;
coinex

صفر تا صد مهاجرت به ترکیه

مهاجرت به ترکیه شاید چیزی باشد که در شرایط اقتصادی امروز به ذهن بسیاری از شما خطور کرده باشد چرا که ترکیه کشور همسایه ما ایران است که به لحاظ فرهنگی تشابه زیادی با کشور ما دارد.

مهاجرت به ترکیه شاید چیزی باشد که در شرایط اقتصادی امروز به ذهن بسیاری از شما خطور کرده باشد چرا که ترکیه کشور همسایه ما ایران است که به لحاظ فرهنگی تشابه زیادی با کشور ما دارد و از جهتی دارای شرایط اقتصادی بسیار خوبی است. اما مهاجرت جدای زیبایی هایی که دارد قطعا یک تصمیم بزرگ در زندگی هر شخصی است پس باید به دقت بررسی شود و بیگدار به آب نزد. ما در این مطلب قصد داریم سوالاتی که در ذهن شماست در خصوص مهاجرت به ترکیه را شرح دهیم با ما همراه باشید.

چرا مهاجرت به ترکیه

ترکیه به دلیل نزدیکی مسافت به ایران می تواند گزینه خوبی برای شما باشد اگر دلتنگ خانواده و بستگان خود شدید در کمتر از یک مسافرت شهری در تهران از ترکیه به ایران خواهید رسید یا اگر کار اداری واجبی داشتید میتوانید به راحتی به ایران سفر کنید و به دور از دغدغه ویزا و … به راحتی رفت آمد میسر است.

ترکیه به لحاظ مذهبی به ایران شباهت دارد آیین مذهبی مثل محرم یا ماه رمضان در ترکیه اجرا می شود و البته که ترکیه کشوری آزاد است و مخالفتی بین ادیان یا نژادهای مختلف در آن نخواهید دید. اگر قصد دارید برای تجارت به ترکیه سفر کنید شرایط اقتصادی مناسبی را کشور ترکیه دارد و از جهتی دولت در مواردی پشتیبان شما خواهد بود.

اگر برای تحصیل فرزندانتان در ترکیه تردید دارید باید بگوییم سطح علمی دانشگاه های ترکیه قابل قبول است و رو به رشد است و حتی مدارس دولتی آن به لحاظ شرایط علمی و آموزشی بالا هستند.

برای مهاجرت به ترکیه  نیازی به دریافت ویزا نخواهید داشت اما زمان اقامت در ترکیه  نباید بیشتر از 3 ماه باشد و البته که در این 3 ماه حق کار و تحصیل در ترکیه را نخواهید داشت و فقط به عنوان یک توریست در این کشور اقامت دارید. اگر بخواهید بیش از این مدت در این کشور باقی بمانید بایستی اقمت موقت بگیرید و در نهایت بایستی برای اقامت دائم البته بعد از5 تا 8 سال اقدام کنید.

چطور اقامت موقت در ترکیه دریافت کنم

اگر میخواهید بیش از 3 ماه را در ترکیه بمانید میتوانید برای دریافت ویزای توریستی 60 روزه اقدام کنید با این ویزا هم حق کار و تحصیل را نخواهید داشت و تنها به عنوان یک گردشگر میتوانید در این کشور بمانید. مدت زمان دریافت ویزای 60 روزه  حدود 15 روز است. اما بعد از سپری شده این 60 روز بایستی از راههای دیگر که در زیر بیان میکنیم برای اقامت ترکیه اقدام کنید.

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

یکی از راحت ترین راهها برای دریافت اقامت دائم ترکیه خرید ملک است البته ملکی که حدود 250 هزار دلار ارزش داشته باشد.

مهاجرت به ترکیه از طریق کار

اگر میخواهید از طریق کار به ترکیه مهاجرت کنید بایستی در یک شرکت کار پیدا کنید و قرارداد یکساله با آن شرکت داشته باشید تا بتوانید هم از خدمات درمانی استفاده کنید و هم اقامت یکساله بگیرید. دولت ترکیه طبق قانونی اولویت استخدام را در ابتدا با کسانی که پاسپورت ترکیه را دارند قرار داده و از این نظر شانس استخدام برای ایرانیان کاهش یافته است اما همچنان هم افراد با تخصص از این طریق اقدام به دریافت ویزای موقت می کنند.

البته در تمامی مواردی که ذکر خواهند شد بایستی اقامت یکساله دریافت کرده و سپس سالانه به مدت 5 سال آنرا تمدید کنید.

مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

اگر قصد دارید از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ترکیه اقدام به دریافت اقامت دائم کنید گزینه بسیار مناسبی را انتخاب کردید چرا که ترکیه گزینه بسیار مناسبی برای تجارت است و به راحتی میتوانید به دور از هیچ گونه تحریمی با کشورهای دنیا به تجارت بپردازید. در کنار آن میتوانید از معتبرترین بانکهای ترکیه وام دریافت کنید (وامی با سود 4%) در کنار همه اینها ترکیه گزینه مناسبی برای جابجایی پول با سایر کشورهاست.

سطح درآمد در ترکیه چگونه است؟

مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج

اگر شما با یک شهروند ترکیه ای ازدواج کنید بعد از 3 سال به شما اقامت دائم تعلق خواهد گرفت.

شرکت لیان استانبول آماده خدمت رسانی به هموطنان محترم در خصوص خرید ملک در استانبول و خرید آپارتمان در ترکیه می باشد همچنین مشاوران ما در خصوص ثبت شرکت در ترکیه، اقامت در استانبول ، مهاجرت به استانبول به شما کمک خواهند کرد تا بهترین گزینه را در کمترین زمان ممکن بتوانید انتخاب کنید. هم اکنون با ما تماس بگیرید.  00905376125308- 00905376125650-00902124013471

درآمد مردم ترکیه چقدر است؟

درآمد یک کارگر ساده در ترکیه در سال 2019 برابر است با 2228 لیر . این به معنای این است که حداقل درامد مردم در ترکیه 2.5 برابر مردم ایران است. شما میتوانید با مراجعه به وب سایت ما هزینه اقامت در استانبول (اقشار مختلف در استانبول) را به صورت میانگین را مشاهده کنید.

سخن اخر

در نهایت چنانچه قصد مهاجرت به ترکیه یا هر کشور دیگری را دارید نسبت به کلیه امور آن مطالعه کنید و اطلاعات لازم را بدست آورید مشاوران ما در لیان استانبول میتوانند شما را در انتخاب درست راهنمایی کنند.

.

انتهای رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر