;
coinex

کمک هزینه خرید بنزین تپسی ؛ رانندگان TAP30 کمک هزینه بنزین دریافت می‌کنند

کمک هزینه خرید بنزین تپسی برای رانندگانش در صورتی پرداخت می‌شود که آنها بیش از هزار کیلومتر در طول هفته مسافت پیموده باشند. با ادامه این خبر همراه ما باشید.

سفیران تپ سی که در طول یک هفته بیش از میزان مقرر توسط وزارت کشور (70 لیتر سهمیه بنزین) پیمایش داشته باشند، به ازای هر 100 کیلومتر فراتر از 1000 کیلومتر، 15 هزارتومان کمک هزینه خرید بنزین از تپ سی دریافت می­کنند. پیش از این کارگروه سوخت اعلام کرده بود که رانندگان تاکسی‌­های اینترنتی که در هفته حداقل 47 کیلومتر پیمایش داشته باشند، به ازای هر 100 کیلومتر پیمایش، 7 لیتر اعتبار خرید بنزین دریافت خواهند کرد.

اسنپ، دیگر تاکسی اینترنتی ایرانی نیز طرح مشابهی ارائه کرد که بر اساس آن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر پیشمایش بیش از سقف هفتگی، رانندگان ۱۰ هزار تومان اعتبار خرید بنزین دریافت می‌کنند. با افزایش قیمت بنزین، شرکت­های تاکسی اینترنتی تسهیلات خاصی برای کمک به رانندگان خود در نظر گرفته­اند. پس از اسنپ، اکنون تپ سی است که علاوه بر سهمیه مقرر از سوی وزارت کشور، کمک هزینه خاص خود را نیز به رانندگانش پرداخت می­کند.

کمک هزینه خرید بنزین تپسی ؛ هر صد کیلومتر بیشتر از سقف هفتگی ۱۵ هزار تومان

بر اساس طرح سهمیه بنزین تپ سی، رانندگانی که در طول یک هفته بیش از هزار کیلومتر (که سقف تعیین شده توسط وزارت کشور برای دریافت سهمیه از بنزین است) در تپ سی پیمایش داشته باشند، به ازای هر 100 کیلومتری که بیش از هزار کیلومتر تعیین شده بپیمایند، از تپ سی 15 هزارتومان هزینه بنزین دریافت می­کنند.


بیشتر بخوانید: تاثیر سهمیه بندی بنزین بر قیمت اسنپ و تپسی ؛ کرایه های اسنپ و تپسی گران نمی شود


سهمیه بنزین تپ سی محدودیت پیمایشی ندارد و مازاد بر سهمیه دولتی است که از قبل پیش بینی شده بود. در همین راستا، خودروهای پلاک شخصی فعال در تپ سی بدون نیاز به ثبت نام، در ابتدای هر هفته مبلغ سهمیه خود را در قالب اعتبار الکترونیکی و در اپلیکیشن سفیران دریافت می­کنند. پیامک میزان پیمایش در طول هفته نیز شنبه هر هفته در همان اپلیکیشن به اطلاع رانندگان خواهد رسید.

البته کمک هزینه خرید بنزین تپسی فقط مشمول کسانی می­شود که پیمایش هزار کیلومتری خود را طی کرده باشند. به عبارتی این کمک هزینه فقط برای این در نظرگرفته شده که رانندگان پرکار نگرانی از باب محدودیت رفت و آمد نداشته باشند. کسانی که پیمایش زیر 1000 کیلومتر داشته باشند تنها سهمیه وزارت کشور را دریافت می­کنند.

شرکت تپ سی پیش از این نیز در راستای رفع نگرانی رانندگان ناوگان خود بعد از افزایش قیمت بنزین، اقداماتی را انجام داده بود. از جمله مذاکرات برای دریافت سهمیه بنزین و کاهش کمیسیون دریافتی رانندگان تا زمان دریافت اولین نوبت سهمیه بنزین.

بیشتر بخوانید:

منبع: blog.tap30

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بسیار عالی مرسی بابت اشتراک گزاریتون

    پاسخ