;
coinex

تاثیر ویروس کرونا بر عرضه گلکسی اس 20 ؛ زنجیره تامین سامسونگ آلوده به ویروس چینی

تاثیر ویروس کرونا بر عرضه گلکسی اس 20 تایید شده است. گزارش‌ها نشان می‌دهد زنجیره تامین سامسونگ آلوده به ویروس چینی آلوده شده است.

زنجیره‌ی تامین لوازم جانبی سامسونگ «گلکسی اس20» تحت‌تاثیر بیماری مرموز چینی مرتبط با نوع جدید ویروس کرونا قرار گرفته است.

طبق گزارش «موبایل‌فان»، این شرکت شروع به دریافت ایمیل‌ها و نامه‌هایی مبنی بر تاخیر در لوازم جانبی گلکسی اس20 از برندها و تامین‌کنندگان مختلف کرده است.

شیوع مرگبار کروناویروس که تاکنون 213 نفر را در چین کشته است می‌تواند منجر به تاخیر در لوازم جانبی سری سامسونگ گلکسی اس20 شود که از این کشور به بیرون می‌آیند. با بررسی بیشتر این خبر با تکراتو همراه باشید.

ماجرای تاثیر ویروس کرونا بر عرضه گلکسی اس 20 چیست؟

طبق اعلام وب‌سایت موبایل‌فان، این شرکت از برندها و تامین‌کنندگان مختلفی ایمیل‌هایی دریافت کرده است که اظهار می‌کنند تاخیر در عرضه‌ی محصولات جانبی می‌تواند منجر به سختی در تهیه و خرید لوازم جانبی گلکسی اس20 شامل قاب‌، محافظ صفحه و سایر لوازم جانبی مختص این دستگاه برای شروع فروش عمومی توسط فروشندگان اس 20 شود.

سیر تا پیاز مشخصات فنی گلکسی اس 20 سامسونگ (Galaxy S20)

تنها دو هفته تا رونمایی از گوشی پرچم‌دار سامسونگ باقی مانده است، اما گسترش کروناویروس «ووهان» و به‌دنبال آن افزایش تعطیلات سال نوی چینی توسط دولت چین، به‌عنوان راهی برای مبارزه با گسترش ویروس با بسته نگه‌داشتن کارخانه‌ها و تجارت‌ها، تبعاتی برای گوشی‌های هوشمند و خریداران آن‌ها خواهد داشت.

کرونا ویروس

این گزارش اضافه کرد که با توجه به این‌که اکثر قاب‌های گوشی و محافظ‌های صفحه، شامل محافظ بسیار محبوب «وایت‌استون دُوم»، در چین ساخته می‌شوند، دارندگان گوشی‌های اس 20 جدید احتمالا برای فراهم کردن حفاظت بیشتر برای گوشی‌هایشان باید منتظر بمانند.

راهکارهای محافظت در برابر ویروس کرونا چیست؟

در ابتدای این هفته، گزارش‌هایی مبنی بر تاثیر این ویروس کشنده بر تجارت «اپل» نیز داده شد، زیرا تاسیسات «فاکس‌کان» این شرکت در ووهان می‌تواند با قرار گرفتن کارگرانش در معرض خطر غیرضروری و توقف تولید، سریعا در برابر گسترش ویروس تسلیم شود. فاکس‌کان که یک شرکت چندملیتی تایوانی است، علاوه‌بر درخواست از کارمندانش برای ماندن در خانه، بررسی وضعیت سلامت کارمندانش در کارخانه‌ی ووهان را نیز افزایش داده است.

علاوه‌بر تاثیر ویروس کرونا بر عرضه گلکسی اس 20 ، چندین زنجیره‌ی تامین دیگر نیز با مشکلات مواجه خواهند شد. هم‌چنین کالاهایی که وارد بازارهای غربی می‌شوند باید از مراحل کنترل سخت‌گیرانه‌تری عبور کنند و همین موضوع باعث می‌شود محموله‌ها بیش از پیش تاخیر داشته باشند.

بیشتر بخوانید:‌

مترجم: محمدجواد سیاحی

منبع: ndtv

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر