;
coinex

بهترین تبلت های سامسونگ 2020 ؛ راهنمای خرید بهترین تبلت سامسونگ دنیا

اگر احیانا قصد خرید تبلت اندرویدی دارید، این گفتار را از دست ندهید. ما قصد داریم بهترین تبلت های سامسونگ 2020 را در این نوشتار به شما معرفی کنیم.

در پاسخ به سوال به ظاهر ساده بهترین تبلت های سامسونگ 2020 کدامند، راه چندان ساده ای نداریم. پاسخ به این سوال همواره میتواند وابسته به نوع کارایی که پرسشگر از تبلت انتظار دارد باشد. به علاوه برخی مسائل دیگر چون بودجه و و علایق و سلایق ظاهری نیز میتواند در پاسخ این سوال موثر باشد.

در نتیجه ما برای پاسخگویی به این سوال، سعی میکنیم فاکتورهای عمومی مانند بودجه، کیفیت سخت افزار، کیفیت نمایشگر و مسائل این چنینی را در نظر بگیریم. تا در هر رسته، شما با بهتری انتخاب موجود روبرو باشید.

طی سا‌ل‌های اخیر، سامسونگ هر سال چندین تبلت جدید را به بازار ارائه کرده است که از بین آن‌ها برخی مدل‌ها در سال 2020 نیز هنوز گزینه خرید مناسبی هستند. در این مقاله بهترین تبلت های سامسونگ 2020 را معرفی می‌کنیم.

شاید تبلت های سامسونگ از نظر قدرت سخت افزای و یا حتی طراحی و شکل ظاهری به پای آیپد پروهای اپل نرسند، اما این بدان معنا نیست که هزینه کردن برای یک تبلت سامسونگ کار اشتباهی است. درواقع، برخی از تبلت های سامسونگ با توجه به قیمت نسبتا مناسب، ویژگی‌ها و امکانات خوبی را ارائه می‌کنند که این کالاهای دیجیتال را به یک خرید به صرفه تبدیل کرده‌اند. در ادامه این مطلب بهترین تبلت های سامسونگ 2020 را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین تبلت های سامسونگ 2020

شرکت سامسونگ علاوه بر اینکه یکی از تولیدکنندگان برجسته گوشی هوشمند محسوب می شود، یک تولیدکننده تبلت اندرویدی هم به حساب می آید. در سال های گذشته شاهد عرضه انواع تبلت سامسونگ بودیم که شامل مدل های میان رده و پرچمدار می شد.

اما مسئله انتخاب از میان خیل متنوع و متعدد محصولات سامسونگ همواره برای افراد پابرجاست. به علاوه که همه قرار نیست به مشخصات فنی و امکانات ویژه محصولات دیجیتال مسلط باشند و به سادگی در خرید و انتخاب مناسب موفق باشند.

در نتیجه نیاز به راهنمایی هایی هرچند سطحی و معمولی برای تصمیم گیری بهتر دارند. در حقیقت از جمله اهداف تکراتو در ارائه دسته راهنمای خرید نیز همین است. راهنمایی هایی ساده و صریح که شما را در انتخاب و تصمیم گیری برای خرید انواع محصولات دیجیتال یاری میکند.

در ادامه مطالب اینچنینی در اینگفتار میکوشیم بهترین تبلت های سامسونگ 2020 را به شما معرفی کنیم. با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

Samsung Galaxy Tab S6 بهترین تبلت سامسونگ

سامسونگ همانند گوشی‌های هوشمندش، ارائه کننده‌ی بهترین جایگزین اندرویدی برای محصولات اپل است. در اینجا گلکسی تب اس ۶ را نیز باید رقیب جدی تبلت آیپد پرو اپل بدانیم.

گلکسی تب اس ۶ با قدرت‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون 855 می‌تواند با هر هدفی به کار گرفته شود. این موضوع با ترکیب یک نمایشگر پر زرق و برق ۱۰.۵ اینچی AMOLED، از اس ۶ تبلتی عالی برای گیمینگ و تماشای فیلم ساخته است.

تجربه‌ی استفاده‌ی شما با استفاده از چهار اسپیکر بهتر نیز خواهد شد. این اسپیکرها که توسط کمپانی AKG تنظیم شده‌اند، پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل پیشین خود داشته‌اند و ارائه کننده‌ی صدای به طور شگفت انگیز خوبی برای یک تبلت هستند.

گلکسی تب اس 6

اما در سمت منفی، جک هدفون از این محصول سامسونگ نیز حذف شده است، بدون آنکه حتی یک دانگل به منظور کمک برای اتصال هدفون‌های قدیمی به هدست قرار داشته باشد. سامسونگ خرسند است که یک دانگل را به صورت جداگانه به فروش می‌رساند!

از آنجایی که لوازم جانبی بسیار گران قیمتی نظیر قلم S Pen‌ در داخل جعبه تبلت قرار دارند، این تصمیم عجیبی از سوی سامسونگ می‌تواند باشد. قلم اس پن یک ابزار کاربردی است که نه تنها به شما کمک می‌کند در یادداشت‌برداری و کنترل تبلت از آن استفاده کنید، بلکه حتی استعدادهای هنری شما را نیز برمی‌انگیزد.

گرچه Galaxy Tab S6 در برخی وجه‌ها در برابر آیپد پرو بازنده است، اما قیمت پایین‌تر و قلم S Pen رایگان، از آن گزینه‌ای عالی به عنوان یک تبلت بالارده است که اگر علاقه‌ای به محصولات اپل نداشته باشید، می‌توانید آن را انتخاب کنید.

مزایا

  • نمایشگر زیبا
  • طراحی پریمیوم با حاشیه‌های باریک
  • اسپیکرهای قدرتمند
  • چیپست بالارده
  • قلم اس پن داخل جعبه
  • دوربین‌های آراسته

معایب

  • فقدان جک هدفون
  • نرم افزار نه چندان جلا یافته

Samsung Galaxy Tab S4 بهترین تبلت سامسونگ

پس از عرضه‌ی مدل‌های جدیدتر، سامسونگ اکنون می‌خواهد همراه با تبلت گلکسی تب اس ۴ خود، یک گزینه‌ی ارزان قیمت و در عین حال پریمیوم اندرویدی را در بازار داشته باشد. همراه با کیبورد کاور سامسونگ، این تبلت می‌تواند از پس کارهای مختلف برآید. نرم افزار سامسونگ در اینجا نقش مهمی را ایفا می‌کند.

Galaxy-Tab-S4

به جای رابط کاربری فشرده شده‌ای که در گوشی‌ها میابید، سامسونگ یک رابط کاربری با پیکربندی دسکتاپی که برای استفاده از تبلت بهینه شده است را در اینجا بارگذاری کرده است. در اینجا حتی پنجره‌های مناسب برای مالتی‌تسکینگ نیز به چشم می‌خورد که اجازه می‌دهد به طور مثال در هنگام مشاهده‌ی یک فیلم، همزمان قادر به یادداشت‌برداری نیز باشید.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ برای سرگرم نگه داشتن شما از یک نمایشگر باکیفیت OLED و ستاپ اسپیکرهای چهارگانه استفاده کرده است؛ گرچه این اسپیکرها نمی‌توانند همانند تبلت‌های بالارده کیفیت صدای عالی را ارائه کنند. و اگر به نقاشی دیجیتالی یا یادداشت‌برداری نیاز دارید، خبر خوب اینکه یک قلم هوشمند اس پن نیز داخل جعبه قرار دارد. به هیچ عنوان نباید آن را دست کم بگیرید. آن به معنای واقعی سودمند است، اما وقتی به صورت جداگانه به فروش برسد، برخی کاربران ممکن است از خرید آن صرف نظر کنند.

مزایا

  • ظاهر پریمیوم
  • عرضه به همراه قلم اس پن
  • نرم افزار زیبا و روان

معایب

  • اسپیکرهای چهارگانه نه چندان عالی
  • در دست گیری سخت با وزن زیاد و قاب شیشه‌ای پشتی
  • چیپست قدیمی‌تر
  • اسکنر عنبیه چشم ناکارآمد در یک تبلت
  • دوربین‌های نه چندان خوب

Samsung Galaxy Tab S5e بهترین تبلت سامسونگ

این تبلت با ضخامت ۵.۵ میلی‌متری و وزن ۴۰۰ گرمی خود گزینه‌ای مناسب برای کسانی ‌است که هر مکانی می‌خواهند تبلت خود را به همراه داشته باشند. این تبلت دارای نمایشگر ۱۰.۵ اینچی AMOLED می باشد که رنگ های بی نظیر و بهترین درجه شفافیت و روشنایی نمایشگر را ارائه می دهد تا لذت شما از تماشای فیلم و محتوای مورد نظرتان را چند برابر کند.

اسپیکر‌های با کیفیت در نظر گرفته شده هم کمک می‌کنند تا با صدایی زنده و شفاف به موزیک های مورد نظرتان گوش دهید. برخلاف طراحی زیبای این تبلت، سخت افزار چندان قدرتمندی را روی این تبلت مشاهده نمی‌کنیم.

Samsung Galaxy Tab S5e

تراشه اسنپ دراگون ۶۷۰ وظیفه تامین قدرت سخت‌افزاری این تبلت را بر عهده دارد. ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم این پردازنده را در انجام امور همراهی می‌کنند.

گلکسی تب اس ۵e تنها با یک بار شارژ به شما این امکان را می دهد تا به مدت ۱۴ ساعت، بدون نگرانی از خالی شدن شارژ بی وقفه با تبلت کار کنید. دوربین پشت این تبلت یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 دارد. دوربین جلوی آن هم ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 است. اگر به آیپد علاقه‌ای ندارید و نمی‌خواهید به سمت تبلت‌های سرفیس بروید این تبلت می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برایتان باشد.

نقاط قوت:

  • طراحی زیبا و وزن مناسب
  • صفحه نمایش با کیفیت
  • پشتیبانی از قلم و کارت حافظه
  • شارژدهی بالای باتری

نقاط ضعف:

  • قدرت پردازشی متوسط
  • کمبود اپلیکیشن مخصوص تبلت

Samsung Galaxy Tab A10.1 بهترین تبلت های سامسونگ 2020

اگر قصد خرید یک تبلت با امکانات و قیمت مناسب را دارید این تبلت گزینه‌ای مناسب به شمار می‌رود. این تبلت فلزی از صفحه نمایشی ۱۰٫۱ اینچی برخوردار است. صفحه نمایشی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ که دقت تصویر آن به ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

این صفحه‌ نمایش رنگ‌ها را به خوبی نشان می‌دهد و روشنایی مناسبی هم دارد. این تبلت سامسونگ از پردازنده اگزینوس ۷۹۰۴ برخوردار است. پردازنده‌ای که با هشت هسته در کنار ۲ گیگابایت رم قلب تپنده این تبلت محسوب می‌شود. با این مشخصات انتظار اجرای روان بازی‌های کیفیت بالا مانند پاب‌جی یا برنامه‌‌های گرافیکی مانند لایت‌روم را نداشته‌باشید.

Samsung Galaxy Tab A10.1

همچنین با رم ۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده برای این تبلت امکان استفاده همزمان از چند برنامه در اختیار شما نیست. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت این گوشی دیده می‌شود. البته از دوربین‌های این تبلت نباید انتظار زیادی داشته باشید و تنها برای تماس تصویری مناسب هستند. با تماشای ویدیو و وب گردی در حدود ۱۰ ساعت این تبلت شما را همراهی می‌کند که مقدار مناسبی است.

نقاط قوت:

  • قیمت مناسب
  • طراحی زیبا
  • صفحه نمایش با کیفیت

نقاط ضعف:

  • مقدار کم حافظه رم
  • پردازنده متوسط

Samsung Galaxy Tab A8.0 بهترین تبلت های سامسونگ 2020

این تبلت جدید سامسونگ جزء محصولات میان رده بازار قرار می‌گیرد و می‌تواند برای کسانی که انتظارات زیادی از تبلت خود ندارند ولی قلم نیاز دارند گزینه‌ی مناسبی باشد. این تبلت Samsung گلکسی تب A سایز ۸ اینچ دارای دو نسخه سیم‌کارت خور با نام تبلت سامسونگ P205 و نسخه بدون سیمکارت با نام تبلت سامسونگ P200 به بازار عرضه شده است.

به همراه دارد که عبارتند از قابلیت برقراری مکالمه و پشتیبانی از شبکه‌ی ۴G جدای از این موضوع باید جابجایی راحت و کیفیت ساخت خوب را به دیگر نقاط مثبت این تبلت اضافه کنیم. این تبلت سامسونگ از درگاه USB با نوع Type C استفاده می کند.

Galaxy Tab 8.0

گلکسی تب A حدود ۸٫۸ میلی‌متر ضخامت و ۳۲۵ گرم وزن دارد. گلکسی تب A به نمایشگر ۸ اینچی با دقت تصویر ۱۲۰۰ * ۱۹۲۰ پیکسل یا همان فول اچ دی مجهز است و تراکم پیکسلی ۲۸۳ppi را ارائه می‌دهد. پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای و رم ۳ گیگابایتی این تبلت می‌تواند عملکرد خیره‌کننده‌ای در اجرای برنامه‌های سنگین از خود نشان دهد.

بیشتر بخوانید:

همچنین سامسونگ از ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این تبلت استفاده کرده که حدود نیمی از آن در دسترس کاربر قرار دارد. اگر مانند ما فکر می‌کنید که این میزان حافظه‌ی داخلی جوابگوی نیازتان نیست، می‌توانید به‌وسیله‌ی کارت حافظه‌ی microSD تا ۵۱۲ گیگابایت دیگر حافظه‌ی این دستگاه را افزایش دهید.

نقاط قوت:

  • صحفه نمایش جمع جور و وزن سبک
  • امکانات استاندارد برای تمامی کاربرها در تمام سنین
  • بهره‌مندی از قلم استایلوس

نقاط ضعف:

  • شکننده و حساس بودن بدنه

Samsung Galaxy Tab S2 بهترین تبلت سامسونگ

به لطف نمایشگر زیبا 8 اینچی و طراحی جذاب، گلکسی تب S2 یکی از بهترین تبلت‌ های سامسونگ با اندازه کوچک لقب می‌گیرد. این دستگاه قدرت پردازش خود را از یک پردازنده چهار هسته‌ای Exynos 5433 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز می‌گیرد، 3 گیگابایت رم دارد و از 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره‌مند شده است.

Samsung Galaxy Tab S2

بعلاوه، Galaxy Tab S2 از یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در پشت خود میزبانی می‌کند که قابلیت به ثبت رساندن تصویری زیبا و با رنگ‌های واقعی را دارد. همه این ویژگی‌ها این دستگاه را به یک تبلت کوچک ایده‌آل تبدیل می‌کنند که می‌تواند برطرف کننده نیازهای روزمره ما به یک دستگاه هوشمند باشد.

بیشتر بخوانید:

قیمت Samsung Galaxy Tab S2 در زمان نوشتن این مطلب در بازار ایران حدود 5 میلیون و هشتصد هزار تومان است. این مسائل، S2 را به یکی از بهترین تبلت های سامسونگ 2020 تبدیل میکند.

  • پردازنده: Exynos 5433
  • رم: 3 گیگابایت
  • حافظه ذخیره‌سازی: 32 گیگابایت
  • اندازه نمایشگر: 8 اینچ

Samsung Galaxy Book

وقتی صحبت از تبلت های ویندوزی سامسونگ می‌شود، گلکسی اس بوک بهترین آن‌ها است. این تبلت از بهترین تبلت های سامسونگ 2020 میباشد. این دستگاه یک تبلت 12 اینچی مبتنی بر ویندوز 10 است که از یک نمایشگر Super AMOLED فوق‌العاده بهره‌مند شده است. تبلت ویندوزی سامسونگ از ویدئوهای HDR پشتیبانی کرده که به لطف آن می‌تواند تصاویر را با دامنه رنگی غنی‌تری به نمایش بگذارد.

سامسونگ گلکسی بوک
بهترین تبلت های سامسونگ 2020

Samsung Galaxy Book به یک پردازنده اینتل Core i5-7200U مجهز است که توان پردازشی آن را فراهم می‌سازد. این دستگاه 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و 4 گیگابایت رم دارد و همچنین از S Pen نیز پشتیبانی کرده که می‌توان از آن برای یادداشت برداری، باز کردن اپلیکیشن‌ها و همچنین اسکرین شات گرفتن استفاده کرد.

  • پردازنده: Intel Core i5-7200U
  • رم: 4 گیگابایت
  • حافظه ذخیره‌سازی: 128 گیگابایت
  • اندازه نمایشگر: 12 اینچ

Samsung Galaxy Tab S3

تبلت S3 9.7 سامسونگ قطعا در لیست بهترین تبلت های سامسونگ 2020 قرار دارد و در عین حال اولین تبلت پرچمدار سامسونگ بعد از مدت ها خواهد بود که با مشخصات قدرتمند و قابل توجهی نیز عرضه می شود. این تبلت در دو ورژن Wi-Fi و LTE عرضه خواهد شد که این دو ورژن مشخصات سخت افزاری کاملا مشابه و یکسانی دارند. ورژن Wi-Fi این تبلت، بدون سیم کارت می باشد در حالی که در مدل LTE آن امکان نصب سیم کارت و اتصال به شبکه اینترنت 4G از طریق سیم کارت نیز فراهم است. ابعاد این دو ورژن نیز تفاوتی با یکدیگر ندارد اما وزن ورژن LTE تبلت برابر با 434g می باشد که در مقایسه با ورژن Wi-Fi تبلت، فقط 5g سنگین تر است.

صفحه نمایش Tab S3 9.7 از نوع AMOLED بوده و اندازه آن همان طور که از نام تبلت مشخص است، 9.7 اینچ می باشد. رزولوشن صفحه نمایش Tab S3 برابر با 1536x2048px و تراکم پیکسلی آن 264ppi می باشد که قابلیت دریافت چندین لمس به طور همزمان را نیز دارد. سیستم عامل این تبلت نیز نسخه جدید سیستم عامل اندروید یعنی Android 7.0 Nougat می باشد.

سامسونگ گلکسی تب s3

اما چیپست به کار رفته در این تبلت چیپست Snapdragon 820 می باشد که متشکل از چهار هسته بوده و در کنار حافظه رم 4GB در نظر گرفته شده برای این تبلت، قدرت پردازشی بالایی را برای تبلت به وجود می آورد. حافظه داخلی تبلت 32GB می باشد که می توان به کمک کارت حافظه جانبی، این مقدار را تا 256GB نیز افزایش داد.

دوربین اصلی Tab S3 یک دوربین 13MP با دریچه دیافراگم f/1.9 می باشد که ویژگی های فوکوس خودکار، ثبت موقعیت جغرافیایی، فوکوس لمسی، قابلیت تشخیص چهره و عکس برداری پانوراما و HDR را با خود به همراه دارد و قادر به ثبت ویدیوهایی با کیفیت 2160p و سرعت 30 فریم بر ثانیه می باشد. دوربین جلو تبلت نیز که به دوربین مکالمه هم معروف است، یک دوربین 5MP با دریچه دیافراگم f/2.2 می باشد که کیفیت مناسب و قابل قبولی را نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: tomsguide

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر