;
coinex

بهترین مینی لپ تاپ های 2020 ؛ با برترین نوت بوک های قابل حمل جهان آشنا شوید

لپ تاپ ها در اندازه‌ها و پیکره بندی‌های مختلفی عرضه می‌شوند تا نیازهای مختلفی را پوشش دهند. در این مطلب به معرفی بهترین مینی لپ تاپ های 2020 پرداخته‌ایم.

زمانه عوض شده است. سازندگان لپ تاپ محصولات خود را در اندازه و شکل‌های مختلفی عرضه می‌کنند. لپ تاپ های امروزی در مقایسه با لپ تاپ های گذشته سبکتر، باریکتر و قدرتمندتر شده‌اند. بیشتر لپ تاپ های امروزی با نمایشگرهای 13.3 اینچی عرضه می‌شوند، اگرچه که لپ تاپ های گیمینگی هم هستند که از صفحه نمایش های 17 اینچی بهره می‌برند و نزدیک به 4 کیلوگرم وزن دارند. اگر که به دنبال یک لپ تاپ کوچک و سبک هستید، لینک درستی را باز کرده‌اید. در این نوشتار بهترین مینی لپ تاپ های 2020 را معرفی کرده‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین مینی لپ تاپ های 2020 جهان در یک نگاه

در ادامه این مقاله بهترین مینی لپ تاپ های جهان را معرفی کرده‌ایم؛ محصولاتی مناسب برای مسافران، دانشجویان و افرادی که به دنبال لپ تاپ های کوچک باکیفیت و دارای باتری قدرتمند هستند. این محصولات عبارتند از:

  1. مایکروسافت سرفیس پرو 7 مینی (Microsoft Surface Pro 7 Mini)
  2. مایکروسافت سرفیس گو مینی (Microsoft Surface Go Mini)
  3. ایسر اس دبلیو 512 – 52 – 55 وای دی سوئیچ (Acer SW512-52-55YD Switch)
  4. مایکروسافت سرفیس پرو 4 (Microsoft Surface Pro 4)
  5. سامسونگ گلکسی بوک 2 در 1 مینی (Samsung Galaxy Book 2-in-1 Mini)
  6. ایسوس کروم بوک فلیپ 10.1 اینچی (Asus Chromebook Flip 10.1″)
  7. اچ پی – اسپکتر فولیو 13.3 (HP-Spectre Folio 13.3)
  8. مایکروسافت سرفیس بوک 2 (Microsoft Surface Book 2)
  9. لنوو فلکس 10 تاچ اسکرین (Lenovo Flex 10 Touchscreen)
  10. ایسوس ترنسفورمر بوک تی 100 اچ ای – سی 4 – جی (ASUS Transformer Book T100HA-C4-G)

مایکروسافت سرفیس پرو 7 مینی

مایکروسافت سرفیس پرو 7 مینی

در چند سال اخیر شرکت مایکروسافت با سری لپ تاپ های سرفیس خود سر و صدای زیادی در بازار راه انداخته است. این لپ تاپ ها سخت افزارهای قدرتمندی دارند و آن‌ها را در قالب یک شاسی آلومینیومی بسیار باریک در اختیار شما می‌گذارند. سرفیس پرو 7 هم یکی از همین لپ تاپ های منحصربفرد است. این رایانه همراه یک اثر هنری محسوب می‌شود و خیلی زود شما را عاشق خودش می‌کند، زیرا با هر نوع شرایط کاری خودش را وفق می‌دهد و نسبت به مدل‌های قبلیش باتری قدرتمندتر و کارایی بهتری دارد.

سرفیس پرو 7 مینی به نسل دهم پردازشگرهای اینتل کور و کارت گرافیک اینتل آیریس پلاس مجهز شده است تا بتواند بهره وری شما را در انجام کارهایتان به میزان زیادی افزایش و به راحتی چند کار را به طور همزمان انجام دهد. یک رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 گیگابایتی SSD، باتری قدرتمند، طراحی زیبا، کارایی عالی، حمل پذیری بالا و چندین پورت کاربردی (USB نوع C، USB نوع A، نمایشگر) از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این محصول 771 گرمی را به یکی از بهترین مینی لپ تاپ های 2020 تبدیل کرده‌اند. شما می‌توانید از این دستگاه در سه حالت لپ تاپ، تبلت و استودیو استفاده کنید و رم آن را ارتقاء دهید.

مایکروسافت سرفیس گو مینی

مایکروسافت سرفیس گو مینی

سرفیس گو مینی جدید یک کامپیوتر زیبا است که طراحی شده تا تجربه جدیدی را از کارایی سیستم عامل ویندوز 10 در اختیار کاربرش بگذارد. این محصول 10 اینچی توانایی تبدیل شدن به یک تبلت را دارد و برای افرادی ساخته شده است که به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند کوچک و اقتصادی هستند. سرفیس گو مینی جدید نسبت به سرفیس گو مینی قبلی تغییر چندانی نکرده است، اما این ثبات طراحی خوب است.

این مینی لپ تاپ زیبا به دلیل ابعاد کوچکش بدون یک صفحه کلید کامل و پد لمسی بزرگ عرضه شده است، اما به سخت افزارهای قدرتمندی مانند پردازشگر 1.6GHz اینتل پنتیوم گلد 4415 وای، کارت گرافیک اینتل اچ دی گرافیکس 615، رم 8 گیگابایتی DDR 3، حافظه داخلی 128 گیگابایت SSD و نمایشگر 12 اینچی لمسی 1200 در 1800 پیکسلی مجهز شده است تا بتواند به راحتی چند کار را به طور همزمان انجام دهد.

از دیگر ویژگی‌هایی که این محصول 521 گرمی را به یکی از بهترین مینی لپ تاپ های 2020 تبدیل کرده است می‌توان به یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، قیمت خوب، پورت یو اس بی 3.1 نوع سی، جک 3.5 میلی متری هدفون، ریدر کارت حافظه میکرو SD، صفحه کلید کارآمد و راحت، پد لمسی بزرگ کاربردی و اسپیکرهای قدرتمند اشاره کرد.

ایسر اس دبلیو 512 – 52 – 55 وای دی سوئیچ

ایسر اس دبلیو 512 – 52 – 55 وای دی سوئیچ

ایسر SW512-52-55YD سوئیچ توانایی شکست دادن بیشتر نوت بوک های سبک وزن امروزی را از نظر کارایی دارد. این محصول عملکرد آرامی دارد و اگر که از طرفداران مایکروسافت پرو باشید، خیلی زود عاشقش می‌شوید زیرا یک تکیه گاه و صفحه کلید جداشدنی را نیز در اختیارتان می‌گذارد. ایسر SW512-52-55YD سوئیچ به یک نمایشگر 12 اینچی لمسی با قابلیت پشتیبانی قلم، شاسی فلزی مقاوم و زیبا، نسل هفتم پردازشگرهای کور آی 5 – 7200 یو اینتل، رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 گیگابایتی SSD و نمایشگر مولتی تاچ IPS با رزولوشن QHD مجهز است.

این دستگاه توانایی انجام راحت چند کار به طور همزمان را دارد، قابل ارتقاء است و به کمک صفحه کلید راحت و کارآمدش تایپ کردن را برای شما بسیار ساده می‌کند. یک پورت یو اس بی نوع A، یک پورت یو اس بی نوع C، یک ریدر کارت حافظه میکرو SD و یک جک هدفون از دیگر ویژگی‌هایی هستند که با خرید ایسر SW512-52-55YD سوئیچ نسیبتان می‌شود. این مینی لپ تاپ زیبا و مقاوم قیمت گرانی دارد، اما سخت افزارهای قدرتمند و ویژگی‌های کارآمدش قیمت گرانش را توجیه می‌کنند.

مایکروسافت سرفیس پرو 4

مایکروسافت سرفیس پرو 4

سرفیس پرو 4 مایکروسافت یک لپ تاپ بسیار منحصربفرد است. این محصول نقاط قوت زیادی دارد و نه تنها یک جایگزین مناسب برای لپ تاپ شماست، بلکه به راحتی می‌تواند جای نوت پد و رایانه رومیزی شما را نیز پر کند. اگر به دنبال یک تبلت قدرتمند هستید که بتواند همه نیازهایتان را تامین کند، سرفیس پرو 4 بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. پرو 4 حمل پذیری بالایی دارد، بسیار قدرتمند است و از یک طراحی زیبا بهره می‌برد. پیشرفته‌ترین مدل این رایانه قابل حمل شاید کمی گران به نظر برسد، اما سخت افزارهایش این نقطه ضعفش را جبران می‌کنند؛ البته باید به این نکته هم اشاره کرد که شما می‌توانید سرفیس پرو 4 مایکروسافت را با سخت افزارهای میان رده یا پایین رده هم سفارش دهید تا از این طریق بهای کمتری را برای آن بپردازید.

مایکروسافت سرفیس پرو 4 در قالب یکی از بهترین مینی لپ تاپ های 2020 از یک نمایشگر واضح لمسی 2736 در 1824 پیکسلی 12.3 اینچی، بدنه‌ای با ضخامت 8.4 میلیمتر، پردازشگر 2.4GHz اینتل کور آی 5 – 6300 یو، واحد پردازش گرافیکی اینتل اچ دی گرافیکس 520، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی SSD، پورت یو اس بی 3، پورت مینی دیسپلی، ریدر کارت حافظه میکرو SD، جک 3.5 میلی متری هدفون، قلم لمسی کارآمد، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

اگر که رم و هارد این محصول برای شما کافی نیستند، نگران نباشید زیرا می‌توانید آن‌ها را ارتقاء دهید. در واقع مایکروسافت این امکان را برای شما فراهم کرده است که سرفیس پرو 4 را مطابق با نیازها و بودجه خریدتان با سخت افزارهای متفاوتی خریداری کنید.

سامسونگ گلکسی بوک 2 در 1 مینی

سامسونگ گلکسی بوک 2 در 1 مینی

لپ تاپ های پیشرفته 2 در 1 قابل تبدیل با یک حریف جدید مواجه شده‌اند که با سخت افزارها، طراحی و نمایشگر منحصربفردش هوش از سر هر کاربری می‌برد. نمایشگر AMOLED سامسونگ گلکسی بوک 2 در 1 روشنایی بسیار بالایی دارد و توانایی پخش محتویات HDR را نیز دارد. گلکسی بوک 2 در 1 مینی به نسل هفتم پردازشگرهای دوال کور i5-7200U اینتل مجهز شده است تا بتواند همه کارهای شما را به سادگی انجام دهد، برنامه‌های سنگین را خیلی راحت اجرا کند و در انجام چند کار به طور همزمان هیچ مشکلی نداشته باشد. این محصول یک رم 4 گیگابایتی، کارت گرافیک اینتل اچ دی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی را هم در خود دارد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با یک کارت مموری SD ظرفیت حافظه‌اش را تا 256 گیگابایت افزایش دهید.

یک کیبورد کارآمد با کلیدهای دارای فاصله حرکتی 1.3 میلی متر، پد لمسی نسبتا کوچک ولی دقیق و کاربردی و پورت‌های اتصالی متنوع از دیگر ویژگی‌هایی هستند که گلکسی بوک 2 در 1 مینی را به یکی از بهترین مینی لپ تاپ های 2020 تبدیل کرده‌اند. این لپ تاپ متاسفانه باتری چندان قدرتمندی ندارد.

ایسوس کروم بوک فلیپ 10.1 اینچی

ایسوس کروم بوک فلیپ 10.1 اینچی

سایز کوچک کروم بوک فلیپ 10.1 ایسوس شاید برای کاربردهای روزانه ایده آل نباشد، اما پس از جدا کردن کیبورد این محصول و استفاده از آن در قالب یک تبلت اندروید به ارزش واقعی این محصول پی می‌برید. کروم بوک فلیپ 10.1 ابعاد کوچک و ضخامت کمی دارد و نمی‌تواند یک صفحه کلید کامل و سیستم خنک کاری خوب را در اختیارتان بگذارد، اما هر آنچه را که دارد در قالب یک شاسی آلومینیومی زیبا و مقاوم در اختیارتان می‌گذارد.

این محصول به پردازشگر 1.8 GHz راک شیپ، رم 4 گیگابایتی DDR3، 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء eMMC، طراحی زیبا، دوربین اچ دی و یک نمایشگر 1200 در 800 پیکسلی مجهز است و چند پورت کاربردی نظیر دو پورت یو اس بی نوع C، یک پورت یو اس بی نوع A، یک ریدر کارت حافظه میکرو SD و یک جک هدفون را در اختیارتان می‌گذارد. صفحه کلید ایسوس کروم بوک فلیپ 10.1 اینچی چندان منحصربفرد نیست و برای کاربران بزرگسال کمی کوچک است، اما کارایی خوبی را در اختیار کاربران نوجوان می‌گذارد. یک پد لمسی بزرگ و دقیق و قیمت اقتصادی دو ویژگی دیگری هستند که این محصول را به یکی از بهترین مینی لپ تاپ های 2020 تبدیل کرده‌اند.

اچ پی – اسپکتر فولیو 13.3

اچ پی – اسپکتر فولیو 13.3

اسپکتر فولیو 13.3 اچ پی در یک کاور چرمی عرضه شده است، به همین دلیل هرگز از نگه داشتن و کار کردن با این محصول خسته نمی‌شوید. این محصول طراحی زیبایی دارد، در چند حالت قابل استفاده است، با یک بار شارژ به مدت 10 ساعت فرامین شما را انجام می‌دهد و یک صفحه کلید راحت را هم در اختیارتان می‌گذارد. اسپکتر فولیو 13.3 اچ پی چندان قدرتمند نیست، اما به خاطر طراحی زیبایش عنوان یکی از بهترین مینی لپ تاپ های 2020 را کسب کرده است.

این رایانه همراه به یک پردازشگر اینتل کور i7-8500Y، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی SSD مجهز شده است تا بتواند به راحتی چند کار را به طور همزمان انجام دهد و در اجرای فرامین روزمره شما هیچ مشکلی نداشته باشد. اگر یک دانش آموز یا دانشجو هستید و به دنبال یک لپ تاپ قابل تبدیل شیک و قدرتمند می‌گردید، این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با خرید اسپکتر فولیو 13.3 اچ پی یک قلم دیجیتالی هم برای نوت برداری و طراحی دریافت می‌کنید، اگرچه که بدون نیاز به این گجت و تنها با انگشت خود هم می‌توانید روی نمایشگر دقیق و کارآمد این لپ تاپ طراحی کنید و یادداشت بنویسید. از دیگر ویژگی‌های منحصربفرد این محصول می‌توان به یک پد لمسی دقیق و کابردی، صفحه کلید کارآمد دارای سیستم صوتی قدرتمند، دو پورت تاندربولت، یک پورت یو اس بی نوع سی و یک جک هدفون اشاره کرد.

مایکروسافت سرفیس بوک 2

مایکروسافت سرفیس بوک 2

سرفیس بوک 2 مایکروسافت یک لپ تاپ 2 در 1 منحصربفرد است. این محصول قدرت کافی را برای اجرای بازی‌های مختلف دارد و در قالب یک تبلت امکان طراحی را هم برای شما فراهم می‌کند. سرفیس بوک 2 کارایی بسیار خوبی برای اجرای هر نوع نرم افزار و کاربردی دارد و اگرچه یک لپ تاپ 13 اینچی است، وزن بسیار سبکی دارد. این محصول از یک باتری قدرتمند و نمایشگر منحصربفرد هم بهره می‌برد.

سرفیس بوک 2 مایکروسافت را می‌توانید با چند نوع پیکره بندی سفارش دهید. اگر یک گیمر هستید می‌توانید این محصول را با یک کارت گرافیک انویدیا جی فورس جی تی ایکس 1060 خریداری کنید و اگر هم به دنبال لپ تاپی برای انجام کارهای روزمره هستید می‌توانید آن را با کارت گرافیک اینتل یو اچ دی گرافیکس 620 سفارش دهید. سرفیس بوک 2 با یک پردازشگر 1.9GHz اینتل کور i7-8650U، رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی SSD عرضه می‌شود و طراحی بسیار زیبایی دارد، اما بهای زیادی را هم از شما می‌طلبد.

یک شاسی آلومینیومی ساده و زیبا، پورت یو اس بی 3.1 نوع C، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دو پورت یو اس بی 3.1 نوع A از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این لپ تاپ 13 اینچی سبک وزن 1905 گرمی را به یکی از بهترین مینی لپ تاپ های 2020 تبدیل کرده‌اند.

لنوو فلکس 10 تاچ اسکرین

لنوو فلکس 10 تاچ اسکرین

لنوو فلکس 10 یک لپ تاپ 2 در 1 با طراحی عالی است. این رایانه سبک وزن اقتصادی از یک نمایشگر لمسی بهره می‌برد و قدرت کافی را برای انجام دادن کارهای عادی روزمره شما را دارد. فلکس 10 تاچ اسکرین در قالب یک تبلت نیازهای شما را در زمینه اجرای بازی و انجام امور طراحی رفع می‌کند و در قالب یک لپ تاپ هم توانایی وب گردی و ارسال و دریافت ایمیل را دارد. به بیان ساده، اگر به دنبال یک لپ تاپ اقتصادی هستید که بتوانید در چند حالت مختلف از آن استفاده کنید، این محصول بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

لنوو فلکس 10 تاچ اسکرین سخت افزارهای قدرتمندی ندارد و نم‌تواند کارهای سنگین را به راحتی انجام دهد، اما برای انجام کارهای سبک نظیر وب گردی، نویسندگی یا تماشای فیلم هیچ مشکلی ندارد. این محصول با یک پردازشگر 1.58 GHz اینتل دوال کور سلرون N2807، رم 2 گیگابایتی DDR3 و هارد 500 گیگابایتی با سرعت 5400 rpm عرضه شده است، از سیستم عامل ویندوز 10 بهره می‌برد و می‌تواند با یک بار شارژ به مدت 4 ساعت فرامین شما را انجام دهد.

وزن سبک (1.2 کیلوگرم)، حمل پذیری بالا، پورت‌های کاربردی (نظیر یو اس بی 3.0)، صفحه کلید راحت و کارآمد و پد لمسی نه چندان بزرگ اما دقیق از ویژگی‌هایی هستند که این محصول را به یکی از بهترین مینی لپ تاپ های 2020 تبدیل کرده‌اند. این محصول برای انجام کارهای سنگین مناسب نیست، اما اگر به دنبال یک رایانه قابل حمل خوب برای فرزندانتان هستید یا لپ تاپی که در حال حاضر بتواند کارهای شما را انجام دهد، آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ایسوس ترنسفورمر بوک تی 100 اچ ای – سی 4 – جی

ایسوس ترنسفورمر بوک تی 100 اچ ای – سی 4 – جی

ایسوس ترنسفورمر بوک یک تبلت هیبریدی زیبا با نمایشگر کارآمد، سیستم عامل 64 بیتی، باتری قدرتمند و ویژگی‌هایی کارآمد است. این محصول از یک شاسی آلومینیومی مقاوم با ابعاد 10.3 در 6.7 اینچ بهره می‌برد و با همه تجهیزاتش 998 گرم وزن دارد. سخت افزارهای ایسوس ترنسفورمر بوک برای کاربردهای عادی خوب هستند و عبارتند از یک پردازشگر چهار هسته‌ای چری تریل Z8500، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی که کارایی خود را با سیستم عامل ویندوز در اختیارتان می‌گذارند.

ترنسفورمر بوک T100HA-C4-G ایسوس به راحتی می‌تواند با سخت افزارهایش چند کار را به طور همزمان برای شما انجام دهد و امکان وب گردی و پخش فیلم را برایتان فراهم سازد. این محصول با یک بار شارژ به مدت 10 ساعت فرامین شما را انجام می‌دهد و انواع مختلفی از پورت‌ها، یک صفحه کلید خوب، یک پد لمسی کارآمد و یک سیستم صوتی قوی را در اختیارتان می‌گذارد. در مجموع می‌توان گفت که ترنسفورمر بوک T100HA-C4-G ایسوس به عنوان یکی از بهترین مینی لپ تاپ های 2020 توانایی شکست دادن سایر لپ تاپ های هم قیمتش را در بازار دارد و کارایی خوب و طراحی زیبایی را ارائه می‌کند.

راهنمای خرید بهترین مینی لپ تاپ های 2020

مینی لپ تاپ چیست؟

یک مینی لپ تاپ رایانه‌ای با اندازه نمایشگر کمتر از 11 اینچ و وزنی در حدود 1360 گرم است. ابعاد کوچک، وزن سبک و حمل پذیری بالای این محصول آن را برای مسافران و دانشجویان به یک لپ تاپ بسیار خوب تبدیل کرده‌اند. یک مینی لپ تاپ باید صفحه کلید، پد لمسی و همه پورت‌های لازم را نیز داشته باشد.

مینی لپ تاپ در برابر تبلت؛ کدام یک برای نیازهای شما بهتر است؟

تبلت و مینی لپ تاپ هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. کاربران اکوسیستم اندروید و افرادی که می‌خواهند با نرم افزارهای پیشرفته وب گردی کنند، بازی اجرا کنند یا کارهای روزمره ساده را انجام دهند، تبلت ها را انتخاب می‌کنند، و افرادی هم که به دنبال دستگاهی برای تماشای فیلم و انجام کارهای اداری و تحصیلی هستند، به سراغ لپ تاپ ها می‌روند.

در انتخاب یک دستگاه دیجیتالی چیزی به نام خوب و بد وجود ندارد، بلکه تنها معیار موجود این است که دستگاه مورد نظر باید چه کاری را برای شما انجام دهد و چه نیازی را رفع کند. اگر یک دانشجو هستید و به دنبال ابزاری برای انجام کارهای مدرسه می‌گردید، یک تبلت انتخاب خوبی برای شما نیست. اما اگر به دنبال وسیله‌ای برای تماشای فیلم و اجرای بازی هستید، یک تبلت می‌تواند نیاز شما را برطرف کند.

خرید یک مینی لپ تاپ که بتواند همه نیازهای شما را برطرف کند، چندان ساده نیست. در این پروسه باید روی ویژگی‌هایی متمرکز شوید که به آن‌ها نیاز دارید، نه ویژگی‌هایی که یک دستگاه می‌تواند در اختیارتان بگذارد. اندازه کوچک یک مینی لپ تاپ به این معنی است که این دستگاه نمی‌تواند همه ویژگی‌های یک لپ تاپ سایز استاندارد یا گیمینگ را در اختیارتان بگذارد. برای مثال یک مینی لپ تاپ نمی‌تواند صفحه کلید کامل یک لپ تاپ دارای سایز استاندارد را روی خود داشته باشد.

چنین دستگاهی درواقع ویژگی‌هایی نظیر بهترین حمل پذیری ممکن و نرم افزارهای مورد نیاز برای انجام کارهای اداری و درسی را ارائه می‌کند.

عملکرد باتری

بیشتر لپ تاپ های پیشرفته سخت افزارهای قدرتمند و کارایی بالایی دارند، اما باتری آن‌ها برای مدت زمان زیادی فرامین شما را انجام نمی‌دهد. در مقابل باتری یک مینی لپ تاپ کارایی بسیار بیشتری دارد زیرا یک مینی لپ تاپ به قدرت کمتری برای انجام فرامین کاربرش نیاز دارد و به همین دلیل انرژی کمتری از باتریش دریافت می‌کند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که یک مینی لپ تاپ به دلیل داشتن سخت افزارهایی ضعیفتر از سخت افزارهای یک لپ تاپ عادی یا گیمینگ، توانایی اجرای راحت بازی‌های پیشرفته و کارهای سنگین را ندارد و همچنین به دلیل داشتن ابعاد کوچکتر ویژگی‌های کمتری را ارائه می‌کند.

صفحه کلید ارگونومیک

مینی لپ تاپ ها به دلیل داشتن ابعاد کوچک فاقد صفحه کلیدهای بزرگ و کامل هستند، به همین دلیل باید سعی کنید که خودتان را با این نقطه ضعف وفق دهید. در این رابطه توصیه می‌کنیم که قبل از خرید یک مینی لپ تاپ مطالعه جامعی درباره صفحه کلید آن داشته باشید تا از خریدتان پشیمان نشوید.

سیستم عامل و نرم افزار

لپ تاپ های کوچک از نظر پشتیبانی نرم افزار مشکلات متعددی دارند، زیرا بعضی از برنامه‌ها برای لپ تاپ های کوچک ساخته نشده‌اند و روی چنین دستگاه‌هایی به خوبی اجرا نمی‌شوند. بنابراین بهتر است که قبل از پرداخت پولتان لپ تاپی را انتخاب کنید که نرم افزارهای مورد نظرتان را داشته باشد یا لپ تاپی را انتخاب کنید که تضمین دهد به راحتی و بدون هیچ مشکلی توانایی اجرای اپلیکیشن‌های مورد نظرتان را دارد. بعضی از مینی لپ تاپ ها برای انجام کارهای اداری و درسی و اجرای نرم افزارهای مختص چنین کارهایی ساخته شده‌اند؛ اگر که یک کارمند یا محصل هستید، چنین محصولاتی می‌توانند انتخاب خوبی برای شما باشند.

قیمت

بیشتر اوقات شما می‌توانید یک مینی لپ تاپ خوب را با قیمتی بسیار اقتصادی خریداری کنید. باید به این نکته توجه کنید که لپ تاپ های اقتصادی هم می‌توانند سخت افزارهای قدرتمندی را در اختیارتان بگذارند و لزوما محصولات ضعیفی نیستند. د مجموع می‌تواند گفت که برای خرید یک مینی لپ تاپ خوب نیازی نیست که بیشتر از چند صد دلار بپردازید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: laptoproute

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر