;
coinex

پایان کار واتس اپ با ویندوز و IOS 8 ؛ واتس اپ بر روی کدام گوشی ها دیگر کار نمی کند؟

پایان کار واتس اپ با ویندوز و IOS 8 . واتس اپ دیگر بر روی برخی سیستم عامل ها کار نخواهد کرد. کدام گوشی‌های دیگر از واتس‌اپ پشتیبانی نمی‌کنند. در ادامه با ما همراه باش هموطن!

واتس‌اپ در حال حاضر از دستگاههایی با سیستم عامل آی او اس (iOS)، اندروید (Android) و گوشی‌های کمی با سیستم عامل کای (Kai) پشتیبانی می‌کند. ولی از این پس،‌ واتس اپ روی تلفن‌های آندروید نسخه 2.3.7 و پایین تر کار نخواهد کرد. قبل از این نیز این برنامه پیام‌رسان پشتیبانی همه تلفن‌های دارای سیستم عامل ویندوز را لغو کرده بود.

پایان کار واتس اپ با ویندوز و IOS 8 ؛‌ واتس اپ بر روی کدام گوشی ها دیگر کار نمی کند؟

واتس اپ (WhatsApp) خدمات خود را برای دستگاه‌های خاصی در سراسر جهان متوقف می‌کند. برنامه پیام رسان فیس‌بوک در مورد قطع این خدمات در برخی از دستگاه‌ها که از نسخه های قدیمی تر اندروید و آی او اس استفاده می‌کنند، هشدار داده بود. واتس‌اپ همچنین برای افرادی که علی رغم دریافت هشدارهای مکرر از طرف این شرکت تلفن‌های خود را به روز نکرده‌اند، به زودی غیرقانونی خواهد شد.

آمار بازدید تلگرام در دی ماه 98 رکورد زد ؛ روزانه حدودا 2 میلیارد بازدید!

در اینجا لیست کاملی از سیستم عامل‌هایی وجود دارد که از اول فوریه از «واتس‌اپ» پشتیبانی نخواهد کرد.

  • تلفن‌های دارای Android نسخه 2.3.7 و پایین‌تر
  • تلفن‌های دارای iOS 8 و پایین‌تر
  • تلفن‌های دارای سیستم عامل ویندوز

به علاوه افرادی که از «واتس‌اپ» در این سیستم عامل‌ها استفاده می‌کنند دیگر نمی‌توانند حساب‌های جدیدی را برای خود ایجاد کنند یا حساب های موجود را پس از مهلت مقرر تأیید کنند. این برنامه پیام‌رسان قبلا نیز پشتیبانی از همه تلفن‌های ویندوز را متوقف کرده بود. مایکروسافت نیز به پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز 10 موبایل خود پایان داده است.

عای‌رغم پایان کار واتس اپ با ویندوز و IOS 8 ،  با این حال شما قادر خواهید بود چت‌های خود را قبل از اینکه واتس اپ در دستگاه‌های شما غیر قابل استفاده شود، منتقل کنید. «واتس‌اپ» تأکید کرده است که تصمیم برای پایان دادن به پشتیبانی از سیستم عامل‌های قدیمی، جمعیت بزرگی از کاربران را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد؛ زیرا اکثر کاربران به جدیدترین نسخه‌های این سیستم عامل‌ها ارتقا یافته‌اند.

آموزش حذف اکانت واتس اپ ؛ چگونه حساب کاربری whatsapp را دیلیت کنیم

قرار از این پس «واتس‌اپ» تغییرات زیادی را در برنامه ایجاد کند تا تجربه کلی استفاده کاربرها را بهبود بخشد. آنها به تازگی ویژگی حالت شب را برای کاربر بتا اندروید منتشر کرده‌اند و همچنین قصد دارند به زودی این ویژگی را برای کاربران آی او اس نیز عرضه کنند. کاربران اندرویدی با ثبت نام در برنامه بتا هنوز می‌توانند به تم شب «واتس‌اپ» دسترسی پیدا کنند.

در حال حاضر کاربران ای او اس نمی توانند این ویژگی را در اپ خود داشته باشند ولی خیلی زود این ویژگی در دسترس آن دسته از کاربران نیز خواهد بود. در کنار حالت شب،«واتس‌اپ» نیز مانند تعدادی از مسنجر‌های دیگر به کاربران خود امکان استفاده از برچسب‌های متحرک را در چت‌های خود خواهد داد.

بیشتر بخوانید:‌

مترجم: فرامرز عباسی

منبع: indiatoday

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر