;
coinex

نحوه مشاهده پیام واتساپ بدون تیک آبی ؛ پیام ها را بدون مطلع شدن فرستنده بخوانید!

اگر از تیک آبی پیام رسان واتساپ خسته شده‌اید، این مقاله را بخوانید. در این مطلب نحوه مشاهده پیام واتساپ بدون تیک آبی را آموزش داده‌ایم.

در صورتی که به دنبال راهکاری برای خواندن پیام های دریافتی خود در نرم افزار واتساپ هستید و نمی‌خواهید که فرستنده پیام ها نسبت به این موضوع مطلع شود، این مطلب آموزشی را بخوانید. واتساپ به کمک یک ترفند جالب این امکان را برای کاربرانش فراهم کرده است که پیام های خود را در این برنامه بخوانند، بدون این که تیک آبی در نرم افزار واتساپ فرستنده پیام ظاهر شود. این قابلیت هم اکنون برای کاربران سیستم عامل‌های اندروید و iOS فعال است. با تکراتو همراه باشید.

نحوه مشاهده پیام واتساپ بدون تیک آبی

برای استفاده از این ویژگی واتساپ باید سه مرحله ساده زیر را دنبال کنید:

  • صبر کنید تا پیام ارسال شده توسط فرستنده به نرم افزار گوشی یا تبلت شما برسد.

نحوه مشاهده پیام واتساپ بدون تیک آبی

  • پس از دریافت پیام بدون رد کردن اعلان های نمایش داده شده توسط دستگاه، قفل آن را باز کنید.

نحوه مشاهده پیام واتساپ بدون تیک آبی

  • حال برای چند ثانیه اعلان واتساپ را لمس کنید تا بتوانید بدون ظاهر شدن تیک آبی در گوشی فرستنده پیام او را بخوانید.

نحوه مشاهده پیام واتساپ بدون تیک آبی

برای استفاده از این ویژگی کاربران سیستم عامل های اندروید و iOS باید صبر کنند تا پیام به نرم افزار دستگاه آن‌ها برسد. پس از دریافت اعلان پیام باید قفل دستگاه خود را باز و سپس برای مدت چند ثانیه اعلان پیام را لمس کنید. حال پیام دریافت شده باز می‌شود و شما می‌توانید آن را بدون باز کردن نرم افزار واتساپ و فعال شدن تیک آبی برنامه واتساپ فرستنده پیام بخوانید. برای استفاده از این قابلیت نباید قبل از خواندن پیام اعلان آن را رد کنید، در غیر اینصورت باید نرم افزار را اجرا کنید و بعد پیام دریافتی را بخوانید که منجر به ظاهر شدن تیک آبی روی گوشی فرستنده پیام می‌شود.

قابلیت مشاهده پیام واتساپ بدون تیک آبی برای موقعیت‌هایی مفید است که کاربر می‌خواهد پیامی را بخواند و نمی‌خواهد فرستنده پیام نسبت به این موضوع مطلع شود. این قابلیت هم اکنون برای کاربران نسخه‌های iOS 13 و اندروید بالای 9 فعال است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gadgetsnow

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر