;
coinex

بررسی اپلیکیشن پاپیتا ؛ راه ساده‌ای برای آموزش زبان به کودکان

آیا آموزش زبان به کودکان برای شما هم مسئه است؟ با ما در بررسی اپلیکیشن پاپیتا همراه باشید تا شما را با یک اپلیکیشن خوب برای اینکار آشنا کنیم.

مدتی است که تبلیغات گسترده ای برای اپلیکیشن جدیدی به نام پاپیتا با شعار پاپیتا اپلیکیشن بی همتا صورت میگیرد. اما پاپیتا اپلیکیشن بی همتا چیست؟ اپلیکیشن پاپیتا یک اپلیکیشن تخصصی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان 3 تا 14 است.

این اپلیکیشن با بهره‌گیری از انیمیشن و سایر جلوه های بصری و شنیداری، به سادگی هرچه تمام تر آموزش زبان به کودکان را ممکن میکند. این اپلیکیشن با اتکا به جدیدترین یافته ها در باب تربیت نوزاد و اصول یادگیری کودکان طراحی شده است. پیشتر در تکراتو بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان برای فارسی زبانان را بررسی کرده بودیم. همچنین به معرفی بهترین نرم افزارهای آموزش زبان رایگان جهان پرداختیم. با بررسی اپلیکیشن پاپیتا با تکراتو همراه باشید.

بررسی اپلیکیشن پاپیتا

هرآنچه باید درباره پاپیتا بدانید

پاپیتا توسط تیم faruk oz طراحی و عرضه شده است. پاپیتا یک نرم افزار آموزش زبان قدرتمند مخصوص کودکان است. این اپلیکیشن با پیروی از اصولی زیرکانه آموزش زبان را برای کودکان به تفریحی لذتبخش تبدیل میکند. در این اپلیکیشن کودکان با استفاده از برخی انیمیشن ها با کلمات انگلیسی اشنا میشوند.

اپلیکیشن پاپیتا (Papita)، یک نرم افزار موبایلی مبتنی بر اندروید مخصوص آموزش زبان انگلیسی در رده سنی ۳ تا ۱۴ سال است. در برنامه با گرافیک و انیمیشن های جالب و جذاب آموزش زبان انگلیسی را آسان و دلچسب تر خواهد کرد. آموزش های لازم از طریق ویدیوها و آهنگ های شاد و کودکانه طوری طراحی شده است که برای کودکان خسته کننده نباشد و از طرفی دیگر ضمن انتقال حس هیجان، آنها را مشتاق به فراگیری زبان انگلیسی نماید.

طراحی ویدیو ها در اپلیکیشن پاپیتا، باعث جذب کودکان می شود، مهارت شنیداری (Listening) و قدرت شنوایی و تشخیص کلمات و اصطلاحات را نیز در آنان تقویت می کند و سرعت بیشتری به فرآیند یادگیری آنها می دهد.

با بهترین نرم‌افزارهای کامپیوتر در سال 2020 آشنا شوید:

Papita مطابق با جدیدترین روش های روز اروپا طراحی شده است و برای سیستم عامل های اندروید و iOS نیز منتشر شده است. در تولید این برنامه سعی شده که آموزش از حالت خشک و رسمی آن خارج شده و با بازی و هیجان آمیخته شود تا فرایند یادگیری را برای کودکان لذت بخش کند.

بررسی اپلیکیشن پاپیتا

با دانلود و نصب Papita به آموزش زبان برای فرزندانتان اقدام کنید. این اپلیکیشن با ویدئوها، انیمیشن ها و موزیک های خوبی که برای آموزش قسمت های مختلف در نظر گرفته است، کار آموزش را به حرفه ای ترین شکل ممکن میسازد.

بیشتر بخوانید:

دانلود و بررسی بازی ویوو (Wiwo) ؛ تجربه متفاوت آموزش زبان انگلیسی با بازی

این اپلیکیشن هم اکنون برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس در دسترس است و با بیش از 100 هزار دانلود توانسته امتیاز 3.0 را توسط کاربران کسب کند.

بررسی اپلیکیشن پاپیتا ؛ پاپیتا اپلیکیشن بی همتا

  • بررسی اپلیکیشن پاپیتا

نرم افزار پاپیتا به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده است و می تواند در سریع ترین زمان ممکن با کودک شما ارتباط برقرار کند. صداگذاری های این اپلیکیشن به صورت خلاقانه و شگفت انگیز شکل گرفته است و حالت دلپذیری را در کودک ایجاد می کند.

همچنین طراحی آن به صورت ساده انجام شده و دارای رابط کاربری قدرتمند برای تعامل آسان است. از این رو کودک شما می تواند به آسانی به بخش های مختلفی از برنامه Papita دسترسی داشته باشد.

بررسی اپلیکیشن پاپیتا

انیمیشن های استفاده شده در این نرم افزار جذاب و قابل توجه است و شیوه ای نوین از آموزش زبان انگلیسی به حساب می آید.

اپلیکیشن پاپیتا شامل پرداخت درون برنامه ای می شود و افرادی که قصد استفاده از آن را دارند، می بایست جهت دریافت قابلیت های دیگر مبلغی را از طریق سرور های اصلی اپلیکیشن به حساب شرکت سازنده واریز کنند.

اپلیکیشن پاپیتا؛ سطح کودک خود را بسنجید

  • بررسی اپلیکیشن پاپیتا

پیش از ادامه مطلب این را بگوییم که پاپیتا یک اپلیکیشن تخصصی در حوزه آموزش واژگان است. در این حوزه و برای رده سنی کودک و نوجوان بدون شک این اپلیکیشن، در زمره بهترین ها قرار دارد.

در اپلیکیشن کودکان میتوانند به تلفظ واژه ها دسترسی داشته باشند. این کار به مهارت های شنوایی و Listening کودکان بسیار کمک می کند و استفاده از اصوات حرفه ای و جذاب برای افزایش قدرت تلفظ صحیح کلمات صورت پذیرفته است.

استفاده از آهنگ های محبوب کودکانه و سرگرم کننده جهت افزایش سطح توجه و حضور ذهن می تواند راهی مناسب برای متمرکز کردن فکر آن ها باشد.

بررسی اپلیکیشن پاپیتا

اپلیکیشن پاپیتا شامل آزمون های هفتگی است. به این معنا که می توانید سطح زبان انگلیسی کودک خود را به صورت هفتگی مورد آزمایش قرار دهید و مهارت او را در این زمینه بسنجید.

این آزمون ها متناسب با سطح اطلاعات تزریق شده به کودک انجام می شود. همچنین باعث افزایش میزان توجه و افزایش سطح مسئولیت پذیری در کودک می شود تا خود را در هر مرحله برای موفق شدن در آزمون آنلاین آماده کند.

افزایش سطح در اپلیکیشن پاپیتا

  • بررسی اپلیکیشن پاپیتا

در پاپیتا کودک هرچه جلوتر رود با واژگان پیچیده تری روبرو میشود و بیشتر به چالش کشیده میشود. در همان ابتدای ورود به اپلیکیشن، لیست حروف در اختیار کاربر قرار میگیرد که با کلیک بر هرکدام، واژگانی که با آن حروف آغاز میشوند یا آن حروف جزئی از آن هستند به نمایش در میاید.

از این رو کودک شما می تواند با نگاهی ساده به شکل نوشتاری و تلفظ اسم آن، این دو ویژگی را با همدیگر تطبیق دهد و به ذهن بسپارد. با حل کردن جورچین برنامه Papita و کامل شدن کلمه، کلمه مورد نظر هم تلفظ می شود. در مرحله بعدی با کلمه ساخته شده، جمله ای درست می شود که کودک باید جای درست کلمه مورد نظر را در جمله بیاید. نرم افزار پاپیتا با توجه به گرافیک و کیفیت بالای خود می تواند رنج سنی بالاتر را نیز در برگیرد.

در ادامه بررسی اپلیکیشن پاپیتا به برخی از اساسی ترین قابلیت های این اپلیکیشن اشاره میکنیم:

  • آموزشی قدرتمند جهت  یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از ترفند های بسیار زیرکانه
  • طراحی انجام شده از نوع متریال با سبک جدید و بسیار جذاب اپلیکیشن پاپیتا
  • امکان نصب نرم افزار پاپیتا بر روی انواع گوشی و تبلت اندروید و IOS
  • انیمیشن های جذاب و دوست داشتنی با طراحی قدرتمند برای برقراری ارتباط سریعتر با کودک
  • استفاده از آهنگ های محبوب کودکانه و سرگرم کننده جهت افزایش میزان توجه و حضور ذهنی
  • برگزاری آزمون ها و پرسش های دوره ای ساده و دشوار شدن تدریجی سطح آن
  • برگزاری آزمون های آنلاین هفتگی کاملا منظم و متناسب با سطح یادگیری کودک
  • صداگذاری های حرفه ای و جذاب برای افزایش قدرت تلفظ صحیح کلمات اپلیکیشن پاپیتا
  • راهی آسان برای افزایش سطح واژگان و Vocabulary زبان انگلیسی کودکان 3 تا 14 سال

بیشتر بخوانید:

.

گردآوری: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام من پاپیتا رو آپدیت کردم و متاسفانه پسرم دیگه نمیتونه استفاده کنه چون سطح اموزشش بالاتر رفته واز اون سطح اولیه تغییر کرده . چه موری میتونم به ورژن قبلی برگردم ؟

    پاسخ

    سلام به همه
    حتما آگهی تبلیغ این نرم افزار پاپیتا برای فراگیری زبان انگلیسی رو دیدن که مادر بعد از دادن آدرس به آقای مثلا توریست انگلیسی به دخترش می گه: ” فکر کنم مامان این آقا انگلیسی بلد نیست “.
    می خوام بگم که این مادر حق داره چون این آقای مثلا انگلیسی همان یه جمله رو که می گه از نظر دستوری غلط است.
    پس خودتون قضاوت کنید یک سازمان که در یک آگهی یک جمله ای یک غلط گرامری بزرگ بزرگ داره چطور می تونه نرم افزار سالم و مفید و به دور از اشتباه برای آموزش زبان بنویسه و مدعی آموزش زبان انگلیسی باشه و سر ما کلاه بزاره یا کلاهمون رو بردار یا ……….. .
    جمله توریست مثلا انگلیسی:
    Excuse me.
    ?Can you tell me how can I get to the metro station
    جمله درست این گونه است.
    ?Can you tell me how I can get to the metro station

    پاسخ