;
coinex

آشنایی با پرجمعیت ترین کانال های تلگرام ؛ بزرگترین کانال های تلگرام کدامند؟

کانال‌های تلگرامی این روزها به مهمترین منابع سرگرمی، اخبار و اطلاعات و یادگیری تبدیل شده اند. اما بزرگترین کانال های تلگرام کدامند؟

تلگرام مدتهاست که به عنوان محبوبترین اپلیکیشن پیامرسان در میان ایرانیان شناخته میشود. معمولا تمام کسانی که به گوشی هوشمند دسترسی دارند، حتی با وجود فیلترشدن این اپلیکیشن، یک اکانت تلگرام فعال دارند.

اما این پرجمعیت‌بودن و پرطرفداربودن تلگرام، در کنار قابلیت‌ها و امکانات خوب این اپلیکیشن، باعث شده تا بستری برای مشاغل مجازی نیز شکل بگیرد. عمده این فعالیت ها در قالب کانالهای تلگرامی انجام میشود. در حقیقت این روزها در تلگرام چه در قالب تبلیغات و چه خرید و فروش مجازی، مشاغل خاص و متنوعی به فعالیت مشغولند.

علاوه بر مشاغل که به ارائه خدمات به صورت اینترنتی اقدام کرده‌اند، برخی افراد مشهور،‌ کارشناسان،‌ تحلیلگران و کانالهای خبری نیز که به فعالیت مشغول هستند،‌ کاربران زیادی را بخود جذب کرده اند. بر اینها، کانال های سرگرمی و دانلود موسیقی را نیز اضافه کنید.

تمام این مجموعه کانالها با اعضای پرشمار به فعالیت مشغول هستند. در ادامه قصد داریم تا فهرستی از پرجمعیت ترین کانال های تلگرام را به شما ارائه کنیم.

پرجمعیت ترین کانال های تلگرام را بشناسید

بزرگترین کانال های تلگرام

کانالهای تلگرامی این روزها از منابع اصلی درآمدی برای برخی افراد هستند. تبلیغات و جذب اعضای زیاد و خرید و فروش محصولات مختلف از جمله اقداماتی است که از منابع درآمدی افراد محسوب میشود.

در راستای محبوبیت کانال های تلگرامی، تصمیم گرفتیم فهرستی از 30 عنوان از بزرگترین کانال های تلگرام را به شما معرفی کنیم. اگر می خواهید با بزرگترین کانال های تلگرام که محتوای فارسی تولید می کنند آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

دنیای ترانه dtaraneh

بزرگترین کانال های تلگرام

موسیقی از مهمترین تفریحات و سرگرمی هر فردی است. دسترسی به گوش های هوشمند و انواع وسایل پخش موسیقی نیز انگیزه ای میشود برای گذراندن بیشتر اوقات با موسیقی. موسیقی تقریبا در تمام لحظات کار و تفریح با ما همراه است، مثل همین الان که آلبوم های عهدیه دارد پخش میشود و من در حال نوشتن مطلب هستم.

کانال دنیای ترانه که در حوزه انتشار موسیقی و اخبار و اطلاعات آن فعالیت دارد نیز از جمله پرجمعیت ترین کانال های تلگرام با بیش از 4 میلیون عضو است. این کانال در حقیقت وابسته به رباتی برای جستجو و دانلود آهنگ به همین نام است.

کانال دنیای ترانه

البته دنیای ترانه را با نام موزیکستان نیز که نام قدیمی آن است، میشناسند. از جمله مزایای این کانال این است که برای هر موزیکی که منتشر میشود، دموی کوتاهی در قالب ویس نیز منتشر میشود تا شما را برای تصمیم گیری برای دانلود یا عدم دانلود موزیک یاری کند.

ملوبیت melobit

بیشترین ممبر کانال تلگرام

کانال تلگرام ملوبیت در حقیقت کانال مربوط به ربات تلگرامی ملوبات است. رباتی از جمله ربات های مخصوص جستجو و دانلود آهنگ که شما برای استفاده از آن حتما باید عضو این کانال شوید. همین مسئله به نوبه خود در تبدیل ملوبیت به یکی از شلوغ ترین کانال های تلگرام موثر بوده است.

کانال تلگرام ملوبیت

اما دسترسی به آخرین اخبار مربوط به موسیقی و جدیدترین آهنگ های ایرانی نیز خود از عوامل موفقیت کانال ملوبیت و عدم ریزش اعضای آن میباشد. این کانال با چیزی بیش از سه میلیون و ششصد و نود و پنج هزار نفر کاربر از جمله بزرگترین کانال های تلگرام محسوب میشود.

آخرین خبر AkharinKhabar

بیشترین ممبر کانال تلگرام

دسترسی سریع به آخرین اخبار روز تقریبا از مهمترین دغدغه های عموم افراد است. گرچه کانالهای زیادی در این پیامرسان به این کادر اقدام کرده‌اند، اما در میان آنها کانال آخرین خبر بیشترین محبوبیت و بیشترین عضو را جلب کرده است.

کانال تلگرام آخرین خبر

کانال آخرین خبر با چیزی بیش از 3 میلیون نفر کاربر توانسته رتبه سوم از لیست بزرگترین کانال های تلگرام قرار بگیرد. توضحیات مناسب برای هر واقعه و وثوق و دقت از جمله عوامل موفقیت این کانال قلمداد میشود.

کانال خبر فوری Khabarefori

پربازدیدترین کانال های تلگرام

چهارمین کانال از لیست بزرگترین کانال های تلگرام، نیز یک مرجع خبررسانی است.

کانال خبر فوری به واسطه ارائه توضیحات کوتاه، استفاده از چندین منبع مختلف و اطلاع رسانی به موقع توانسته گوی سبقت را از رقبای پر تعداد خود ربوده است. این کانال با چیزی حدود دو میلیون 975 هزار نفر عضو در رده چهارم بزرگترین کانال های تلگرام قرار دارد.

کانال رسمی هانیستا  hanista_channel

بیشترین ممبر کانال تلگرام

جالب است که پنجمین کانال از پرجمعیت‌ ترین کانال های تلگرام در جهان فارسی زبان و متعلق به نسخه غیررسمی تلگرام در بین ایرانیان یعنی موبوگرام است. کانال هانیستا مربوط به توسعه دهنده اپلیکیشن موبوگرام است که توانسته بین ایرانیان محبوبیت خاصی پیدا کند.

کانال تلگرامی هانیستا- موبوگرام

این کانال با بیش از دو میلیون دویست هزار عضو فعال توانسته عنوان پرجمعیت ترین کانال تلگرام را به خود اختصاص دهد. در کانال رسمی هانیستا، ضمن آگاهی از آخرین تغییرات و امکانات جدید موبوگرام می توانید نسبت به بقیه برنامه های ساخته شده توسط گروه هانیستا هم اطلاعاتی به دست بیاورید.

البته شاید مهمترین عامل در تبدیل این کانال به شلوغ ترین کانال های تلگرام، الزام عضویت در آن برای کاربران موبوگرام باشد.

آپارات Aparat_Tv

بیشترین عضو کانال تلگرام

نام کانال شما را گمراه نکند. این کانال هیچ ربطی با شبکه محتوای تصویری ایرانی به همین نام ندارد. این کانالی است جداگانه که به ارائه محتوای تصویری میپردازد.

کانال تلگرام آپارات

عمده فعالیت این کانال در ارائه محتواهای سرگرم کننده و تفریحی از سراسر دنیا و البته کمی پوشش اخبار روز متمرکز است. مطالبی کوتاه و مفید. همین مسئله از علل عمده در موفقیت ای کانال با بیش از 2 میلیون کاربر است.

تلگرام فارسی telfa_official

بیشترین ممبر کانال تلگرام

هفتمین کانال در لیست بزرگترین کانال های تلگرام، نیز به مانند هانیستا متعلق به یکی دیگر از نسخه های غیررسمی تلگرام در میان ایرانیان است. کانال تلگرام فارسی با چیزی حدود 2 میلیون عضو در رده دوم پرجمعیت ترین کانال های تلگرام قرار دارد.

در این کانال شما با آخرین اخبار مربوط به اپلیکیشن و تغییرات آن و همچنین قابلیت های مختلف آن آشنا میشوید. البته برخلاف کانال هانیستا، تلگرام فارسی اجباری برای عضویت ندارد.

گیلین گیلین Gilin_Gilin

کانال گیلیلن کیلین نیز از جمله کانال های پرجمعیت و فعال در حوزه سرگرمی و تفریح است. محتوای متنوع صوتی و تصویری در موضوعات مختلفی از اقتصاد و سیاست و تاریخ گرفته تا روزمرگی های عمومی در این کانال ارائه میشود. تعداد اعضای گیلین گیلین در حال حاضر چیزی نزدیک به یک میلیون و ششصد هزار نفر است.

پرجمعیت ترین کانال های تلگرام

ترفند Niazcom_ir

بیشترین ممبر کانال در تلگرام

ترفند از جمله معدود کانال هایی است که به طور تخصصی به ارائه راهکارها، روش ها و در یک کلام ترفندهایی برای کارهای معمولی زندگی روزمره میپردازد.

کانال تلگرام ترفند

فارغ از ایده جذاب ترفند که در تبدیل آن به یکی از شلوغ ترین کانال های تلگرام موثر بوده است،‌ میتوان یکی از موضوعات مهم در موفقیت این کانال را پرداختن به موضوعات مختلف دانست. ترفند البته برای هر ایده یا راهکاری که به شما ارائه میدهد، منابع مورد استفاده را نیز ارائه میدهد.

به نوعی وثوق کار از عوامل موفقیت آن است. همین مسئله ترفند را با حدود یک میلیون و سیصد هزار کاربر در رده هشتم در لیست بزرگترین کانال های تلگرام قرار داده است.

گیزمیز Gizmiztel

بیشترین ممبر کانال تلگرام

گیزمیز از جمله کانال های تلگرام است که در حوزه سرگرمی فعالیت میکند و عمده محتوایی که منتشر میکند بر این حوزه متمرکز است. ارائه محتوای متنوع و به هنگامی در ایجاد کانال از عمده عوامل موفقیت کانال گیزمیز در جلب نظر کاربران قلمداد میشود.

کانال تلگرام گیزمیز

محتوای منتشر شده در این کانال عموما مطالب متفرقه، عامه پسند و تفریحی را تشکیل میدهد. گیز میز با چیزی بیش از یک میلیون و سیصد هزار کاربر در رده نهم از لیست بزرگترین کانال های جهان قرار دارد.

امیر تتلو AmirTatalooOriginal

کانال رسمی امیر تتلو در تلگرام با بیش از یک میلیون و صد هزار نفر ممبر، از دیگر کانال های پرجمعیت تلگرام محسوب میشود. این کانال که بعد از مسدود شدن پیج اینستاگرام این خواننده جوان، به تدریج با رشد تعداد ممبر مواجه شد، با افزایش فعالیت های خود به یکی از رسانه های اصلی مرتبط با این خواننده پرحاشیه بدل شد.

پرجمعیت ترین کانال های تلگرام

ورزش سه varzesh3_channel

بیشترین ممبر کانال در تلگرام

سایت ورزش سه به خودی خود در رتبه دوم پربازدیدترین سایت های ایرانی قرار دارد. طبیعی است که با این شرایط، کانال تلگرام آن نیز تبدیل به یکی از پربازدیدترین کانال های تلگرام شود.

کانال تلگرام ورزش 3

ورزش سه با بیش از یک میلیون عضو، از جمله محبوبترین کانال های تلگرام در میان ایرانیان است. کانال ورزش سه اخبار به طور خاص اخبار به روز دنیای فوتبال و به طور عام اخبار تمامی ورزش ها را پشتیبانی میکند.

دقت،‌ وثوق کار و سرعت عمل و تنوع محتواهای منتشر شده از جمله عوامل موثر در جلب نظر کاربران محسوب میشود.  ورزش سه با بیش از 1 میلیون کاربر از جمله موفق ترین کانال های تلگرام محسوب میشود.

کانال خبری پارسینه parsinehnews

شلوغ ترین کانال های تلگرام

کانال خبری پارسینه نیز از جمله پرجمعیت ترین کانال های تلگرام محسوب میشود. این کانال نیز به مانند خبرفوری و آخرین خبر در حوزه خبررسانی فعالیت دارد.

کانال خبری پارسینه

اما وجه ممیزه پارسینه از آن دو دگر این است که فقط بر روی سیاست متمرکز نیست. بلکه موضوعات و اتفاقات مختلف را نیز پوشش میدهد. به علاوه سرعت عمل در انتشار اخبار و اطلاع رسانی نیز از دیگر عوامل موفقیت این کانال قلمداد میشود. این کانال با نزدیک به یک میلیون کاربر از جمله موفق ترین کانال های تلگرام محسوب میشود.

کانال عجایب جهان Ajayebe_jahann

بیشترین عضو کانال تلگرام

اگر از جمله افرادی هستید که به مطالب ناگفته، دانستنی های پنهان، رازها و در یک کلام به ژانر مطالب آیا میدانستید علاقه مند هستید، این کانال میتواند گزینه جالبی باشد.

کانال تلگرام عجایب جهان

در این کانال میتواند اطلاعات جالب و گاه خنده آوری از حقایق جهان پیرامون و مرتبط با شخصیت های مشهور، فرهنگ ها، مواد غذایی و غیره به دست آورید. این کانال حدود 800 هزار کاربر دارد.

کاف Kafiha

بیشترین عضو کانال تلگرام

کاف هم از آن دسته کانال هایی است که در دسته بندی موضوعی جزو زیر مجموعه سایر هستند. در این کانال توییت های افراد در توییتر، جملات تاثیرگذار زیبا، عکس های مختلف، ویدیوهای گوناگون و همچنین موزیک منتشر می شود.

شما در کاف می توانید مطالبی با موضوعات عشق، زندگی یا مشکلات روزمره پیدا کنید. جدا از فعالیت زیاد این کانال، کاف موفقیتش را مدیون پست های گزیده خود است که باعث شده بعد از عضویت در آن معمولا نیم نگاهی به مطالب گوناگونش داشته باشید و آن ها را بخوانید.

اسرار روانشناسی asrare_movafaghiyat

بیشترین عضو کانال تلگرام

کانال اسرار روانشناسی نیز به مانند کانال صدای زندگی در حوزه روانشناسی فعالیت دارد. برخلاف بسیاریاز کانال های تلگرامی که مطالبی چسب و قیچی شده از فضای نامحدود مجازی را گردآوری و منتشر میکنند، این کانال به ارائه محتوای موثق و تاثیرگذار میپردازد.

کانال تلگرام اسرار روانشناسی

مطالب این کانال برای داشتن زندگی روانی سالم و آرامش بیشتر و بهتر میتواند به شدت موثر باشد. این کانال هم اکنون بیش از ششصد هزار کاربر دارد.

رسانه دکتر سلامت Dr_SalamatX

پربازدیدترین کانال های تلگرام

چگونه می توانیم یک زندگی سالم تر داشته باشیم؟ کانال دکتر سلامت میتواند پاسخ های مناسبی به این سوال بدهد. مشابه کانال طب اسلامی ایرانی، اینجا هم شما شاهد ترفندهایی برای داشتن یک زندگی به مراتب سالم نسبت به گذشته و اطلاعاتی گوناگون هستید.

کانال دکتر سلامت
بزرگترین کانال های تلگرام

آیا می دانستید نباید لیمو عمانی درون غذاها را بخورید؟ یا افرادی که جذابیت های ظاهری دارند، از نظر دیگران باهوش تر و قابل اعتماد تر هستند؟ این ها همگی نکاتی هستند که می توانید با رسانه دکتر سلامت به آن ها پی ببرید.

باشگاه خبرنگاران جوان yjcnewschannel

شلوغ ترین کانال های تلگرام

باشگاه خبرنگاران جوان از جمله پربازدیدترین وب سایت های ایرانی محسوب میشود که در حوزه اخبار و اطلاع رسانی فعالیت میکند. به همین مناسبت کانال تلگرام این سایت با چیزی حدود 410 هزار عضو نیز از جمله شلوغ ترین کانال های تلگرام محسوب میشود.

کانال باشگاه خبرنگاران جوان
بزرگترین کانال های تلگرام

مزیت باشگاه خبرنگاران جوان شاید نسبت به سایر کانالهای خبری رسمی بودن آن است. در حقیقت این ارگان وابسته به صدا و سیما شما را از جدیدترین دروغ ها درباره اوضاع ممکلت مطلع میکند. برای پیگیری جدیدترین موضع گیری های رسمی نسبت اخبار داخلی میتوانید این کانال را دنبال کنید.

اطلاعات عمومی etelaate_omoomi

بیشترین عضو کانال تلگرام

همانطور که از نامش برمیاید، این کانال نیز در حوزه اطلاع رسانی و افزایش آگاهی افراد فعالیت میکند. عمده مطالبی که این کانال ارائه میدهد راهکارها و ترفندهایی برای زندگی بهتر است.

کانال تلگرام اطلاعات عمومی

البته تمرکز اصلی کانال اطلاعات عمومی بر مسائل سلامتی است و با جذب حدود 407 هزار کاربر توانسته در زمره موفقترین کانال های تلگرام باشد.

کانال طب اسلامی ایرانی Tebe_slami_irani

شلوغ ترین کانال های تلگرام

کانال طب اسلامی ایرانی با چیزی حدود 400 هزار نفر کاربر یکی از بزرگترین کانال های تلگرام محسوب میشود. عمده محتوای این کانال مطالب آموزشی است که به حوزه سلامت اختصاص دارد.

در اینجا میتوانید با برخی نکات بهداشتی،‌ ترفندهایی برای زندگی سالم و با بعضی داروهای گیاهی ساده برای درمان برخی بیماری ها و مشکلات رایج آشنا شوید.

 

خروس جنگی khooroosjangi

پربازدیدترین کانال های تلگرام

کانال خروس جنگی از دیگر کانال های مرتبط و متمرکز با حوزه مسائل تفریحی است. این کانال نیز همچون کانال گیزمیز موضوعات مختلفی را پوشش میدهد.

کانال تلگرام خروس جنگی

ارائه محتوای سرگرم کننده، علمی و گوناگون از علل موفقیت این کانال محسوب میشود. این کانال تاکنون با جذب حدود 400 هزار کاربر توانسته از جمله بزرگترین کانال های تلگرام باشد.

کانال موزیک donya_music

شلوغ ترین کانال های تلگرام

با وجود نام موزیک، کانال MUSIC ارتباط زیادی با موسیقی ندارد. شاید از بین هر 8 تا پست یک قطعه آهنگ نیز ارائه شود. طبیعی است اگر این سوال برایتان شکل بگیر که پس فعالیت این کانال بر چه حوزه ای متمرکز است؟

کانال تلگرام موزیک

در پاسخ باید گفت عمده فعالیت این کانال بر انتشار مطالب عامه پسند، گیف های مختلف، ویدیوهای گوناگون و البته مطالب دانستنی است. ساده تر بگوییم، محور اصلی فعالیت این کانال شباهت زیادی با کانال هایی همانند گیزمیز دارد؛ با این تفاوت که MUSIC تمرکز زیادی روی محتوای تصویری همانند گیف و ویدیوها گذاشته است.

عجیب ترین ها wonders

بیشترین عضو کانال تلگرام

این کانال نیز به مانند کانال عجایب جهان به ارائه محتوا مربوط با دانستنی های جذاب میپردازد. برای همه دانستن گوشه هایی از واقعیت های نسبتا پنهان مانده دنیا بسیار جذاب به نظر میرسد.

کانال تلگرام عجیب ترین ها

کانال عجیب ترین ها دقیقا به این موضوع میپردازد و با جذب حدود 296 هزار نفر کاربر موفقیت عملکرد خود را نشان میدهد.

کانال صدای زندگی Ravan6enasii

پربازدیدترین کانال های تلگرام

با کانال صدای زندگی به آرامش روانی نزدیک شوید. تنوع موضوعی کانال های تلگرام خود معلول تعداد فراوان کاربران ایرانی در آن است. کانال صدای زندگی یک کانال تخصصی است که در حوزه روانشناسی فعالیت میکند.

ارائه جدیدترین مطالب مرتبط با موضوعات روان درمانی و مسائل و مشکلات خاص احساسی روانی و همچنین راهنمایی و ترفندهایی برای آرامش و نظم از علل جذب دویست هزار کاربر و تبدیل آن به یکی از شلوغ ترین کانال های تلگرام است.

مای تلگرام mytelegrambot

شلوغ ترین کانال های تلگرام

مای تلگرام نیز به مانند موبوگرام و تلگرام فارسی از جمله نسخه های غیررسمی تلگرام است. کانال تلگرامی مربوط به آن نیز به مانند هانیستا و تلگرام فارسی از جمله پربازدیدترین کانال های تلگرام محسوب میشود.

کانال تلگرام مای تلگرام

عمده فعالیت این کانال تلگرامی در حوزه اخبار و اطلاعات و ترفندهای مربوط به اپلیکیشن است. این اپلیکیشن یکی از محبوبترین تلگرام های غیررسمی در میان مردم محسوب میشود اما جالب است بدانید یکی از علل پرجمعیت بودن کانال مای تلگرام، اجباری بودن عضویت در آن برای کاربران اپلیکیشن آن میباشد.

صرفا جهت اطلاع serfan_jahate_ettela

پربازدیدترین کانال های تلگرام

اشتباه نکنید، این کانال هیچ ارتباطی با آیتم صرفا جهت اطلاع که روزگاری از خبر ساعت 20:30 پخش می شد ندارد. صرفا جهت اطلاع همانگونه که اسمش نشان می دهد یک کانال اطلاع رسانی است.

حالا این پست ها می توانند مربوط به سیاست باشند، شما را از دانستنی های زندگی آگاه کنند یا بخش هایی از زندگی هنرمندان را به تصویر بکشند. اگر می خواهید نسبت به محیط اطراف زندگی خود اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، کانال صرفا جهت اطلاع با پست های گزیده خود می تواند گزینه مناسبی باشد.

بحث آزاد bahseazad

یکی از بزرگترین کانال های کانال بحث آزاد با حدود صدهزار کاربر است. این کانال مجموعه ای موضوعات گوناگون از اخبار روز، سیاست، مطالب تفریحی و خنده دار و غیره را پوشش میدهد.

کانال تلگرام بحث ازاد

یکی از خصلت های این کانال ارائه مطالب بیشتر در قالب محتوای تصویری است.

 

بیشتر بخوانید:

گردآوری: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    مزیت باشگاه خبرنگاران جوان شاید نسبت به سایر کانالهای خبری رسمی بودن آن است. در حقیقت این ارگان وابسته به صدا و سیما شما را از جدیدترین دروغ ها درباره اوضاع ممکلت مطلع میکند

    پاسخ

    چرا لیست بروز رسانی نمیشه؟

    پاسخ

    کانال پرسپولیس و استقلال بالای چهار میلیون مخاطب دارن چی جوری حساب کردی

    پاسخ

    تتلو یک میلیون و سیصد هزار نفر داره😎

    پاسخ

    گیلین گیلین 1/7 میلیون و تتلو 1/1 میلیون فالور داره چرا نیستن😒

    پاسخ

    کانال تتلو 1 میلیون ممبر داره و شما نزدید .

    پاسخ