;
coinex

بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

بهترین کتاب های موفقیت و ثروت ؛ بسیاری از مردم بر این باورند که پول خوشبختی نمی‌آورد اما نمی‌شود که نادیده گرفت اکثر کسانی که ثروتمند هستند می‌توانند هر چیزی که می‌خواهند را داشته باشند.

ترفند شما برای ثروتمند شدن و موفقیت چیست؟ آیا برنامه ای دارید که در چند سال آینده با چه شیوه ای می‌توانید سرمایه خود را چند برابر کنید؟

شما بارها در رابطه با کتاب جذب و قانون آن کتاب‌ های موفقیت و … خوانده‌اید به طور حتم با نشستن و با جذب انرژی‌های مثبت و خواندن کتاب ‌های موفقیت به تنهایی نمی‌توانید به این مهم دست پیدا کنید. امروزه برای موفقیت در هر حرفه ای شما نیاز به یک استراتژی مالی دارید.

اینکه چگونه پول خود را خرج کنید؟ چقدر پس انداز کنید؟ چگونه پول خود را سرمایه گذاری کنید؟ برای بازنشستگی چه مقدار پول نیاز دارید؟ این ها سوالاتی است که هر کس برای کسب درآمد بیشتر باید از خودش بپرسد. برای ثروتمند شدن عوامل خاصی دخیل هستند،بسیاری از مردم قدرت کتاب های موفقیت را در این میان دست کم میگیرند .

اما کتاب ها می توانند به شما برای منسجم کردن ذهن و بالا بردن دانشتان کمک کنند. جالب است که بدانید اکثر ثروتمندان حداقل 30 دقیقه در روز را برای خواندن کتاب موفقیت اقتصادی اختصاص می‌دهند.

8 کتابی که در این مقاله به شما توصیه می‌کنیم کمکتان می‌کند تا با خواندن آنها دیگر نگرانی در رابطه با امور مالی خود نداشته باشید.

معرفی بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

The 80/20 Principle

بهترین کتاب های موفقیت و ثروت
بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

کتاب کاربرد اصل موفقیت 80/20 راز دستیابی به موفقیت بیشتر با تلاش کمتر یکی از پرفروش ترین کتاب‌ها در رابطه با موفقیت است که با راز دستیابی به موفقیت بیشتر با تلاش کمتر توضیحات قابل توجهی داده است.

آیا می‌دانید که 20 درصد مشتریان 80 درصد درآمد شما را تشکیل می‌دهند؟ و این که این 20 درصد 80 درصد زمان و نیروی کار شما درگیر می‌کنند؟ این اصل به ما یاد می‌دهد که چگونه می‌توانیم با تمرکز و یادگیری شیوه‌های منظم و عملی و با زمان و منابع کمتری به موفقیت برسیم.

شما برای خرید این کتاب جذاب می‌توانید به فروشگاه کتاب گاج مارکت مراجعه کنید.

Rich Dad, Poor Dad

بهترین کتاب های موفقیت و ثروت
بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

کتاب پدر پولدار، پدر بی پول یکی از پر فروش‌ترین کتاب‌ها برای ثروتمند شدن است که به ده ها زبان ترجمه و در سرتاسر جهان فروخته شده است. داستان 2 پدر که یکی پدر اصلی رابرت و دیگری پدر پولدار دوست صمیمی او می‌باشد و نصیحت‌هایی که برای موفقیت و پولدار شدن به او کرده‌اند.

در این کتاب شما تفاوت کار کردن برای پول و پول در آوردن برای کار کردن را یاد می‌گیرید و مهم تر اینکه چگونه پول قرض بگیرید و ثروتمند شوید و توضیح می‌دهد که چگونه بعضی از سرمایه گذاری ها جواب نمی‌دهند و فقط بدهی برای شما به جای می گذارند.

The Science of Getting Rich

بهترین کتاب های موفقیت و ثروت
بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

شما با کتاب دانش ثروتمند شدن می‌توانید به نکاتی برای رسیدن به ثروت و حتی رسیدن به هرچیزی که در زندگی می‌خواهید دست پیدا کنید. واتلز عمر خود را با توجه به قوانین موفقیت و راز گذراند و تلاش خود را در این کتاب منتشر کرد.

او در رابطه با جذب ثروت که بر پایه تفکر فیلسوفان است و چگونگی قدرت شما برای پول در آوردن و اینکه موفقیت شما می‌تواند به اطرافیانتان هم برای موفقیت بیشتر کمک کند نیز توضیحات قابل توجهی داده است.

شما می‌توانید برای خواندن و دانلود از کتابراه در رابطه با این کتاب اقدام کنید.

 How Rich People Think

بهترین کتاب های موفقیت و ثروت
بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

باید بدانید که در کتاب ثروتمندان چگونه فکر میکنند عقیده‌ای وجود دارد که میلیونر شدن ربطی به پول ندارد بلکه جنبه روان شناختی دارد. این کتاب با یک استراتژی ساده به شما می‌آموزد که افراد ثروتمند چگونه فکر می‌کنند به این صورت که:

بیاموزید که افراد ثروتمند چطور فکر می‌کنند، کپی کنید، مثل آن‌ها عمل کنید و ثروتمند شوید. این کتاب نتیجه مصاحبه با صدها میلیونر در جهان است.

The Richest Man in Babylon

بهترین کتاب های موفقیت و ثروت
بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

کتاب ثروتمندترین مرد بابل یک سری داستان‌های جذاب و آموزنده به زبان ساده است که شما را در مسیری مطمئن برای سعادت قرار می دهد.

این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب های کلاسیک مدرن است که اسراری در رابطه با اینکه چگونه پس انداز کنید تا درآمد بیشتری کسب کنید را در اختیار شما قرار میدهد.

You Were Born Rich

بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

کتاب تو ثروتمند به دنیا آمدی نوشته باب پراکتور یکی از بهترین ایده پردازان و متفکران قرن اخیر است. وقتی صحبت از یک برنامه ریزی برای زندگی و یک سرمایه گذاری درست به میان است بدون شک این کتاب موفقیت زیادی را برای شما به همراه دارد و بهترین گزینه می‌باشد.

در این کتاب اشاره شده که موفقیت چیزی نیست که شما ندارید و به دنبال آن هستید بلکه کنار هم چیدن چیزهایی است که دارید و باید از آن‌ها بهترین استفاده را ببرید.

The Automatic Millionaire

بهترین کتاب های موفقیت و ثروت
بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

راز تبدیل شدن به یک شخص میلیونر چیست؟ این موضوع دیگر راز باقی نخواهد ماند اگر شما کتاب میلیونر اتوماتیک را بخوانید. شما با داستان یک زن و شوهر که هرگز درآمدشان از 55000 دلار افزایش پیدا نکرده آشنا می‌شوید که در نهایت با بیش از 1میلیون دلار بازنشته می‌شوند.

شاید تعجب آور باشد اما متوجه می‌شوید که شما به تنهایی با پس انداز نمی‌توانید ثروتمند شوید بلکه باید یک برنامه درست و طرحی شفاف برای آینده خود داشته باشید.

 

101 Questions You Need to Ask in Your Twenties

بهترین کتاب های موفقیت و ثروت
بهترین کتاب های موفقیت و ثروت

کتاب 10 سوالی که در دهه بیست زندگی باید از خود بپرسید یکی از بهترین کتاب‌ها برای رسیدن به موفقیت است.

اگر شما از آن دسته آدم‌ها هستید که می‌خواهید روی پای خودتان بایستید و بعد از فارغ التحصیلی به دنبال راه اندازی یک شغل درست، ازدواج کردن و پول در آوردن هستید توصیه می‌کنیم که حتما این کتاب موفقیت را از فروشگاه کتاب گاج مارکت خریداری کنید.

این کتاب برای یافتن پاسخ‌های مهم زندگی می‌تواند بسیار برای شما مفید باشد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر