;
coinex

رفع خطای Too Many Attempts تلگرام ؛ بهترین روش رفع خطای بیش از حد مجاز امتحان کردید تلگرام

چگونه خطای رفع خطای Too Many Attempts تلگرام را برطرف کنیم. این خطای رورد به تلگرام و بروز آن بسیار آزاردهنده است. در ادامه این آموزش حل مشکل تلگرام را از دست ندهید.

پیام‌رسان تلگرام اپلیکیشنی است که این روزها هر روز محبوب و محبوب‌تر از روز گذشته می‌شود. همین محبوبیت و البته کارایی بالا سبب شده افراد بیشتری برای ساخت اکانت تلگرام اقدام کنند. یک مشکل که برای بسیاری از افراد رخ می‌دهد وقوع پیام Too many attempts, please try again later در هنگام رجیستر یا همان ثبت‌نام کردن در تلگرام است. این پیام به آن معناست که شما در حال حاضر قادر به ساخت حساب کاربری تلگرام نیستند.

تلگرام محبوب‌ترین پیام‌رسان ایرانی است و آمارها نشان می‌دهد حداقل ۴۰ میلیون کاربر ایرانی از این مسنجر استفاده می‌کنند. پیشتر در تکراتو خواندیم که در دی‌ماه سال ۹۸ تلگرام روزانه حدود ۲ میلیارد بازدید ثبت کرده است. این آماری شگفت‌انگیزی برای پاول دروف و تیم‌اش به شمار می‌رود. این در حالی است که حدودا دوسالی از فیلترینگ تلگرام می‌گذرد. پس از فیلترینگ تلگرام برای مدتی دسترسی به این پیام‌رسان محدود شد، اما پس از مدتی با تدابیر جدید تیم فنی این اپلیکیشن و همچنین توسعه پروکسی MTProto تلگرام ورق برگشت و تلگرام با وجود فیلتر شدن هنوز محبوب‌ترین پیام‌رسان در ایران به شمار می‌آید.

بسیاری از کاربرانی که از رفع خطای Too many attempts تلگرام شکایت می‌کنند، حتی پس از چند روز هم نمی‌توانند از شر این اخطار رهایی یابند. در این مقاله دلیل پیغام Too many attempts, please try again later را بررسی و به راه حل‌ها رفع آن اشاره خواهیم کرد. اگر شما هم مشکل ورود به تلگرام دارید، این نوشته را از دست ندهید.

رفع خطای Too Many Attempts تلگرام ؛ چگونه مشکل ورود به تلگرام را حل کنیم؟

پیش از آنکه اقدام به رفع هشدار Too Many Attempts تلگرام کنید، باید بدانید که چرا چنین پیامی برای شما نمایش داده می‌شود. اگر اندکی با اعتبارسنجی کاربر در اپلیکیشن‌های مختلف آشنایی داشته باشید، قطعا می‌دانید که یکی از بهترین روش ها برای افزایش امنیت گوشی موبایل ، حریم شخصی و اپلیکیشن‌ها این است که به کاربران اجازه ندهیم به دفعات اقدام به ورود و خروج از حساب کاربری خود کنند. محدودیت تعداد ورود و خروج و اقدام به ساخت اکانت در پیام‌رسان تلگرام نیز وجود دارد.

این موضوع برای کاربرانی که می‌خواهند اکانت‌های جعلی داشته باشند، محدودیت ایجاد می‌کند. همچنین اکانت‌های کاربران را در مقابل جمله برخی هکر‌ها و سایر افراد کلاهبردار محافظت می‌کند. تعبیه ارور Too Many Attempts تلگرام به قطع راهی عالی برای تامین امنیت و حریم شخصی است، اما از سویی دیگر تا زمانی که این محدودیت پابرجاست، یوزرهای واقعی نیز حتی در اولین تلاش خود قادر نخواهند بود به حساب کاربری خود وارد شوند؛ موضوعی که برای بسیاری واقعا آزاردهنده است.

رفع خطای Too Many Attempts تلگرام ؛ حل مشکل خطای بیش از حد مجاز امتحان کردید تلگرام

تا اوایل سال جاری این امکان برای کاربران مهیا بود که در صورت مواجهه با خطای Too Many Attempts در تلگرام اصلی به سراغ نسخه‌های تلگرام فارسی نظیر تلگرام طلایی، هاتگرام و موبوگرام بروند. در این اپلیکیشن می‌توانستید بدون محدودیت این کار را انجام دهید که البته یکی از نقاط ضعف آنها نیز به شمار می‌رفت. اگر با تلگرام اصلی به مشکل بر می‌خوردید، به سادگی می‌توانستید کد تایید را از تلگرام طلایی یا هاتگرام دریافت کنید. این اپلیکیشن‌ها در اردیبهشت ۹۸ از دسترس خارج شدند.

مشکل ورود به تلگرام و نمایش داده شدن خطای Too Many Attempts تلگرام برای یوزرهایی که اقدام به حذف اکانت تلگرام کرده‌اند یا برای مدتی از حساب کاربری خود خارج شده‌اند، رخ می‌دهد. هر بار که از اکانت تلگرام خود خارج شوید، لازم است تا مراحل رجیستری را یک بار دیگر طی کنید. یعنی چه؟ یعنی برای ورود دوباره به اکانت خود باید:

  • شماره تلفن خود را وارد کنید و منتظر دریافت کد فعال سازی تلگرام بمانید.
  • کد فعال سازی دریافت شده را وارد کنید.
  • کد اعتبارسنجی دومرحله‌ای تلگرام را وارد کنید.

اینجا دقیقا همان جایی است که بسیاری از کاربران با پیغام Too Many Attempts تلگرام مواجه می‌شوند و بنابراین نمی‌توانند به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشند. اگر برای شما هم سوال شده که روش رفع خطای Too Many Tries در تلگرام دسکتاپ و یا ارور Too Many Attempts تلگرام به چه معناست و چگونه می‌توان آن را از میان برد، با ادامه این گفتار همراه باشید.

مشکل Too Many Attempts تلگرام

برای حل کردن ارور Too Many Attempts تلگرام دو متد کلی وجود دارد. اولین راه همانی است که تلگرام پیشنهاد می‌دهد. باید بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت دیگر صبر کنید و دوباره اقدام به وارد شدن یا ساخت اکانت تلگرام کنید. با این حال بسیاری از کاربران می‌گویند این مشکل حتی پس از چند روز صبر کردن نیز پابرجا مانده است و کماکان خطای بیش از حد مجاز امتحان کردید برایشان نمایش داده می‌شود.

راه حل دوم که البته عملی‌تر است و کارکرد آن اثبات شده استفاده از یک VPN یا فیلترشکن برای تغییر آی.پی (IP) در هنگام ثبت نام یا ورود به اکانت تلگرام است. بنابراین اگر روزهاست دارید برای ورود به حساب کاربری خود تلاش می‌کنید و هنوز هم این ارور مواجه می‌شوید، پیشنهاد می‌شود که استفاده از VPN برای رفع خطای Too Many Attempts تلگرام را امتحان کنید.

در بیشتر مواقع راهکاری که بالاتر اشاره شد، خطای Too Many Attempts تلگرام را حل می‌کند و شما قادر خواهید بود یک حساب کاربری تازه تلگرام بسازید و یا به اکانت سابق خود وارد شوید. حالا حتی اگر با وجود استفاده از فیلترشکن و تغییر IP باز هم نمی‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید، احتمالا باید این روش را چند ساعت دیگر نیز امتحان کیند.

نکته مهمی که نباید از یاد ببرید این است که هنگام مواجهه با مشکل Too Many Attempts تلگرام از تلاش چندباره برای ورود و زدن دکمه لاگین خودداری کنید. این خود مشکلات بیشتری را پدید می‌آورد. اگر این کار را بکنید، احتمالا به وخامت اوضاع کمک کرده‌اید و حتی ممکن است تلگرام شما را برای چندین هفته از وارد شدن و ساخت اکانت جدید اصطلاحا بن (Ban) کند.

رفع خطای Too Many Attempts تلگرام با شماره مجازی

یکی دیگر از راه‌های برطرف کردن این معضل تهیه کردن شماره مجازی رایگان و یا پولی است. پس از اینکه از شماره مجازی را تهیه کردید، باید با استفاده از این شماره که از کشورهای خارجی صادر شده است، اقدام به ساخت یک اکانت تلگرام جدید کنید. پس از اینکه اینکه حساب کاربری جدیدی با شماره مجازی ساختید، با استفاده از منوی تنظیمات تلگرام امکان تغییر شماره تلفن همراه وجود دارد. حالا شما قادر هستید شماره واقعی خود را با شماره مجازی عوض کنید.

رفع خطای Too Many Attempts تلگرام با شماره مجازی

رفع مشکل Too many attempts تلگرام ویندوز

برای رفع خطای Too Many Attempts در تلگرام نسخه دسکتاپ در ویندوز همان راه‌های بالا پیش روی شماست. یعنی با با استفاده از یک VPN آی‌پی خود را تغییر دهید و سپس اقدام به ورود مجدد به اکانت خود نمایید. اگر همه چیز موفقیت آمیز پیش برود کد تایید به گوشی شما ارسال می‌شود، در ادامه باید آن را در تلگرام دستکتاپ وارد کنید و باز هم اگر همه این مراحل موفق بود، می‌توانید به حساب کاربری خود وارد شوید.

امکان دیگری که در این شرایط مهیاست این است که از یک گوشی تلفن همراه برای وارد شدن به تلگرام خود استفاده کنید. پس از آنکه توانستید به اکانت خود با یک اسمارت‌فون دسترسی کسب کنید. رائه کد فعال سازی تلگرام دسکتاپ را درخواست دهید. پس از آن یک کد برای تلگرام گوشی ارسال می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن اقدام به ورود به تلگرام در برنامه ویندوزی کنید.

رفع مشکل ورود به تلگرام با ارور Too many attempts با نرم‌افزار Parallel Space

همه موارد فوق را امتحان کردید و به نتیجه نرسید‌، شما واقعا بدشانس هستید. اگر مطابق رویه همیشگی‌تان (!) باز هم نتوانستید کد تاییدیه را دریافت کنید، یک روش طلایی برای شما داریم که به احتمال بسیار بالایی جواب می‌دهد:

  • یک برنامه کلون کننده مانند پارالل اسپیس (Parallel Space) را دانلود و نصب نمایید
  • اپلیکیشن تلگرام را درون برنامه کلون و در ادامه آن را باز کنید.
  • شماره تلفن خود را مطابق روش همیشگی وارد کنید و منتظر کد تایید بمانید

ممکن است باز هم موفق به وارد شدن به حساب کاربری تلگرام خود نشوید. اگر چنین اتفاقی افتاد، از طرف تلگرام به صورت تلفنی با شما تماس برقرار می‌شود و گوینده به شما کد مربوطه را اعلام می‌کند. کد را یادداشت و در ادامه وارد کنید.

گفتگو و راه‌حل‌های کاربران دریاره رفع خطای Too Many Attempts تلگرام

همانطور که اشاره کردیم این مشکلی است که بسیاری از کاربران با آن دست و پنجه نرم کرده‌اند. با یک وب‌گردی ساده به صفحات پرسش و پاسخ میان کاربران برخوردیم که در آن‌ها راه‌حل‌های خود را به اشتراک می‌گذاشتند. یک مورد از این شکایت‌ها در ردیت ثبت شده بود. در پرسشی تحت عنوان «محدودیت ورود تلگرام» کاربری با نام مستعار «Me2bergt» پرسیده بود:

ردیت

کاربری به نام «OutrageousStorage» در پاسخ نوشت: «از چه کلاینتی استفاده می‌کنی؟‌ فکر می‌کنم اگر به دفعات اقدام به ورود به اکانت خود کنید، باید یک ۲۴ ساعت کامل منتظر بمایند. کلاینت وب باید ارور کامل را نشان بدهد که این موضوع زمان دقیق منتظر ماندن را نیز شامل می‌شود.» Me2bergt نیز در ادامه رپلای کرد:‌ «من از اپلیکیشن‌های موبایل و دسکتاپ استفاده کردم. حالا از تلگرام نسخه وب نیز استفاده کردم و اصلا هیچ چیزی نشان نداد .. این مشکل برای یکی از دوستانم هم پیش آمد که سریعا برطرف شد.»

کاربر دیگری به نام «JustCallMePoolitzer» نیز ریپلای کرده بود:‌ «با استفاده از این لینک https://web.telegram.org وارد شوید و بر روی full details کلیک کنید. در این صورت می‌توانید مدت زمان دقیق منتظر ماندن را مشاهده کنید.» یک کاربر دیگر به نام «EdicksonJGA16» نیز پاسخ داده بود: «همچنین می‌توانید از تلگرام ایکس اندروید برای این کار استفاده کنید.»

در مورد دیگری که این بار در فروم دراپ‌باکس (dropboxforum) ثبت شده بود، کاربری به نام «Drazen M» پرسش خود را اینگونه مطرح کرده بود: «پس از اینکه تلفن خود را ریست کردم برای ورود به تلگرام به مشکل خوردم و خطای Too many login attempts.Try again later نمایش داده می‌شود. اولش فکر کردم دارم پسورد تلگرام ام رو اشتباه وارد می‌کنم، بعدش رمز عبورم رو ریست کردم و در نهایت باز هم مشکل رفع نشد. ساعت‌ها هم صبر کردم و تغییری ایجاد نشد. اپ رو هم یک بار کامل حذف/نصب کردم و تغییری دیده نشد.»

تقریبا پاسخ‌هایی مشابه آنچه در مورد ردیت خواندیم به این کاربر نیز داده شد، اما در سایت github یکی از کاربران که از نسخه لینوکس استفاده می‌کرد، پرسش مشابهی را مطرح کرد که جواب خلاقانه‌ای نیز دریافت نمود. john-preston در پاسخ به کاربر مذکور نوشت:‌ «می‌تونی ~/.local/share/TelegramDesktop/log.txt رو اینجا ارسال کنی تا کارت راه بیافته.» در پایان شما نیز اگر نتوانستید بر مشکل خود فائق آیید، این لینک را امتحان کنید.

منبع: underspy

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (7 نظر)

    شما این روش از کجا آوردی راستی آزمایش کردی پس چرا دو هفته صبر کردم بازم با مشکل too many برخورد میکنم هر چه میکنم باز نمیشه لطفاً راهنمایی کنید

    پاسخ

    سلام چرا نمیتونم عضو بشم تو گروه های تلگرام میزنه بیش از حد مجاز ؟

    پاسخ

    سوال منم همین بود توضیح ندادند

    پاسخ

    ایدیه تلگرامتو بده بهت بگم اونجا چیکار کنی درست بشه

    پاسخ

    من عضو کانال ها نیستم ولی نمیتونم عضو بشم میزنه به سقف رسیدید در حالی که اصلا عضو هیچ کانالی نیستم چرا؟

    پاسخ

    سلام،پس چرا تلگرام بجای اینکه همچین کاربرانی رو مسدود یا محدود کنه ،،بجاش منو محدود کرده که برات گزارش شده فعلا تا فلان مدت محدود هستی ویرایش بار دوم بیشتر محدود میشی،چون پیام دادم کارتون درست نیست چرا مردم و سرکیسه میکنید ،گزارش دادن تلگراه هم منو محدود کرده،فعلا همه چیز برعکس پیش میره،به امید اگاهی،

    پاسخ

    سلام
    مرسی از مطالب جدیدتون
    سوله آکام فلز

    پاسخ