;
coinex

پرفروش ترین گوشی 2019 جهان ؛‌ آیفون XR همچنان یکه‌تازی می‌کند!

به تازگی پرفروش ترین گوشی 2019 جهان در سه ماهه انتهای آن معرفی شده است. همانند سه ماهه دوم، آیفون XR همچنان در صدر پرفروش‌ترین­‌ها قرار دارد.

آیفون XR تبدیل به پرفروش ترین گوشی 2019 جهان در سه ماهه آخر شد. این گوشی که در سه ماه آخر سال 2018 به بازر آمده است همچنان در صدر پرفروش­ترین گوشی­‌های سال قرار دارد و حتی گوشی جایگزین آن، آیفون 11 نیز تا به امروز حتی موفق به نزدیک شدن به آن نشده است. آیفون 11 در لیست پرفروش­ترین گوشی­های سه ماهه سوم 2019 در رتبه پنجم قرار دارد.

بر اساس آمار منتشر شده از طرف Counterpoint، گوشی آیفون XR با سهم فروش 3 درصدی از کل بازار، پرفروش ترین اسمارت فون 2019 می­باشد. اپل قیمت این اسمارت فون را در برخی از بازارها از جمله چین کاهش داده است که این موضوع به نوبه خود در افزایش عرضه و تقاضا برای این محصول موثر بوده است.

پرفروش ترین گوشی 2019 جهان ؛ گلکسی‌ Aها در تعقیب آیفون ۱۰ آر

لیست پرفروش‌­ترین اسمارت‌فون‌­های سه ماهه سوم سال 2019 به قرار زیر است:

  1. آیفون XR
  2. سامسونگ گلکسی A10
  3. سامسونگ گلکسی A50
  4. اوپو A9
  5. آیفون 11
  6. اوپو A5s
  7. سامسونگ گلکسی A20
  8. شیائومی رد می A7
  9. هواوی P30

آیفون ده آر

همانطور که شاهدید، کمپانی کره­ای سامسونگ نمایندگان زیادی در این لیست دارد که همگی مربوط به سری معروف و پرطرفدار A از خانواده گلکسی­ها هستند، البته تاثیر این نکته که سامسونگ قیمت گوشی­های سری A ار کاهش داده است نیز نباید فراموش کرد.

تنها نماینده کمپانی شیائومی نیز،‌ ردمی A7 است که دوران خوبی را در بازار هند تجربه می­کند، در واقع چیزی حدود 50 درصد از فروش این اسمارت فون مربوط به بازار هند است.

نکته جالب توجه در این لیست اما احتمالا برند اوپو است. من که حداقل حتی با اسم این کمپانی هم آشنا نبودم. اما همانطور که شاهدید این کمپانی در این لیست دو نماینده دارد. محض اشنایی­تان باید بگویم، اوپو یک برند تجاری چینی و از محصولات شرکت  BBK Electronics می­باشد.

این کمپانی تا همین چند سال اخیر از تولیدکنندگان مطرح قطعات اسمارت­فون، سی دی پلیر و هدفون در سراسر دنیا و برای برندهای مختلف بود. اما از حدود سال 2007 بود که با راه­اندازی برند اوپو قدم در راه عرضه اسمارت فون گذاشت و در سالهای اخیر در بازارهای جنوب شرقی آسیا و هند موفقیت بالایی کسب کرده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: news18

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر