپ خود را هم شارژ کنید، اما این ابزارها حجیم و بزرگتر هستند و قیمت گرانتری نیز دارند. فراموش نکنید که اگر با هواپیما مسافرت می‌کنید باید پاوربانک خود را در کیفتان در قسمت بار بگذارید و همچنین برای حمل هر منبعی که بیش از 27000 میلی آمپر ساعت (100Wh) خروجی دارد، به مجوز شرکت هواپیمایی مورد نظرتان نیاز دارید.

پاوربانک های بزرگ 2 مشکل اساسی دارند. اول این که شارژ کردن آن‌ها تا ابد طول می‌کشد (در بعضی موارد حدودا یک روز) و دوم این که چون بیشتر شارژرهای همراه 4 لامپ ال ای دی برای نشان دادن شارژ خود دارند، محاسبه دقیق شارژ باقیمانده پاوربانک تقریبا غیرممکن است. مجهز بودن یک پاوربانک به نمایشگر LCD مشکل دوم را حل می‌کند، زیرا این نمایشگر به شما می‌گوید که شارژ پاوربانکتان دقیقا چقدر است. البته به سختی می‌توانید یک پاوربانک ارزان و کم ظرفیت پیدا کنید که به نمایشگر LCD هم مجهز باشد.

بهترین پاوربانک های 2019 : برترین شارژرهای قابل حمل برای موبایل و تبلت

برخی از بهترین پاوربانک های 2019 هم به قابلیت شارژ دوطرفه (Passthrough charging) مجهز هستند. این شارژرهای همراه می‌توانند همینطور که دستگاه دیگری را شارژ می‌کنند، خود را هم شارژ کنند. مجهز بودن پاوربانک به سریعترین پورت ورودی ممکن هم (یک پورت 100 واتی USB-C PD) می‌تواند مشکل سرعت شارژ این شارژرهای قابل حمل را حل کند.

سرعت شارژ پاوربانک

پاوربانک های 5W ناکارآمد هستند، زیرا سرعت شارژ بسیار آهسته‌ای دارند. در کل توصیه می‌کنیم از میان بهترین پاوربانک های 2019 پاوربانکی را بخرید که حداقل توان خروجی آن 10 وات باشد. این روزها حتی پاوربانک های 10W هم که با نام پاوربانک های دارای سرعت شارژ بالا فروخته می‌شوند، به ندرت می‌توانند از نظر سرعت شارژ با گوشی‌های دارای فناوری شارژ سریع رقابت کنند. عرضه بعضی از گوشی های جدید با شارژرهای سیمی 45W باعث شده است که پاوربانک های 10 واتی چندان سریع به نظر نرسند.

در مجموع، حتی اگر از یک گوشی قدیمی استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم که پاور بانکی را بخرید که سرعت شارژ بالایی داشته باشد و فناوری‌های Quick Charge و Power Delivery را پشتیبانی کند، زیرا اسمارت فونی که در آینده می‌خرید با این دو تکنولوژی وارد بازار می‌شود.

شرکت‌های سازنده پاوربانک اغلب برای نشان دادن سرعت خروجی محصول خود از واحد آمپر به جای وات استفاده می‌کنند. به همین دلیل برای محاسبه سرعت خروجی یک شارژر قابل حمل برحسب وات باید آمپر داده شده را در عدد پنج (نرخ ولتاژ) ضرب کنید. برای مثال یک پاور بانک 2A می‌تواند سرعت شارژ 10 وات (2A x 5V = 10W) را ارائه کند.

پورت‌های خروجی

اگر از آیفون استفاده می‌کنید و همچنان می‌خواهید از آیفون استفاده کنید، باید پاوربانکی را بخرید که به پورت ورودی و خروجی لایتنینگ مجهز باشد. اگر در اکوسیستم اندروید ساکن هستید، باید پاوربانکی را بخرید که پورت یو اس بی نوع سی داشته باشد زیرا هر ثانیه سازندگان بیشتری در ساخت گوشی‌هایشان پورت میکرو یو اس بی را برای استفاده از پورت یو اس بی نوع سی کنار می‌گذارند.

بهترین پاوربانک های 2019 : برترین شارژرهای قابل حمل برای موبایل و تبلت

البته هنوز هم در میان بهترین پاوربانک های 2019 پاوربانک هایی وجود دارند که با پورت میکرو USB شارژ می‌شوند، به همین دلیل ممکن است با پاوربانکی مواجه شوید که علاوه بر پورت USB نوع C، پورت میکرو USB هم داشته باشد. برای شارژ این پاوربانک ها توصیه می‌شود که از دو پورت به طور همزمان استفاده نکنید، زیرا پورت یو اس بی نوع سی سرعت شارژ بیشتری دارد.

تعداد پورت‌های خروجی شارژر همراه مورد نظرتان بستگی به تعداد وسایلی دارد که می‌خواهید به طور همزمان شارژ کنید. اگر می‌خواهید بیش از یک دستگاه را شارژ کنید، سراغ پاوربانک هایی که حداکثر خروجی آن‌ها کمتر از جمع خروجی همه پورت‌های آن‌ها است نروید؛ این پاوربانک ها نمی‌توانند حداکثر خروجی خود را به طور همزمان از طریق همه خروجی‌هایشان ارائه کنند. علاوه بر این نباید پاور بانکی را بخرید که ظرفیت آن آنقدر کم است که نمی‌تواند چند دستگاه را به طور کامل شارژ کند.

شما بدون هیچ نگرانی می‌توانید گوشی خود را به پورتی وصل کنید که خروجیش بیشتر از ورودی قابل پشتیبانی گوشی باشد، زیرا گوشی‌های دارای پورت USB فقط مقدار انرژی مورد نیاز خود را برای شارژ دریافت می‌کنند. از طرفی بیشتر پاوربانک ها هم این توانایی را دارند که خروجی خود را به طور هوشمندانه بین پورت‌های فعالشان تقسیم کنند؛ این فناوری اغلب با نام Power IQ یا عبارت‌های مشابه معرفی می‌شود.

روز به روز تعداد بیشتری از پاوربانک های وایرلس را در بازار می‌بینیم. اگر می‌خواهید دستگاه خود را فقط با فناوری شارژ وایرلس شارژ کنید، نیازی نیست که یک پاوربانک وایرلس پورت دار بخرید. البته این پاوربانک ها هم به پورت ورودی مجهز می‌شوند تا شما بتوانید آن‌ها را شارژ کنید. در ادامه به معرفی بهترین پاوربانک های 2019 پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین پاوربانک های 2019 برای شارژ گوشی و تبلت کدامند؟

پاوربانک های زندیور

پاوربانک های زندیور

زندیور (Zendure)، نامی آشنا و دیرینه در صنعت ساخت شارژرهای همراه و نیز در میان بهترین پاوربانک های 2019، انواعی از پاوربانک ها را با ظرفیت‌های مختلف عرضه کرده است. کم ظرفیتترین محصول این سازنده مدل A2 با ظرفیت 6700 میلی آمپر ساعت و پرظرفیتترین آن مدل A8 با ظرفیت 26800 میلی آمپر ساعت است. تفاوت‌های اصلی شارژرهای همراه این برند در قیمت، ظرفیت و تعداد پورت‌های خروجی آن‌ها است. زندیور روند مجهز سازی پاوربانک هایش به پورت‌های یو اس بی نوع سی و فناوری پاور دلیوری را هم شروع کرده است.

زندیور A2 در مجموع بهترین شارژر همراه موجود در بازار محسوب می‌شود زیرا یک طراحی کامپکت و ظرفیت خوب را با قیمتی اقتصادی ارائه می‌کند. این شارژر قابل حمل از فناوری بسیار خوبی هم بهره می‌برد، به این نحو که باتری‌های کارآمدش می‌توانند 95 درصد از شارژ خود را به مدت شش ماه نگه دارند و گوشی شما را با راندمان 80 درصدی خود شارژ کنند. عامل دیگری که باعث معرفی A2 به عنوان یکی از بهترین پاوربانک های 2019 شده فناوری شارژ دوطرفه آن است که شما را قادر می‌سازد تا این محصول و دستگاه متصل به آن را به طور همزمان از یک خروجی برق شارژ کنید.

بدنه مقاوم، زیبا و ضربه پذیر ساخته شده از مواد کامپوزیتی PC/ABS به روش ریخته گری دو مرحله‌ای و چهار لامپ LED برای نشان دادن شارژ باقیمانده پاوربانک از دیگر محاسن زندیور A2 هستند. این شارژر قابل حمل به فناوری Quick Charge یا پورت یو اس بی نوع سی مجهز نیست، ولی با خروجی 12 واتی خود دستگاه مورد نظر شما را با سرعت بالایی شارژ می‌کند. برای شارژ کردن این پاوربانک باید از پورت 10.5 واتی آن استفاده کنید.

A3 و اولترا اسلیم 10,000mAh از دیگر پاوربانک های برتر زندیور هستند. این سازنده مدل A8 خود را به یک نمایشگر LCD مجهز کرده است تا از این طریق ظرفیت باقیمانده آن را به طور دقیق به شما اطلاع دهد.


پاوربانک های شیائومی

پاوربانک های شیائومی

پاوربانک های زندیور از نظر کارایی برترین‌های بازار بهترین پاوربانک های 2019 هستند، اما فاصله زیادی با شارژرهای قابل حمل شیائومی (Xiaomi) ندارند، زیرا این پاوربانک ها هم با قیمت‌های بسیار اقتصادی و طراحی‌های بسیار خوبی ارائه شده‌اند. می پاوربانک 2 با ظرفیت 5000mAh، می پاوربانک 2S با ظرفیت 10000mAh و می پاوربانک 2 پرو با ظرفیت 10000mAh با قیمت‌های 9.99 پوند، 17.99 پوند و 24.99 پوند از بهترین پاوربانک های 2019 شیائومی در بازار هستند.

می پاوربانک 2 بهترین قیمت را در مقایسه با دو پاوربانک دیگر شیائومی دارد، ولی مدل پرو کارایی بیشتری را به واسطه یک پورت یو اس بی نوع سی 18 واتی که به عنوان ورودی و خروجی عمل می‌کند، دارد. می پاوربانک 2 پرو علاوه بر این به فناوری شارژ دوطرفه هم مجهز است و یک خروجی فول سایز USB را نیز در اختیارتان می‌گذارد، در حالی که دو مدل دیگر تنها به پورت میکرو یو اس بی مجهز هستند.

با قیمت‌های فوق اغلب می‌توانید فقط یک پاوربانک با ظاهر ساده و بدنه پلاستیکی به رنگ مشکی مات را بخرید، ولی شیائومی سه محصول فوق را با طراحی بسیار کامپکت و ارگونومیک و بدنه‌ای زیبا از جنس آلیاژ آلومینیوم در اختیار شما می‌گذارد.

پاوربانک های شیائومی، به عنوان جمعی از بهترین پاوربانک های 2019 به فناوری شارژ کم توان هم مجهز هستند؛ این پاوربانک ها به کمک این فناوری خود می‌توانند دستگاه‌های ساده‌ای مانند دستبندهای ورزشی را هم شارژ کنند و بعد از شارژ کردن کامل آن‌ها به طور خودکار خاموش شوند. شیائومی یک پاوربانک منحصر بفرد دیگر را نیز با نام می پاوربانک 3 پرو با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت ارائه کرده است. این شارژر همراه به کمک یک خروجی اضافی و فناوری 45 واتی پاور دلیوری خود به یکی از بهترین پاوربانک های 2019 تبدیل شده است.


پاوربانک های آنکر

پاوربانک های آنکر

در صنعت ساخت و عرضه پاوربانک، آنکر (Anker) یک برند بسیار مشهور است، به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت محصولات این سازنده را خریداری کنید. شارژرهای قابل حمل این سازنده اغلب طراحی جذابی ندارند و با رنگ مشکی مات عرضه می‌شوند، اما کارایی بسیار خوبی دارند.

طبق بررسی‌های انجام شده می‌توان گفت که یکی از بهترین پاوربانک های 2019 جهان پاور کور اسپید 10,000mAh کیو سی از برند آنکر است که از یک طراحی بسیار کامپکت بهره می‌برد و به راحتی در جیب شما جا می‌شود. آنکر ادعا کرده است که این پاوربانک 198 گرمی 27 درصد از سایر شارژرهای همراه دارای ظرفیت مشابه کوچکتر است.

پاور کور اسپید 10,000mAh کیو سی چهار لامپ LED آبی برای نشان داده ظرفیت شارژ باقیمانده‌اش، یک پورت ورودی و یک پورت خروجی دارد. این محصول از نظر ظاهری چندان زیبا نیست، ولی یک پاوربانک کاربردی محسوب می‌شود. آنکر محصولی را به نام اسپید 10000 کیو سی به عنوان مدل ارتقاء یافته این پاوربانک ارائه کرده و پورت یو اس بی فول سایز آن را به یک چنگک پلاستیکی آبی رنگ مجهز کرده است تا کارایی ارتقاء یافته این پاوربانک را نشان دهد.

اسپید 10000 کیو سی فناوری‌های کوئیک شارژ 3.0، ولتاژ بوست و پاور آی کیو را هم پشتیبانی می‌کند و به کمک این سه فناوری شما را قادر می‌سازد تا دستگاه مورد نظرتان را در کوتاه‌ترین زمین ممکن شارژ کنید. اگر گوشی شما فناوری کوئیک شارژ را در خود ندارد، باز هم می‌توانید با خروجی 12 واتی این شارژر همراه آن را با سرعت بالایی شارژ کنید.

اسپید 10000 کیو سی به قابلیت شارژ دوطرفه مجهز نیست، ولی با ورودی 10 واتی خود سریع شارژ می‌شود. این محصول با یک کیف عرضه شده است تا شما بتوانید آن را به راحتی به همراه چند کابل با خود به هرجایی ببرید.

پاور کور II اسلیم با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت، بدنه‌ای مستطیل شکل و خروجی 18 واتی و پاور کور لایت با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت و یک ورودی USB نوع C اضافی از دیگر شارژرهای همراه 2019 برتر آنکر هستند.


پاوربانک های ترون اسمارت

پاوربانک های ترون اسمارت

ترون اسمارت (Tronsmart) هم پاوربانک های بسیار خوبی را وارد بازار کرده است، اگرچه که در بعضی از کشورهای جهان شهرت کمتری در مقایسه با سه برند فوق دارد. تریم 10,000mAh یکی از برترین شارژرهای همراه 2019 این سازنده است. این پاوربانک به یک کابل با فیش میکرو یو اس بی و یو اس بی نوع A تخت مجهز شده است تا شما بتوانید در هر جایی آن را شارژ کنید. تریم 10,000mAh به یک پورت پاور دلیوری 18 واتی هم مجهز است، ولی کابل یو اس بی نوع سی ندارد؛ به همین دلیل برای استفاده از این قابلیت آن باید یک کابل یو اس بی نوع سی بخرید.

باید به این نکته هم اشاره کرد که پورت فول سایز یو اس بی این شارژر قابل حمل می‌تواند با سرعت 18 وات دستگاه‌های پشتیبانی کننده این سرعت را شارژ کند؛ البته 18 وات حداکثر خروجی تریم 10,000mAh است به همین دلیل اگر از دو پورت این پاوربانک به طور همزمان استفاده کنید، حداکثر سرعت شارژ آن را دریافت نمی‌کنید. ترون اسمارت تریم 10,000mAh از یک بدنه مستطیل شکل مشکی بسیار زیبا و باریک با ابعاد 144x70x12 میلی متر و لبه‌های رز گلد بهره می‌برد و تنها 194 گرم وزن دارد.

ترون اسمارت یک پاوربانک بزرگتر را هم به نام پی بی 20 با ظرفیت 20000mAh، نمایشگر LCD، قابلیت شارژ سریع 15 واتی، سه پورت یو اس بی و نرخ تبدیل 88 درصدی ارائه کرده است. این شارژر همراه 342 گرمی از یک بدنه نرم و زیبا به رنگ مشکی مات با ابعاد 137×68.5×26 میلی متر بهره می‌برد.


تک چارج وایرلس پاور کیت 5000

تک چارج وایرلس پاور کیت 5000

تجهیزات شارژ کننده اغلب به صورت جداگانه فروخته می‌شوند، به همین دلیل می‌توانید آن‌ها را در قالب یک پکیج با قیمت ارزانتری خریداری کنید. وایرلس پاور کیت 5000 شرکت تک چارج (Tech Charge) دقیقا براساس همین اصل ساخته شده است. با خرید پکیج این محصول یک پد شارژ وایرلس 10 واتی، پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعتی و سه کابل همراه (دو کابل میکرو یو اس بی و یک کابل لایتنینگ) را دریافت می‌کنید.

وایرلس پاور کیت 5000 طراحی بسیار زیبایی دارد و با بدنه مستطیل شکل سیاه و نرم و لبه‌های منحنی شکلش حس خوبی را به شما منتقل می‌کند. این شارژر همراه به فناوری شارژ بی سیم مجهز شده تا به صورت یک پایه ثابت مورد استفاده قرار گیرد و به همین دلیل از بیشتر پاوربانک های دارای ظرفیت مشابه بزرگتر است، اما وزن کمی دارد. تک چارج قسمت زیرین این پاوربانک را هم به زائده‌هایی خاص مجهز کرده است تا از حرکت کردن آن در هنگام گذاشته شدن روی یک میز جلوگیری کند.

قابلیت های پاوربانک تک چارج

از آنجایی که بیشتر افراد پاوربانک ها را در جیبشان یا یک کیف می‌گذارند و با خودشان حمل می‌کنند، مجهز کردن این تجهیزات به فناوری شارژ بی سیم چندان متداول نیست؛ با این حال برای شارژ کردن گجت‌هایی مانند هندزفری‌های وایرلس و ساعت‌های هوشمند دارای فناوری شارژ سریع چی (Qi) تنها باید از چنین تجهیزاتی استفاده کنیم.

شارژرهای همراه تک چارج قابلیت شارژ همزمان را هم پشتیبانی می‌کنند، از این رو شما می‌توانید بدون اشغال خروجی‌های اصلی برق خانه خود به طور همزمان هم پاوربانک و هم دستگاه متصل به آن را شارژ کنید. وایرلس پاور کیت 5000 این سازنده به یک ورودی 10 واتی مجهز شده است تا از این طریق با سرعت مناسبی شارژ شود.

وایرلس پاور کیت 5000 به قابلیت‌های پیشرفته‌ای نظیر کوئیک شارژ، پورت یو اس بی نوع سی یا نمایشگر ال سی دی مجهز نیست و علاوه بر این شما می‌توانید شارژرهای مجهزتر و سریعتری را با قیمت‌های ارزانتری در بازار خریداری کنید، ولی باید به این حقیقت اعتراف کرد که پکیج این شارژر همراه بسیار کاربردی است و ارزش اقتصادی زیادی دارد. این پاور بانک می‌تواند به راحتی با باتری 5,000mAh داخلیش یک دستگاه دارای باتری 3,000 تا 3,500mAh را از طریق پورت یو اس بی استاندارد کاملا شارژ کند.

با این پاور بانک می‌توانید گوشی‌های امروزی را فقط یک بار شارژ کنید، ولی اگر از گوشی قدیمیتری استفاده می‌کنید می‌توانید با پاور کیت 5000 مقداری شارژ هم برای مواقع اضطراری خود داشته باشید. وایرلس پاور کیت 5000 توسط اپل تایید نشده است، اما همه آیفون‌های دارای قابلیت شارژ وایرلس و دستگاه‌های دارای فناوری شارژ بی سیم Qi را پشتیبانی می‌کند.


ایزی ایس یو اس بی – سی 10,000mAh پاوربانک

ایزی ایس یو اس بی – سی 10,000mAh پاوربانک

پاوربانک یو اس بی – سی ایزی ایس (EasyAcc) یک شارژر همراه 10,000mAh باریک کارآمد است و می‌تواند علاوه بر دستگاه‌های قدیمی دارای پورت یو اس بی نوع A، دستگاه‌های مدرن دارای پورت یو اس بی نوع سی معکوس پذیر را هم شارژ کند.

وجود پورت یو اس بی نوع سی در این شارژر همراه به معنای سرعت شارژ بالاتر برای خود پاوربانک و دستگاه متصل به آن است. این محصول 5V/3A حقیقتا یکی از سریعترین و بهترین پاوربانک های 2019 موجود در بازار است و می‌تواند به راحتی حداقل دو بار باتری گوشی شما را شارژ کند.

ایزی ایس یو اس بی – سی پاوربانک با کابل تبدیل USB-C به USB-A عرضه می‌شود، ولی اگر از یک شارژر پاور دلیوری USB-C یا لپ تاپ USB-C استفاده می‌کنید برای دریافت سرعت شارژ بیشتر توصیه می‌کنیم که یک کابل USB-C به USB-C را هم خریداری کنید. ایزی ایس کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ هم برای شارژ کردن سریع گوشی‌های آیفون با سرعت شارژ 18W عرضه می‌کند. پاوربانک یو اس بی – سی این سازنده به یک فلش هم مجهز شده است تا در فضاهای کم نور شما را یاری کند.


آیس وورکس 7000

آیس وورکس 7000

آیس وورکس 7000 (Iceworks 7000) شباهت زیادی به پاوربانک های فلاکس چارجر و تک چارج زیر دارد. این محصول نسبت به سایر شارژرهای همراه موجود در این لیست قیمت ارزانتری دارد، در بازارهای بیشتری عرضه می‌شود و فقط با یک کابل در اختیار شما قرار می‌گیرد. آیس وورکس 7000 به پورت USB نوع C مجهز شده است تا بتواند گوشی‌های مدرن اندروید را شارژ کند.

این پاروبانک یک شارژر سریع با ورودی و خروجی 15 واتی و قابلیت شارژ دوطرفه برای تغذیه گوشی و تبلت اندروید شماست. ورودی این شارژر همراه هم از نوع یو اس بی نوع سی ساخته شده است تا شما بتوانید با شارژر استاندارد گوشیتان آن را در عرض 4 ساعت کاملا شارژ کنید. آنچه که آیس وورکس 7000 را به یکی از بهترین پاوربانک های 2019 تبدیل کرده این است که ورودی USB-C آن می‌تواند نقش یک خروجی USB-C را هم بازی کند و این امکان را برای شما فراهم سازد که دو دستگاه را به طور همزمان شارژکنید.

این شارژر همراه 159 گرمی با یک کاور ارائه می‌شود و طراحی خوبی دارد، ولی با ضخامت 9 میلی متریش به عنوان یک پاور بانک 7000 میلی آمپر ساعتی با خروجی 4,550mAh کمی بزرگ به نظر می‌رسد.


کیو داس ایربانک چی وایرلس پاوربانک

کیو داس ایربانک چی وایرلس پاوربانکایربانک 5,000mAh کیو داس (QDOS) می‌تواند قابلیت شارژ وایرلس را هم در کنار شارژ از طریق کابل یو اس بی در اختیار شما بگذارد. این محصول از یک طراحی جالب و ساده بهره می‌برد و به 12 زائده مکنده مجهز شده است تا گوشی شما را ثابت روی خودش نگه دارد.

روز به روز تعداد پاوربانک های بیشتری با قابلیت شارژ وایرلس وارد بازار بهترین پاوربانک های 2019 می‌شود، از این رو بدیهی است که بتوانید یک شارژر همراه بی سیم سریعتر را با قیمتی ارزانتر از قیمت ایربانک 5,000mAh کیو داس خریداری کنید. ایربانک 5,000mAh کیو داس می‌تواند فناوری شارژ وایرلس چی را با حداکثر توان 5 وات پشتیبانی کند. قابلیت شارژ وایرلس این شارژر همراه سرعت بسیار کندی در تغذیه گوشی شما دارد، به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که برای شارژ کردن سریعتر باتری گوشی خود از خروجی یو اس بی فول سایز 2.4 آمپری 12 واتی آن استفاده کنید.

با ایربانک 5,000mAh کیو داس همچنین می‌توانید دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید، ولی باید بدانید که این پاوربانک فقط می‌تواند یکی از این دو دستگاه را به طور کامل شارژ کند. این شارژر همراه زمانی گوشی شما را با کاور محافظش به طور وایرلس شارژ می‌کند که ضخامت کاور محافظ و قاب پشتی گوشی بیش از 3 میلی متر نباشد و فاصله گوشی تا پاوربانک بیش از 6 میلی متر نشود.

روی جعبه این شارژر همراه برتر 2019 نوشته شده است که برای استفاده از قابلیت شارژ وایرلس باید آن را به یک پریز برق متصل کنید، ولی در روال تهیه این بررسی دیدیم که بدون نیاز به چنین اتصالی هم می‌توانیم با این محصول یک گوشی را به طور بی سیم شارژ کنیم.


آکی 20,000mAh یو اس بی سی پاوربانک

آکی 20,000mAh یو اس بی سی پاوربانک

شارژر همراه 20,000mAh آکی (Aukey) به دلیل قیمت خوب، ظرفیت زیاد و تنوع و تعداد پورت‌هایش به یکی از بهترین پاوربانک های 2019 جهان تبدیل شده است. این شارژر قابل حمل با یک کابل یو اس بی نوع سی عرضه می‌شود و سه پورت یو اس بی فول سایز را در کنار یک پورت USB نوع C ارائه می‌کند. شما با این پورت می‌توانید خود پاور بانک را هم شارژ کنید، اگرچه که آکی این محصولش را به یک ورودی لایتنینگ و میکرو یو اس بی هم مجهز کرده است.

آکی 20,000mAh یو اس بی سی پاوربانک سریعترین شارژر موجود در بازار برای تغذیه چند دستگاه نیست. خروجی پورت یو اس بی – سی این شارژر همراه 3 آمپر (15 وات) است، در حالی که سه پورت دیگر این محصول هم مجموعا همین قدر توان را ارائه می‌کنند. به همین دلیل اگر سه دستگاه را به این پاوربانک وصل کنید، هر دستگاه با سرعت آهسته 5 وات شارژ می‌شوند.

آکی 20,000mAh یو اس بی سی می‌تواند در حدود 13,000mAh ظرفیت شارژ را برای شما تامین کند. از این رو با این پاوربانک می‌توانید یک آیفون را هفت بار و یک گوشی اندروید را چهار بار شارژ کنید. باتری خالی این پاوربانک پس از 10 ساعت تغذیه به طور کامل شارژ می‌شود، ولی در این زمان شما می‌توانید دستگاه‌های دیگری را هم با این شارژر همراه شارژ کنید.

آکی 20,000mAh یو اس بی سی پاوربانک ابعاد بزرگی دارد (200 در 96 در 14 میلی متر) و یکی از پاوربانک های سنگین وزن بازار (435 گرم) محسوب می‌شود. طراحی ساده، بدنه پلاستیکی به رنگ مشکی مات با یک نوار ضربه گیر در اطرافش و چهار لامپ LED برای نشان دادن میزان ظرفیت باقیمانده شارژ از دیگر مشخصات این محصول هستند.


تک چارج سوپر اسلیم 5000

تک چارج سوپر اسلیم 5000

سوپر اسلیم 5000 یک پاوربانک زیبای 5,000mAh با کابل‌های داخلی برای پورت‌های یو اس بی نوع سی و لایتنینگ است و یک پورت خروجی فول سایز یو اس بی را هم در اختیار شما می‌گذارد. هر یک از این سه پورت می‌توانند تا حداکثر خروجی 12W را در اختیار شما بگذارند. سوپر اسلیم 5000 تک چارج از یک بدنه آلومینیومی زیبا بهره می‌برد و نسبت به بسیاری از پاوربانک های موجود در بازار زیباتر است. این شارژر همراه 151 گرم وزن دارد و به لطف ابعاد کوچکش (135x76x9 میلی متر) به راحتی در جیب شما جا می‌شود.

تک چارج این پاوربانکش را به چهار لامپ LED سفید مجهز کرده است تا از این طریق شما را نسبت به ظرفیت شارژ باقیمانده این محصولش آگاه کند. این چهار لامپ توسط دکمه پاور این محصول که در کنار پورت ورودی میکرو یو اس بی 10 واتی آن گذاشته شده است، روشن می‌شوند.

سوپر اسلیم 5000 قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند شارژ دوطرفه، پورت یو اس بی نوع سی، کوئیک شارژ یا نمایشگر LCD ندارد، ولی به کمک کابل‌های داخلیش این نقطه ضعف‌ها را کمرنگ می‌کند. این پاوربانک با باتری 5000 میلی آمپر ساعتیش می‌تواند بین 3000 تا 3500 میلی آمپر ساعت خروجی را برای شما تامین کند.

سوپر اسلیم 5000 با شارژ کامل ارائه می‌شود از این رو می‌توانید مستقیما بعد از خرید آن گوشی خود را به کمکش شارژ کنید. وارانتی یک ساله و مقاومت در برابر دمای بیش از حد، ولتاژ بیش از حد، اتصال کوتاه، جریان بیش از حد و شارژ بیش از حد از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این شارژر همراه را به یکی از بهترین پاوربانک های 2019 موجود در بازار تبدیل کرده‌اند. این محصول با قیمت 35 پوند عرضه می‌شود.


فلاکس چارجر

فلاکس چارجر

پاوربانک فلاکس کارد (Flux Card) نمونه بارز یک شارژر همراه همه کاره است. این محصول 23.45 پوندی همه کابل‌های مورد نیازتان را برای شارژ یک دستگاه در اختیار شما می‌گذارد، پورت میکرو یو اس بی و لایتنینگ را پشتیبانی می‌کند و فقط قابلیت پشتیبانی پورت یو اس بی نوع سی را ندارد.

ضخامت باریک، حمل پذیری آسان و یک بدنه آلومینیومی به رنگ سفید یا مشکی از دیگر برتری‌های این شارژر قابل حمل 88 گرمی 7.8 میلی متری هستند. فلاکس کارد به یک باتری 4,000mAh مجهز است و می‌تواند با خروجی 10.5 واتی خود گوشی شما را با سرعت بالایی شارژ کند. این محصول به یک پورت ورودی 7.5W مجهز شده است و قابلیت شارژ همزمان را هم پشتیبانی می‌کند.

چهار لامپ LED برای نشان دادن ظرفیت شارژ باقیمانده و قابلیت شناسایی گوشی شما برای ارائه میزان شارژ مناسب برای آن از دیگر ویژگی‌های این پاوربانک برتر 2019 هستند.


موشی یون اسلیم 5 کی

موشی یون اسلیم 5 کی

شرکت موشی (Moshi) این پاوربانک را ساخته است تا به کمک آن نیاز هر کاربری را در زمینه تامین شارژ برطرف کند. این شارژر همراه 143 گرمی مانند یون بانک 3 کی با قیمت 54.95 پوند عرضه شده است، ولی از یک باتری بزرگتر 5,150mAh بهره می‌برد.

یون اسلیم 5 کی با ضخامت 8.4 میلی متر طراحی بسیار زیبایی دارد و به کمک بدنه آلومینیومی زیباش خودش را نسبت به سایر پاوربانک های موجود در بازار برجسته‌تر جلوه می‌دهد. این محصول به یک خروجی USB استاندارد و یک پورت USB نوع C با قابلیت ایفای نقش به عنوان ورودی و خروجی هم مجهز است. پورت USB نوع C این شارژر همراه تا 15 وات توان را پشتیبانی می‌کند، از این رو لازم نیست که مدت زمان زیادی را برای شارژ شدن خود پاور بانک یا وسیله مورد نظرتان صبر کنید.

یون اسلیم 5 کی قابلیت روشن شدن خودکار را ندارد، به همین دلیل برای روش کردن این پاوربانک باید ابتدا آن را به پریز برق متصل کنید و سپس دکمه پاور آن را بزنید. این محصول همچنین فاقد قابلیت شارژ همزمان است.


راوپاور پاور استیشن 20,100mAh

راوپاور پاور استیشن 20,100mAh

علت قرار گرفتن پاور استیشن 20,100mAh راوپاور (RavPower) در انتهای این لیست قیمت گران 89.99 پوندی آن است. این محصول از یک پورت سه پین 65 واتی و جک 19V/1.6A DC بهره می‌برد، و علی رغم ظرفیت زیادش در عرض چهار ساعت به طور کامل شارژ می‌شود.

پاور استیشن 20,100mAh با ابعاد 69x69x146 میلی متریش در جیب شما جا نمی‌شود، ولی انواعی از تجهیزات را در کنار یک جعبه محافظ در اختیار شما می‌گذارد. ظرفیت بالای پاور استیشن 20,100mAh شما را قادر می‌سازد تا یک آیفون را هفت بار و یک گوشی اندروید را چهار تا پنج بار کاملا شارژ کنید.

یک خروجی یو اس بی نوع سی 15 واتی، یک خروجی یو اس بی 12 واتی آی اسمارت (iSmart) و بدنه زیبا و مقاوم با روکش نرم لاستیکی، گوشه‌های منحنی شکل و خروجی‌هایی برای دفع حرارت از دیگر ویژگی‌های مهم این پاوربانک برتر 2019 هستند.

بیشتر بخوانید:

منبع: techadvisor

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر