;
coinex

بهترین برند سیگار ؛ با محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای سیگار آشنا شوید!

بهترین برند سیگار کدام است؟ بهترین مارک سیگار زنانه چیست؟ پرفروش ترین سیگار در ایران چیست؟ در این نوشته پس از مرور تاریخچه سیگار در ایران به معرفی بهترین برندهای سیگار و سیگار برگ در جهان و نمونه های مورد علاقه بانوان خواهیم پرداخت.

سیگار را شاید بتوان محبوب‌ترین افیون تاریخ بشر دانست. ساختار ساده‌ای دارد،‌مقداری توتون خرد شده که کاغذ پیچ شده، به همراهی یک فیلتر معمولا 2 الی 3 سانتی‌متری در انتها. اما با وجود این سادگی، این روزها کمتر هرکسی کم و بیش با سیگار آشناست،‌یا دائم مصرف میکند یا تفریحی یا حداقل یکبار مصرف کرده است.

بر اساس آمارهای رسمی، این افیون محبوب، در سراسر دنیا چیزی بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون طرفدار دارد و در ایران تخمین زده میشود، چیزی حدود 30 میلیون پیرو داشته باشد. سیگار در عین حال لقب دومین عامل اصلی مرگ و میر را نیز یدک میشکد. به گمان من همین ها برای آشنایی با سیگار کافی است. تلاش دارم تا در این مطلب پس از ذکر تاریخچه‌ای مختصر از سیگار در ایران و جهان، به معرفی بهترین برندهای سیگار بپردازم. گرچه به هیچ عنوان شما را به امتحان آن تشویق نمیکنم. ای بسا که منع جدی مرا از همین حالا پذیرا باشید، سیگار بدترین اعتیاد را به همراه دارد.

بهترین برند سیگار

سیگار چیست و از کجا آمد؟

به گواه تاریخ، بشریت از قرنها پیش با توتون و تنباکو و کاربردهای آن آشنا بوده است. به نقل از هرودوت مورخ نامی یونانی (425 ـ 490 پیش از میلاد) طوایفی در جنوب یونان و شمال افریقا برگ تنباکو را سوزانده و دود آنرا به قول هرودوت میخوردند.

دفعه بعد که نامی از توتون و تنباکو و کاربردهای آن می‌آید، بازهم یک اروپایی از همه جا بیخبر ولی کنجکاو، یعنی کریستف کلمب خودمان و در مواجهه با بومیان قاره آمریکا متوجه میشود که از برگ تنباکو و دود آن استفاده های خاصی میشود. به نقل از شواهد تاریخی، تنباکو و دود ان برای ساکنان کهن قاره تازه کشف شده، کارکردهای مذهبی،‌ داروئی و حتی پذیرایی داشته است. نمیدانم شاید خود کلمب را پذیرایی کرده باشند.

بیشتر بخوانید:

عوارض سیگار در کوتاه مدت و بلند مدت ؛ برای ترک سیگار چه باید کرد؟

کلمب اما به پذیرایی قناعت نکرد،‌ و در بازگشت به اروپا علاوه بر غارت اموال بومیان، گیاه تنباکو را نیز با خود به اروپا آورد. به تدریج بذر گیاه تازه وارد در اروپا هم کشت شده و مورد استفاده قرار گرفت. اروپائیان هم تا مدتی و به مانند بومیان آمریکایی گمان میکردند، داروی جدیدی کشف کرده‌اند، کتابها در این باره نوشتند و به ترویج استفاده ان پرداختند.

در طی همین ترویج نامه نویسی ها در ستایش تنباکو و سیگار بود که در سال 1588 یکی از همین محققین در جریان روش ابداعی خود برای مصرف تنباکو جان باخت. آنهم بر اثر سرطان مجاری بینی. در نتیجه و از آن زمان نگرانی‌هایی نسبت به سیگار و معایب و مضرات آن به وجود آمد، اما همانطور که پیشتر ذکر شد، این گیاه جای خود را در دل مردمان باز کرده بود و به کلی از میدان به در نشد. در عوض سیگار به سمت صنعتی شدن و تولید صنعتی پیش راند.

در سال 1760 و در نیویورک آمریکا فردی پیر لوریلارد (Pierre Lorillard) با احداث یک شرکت و تولید سیگار و سیگار برگ، اولین گام در تولید صنعتی سیگار را برداشت. پیر لوریلارد امروزه هم به عنوان قدیمی‌ترین و یکی از بهترین برند سیگار در جهان شناخته میشود. بعدها  و در 1939 شرکت تولید سیگار پال مال آغاز به کار کرد که تا به امروز از بزرگترین تولیدکنندگان سیگار و به زعم برخی بهترین برند سیگار در جهان است.

در حین و پس از جنگ جهانی دوم نیز مصرف سیگار به شدت بالا گرفت و در نتیجه، تولید، توزیع و فروش سیگار به عنوان یک صنعت در نظر سرمایه‌داران جلوه‎‌گر شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین برند سیگار

  • سیگار در ایران

ورود تنباکو به ایران را مقارن با ایام سطنت شاه عباس صفوی میدانند. از همان ایام و به تدریج کشت و صرف تنباکو در ایران رواج یافت. تنباکو در ایران به تولید انبوه رسید، خصوصا که محصول تولیدی کشورهای خاورمیانه به هر دلیلی از مرغوبیت بالایی برخوردار بود. از مهمترین ماجراهای تاریخ تنباکو در ایران مسئله امتیاز تالبوت یا قرارداد رژی و همچنین تحریم توتون و تنباکو بود.

اما به هرصورت مقاومت در برابر این محصول در ایران هم ممکن نشد. این محصول سودآور تجاری که به مذاق سیاستمداران خوش آمده بود مورد توجه قرار گرفت و امتیاز تولید، فروش و صادرات آن در سال 1294 هجری و به حکم مجلس شورای ملی انحصار دولت قرار گرفت.

بعدها و در سال 1316 اولین کارخانه تولید سیگار در ایران نیز احداث شد. این کارخانه همان است که امروزه به شرکت دخانیات ایران معروف است. سیگارهایی چون اشنو، اردیبهشت،‌ فومن، گرگان، تاج و افسر به علاوه انواع سیگار برگ و سایر محصولات توسط این شرکت تولید شده و وارد بازار شد.

امروزه شرکت دخانیات معروفترین و بهترین برند سیگار ایرانی، یعنی بهمن را به علاوه چند مدل از سیگارهای قدیمی‌تر مانند فروردین،‌تیر، اشنو و بهمن 57 را تولید میکند.

 بهترین برند سیگار در بازار ایران؛ پرفروش ترین سیگار در ایران کدام است؟

گرچه هیچ آمار دقیقی از بازار سیگار در ایران ارائه نمیشود، اما اکثر کسانی که سیگاری هستند به حدس و گمان هم میتوانند بگویند که دو برند وینستون و کنت بازار ایران را قبضه کرده‌اند. همچنین و در کنار آنها برندهای بهمن، مارلبرو و مگنا نیز صاحب سهم عمده‌ای هستند.

تولید، واردات و فروش سه برند وینستون، کنت و مگنا در کشور آزاد است. بر اساس شواهد مصرف سالانه سیگار در ایران میتوان تخمین زد که ارزش بازار سیگار ایران چیزی در حدود 7 میلیارد دلار است. همچنین و بازهم به اتکای آمار گفته میشود که حدود 70 درصد واردات کشور به دو برند وینستون و کنت اختصاص دارد.

وینستون

وینستوون از محصولات کمپانی آر. جی. رینولدز است که از زمان تولید خود یعنی سال 1954 تا اوایل دهه 1980،‌محبوبترین و پرفروش ترین برند سیگار دنیا بود. در این ایام اما برند مارلبرو به تدریج جای وینستون را به عنوان سیگار اول جهان گرفت. تنوع برند وینستون نیز قابل قبول است و انواع آبی، قرمز، اولترا، مشکی، پاور، ایکس اس (XS) را شامل میشود.

کنت

کنت نیز از قدیمیترین و پرتنوع‌ترین برندهای سیگار است. این سیگار برای اولین بار در سال 1936 به بازارهای جهانی عرضه شد. شاید جالب باشد که بدانید برای اولین بار این کنت بود که فیلتر را به انتهای سیگار اضافه کرد. انواع سیگار کنت نشان از توجه این شرکت به ارضای امیال متفاوت مشتریان خود دارد. فارغ از انواعی چون کنت قرمز، آبی، نقره‌ای که بر اساس رنگ‌بندی است و اکثر برندها از آن تابعیت میکنند، کنت انواع مختلف دیگری را نیز ارائه میکند. کنت 4، کنت پاور، کنت اچ دی، کنت آبی 8 و کنت پلاس از انواع مختلف این برند هستند.

این تنوع کنت سبب شده که هرکسی با امیال مختلف،‌ از میان انواع مختلف کنت یک مدل را برای خود بپسندد. در نتیجه از نظر تنوع، کنت پرفروش ترین سیگار در ایران است.

بیشتر بخوانید:

بهمن، تولید ملی

بهمن را بهترین برند سیگار ایرانی میدانند. این برند که به توسط شرکت دخانیات ایران و از سالها پیش تولید میشود، انواع مختلفی دارد و در این سالها همواره توانسته جایگاه خود را به عنوان یک سیگار محبوب در دلهای هموطنان نگاه دارد. بهمن همواره پرفروش ترین سیگار در ایران بوده که تولید آن از صفر تا صد در داخل کشور صورت میگرفته است. البته تا قبل از تولید بهمن، شرکت دخانیات با تولید اشنو ویژه گوی سبقت را از رقبای داخلی و خارجی خود ربوده بود.

این سیگار نیز انواع مختلفی دارد. از بهمن سوئیسی محبوب خود من تا بهمن کوچک سیگار (بهمن *) پرطرفدار دانشجویان و سربازان. این دو مدل البته معروفترین و پرفروش ترین سیگار در ایران که تولیدی این شرکت هستند. اما انواع کمتر شناخته شده بهمن مثل بهمن مشکی، بهمن لایت، اولترالایت و بهمن بلند نیز وجود دارد. همچنین بهمن 57 از دیگر مدلهای این برند سیگار است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، کیفیت سیگارهای ایرانی و خصوصا بهمن مورد تایید است. بهمن نه تنها در ایران، بلکه در برخی کشورهای همسایه چون ترکیه نیز محبوبیت بالایی دارد و به آن قاچاق میشود. حتی برخی از تولیدات شرکت دخانیات ایران تا قلب اروپا نیز صادر میشود.

بهترین سیگارها در نظر بانوان

این روزها و در جامعه ما سیگار چون گذشته چیزی مخصوص آقایان نیست. بانوان نیز به هر دلیلی به سیگار رو آورده اند و اتفاقا در این حوزه سلایق خاص خود را دارند و محصولات خاص و متفاوتی استفاده میکنند. در همین راستا در این بخش به معرفی برخی از محبوبترین سیگارها برای بانوان مپردازیم.

سیگار Camel

این برند سیگار و انواع مختلف آن برای دختران ایرانی از محبوبترین سیگار میباشد. این برند که از سال 1913 مشغول به کار است زیرمجموعه شرکت توتون و تنباکو آر. جی. رینولد میباشد. محصولات این برند عمدتا ترکیبی از توتون و تنباکوی ترکی با ویرجینیاست. گرچه این برند خود را به عنوان بهترین مارک سیگار زنانه در ایران معرفی کرده است.

کمل البته در سراسر دنیا سیگار معروف و محبوبی است. تبلیغات این برند را در مسابقات مختلف ورزشی و حتی فیلمهای سینمایی نیز میتوان دید.

بیشتر بخوانید:

سیگار Pall Mall

پال مال از قدیمی ترین برندهای سیگار در دنیاست. این برند برای اولین بار در سال 1899 تولید شد. اما بعدها این برند تجاری نیز به زیر مجموعه کمپانی آر. جی رینولدز تبدیل شد و از آن زمان تاکنون توانسته همواره سهم مهمی در بازار جهانی داشته باشد. این برند توانسته خود را به عنوان بهترین مارک سیگار زنانه معرفی کند.

سیگار Lucky Strike

یکی از پرفروش ترین و بهترین برند های سیگار در آمریکا است. این برند به Lukies نیز معروف است. Lucky strke به استفاده از تنباکو و توتون بو داده شده به جای شکل خشک شده مشهور است.

سیگار Dunhill

اگر واقعا در بین بهترین برند های سیگار به دنبال یک سیگار با کیفیت هستید، Dunhill همان چیزی است که شما می خواهید. این سیگار یکی از لوکس ترین برند های سیگار است که از سال 1908 و به عنوان زیر مجموعه کمپانی بریتیش امریکن توباکو مشغول به فعالیت است. تنوع بسیار زیاد با درصد تنباکو های متفاوت باعث شده سلیقه های اکثر مردم را شامل شود. مردم Dunhill را برای بو و طعم منحصر به فردش دوست دارند.

بیشتر بخوانید:

سیگار Parliament

یک برند آمریکایی که اکنون توسط کمپانی فلیپ موریس تولید می شود. این سیگار به فیلتر های کاغذی شسته رفته ی آن معروف است. این سیگار دارای انواع آبی، سفید، نقره ای، سبز و … است.

سیگار Marlboro ؛ بهترین مارک سیگار زنانه

این برند محبوب در سال 1908 و توسط آقای فیلیپ موریس، کارخانه دار معروف در نیویورک ثبت شد. البته تا سال 1924 هیچ محصولی به این نام در بازار دیده نمیشد اما در همین سال این کمپانی با شعار «سیگار لوکس آمریکایی» اولین محصولات خود را به بازار عرضه کرد. محصولات اولیه این شرکت در هتلها، کافه ها و رستوران ها عرضه میشد.

اما بعدها و خصوصا در دهه 1930 این برند با شعار «ملایم همچون ماه می» به عنوان بهترین مارک سیگار زنانه نام خود را مطرح کرد. از مزایای این سیگار که در آنزمان آن را از سایر رقبا متمایز میکرد،‌ قرمز بودن کاغذ فیلتر آن بود. در زمانی که مارلبرو به بازار آمده بود، رقابت شرکتهای سیگار سازی حول محور فیلترسازی و کیفیت فیلتر سیگار چرخ میزد.

گران قیمت ترین برند سیگار
گران قیمت ترین برند سیگار

به همین دلیل و از دهه 1950، کمپانی مارلبرو فیلتر سیگارهای خود را به رنگ ماتیک بانوان در آورد تا نقش آن در اثر پک زدن چندان مشخص نباشد. بر همین اساس بعدها و با تولید مارلبرو صورتی بود که مارلبرو به نوعی به عنوان بهترین مارک سیگار زنانه مطرح شد. اما در حال حاضر و با توجه به عدم ورود و قیمت اعجاب انگیز در حدود 50 هزار تومان برای هر پاکت، این سیگار در رده بهترین برند سیگار برای قشر مرفه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین برند سیگار برگ

  • سیگارهایی برای سرمایه داران

سیگار برگ سیگار در معنای صحیح کلمه است.  فارغ از کیفیت و مزایای سیگار برگ،‌ بسیاری فقط به دلیل جذابیت‌های ظاهری ان شیفته سیگار برگ هستند. هستند مواردی که یک پک انواع دود را تجربه نکرده‌اند ولی مشتاق تست سیگار برگ هستند.

اما در حقیقت آنچه باعث میشود این افراد همچنان پاک بمانند شاید قیمت گزاف سیگار برگ باشد. سیگار برگ امروزه در سراسر دنیا و توسط برندهای معروفی تولید میشود. البته که مشتریان خاص خود را دارد و هرکسی را یارای پرداخت هزینه آن نیست. در ادامه شما را با معروفترین و بهترین برند سیگار برگ اشنا کنیم.

سیگار لاکشز (Louixs)

این سیگار که محصولی از شرکت گلدوین متروپولیتن میباشد،‌از محبوبترین سیگارهای جهان در منطقه بورلی هیلز و در میان ثروتمندان است. این سیگار پای ثابت مهمانی‌ها و کافه‌های محل تجمع ثروتمندان است. قیمت این سیگار به ازای هر عدد 50 دلار میباشد. این در شرایطی است که به زعم کارشناسانی قیمت این محصول به نسبت کیفیتش بسیار پایین است.

گران قیمت ترین برند سیگار
گران قیمت ترین برند سیگار

 

سیگار آرتورو فیونت اوپس ایکس (Arturo Fuente Opus X BBMF)

محصولی از شرکت آرتورو فیونت میباشد که یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید سیگار است. این سیگار با قیمت هر عدد 55 دلار،‌دیگر عناون از محبوبترین سیگارهای جهان است. تولید این سیگار اما محدود و به صورت سفارشی است.

گران قیمت ترین برند سیگار
گران قیمت ترین برند سیگار

بیشتر بخوانید:

سیگارفیونت دون آرتورو انیور (Fuente Don Arturo AniverXario)

هر عدد 87 دلار. تولید این سیگار توسط کمپانی فیونت از سال 2001 شروع شد اما در سال 2008 و به احترام بنیانگذار شرکت، نام آن با نام دن آرتورو فیونت عجین شد و به تولید انبوه رسید. جعبه 92 عددی این سیگار به قیمت 7500 دلار به فروش میرسد.

گران قیمت ترین برند سیگار
گران قیمت ترین برند سیگار

 

آرتورو فیونت اوپس ایکس ای (Arturo Fuente Opus X “A)

این سیگار از محبوب‌ترین و در عین حال کمیاب‌ترین مدل های تولیدی کمپانی فیونت است. قیمت هر عدد از این سیگار 23 سانتیمتری، 79 دلار میباشد.

بهترین برندهای سیگار
بهترین برندهای سیگار

کوهیبا بیهایک (Cohiba Behike)

طرفداران سیگارهای لاکچری و خاص با نام کوهیبا آشنا هستند. یک کمپانی کوبایی تولید کننده سیگارهای خاص و لاکچری. این مدل از سیگار برگ که به مناسبت 40 سالگی این کمپانی و در تعداد محدود تولید شده بود، با قیمت رسمی هر عدد 450 دلار به فروش میرسید. اما به دلیل تعداد محدود و محبوبیت فراوانش با قیمت چندبرابر نیز به عرضه شد.

بهترین برند سیگار دنیا
بهترین برند سیگار دنیا

بیشتر بخوانید:

گرکا هیز مجستی (Gurkha His Majestys Reserve)

از این سیگار استثنایی تنها ۱۰۰ پاکت در سال ساخته می شود و لیست انتظاری سه ساله برای خرید این سیگار پدید آمده است. طول هر کدام از این سیگارها ۱۹ سانتی متر است که در جعبه هایی حاوی بیست سیگار بفروش می رسند. قیمت هر عدد از این سیگار 1000 دلار میباشد.

در ساخت این سیگار از تنباکوی هجده ساله استفاده شده است. این سیگار، سیگار محبوب بازیگر هالیوود، متیو مک‌کانهی و رییس جمهور پیشین آمریکا بیل کلینتون است.

بیشتر بخوانید:

منبع: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (52 نظر)

    بله سیگارهای ایرانی بسیار در خارج کشور خواهان دارد و علت اولش این هست که سیگارهای آن کشورها استاندارد هست و سیگار ایرانی باعث میشه آنها را به عالم ارواح ببره. حتی اگر پیش گربه بکشید فکر میکنه پلنگ شده

    پاسخ

    سلام‌. اگه میشه یه سیگار سبک معرفی کنین. ترجیحا از برند وینستون باشه.

    پاسخ

    سلام. به گمونم وینستون پلاتینوم سبک‌ترین محصول این شرکت باشه.

    پاسخ

    خیلی عالیه

    پاسخ

    سیگار خوب فقط ما وکس الان که ۲۱ ماه رمضون ۱۴۰۱ هست تو دکه ها ۲۵ میدن ولی از عمده فروشا که بگیری بکسی ۱۴۰ میدن دونه ۱۴ می افته برات خیلی به صرفه تره سیگار باکلاسی هم هست

    پاسخ

    سلام لطفا به من یه سیگار خوش بو و طعم معرفی کنید با نیکوتین متوسط ممنون

    پاسخ

    وینستون یا کنت یا پال مال

    پاسخ

    یه سیگار لایت مناسب برای دختراییکه سیگاری نیستن ولی هرزگاهی میخوان بکشن خوش بو‌خوش طعم باشه سبک معرفی کنین مرسی

    پاسخ

    یه سیگاری هست به نام کورست که توی گوگل هم بزنی میاره سبک و خوش طعمه با کلاس هم هست توی مغازه های موند بالا میتونی پیدا کنی مغازه های پایین شهر نداره از اون استفاده کن یا مارلبرو فیلتر پلاس یک که نیکوتین یک هم داره سبکه و باکلاس هم هست

    پاسخ

    کمل آبی رنگ با فیلترjt

    پاسخ

    به نظرم سناتور دوسیب بکش

    پاسخ

    چندتا سیگار هست که بسیار خوبن
    وینستونxs
    ویلیامز سفید
    فیلیپ موریس آبی
    اسکار مشکی

    پاسخ

    بنازم رفقای سیگاری رو،من همیشه سیگار میکشم و اعتقاد دارم که سیگار هیچ گونه ضرری نداره و هزار تا دلیل هم برای بی خطر بودن سیگار دارم،حالا بگذریم.،،،از نظر من بهترین سیگار وینستون قرمز،مارلبرو قرمز و بهمن قرمز است.

    پاسخ

    سلام
    بهترین سیگاری که کشیدم کمل (سفید بلک آبی) و وینستون قرمز

    پاسخ

    سلام من همین امروز شروع کردم به سیگار کشیدن و یه بسته کوچیک بهمن گرفتم
    اما به نظرم خیلی بد بود و من واقعا حالم بد شد البته قیمت خوبی داشت هشت تومن بود
    اگه کسی یه برند سیگار بهتر میشناسه ممنون میشم بگید
    آها و یچیز دیگه هم میخواستم بگم که کدوم برند سیگار که توی ایران هم هست بوی کمتری میده؟
    چون من بهمن استفاده کردم خیلی بوش فراگیره

    پاسخ

    سناتور یا مادوکس یکم گرون ترن ولی از بهترینا و باکلاس ترینان

    پاسخ

    سلام اگه از نظر اقتصادی وهم بوی خوش ونیکوتین عالی بخوای،اسکار سفید ومشکی(البته خارجی)باقیمت ده تومن

    پاسخ

    وینستون یا جی وان

    پاسخ

    هیچکدوم،کنت های جدید ویوا که هم رنگ نقره ایش خوبه وهم آبیش

    پاسخ

    بهمن بوی گوه میگیره آدم😁
    اگه سیگار خوب میخای و سبک و بو نده
    فقط وینستونxs اگه بودجه نمیرسه برو ویلیامز سفید بدون عکس بگیر بسیار سبک و نرم

    پاسخ

    دانهیل بکش خیلی بوش خوبه

    پاسخ

    وینیستون هر مدل کشیدم ته گلو انگار خراشیده میشد و سرفه میکردم ، کمل انواعش سرفه خلط دار، کنت سر درد واقعا نمیدونم چی بکشم و نمیتونم سیگار نکشم
    لطفا کسایی که تجربهمن رو دارند پیشنهاد بدند.

    پاسخ

    بستگی داره چه کنت،‌ وینستون یا کملی بکشی! البته شایدم واقعا حساسیت خودته. خلط هم ک طبیعیه بعد ی مدت. توصیه میکنم نمونه های ساده تر مث وینستون پلاتینوم، وینستون اسلیم، کنت سیلور 4 یا کمل آبی رم امتحان کنی. اگر واقعا سر سازگاری نداشت فق باید بری سمت اسلیم. اسی مشکی،‌اسی آبی،‌ جی وان و الی آخر باید بکشی تا ببینی چی بت میسازه. اگرم فق کینگ سایز دوس داری حتما انواع کنت و وینستون رو ی امتحان بکن اما نه خیلی سنگیناش

    پاسخ

    مجبوری مگه ،نکش.من چی بکشم؟دخترم ؟

    پاسخ

    با سلام سیگار کمل جعبه کوچیک آبی رنگ با فیلتر جی تی رو بهتون پیشنهاد میدم.فوق العاده س

    پاسخ

    نکش عزیزم به همین سادگی

    پاسخ

    پال مال و مالبرو

    پاسخ

    مگه من نمی کشم چم شده؟

    پاسخ

    سیگارهای ارمنستان خوبه همه نوع برند ددود سبک و ملایم داره گلو رو اذیت نمیکنه ولی تمام سیگارهای ایران تقلبی هست و مزه بدی داره و گلو زخم میشه باید بری اونجا چند باکس بیاری بکشی

    پاسخ

    فقط وینستون xs
    البته گرون ولی بهترینه

    پاسخ

    داداش شاید حساسیت داری اصلا ترک کن😄

    پاسخ

    به نظر من بهترین سیگار،سیگار لاپادانا است،حتماً یک بار امتحان کنید،خیلی حال میده،مخصوصاً از نوع فیلتر یخیش

    پاسخ

    احتمالا منظورتون سیگار قدیمی آپادانا است؟ حتما ارزش امتحان کردن داره هر سیگاری ولی من نفهمیدم آخرش فیلتر یخی رو پیشنهاد میدید یا فیلتر پشمی؟ اصلا فرقش چی بود؟

    پاسخ

    این ادم یه بی شعور محضه فکر می‌کنه با حرف رکیک زدن ادم خاصی میشه
    چیزی که معرفی کرده سیگار نیست یه اصطلاح‌زشت و رکیکه که بعضیا میفهمن
    سیگار مورد نظر رو به نظرم بده خانوادش بکشن لذت ببرن

    پاسخ

    به نظر من بهترین سیگار،سیگار لاپادانا است،حتماً یک بار امتحان کنید،خیلی حال میده،مخصوصاً از نوع فیلتر پشمی،

    پاسخ

    سلام من همش تو عمرم ۱۳تا نخ کشیدم میخام یه سیگاری بکشم که دودش سبک باشه حالا وینستون قرمز بخرم یا کامیل لطفا بگین ..

    پاسخ

    داداش وینستون قرمزکه همچین دودش سبک نیست.کمل هم که انواعی داره که توصیه من کمل آبیه یااگه سبک تربخاین کمل سفید
    موفق باشی

    پاسخ

    سلام
    اتفاقا سیگار بهمن کوچیک بدترین و مزخرف ترین سیگار درکل دنیاست !!!
    اما نمی دونم چرا اینقدر در ایران طرفدار داره ؟؟؟
    یک دوستی داشتیم که سیگار می کشید وفقط هم وینستون و سیگارهای آمریکائی می کشید, از وقتی سیگار آمریکائی را ترک کرد و شروع به کشیدن «بهمن کوچیک» کرد مشکلات تنفسی این بنده خدا شروع شد.
    چون درصد نیکوتین سیگار «بهمن کوچیک» خیلی بالاست و از بدترین و مزخرف ترین توتون ساخته می شود.
    اگر می خواهید سیگار بکشید حداقل سیگار خوب ومرغوب بکشید و ضمنا کم هم بکشید.
    موفق باشین .

    پاسخ

    سلام. صحبت شما رو تا حدی میتونم بپذیرم. اما اگر به طور تخصصی بخوام وارد بحث بشم باید بگم از قضا توتون محصولات بهمن و به طور کلی محصولات شرکت دخانیات ملی ایران، توتون مرغوب و داخلی است. مشکل اصلی و اساسی در سیگارهای داخلی که منجر به انواع بیماری ها، طعم بد و یا تصور بی کیفیتی میشه بیش از هرچیز مربوط به جنس فیلترها، جنس کاغذ سیگار و مقادیر و نوع ترکیب گوگردی به کار رفته در کاغذ سیگاره. در حقیقت برندهای داخلی؛ توتون با کیفیت رو در قالبی بی کیفیت ارائه میدن. این بی کیفیتی فیلتر و کاغذ و غیره باعث میشه قیمت تمام شده محصول براشون پایین بیاد و حاشیه سود بالا بره. چراکه خصوصا عموم فیلتر سیگارها در ایران وارداتی هستند. از طرفی اما این مسئله ریه های من و شما رو سرویس میکنه و تبعات زیادی داره.
    با وجود این همواره پرفروش ترین برند داخلی در کنار سایر برندهای خارجی بهمن بوده.

    پاسخ

    من که همیشه سیگار می‌کشم و بهترین سیگارهای دنیا کنت و وینستون هست.

    پاسخ

    بنده 54سالمه و 40ساله روزی دو پاکت سیگار می‌کشم،از نظر من بهترین سیگار دنیا وینستون قرمز است.

    پاسخ

    داداش ۵۴ سالته ۴۰ ساله روزی دو پاکت سیگار میکشی یعنی از ۱۴ سالگی سیگار میکشیدی داداش تو الان باید فسیل شده باشی

    پاسخ

    چرا هیچ کس سیگار مور رو نگفته به نظر من که خیلی عالی و لذت بخشه

    پاسخ

    سلام به دوستان سیگار دابل وینسنون عالیه من هشت سال پیش یه بسته گرفتم قبلش کنت بی وای می‌کشیدم قدیمی ها میدونن بی وای چیه ولی توی این هشت سال دیگه نتونستم سیگار دیگه بکشم اگه این سیگار نباشه هیچ سیگاری نمی تونی بکشی بد گرفتارم می‌کنه. این طرف بی ادب بیا لب برگردون کوبایی بهت بدم اول بده مامانت

    پاسخ

    بهترین سیگاری ک کشیدم بعد از 7 سال کمل سفید هرچی بخای کشیدم وینستون انواع مختلف کنت انواع مختلف البته اگه پولشو دارین ماربرو گلد هم عالیه

    پاسخ

    من دخترم ی سیگار خیلی سبک با بوی خوشایند و طعم خوشمزه و باکلاس بهم معرفی کنین😎

    پاسخ

    آریزونا سفید
    عاللیههههه

    پاسخ

    پال مال آبی یا قرمز

    پاسخ