;
coinex

بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2020 ؛ سرعت و امنیت در وبگردی چه طعمی دارد؟

سرعت و قدرت مروگر در وب گردی اهمیت بالایی دارد. گزینه‌های بسیاری برای انتخاب بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2020 وجود دارد. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

گوگل پلی (Google Play) یک فروشگاه ابزار و یراق برای اندروید است و آمارها می‌گوید بیش از 2.8 میلیون اپلیکیشن اندروید در این پلتفرم وجود داد. شما نه می‌خواهید و نه می‌توانید همه آنها را در گوشی اندرویدی خود نصب کنید. بنابراین انتخاب بهترین‌ها مهم است. در تکراتو سعی می‌کنیم بهترین نرم افزارهای جهان در سال 2020 را برای استفاده و سیستم‌عامل‌های گوناگون معرفی کنیم.

باور کنید خیلی وقت است که دوران پرسیدن برخی سوالات از دیگران دیگر به پایان رسیده است. امروزه گوگل تقریبا هرگونه آمار و اطلاعاتی را دارد. می‌خواهید بدانید برترین گوشی سامسونگ در سال 2020‌ کدام است؟ یا شاید هم می‌خواهید فهرست فیلم های برنده اسکار 2020 را بدانید؟ گوگل همه اینها را به شمار پاسخ می‌‌دهد. فقط کافی است وبگرد خوبی باشید!

برخی از بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2020 به یک اثر هنری فاخر در کارنامه توسعه‌دهندگان آن می‌ماند. برخی دیگر هم البته کاربردی هستند ولی چنگ به دل نمی‌زنند. شما فرصت این را ندارید که تک تک این اپلیکیشن‌ها را روی گوشی خود نصب کنید و میزان کارایی آن را بسنجید، برای همین هم اینجا هستید. در این نوشتار بر اساس انبوهی از داده‌های مرتبط با اندروید و رفتار کاربرانش فهرستی کاربردی از بهترین مرورگرهای اندروید 2020 را برگزیده‌ایم. در ادامه با تکراتو همراه باشید!

بیشتر بخوانید:

معرفی بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2020

در انتخاب بهترین مرورگر های اندروید در سال 2020 مولفه‌های زیادی وجود دارند که سرعت وبگردی و قدرت پردازش از مهمترین آنهاست. در ادامه این مقاله سعی می‌کنیم پاسخ جامعی به پرسش «بهترین مروگرهای اندروید در سال 2020 کدامند؟» بدهیم.

بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2020

قطعا تاکنون پیش آمده که کلیدواژه‌ای را در گوگل سرچ کنید یا سعی کنید وبسایتی را باز کنید و با وجود اینکه سرعت اینترنت قابل قبولی دارید‌، مدت زیادی در انتظار بمانید. یکی از دلایل وقوع چنین اتفاقی داشتن مرورگر اندرویدی نامناسب بر روی گوشی شماست. شما باید به دنبال بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2020 باشید تا بتوانید با سرعت و قدرت بیشتری نتایج مورد نظرتان را در وبگردی‌ها به دست بیاورید.

به ویژه اگر شما یک پژوهشگر باشید یا کسب و کاری در فضای آنلاین داشته باشید، داشتن بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2020 یکی از ضروریات کار شماست. البته اگر اینترنت را ده روز ده روز قطع نکنند. در انتخاب گزینه‌های این فهرست آنچه بیش از همه اهمیت داشته سرعت و قدرت مرورگر یا بروزر بوده است. البته به موارد دیگری نظیر رابط کاربری و پردازش گرافیکی نیز توجه شده است.

مرورگر گوگل کروم Google Chrome

مرورگر گوگل کروم برای اندروید
سریع ترین مرورگر اندروید

به دنبال انجام بهینه‌ترین جستجوها در گوگل هستید؟ خب اینکه پرسیدن ندارد. مرورگر کروم قطعا بهترین مرورگر برای این منظور است. گوگل در این زمینه هم سرآمد است. آیا چیزی وجود دارد که گوگل در آن دست بالا را نداشته باشد. مرورگر گوگل کروم تقریبا در همه گوشی‌‌های اندرویدی به طور پیش فرض نصب شده است. تعداد کاربران گوگل کروم در تمامی نسخه‌ها از مرز ۱ میلیارد کاربر عبور کرده است.

به عنوان یکی از بهترین مرورگرهای اندرویدی در سال 2020 اپلیکیشن گوگل کروم بیشترین استانداردهای ممکن را برای وبگردی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از جمله قابلیت‌های این نرم‌‌افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) به حجم 39 مگابایت می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود مرورگر اندروید: دریافت از گوگل پلی یا دریافت از کافه بازار

مرورگر سامسونگ اینترنت بروزر (Samsung Internet Browser)

 

در تمامی گوشی‌های اندرویدی ساخته شده توسط کمپانی کره‌ای سامسونگ مرورگر اصلی این سامسونگ دیده می‌شود. البته بعضا در گوشی‌های ساخته شده توسط سایر کمپانی‌ها نیز دیده می‌شود و البته کاربران می‌توانند آن را به طور مجزا نیز نصب کنند. مرورگر سامسونگ از نظر سرعت، امنیت و کارایی در وبگردی این شایستگی را دارد که در فهرست بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2020 قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

از جمله مهمترین قابلیت‌های قابل اشاره در خصوص مرورگر سامسونگ بروزر باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت حالت شب (Dark Mode): شب‌ها می‌توانید با این قابلیت نور صفحه گوشی خود را به حداقل برسانید
  • محیط کاربری ساده و کاربرپسند
  • سرعت لود بالا
  • افزونه‌های مختلف که وبگردی را سریعتر و کاربردی‌تر می‌کنند

برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن سامسونگ اینترنت بروزر (Samsung Internet Browser) به حجم 22 مگابایت می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود مرورگر اندروید: دریافت از گوگل پلی یا دریافت از کافه بازار

مرورگر بریو پرایوسی بروزر Brave Privacy Browser

بریو پرایوسی بروزر
سریع ترین مرورگر اندروید

بریو پرایوسی بروزر با هدف محافظت از امنیت و حریم خصوصی شما در فضای وب لیستی متنوع از ویژگی‌ها را در اختیارتان می‌گذارد. برای مثال با نصب این برنامه به چند مسدود کننده داخلی برای رفع مزاحمت تبلیغات، پاپ آپ، نوشته و کوکی‌های شرکت‌های واسط دسترسی پیدا می‌کنید.

ویژگی خاصی که بریو پرایوسی را به یکی از بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2020 تبدیل کرده افزونه HTTPS Everywhere آن است که دسترسی شما را به وب سایت‌های مختلف امن می‌کند. حجم کم و طراحی کمینه گرایانه از دیگر برتری‌های این محصول هستند.

از جمله بهترین قابلیت‌های مرورگر بریو اندروید باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • مسدود کننده‌های داخلی برای رفع مزاحمت تبلیغات، پاپ آپ، نوشته و کوکی‌
  • قابلیت استفاده از افزونه های خاص خود
  • طراحی مینیمالیستی و محیط کاربری ساده
  • بهترین مرورگر اندروید کم حجم

برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن مرورگر بریو پرایوسی بروزر (Brave Privacy Browser) به حجم متغیر در دستگاه‌های مختلف می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود مرورگر اندروید : دریافت از گوگل پلی

مرورگر فایرفاکس اندروید Firefox

فایرفاکس
سریع ترین مرورگر اندروید

فایرفاکس سرعت بسیار بالایی دارد و یک طراحی مرتب با کاربرد لذت بخش را ارائه می‌کند. موزیلا در هنگام ارائه این محصول تاکید کرد که فایرفاکس دیتای کاربر را جمع آوری نمی‌کند و ما هم خوشحال هستیم که می‌بینیم این برنامه با مجموعه کاملی از تنظیمات امنیتی از جمله حالتی برای وب گردی خصوصی و قابلیتی برای محافظت از اطلاعات شما در برابر آگهی دهندگان ارائه شده است.

نسخه اندروید فایرفاکس مانند نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن یک قابلیت مدیریت سربرگ منحصر بفرد، صفحه شروع پویا برای بوک مارک‌ها و آخرین سایت‌های بازدید شده و مجموعه‌ای کاربردی از پلاگ این‌ها را ارائه می‌کند. ویژگی خاصی در این اپلیکیشن وجود دارد که فایرفاکس را به یکی از بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2020 تبدیل کرده است. فایرفاکس اندروید امکان همگام سازی تنظیمات، سابقه جستجو و سربرگ‌ها را با نسخه دسکتاپ فایرفاکس نیز در خود دارد.

از جمله بهترین قابلیت‌های مرورگر فاکس اندروید باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت بالا و سهولت بالا رابط کاربری
  • امنیت بسیار بالا (امن ترین مرورگر اندروید): تنظیمات امنیتی مختلفی برای وبگردی‌های مختلف دارد
  • صفحه آغازین داینامیک برای علاقه‌مندی‌ها (BookMarks)
  • قابلیت مدیریگ تب‌ها
  • مجموعه کاربری از Plug-Inها

برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن مرورگر فایرفاکس اندروید (Firefox) به حجم 56 مگابایت می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود مرورگر اندروید : دریافت از گوگل پلی یا دریافت از کافه بازار

مرورگر کیوی (Kiwi)

توسعه‌دهندگان مرورگر کیوی مدعی هستند اپلیکیشن طراحی شده توسط آنها سریع ترین مرورگر اندروید جهان است و وب‌سایت‌های مختلف را با بیشترین سرعت نسبت به سایر رقبا بارگزاری می‌کن. ادعایی که پشتوانه قابل قبولی دارد و بسیاری از تست‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

مرورگر اندروید کیوی
سریع ترین مرورگر اندروید

علاوه بر این مرورگر کیوی اندروید ویژگی‌هایی را ارائه کرده که گشت و گذار و وب‌گردی در اینترنت را برای بسیاری از کاربرانش ساده‌تر کرده است. کیوی در رقابت با سایر رقبای خود در فهرست بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2020 در لود کردن بسیاری از سایت‌های پرمخاطب عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشته است. متخصصان این حوزه توصیه می‌کنند کاربران تبلت و گوشی‌هایی با بزرگترین و بهترین صفحه نمایش گوشی در سال 2020 به سراغ مرورگر کیوی بروند.

از جمله بهترین قابلیت‌های مرورگر کیوی باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات (سریع ترین مرورگر اندروید در سال 2020)
  • بسیار کم حجم
  • امنیت بسیار بالا و پشتیبانی از حفاظت کریپتجکینگ (Cryptoacking)
  • قابلیت حالت شب (Dark Mode) با پشتیبانی از فناوری AMOLED

برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن مرورگر فایرفاکس اندروید (Firefox) به حجم متغیر برای دستگاه های مختلف می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود مرورگر اندروید : دریافت از گوگل پلی

مرورگر مایکروسافت اج اندروید (Microsoft Edge)

مایکروسافت اج
سریع ترین مرورگر اندروید

برتری مایکروسافت اج به عنوان یکی از بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2020 در این است که شما را قادر می‌سازد تا به راحتی صفحات وب، بوک مارک‌ها و سابقه جستجویتان را بین یک دستگاه اندروید و دسکتاپ همگام سازی کنید.

یک نمای مطالعه یکپارچه، امکان رده بندی خبرها و توانایی مسدود کردن محتوا از برترین قابلیت‌های این مرورگر اندروید شاخص هستند. در این نرم افزار می‌توانید با استفاده از صدایتان و به کمک موتور جستجوی Bing یا با انتخاب یک عکس جستجوهای خود را انجام دهید و با استفاده از برنامه Microsoft Rewards برای خودتان امتیاز بگیرید. اج دو تم تیره و روشن با ظاهر زیبا و کاربرد آسانی را نیز ارائه می‌کند.

از جمله بهترین قابلیت‌های مرورگر مایکروسافت اج باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت همگام سازی با نسخه دسکتاپ اج
  • دارای نمای مطالعه یک پارچه
  • همگام با موتور جستجوی بینگ
  • قابلیت حالت شب (Dark Mode)

برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن مرورگر مایکروسافت اج (Microsoft Edge) به حجم 95 مگابایت می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود مرورگر اندروید : دریافت از گوگل پلی یا دریافت از کافه بازار

مروگر ویا (Via)

مرورگر اندروید ویا
سریع ترین مرورگر اندروید

رسیدیم به کم حجم ترین مرورگر اندروید در فهرست بهترین مرورگرهای اندروید 2020. مرورگر ویا با طراحی مینیمالیستی و حجمی کمتر ۱ مگابایت و همینطور رابط کاربری بسیار ساده، بهترین گزینه برای بهترین گوشی‌های میان رده 2020 و همینطور پایین‌رده‌ها به شمار می‌‌رود که حافظه داخلی پایینی دارند.

اما این پایان کار نیست. مرورگر ویا تنها یک مرورگر ساده و کم حجم نیست و قدرت قابل ملاحظه‌ای در بارگزاری صفحات مختلف دارد. ویا نام خود با عنوان یکی از سریع ترین مرورگرهای اندروید در سال 2020 در جایگاه مناسبی ثبت کرده است. همچنین ویا با این حجم کم‌اش به حالت شب‌ نیز مجهز است. سایر قابلیت های دیگر نیز مرورگر قدرتمندی از Via Browser ساخته است.

از جمله بهترین قابلیت‌های مرورگر ویا بروزر باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی ساده و مینیمالیستی
  • سرعت بسیار بالا در وبگردی
  • حجم کمتر از 1 مگابایت
  • قابلیت حالت شب (Dark Mode)

برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن مرورگر ویا (Via Browser) به حجم تنها 904 کیلوبایت می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود مرورگر اندروید : دریافت از گوگل پلی

مرورگر اندروید اپرا (Opera Browser)

مرورگر اپرا اندروید
سریع ترین مرورگر اندروید

اپرا یکی دیگر از بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2020 است که نام پرآوازه‌ای برای ایرانیان دارد. چرا که به قابلیت دور زدن نعمت اینترنت ایران مجهز است. قابلیت‌های بسیار بالایی در سریع ترین مرورگر اندروید در سال 2020 وجود دارد، به طوری که حتی آن را می‌توان بهترین گزینه این فهرست نیز لقب داد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان مسدود کننده‌ی تبلیغات، حالت شب و کیف پول بیت‌کوین اشاره کرد. به اپرا بروزر همچنین به یک نسخه کم‌حجم‌تر اپرا مینی (Opera Mini) مجهز است.

از جمله بهترین قابلیت‌های مرورگر اپرا باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت دور زدن نعمت اینترنت ایران
  • سرعت قابل قبول در وبگردی
  • مسدود کننده‌های تبلیغات
  • قابلیت حالت شب (Dark Mode)
  • کیف پول بیت کوین

برای دانلود آخرین نسخه مرورگر اپرا اندروید (Opera Brwoser) می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود مرورگر اندروید: دریافت از گوگل پلی

تور بروزر (Tor Browser)

تور بروزر
سریع ترین مرورگر اندروید

با تور بروزر حریم خصوصی شما کاملا حفظ می‌شود. تور هم اکنون یک مرورگر رسمی زیبا برای اکوسیستم اندروید دارد. اصلی که تور بروزر بر مبنای آن ساخته شده این است که “کاربران اینترنت باید یک دسترسی خصوصی به یک وب سایت سانسور نشده داشته باشند”.

قبل از به کار گیری این مرورگر اندروید راهنمای استفاده آن را بخوانید زیرا این مرورگر صرفا تهدیدات خاصی را در رابطه با حریم خصوصی کاربر رفع می‌کند. مرورگر تور، به عنوان یکی از بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2020 در مقایسه با سایر مرورگرهای اندروید به دلیل عملکردهای داخلی پیچیده‌اش کندتر است، اما کاربرانی که محافظت اطلاعات برایشان در اولویت است این نقطه ضعف را نادیده می‌گیرند.

از جمله بهترین قابلیت‌های مرورگر اپرا باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت دور زدن نعمت اینترنت ایران
  • سرعت قابل قبول در وبگردی
  • امنیت بالا در ویگردی

برای دانلود آخرین نسخه مرورگر مرورگر تور (Tor Browser) می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود مرورگر اندروید: دریافت از گوگل پلی

بیشتر بخوانید:

منبع: AndroidAuthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر