;
coinex

مشکلات رایج در اینستاگرام ؛ با راه حل مشکلات اینستاگرام آشنا شوید

مشکلات رایج در اینستاگرام چیست و برای آنها چه راه حلی وجود دارد؟ در این مطلب با ما در بررسی مشکلات رایج اینستاگرام همراه باشید.

اینستاگرام بدون شک هم اکنون یکی از محبوبترین اپلیکیشن های ارتباطی باشد. با کمی اغراق شاید بتوان گفت محبوبترین برنامه. هر فردی این روزها اینستاگرام دارد و از قابلیتهای بیشمار و جذاب این اپلیکیشن استفاده میکند. اما اینستاگرام هم به تابعیت قاعده نانوشته ای که میگوید ساخته دست بشر بی عیب و ایراد نیست، ایراداتی نیز دارد. در این مطلب بر آنیم تا به برخی از مشکلات رایج در اینستاگرام بپردازیم.

البته که بسیاری از این مشکلات و ایرادات عملکردی اینستاگرام ریشه های معقول و طبیعی دارند،‌اما گاها نیز بروز برخی ایرادات عملکردی اینستاگرام محصول ضعف سخت افزار مورد استفاده شما یا مسائلی از این دست میباشد. بنابراین بد نیست ابتدائا به برخی از این مسائل به عنوان زمینه سازهای ایرادات عملکردی اینستارام توجه داشته باشید.

مشکلات رایج در اینستاگرام

آنچه زمینه ساز مشکلات میشود چیست؟

گاهی اوقات که با ارورهای متوالی اپلیکیشن مواجه میشوید شاید مساله به ضعف سخت افزاری دستگاه شما یا هرچیزی از این قبیل مربوط باشد. در نتیجه بد نیست اگر گاها با چنین ارورهایی مواجه شدید ابتدائا و در قدم اول، دستگاه خود را ریستارت کنید. با انجام این کار شاید مشکل حل نشود اما حداقل این مزیت را دارد که به شما میفهماند مشکل از دستگاه است یا از اپلیکیشن.

در قدم بعد از به روز بودن یا آپ تو دیت بودن برنامه مطمئن شوید. بسیاری اوقات ارورها و ایرادات عملکردی اینستاگرام به آپدیت نبودن آن برمیگردد. در این شرایط ایرادات با آپدیت برناه رفع میشود. برای آپدیت اینستاگرام ترجیحا از گوگل پلی استفاده کنید.

مشکلات اینستاگرام

در قدم بعد از اتصال اینترنت قدرتمند مطمئن شوید. اینستاگرام به عنوان یک اپلیکیشن مدیامحور نیاز شدیدی به اتصال اینترنت قدرتمند دارد.

در مرحله نهایی این قسمت و آخرین تیر ترکش ما نیز پیشنهاد حذف اپلیکیشن از گوشی و دانلود و نصب مجدد آن است. شاید با اینکار تمام مشکلات رفع شوند. در غیر اینصورت در ادامه مقاله مشکلات رایج در اینستاگرام با ما باشید. در این بخش قصد داریم تا به معرفی برخی از مطرح ترین مشکلات رایج اینستاگرام و راه حل آنها بپردازیم.

مشکلات رایج در اینستاگرام

بسیاری از مشکلات رایج در اینستاگرام به قدرت اینترنت و اتصال شما به آن بازمیگردد. همواره به این مسئله توجه داشته باشید و پیش از هرکاری از اتصال اینترنت خود مطمئن شوید.

مشکلات رایج در اینستاگرام

نمایش نام قبلی با وجود تغییر نام: در این شرایط یکبار برنامه را کامل ببندید و دوباره باز کنید تا مشکل حل شود.

نمایش داده نشدن بخش Activity در اینستاگرام: متاستفانه این مشکل هنوز توسط تیم طراحی حل نشده است. این مسئله به نوبه خود از تغییر آدرس DNS اینترنت شما ناشی میشود. با بازنشانی آدرس DNS این مشکل نیز حل میشود.

عدم دریافت اعلان ها: برای حل این مشکل میتوانید با رفتن به مسیر زیر اعلان ها را فعال کنید:

Settings > Application > Instagram > Show Notification
برای فعال کردن اعلان ها در دستگاه های آیفون نیز به مسیر Settings > Notifications > Instagram رفته و بخش “Allow Notifications” را فعال کنید.
خطاهای مربوط به ثبت کامنت: در یک کامنت حداکثر 30 هشتگ میتوان قرار داد، و همچنین کامنت تکراری زیر یک پست نمیتوان قرار داد. اگر این موارد رعایت نشوند کامنت ثبت نخواهد شد و با اخطار مواجه خواهید شد.
اگر احیانا قبلا یک ککامنت را پاک کردید ولی بعدها دوباره آنرا مشاهده کردید، پیش از هرچیز یکبار صفحه را رفرش کنید. ممکن است صرفا یک خطای معمولی باشد.
عدم آپلود پست: این مسئله صرفا به قدرت اینترنت شما بستگی دارد. در صورتی که اتصال اینترنت کند شده باشد پست ها آپلود نمیشوند.

قفل شدن برنامه هنگام آپلود عکسها: برای حل این مشکل نیز این مراحل را طی کنید:

1. به تنظیمات گوشی خود بروید.
2. وارد بخش Application شوید.
3. گزینه Manage Applications را لمس کنید.
4. برنامه اینستاگرام را از لیست باز شده انتخاب  کنید.
5. سپس گزینه “Force Stop” را لمس کنید تا برنامه بسته شده و از هنگ کردن دربیاید.

کرش کردن برنامه هنگام آپلود عکس: این مورد در مواقع زیادی مربوط به رم موبایل شما میشود. بنابر این اگر تعداد زیادی برنامه و یا بازی در پس زمینه گوشی شما در حال اجرا هستند همه ی آنها را ببندید. همچنین این مشکل گاهی اوقات بر اثر کمبود فضای گوشی میباشد که با آزاد کردن مقداری از فضا حل میشود.

گردآوری: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام وقتتون بخیر ببخشید من چند روزی زیادی فالو کردم الان سه روزه هر چی می‌خوام فالو کنم پیغام میاد که بعداً دوباره امتحان کن قبلنم اینطوری شده بود یه روزه درست شده بود الان سه روزه درست نشده چیکار کنم 😕
    ولی آنفالو رو میتونم انجام بدم فقط فالو رو‌نمیذاره

    پاسخ