;
coinex

نیاز کسب و کارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال

غیرممکن است کسب و کاری در فضای آنلاین کار کند و به خدمات بازاریابی دیجیتال نیازی نداشته باشد. با ادامه این مطلب با تکراتو همراه باشید.

اما انبوه ابزارها و خدمات مختلف، آژانس‌های تبلیغاتی و افراد فعال در این حوزه، باعث شده تا کسب و کارها و استارتاپ‌ها گاهی دچار سردرگمی شوند. در واقع باید ببینیم کسب و کارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال چه نیازهایی دارند.

دنیای بازاریابی دیجیتال مانند یک اقیانوس وسیع و بی‌کران است که در موقعیت‌های مختلف باید بخشی از آن را به کار بگیرید. اما شناسایی نیازهای واقعی کسب و کارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال در واقع هنر و تخصصی است که شرکت‌های ارائه کننده خدمات دیجیتال مارکتینگ، و همینطور دیجیتال مارکترها باید از خودشان نشان دهند. در این میان اما برخی هستند که با خدمات دیجیتال مارکتینگ و لزوم آن برای کسب و کارها آشنایی ندارند. شما می توانید از طریق لینک زیر در این رابطه اطلاعات بیشتری کسب کنید:

https://www.web24.ir/article/135/%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA.aspx

اگر قرار است برای آنها نسخه‌ای بپیچید، باید ابتدا تشخیص درستی داشته باشید. گاهی خطا و اشتباه در شناسایی این نیازها باعث هدر رفتن منابع سازمانی می‌شود و از طرف دیگر نتایج سو و منفی خواهد داشت.

در دنیای بازاریابی اینترنتی هر روزه شاهد ظهور روش‌های جدید و متنوعی هستیم که به شما کمک می‌کند تا به کمک ابزارها و روش‌های آنلاین بتوانید به اهداف خود شامل اهداف بازاریابی و فروش برسید. اما به طور کلی بخش اعظم این خدمات در حوزه‌های زیادی متمرکز شده است:

  • طراحی سایت و اپلیکیشن
  • خدمات سئو و آنالیز سایت
  • بازاریابی محتوایی و تولید محتوا
  • ایمیل مارکتینگ
  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
  • انواع تبلیغات آنلاین

کسب و کارهای آنلاین در حوزه‌های مختلف بازاریابی دیجیتال چه نیازهایی دارند؟

شرکت‌ها، برای اینکه بتوانند مخاطبان خود را شناسایی کرده، با آنها ارتباط بگیرند و تبلیغات یا محتوای موردنظر خود را برای آنها بفرستند، می‌توانند از روش‌هایی چون ایمیل مارکتینگ استفاده کنند که مقرون‌به‌صرفه بوده و اثربخشی خوبی دارد. روش دیگر استفاده از تبلیغات آنلاین مانند انواع تبلیغات کلیکی، گوگل ادوردز، همسان، متنی و… است که می‌تواند ترافیک ورودی خوبی ایجاد کند.

اما دو سرفصل مهم دیگر وجود دارد که کسب و کارهای آنلاین به آن نیاز مبرم و جدی دارند تا بتوانند مخاطبان بیشتری جذب کنند، خدمات سئو و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است. بنابراین لزوم آشنایی با سئو برای یک کارفرما نیز ضروری می باشد. اگر با مبحث سئو آشنایی ندارید می توانید از طریق لینک زیر با این مهارت آشنایی پیدا کنید:

سئو چیست

سئو به تنهایی شامل دو بخش on-page و off-page است که بخش مهم و کلیدی آن به تولید محتوا گره خورده است. اما تولید محتوای سئو شده کار هر کسی نیست و نیاز به تیم متخصص دارد. به همین دلیل تعرفه تولید محتوا نمی‌تواند عدد ثابتی باشد. البته برخی به اشتباه فکر می‌کنند سئو فقط به معنای خدمات رپورتاژ آگهی و دریافت بک لینک است. به همین دلیل شاهد این هستیم انواع تعرفه رپورتاژ آگهی هستیم که اثربخشی آن گاهی فقط جنبه تبلیغاتی دارد.

در مرحله بعدی نیز باید متناسب با کسب و کار و مخاطبان خود در شبکه‌های اجتماعی متفاوت حضور داشته باشید. در این بخش نیز بازاریابی محتوایی و تولید محتوا اهمیت بسیار زیادی دارد.

اما زمانی که توانستید به روش‌های مختلف مخاطبان خود را جذب کنید، باید به سمت بستری هدایت شوند که بتوانند در آنجا اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کرده و در آخر اقدام نهایی یا خرید را انجام دهند. در این قسمت کسب و کارهای آنلاین و استارتاپ‌ها به یک سایت یا اپلیکیشن موبایل حرفه‌ای نیاز دارند که کاملا اصولی مبتنی بر جدیدترین تکنولوژی‌روز و سئومحور طراحی شده باشند.

کدام شرکت را برای حل نیازهای‌مان انتخاب کنیم؟

بعد از شناسایی نیازها در حوزه بازاریابی دیجیتال، مهمترین سوال این است که چه شرکتی را برای انجام چنین خدماتی انتخاب کنیم که بتواند به صورت حرفه‌ای، تخصصی و البته یکپارچه نیازهای‌مان را مرتفع کند.

وب 24 شرکتی است که بیشتر به نام شرکت طراحی سایت وب 24 شناخته می‌شود که مدیریت مجموعه به دست جناب آقای رضا شیرازی از اساتید بنام در حوزه آموزش سئو و دجیتال مارکتینگ می باشد. اما مجموعه ما به صورت حرفه‌ای و تخصصی جز طراحی و راه‌اندازی انواع وب‌سایت، در زمینه خدمات دیجیتال مارکتینگ مانند تبلیغات کلیکی، تولید محتوا، رپرتاژ آگهی، طراحی اپلیکیشن و… نیز فعالیت جدی دارد.

اما این تمام ماجرا نیست و سئو 24 نیز یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سئو و محتوای آموزشی در این حوزه است که توانسته کسب و کارهای بزرگ و کوچک زیادی را به صفحه اول گوگل برساند.

اگر می‌خواهید بدون دردسر نیازهای خود در حوزه بازاریابی دیجیتال را برطرف کنید، فقط یک تماس با وب 24 و سئو 24 فاصله دارید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    لطفا کمک کنید استارت ویندوز 10 را رایگان دریافت کنم

    پاسخ