;
coinex

انتقال سرورهای آی ماینر به ایران

سرورهای آی ماینر به ایران منتقل می‌شود. بر اساس گفته های مدیرعامل این مجموعه، از امروز سرورهای ایرانی میزبان این پلتفرم استخراج رمزارزها خواهند شد و به همین دلیل ممکن است که سایت این شرکت برای ساعاتی در دسترس نباشد.

آی ماینر یک پلتفرم کسب درآمد اینترنتی است که کاربران می‌توانند از طریق استخراج بیت کوین بوسیله ماینرهای آن برای خود درآمدزایی داشته باشند. در کنار اجاره ماینر، این پلتفرم یک نمایشگاه برای فروش دستگاه های استخراج بیت کوین نیز محسوب می‌شود.

مدیر عامل این مجموعه امروز در یک مصاحبه تلفنی با تکراتو به این نکته اشاره کرد که سرورهای آی ماینر امروز، 18 بهمن 98، به ایران منتقل خواهد شد و از این بابت ممکن است که برای ساعاتی در دسترس کاربران ایرانی قرار نگیرد. او این موضوع را به امنیت بیشتر مشتریان و البته قوانین حاکم بر کسب و کارهای اینترنتی در ایران مرتبط دانست.

آی ماینر پس از آنکه در برخی کشورها نظیر ترکیه، روسیه و اوکراین مورد توجه کاربران قرار گرفت، ایران را به عنوان یکی از بازارهای بزرگ آنلاین خاورمیانه، مقصد بعدی خود انتخاب کرد. سازوکار شرکت هایی که در ایران به فعالیت های اینترنتی مشغول هستند، قوانین خاص خود را دارد و به همین دلیل، این شرکت پس از دریافت نماد اعتماد الکترونیکی، اکنون قصد دارد تا با انتقال سرورهای خود به ایران حس اعتماد بیشتری در میان کاربران ایرانی خود ایجاد کند.

آی ماینر و سامانه های مشابه اینچنینی، برای آنکه بتوانند در بازار رمزارزها باقی بمانند نیاز به اعتمادزایی هرچه بیشتر در میان مشتریان خودشان دارند. انتقال سرورهای این پلتفرم اجاره و خرید ماینر بیت کوین در همین راستا صورت گرفته است.

برای اطلاع بیشتر از چگونگی کسب درآمد از آی ماینر به آدرس http://iminer.net/fa/ مراجعه کنید، اما یادتان باشد که به دلیل انتقال سرورها، آی ماینر امروز در دسترس کاربران ایرانی خود نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بلاک چین چیست ؛ همه چیز در مورد تاریخچه، امنیت و نحوه کار Blockchain

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام
    با تشکر از مدیران این سایت که در مسیر شفاف سازی آی ماینر هستند اما چند نکته قابل ذکر است:
    1. محدودیتهای ریالی و بیتکوینی برداشته شود
    2. هزینه انتقال بخصوص بیتکوینی کاهش یابد با برداشته شود..
    3. تأخیر در پرداختیها از بین برود
    4. مثل الان که اصلا اجازه برداشت نمی دهند این مشکل برداشته شود
    5. خطوط ارتباطی تلفنی شرکت ای ماینر مجددا فعال شود
    6. در حالت خوشبینانه می توان گفت سایت کلاهبردار نیست اما داره بد عمل می کنه که باید مسؤولان شرکت ای ماینر فکری برای بهبود خود بنمایند
    و در حالت بدبینانه باید گفت سایت کلاهبرداره که مشتریان باید دسته جمعی فکری برای سرمایه های خودشان بکنند
    7. سایت از پیش خود برای مشتریان ماینر اجاره نکنه و مدیریت پنل مشتریان را به خودشان واگذارند
    8. همین کامنتها نشون میده که اکثریت مشتریان ناراضیند…(کامنتهایی که در ذیل مصاحبه خانم جمالزهی در techrato.com سایت وجود داشت و متأسفانه هم متن مصاحبه و هم کامنتها حذف شدند..!)
    با تشکر از شما …
    همینکه نظریاتو حذف نمی کنید جهانی سپاس
    https://techrato.com/2020/03/03/iminer-how-to-rent-miner-reportage/

    پاسخ