;
coinex

آموزش ذخیره عکس پروفایل در اینستاگرام ؛ تمام راه های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام!

شاید برایتان پیش آمده باشد که به آموزش ذخیره عکس پروفایل در اینستاگرام نیاز پیدا کرده باشید. روی کاغذ بعید است اما با ترفندهای این مقاله این موضوع ممکن است.

طبیعی است اگر بخواهید عکس پروفایل افراد را در اینستاگرام هم به مانند تلگرام یا واتساپ ذخیره کنید. خوشبختانه تلگرام به مانند تمام مزیت های ممیزه خود در این بخش نیز این دسترسی را به افراد میدهد. خصوصا که از اولین تا اخرین عکس پروفایل فرد در قالب یک مجموعه به نمایش در میاید. انصافا برای خود من مرور عکس پروفایل از ابتدا تا به امروز نیز یک سرگرمی محسوب میشود.

کلام را به بیراهه نبریم، بحث درباره اینستاگرام بود. متاستفانه اینستاگرام مانند تلگرام این اجازه و دسترسی را به افراد نمیدهد. البته خب این مربوط به حالت عادی است و برای افرادی است که با پدیده سرچ و قابلیت های دنیای محازی آشنا نیستند. در این مقاله میخواهیم ترفندهایی برای ذخیره عکس پروفایل در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

آموزش ذخیره عکس پروفایل در اینستاگرام

اینستاگرام مملو از تصاویر زیبا و جذاب است. حتی تصاویری که روی پروفایل افراد است. اگر قصد دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. امروز در تکراتو راه های ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندروید، وب و آی او اس را به شما معرفی خواهیم کرد.

برخلاف تلگرام و دیگر اپلیکیشن های مشابه، اینستاگرام این امکان را در اختیارمان قرار نمی‌دهد تا عکس پروفایل دیگر کاربران را در ابعاد بزرگ و با کیفیت اصلی مشاهده یا آن ها را در حافظه گوشی خود ذخیره کنیم. اما آیا می‌دانید که روش های ساده ای برای انجام این کار وجود دارند؟ یعنی شما می‌توانید با استفاده از این روش ها عکس پروفایل اینستاگرام هر کاربر را در ابعاد اصلی ذخیره کنید.

در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش چندین نمونه از بهترین روش های ذخیره عکس پروفایل در اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

روشهای ذخیره عکس پروفایل در اینستاگرام

در یکی از ساده‌ترین راهها، تنها اپلیکیشنی که برای ذخیره عکس پروفایل کاربران اینستاگرام نیاز دارید، یک مرورگر خواهد بود که بهتر است مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) باشد. در ادامه این مطلب نحوه ذخیره عکس پروفایل در اینستاگرام را به شما آموزش میدهیم.

به منظور ذخیره کردن عکس پروفایل کاربران در اینستاگرام باید مراحلی که در ادامه شرح داده می‌شوند را به صورت دقیق طی کنید.

ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید و وارد پروفایل شخصی شوید که تمایل دارید عکس پروفایلش را در ابعاد بزرگ مشاهده یا ذخیره کنید. بعد از مراجعه به پروفایل او، آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید و از پنجره پاپ‌آپ نمایش داده شده، گزینه Copy Profile URL را انتخاب کنید.

دانلود عکس پروفایل در اینستاگرام
ذخیره عکس پروفایل در اینستاگرام

حالا از اپلیکیشن اینستاگرام خارج شوید و مرورگر دستگاه (ترجیحا مرورگر کروم) را اجرا کنید. در آدرس بار مرورگر، آدرس صفحه اینستاگرام فرد مورد نظر را پیست (Paste) نمایید و از طریق مرورگر به پروفایل وی بروید.

انگشت خود را بر روی عکس پروفایل وی قرار داده و کمی نگه دارید تا مثل عکس بالا یک پنجره پاپ‌آپ نمایان شود. در این پنجره پاپ‌آپ گزینه Open image in new tab را انتخاب کنید. در این شرایط یک تب یا سربرگ جدید در مرورگر ایجاد می‌شود و عکس پروفایل کاربر مورد نظر با ابعاد کوچک در آن نمایش داده خواهد شد.

دانلود عکس پروفایل در اینستاگرام
ذخیره عکس پروفایل در اینستاگرام

به تبی که عکس پروفایل کاربر با ابعاد کوچک در آن نمایش داده شده بروید. در آدرس بار مرورگر به دنبال بخشی بگردید که مثل عکس بالا عبارت “s150*150” را ارائه می‌کند. این عبارت را به صورت کامل از آدرس بار حذف کنید و گزینه Go را انتخاب نمایید. مشاهده خواهید کرد که عکس پروفایل کاربر مورد نظر با ابعاد بزرگ به تصویر کشیده می‌شود.

دانلود عکس پروفایل در اینستاگرام
ذخیره عکس پروفایل در اینستاگرام

حالا می‌توانید انگشت خود را بر روی عکس وی قرار داده و کمی نگه دارید تا پنجره پاپ‌آپی نمایان شود. با انتخاب گزینه Download Image  یا Save image دستور ذخیره عکس پروفایل کاربر اینستاگرام مد نظرتان صادر می‌شود. پس به همین سادگی می‌توانید عکس پروفایل کاربران اینستاگرام را در گوشی خود خیره کنید.

دانلود عکس پروفایل در اینستاگرام
ذخیره عکس پروفایل در اینستاگرام

بنابراین به همین سادگی و حتی بدون نیاز به نصب هیچ اپلیکیشن جانبی قادر به ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام کاربران در ابعاد و کیفیت اصلی خواهید بود.

اما در ادامه مقاله به شما چندین ترفند متفاوت برای ذخیره عکس پروفایل در اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن، وبسایت و حتی ربات تلگرامی را به شما آموزش میدهیم.

بیشتر بخوانید:

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با وبسایت و یا اپلیکیشن InstaDP

روش کارآمد دیگری هم به منظور ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی وجود دارد. در این روش از سایت واسطی با نام InstaDP استفاده می‌کنیم. مراحل انجام این کار به شرح زیر هستند:

دانلود عکس پروفایل اینستاگرم
اپلیکیشن دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
  • مرورگر خود را اجرا کنید و وارد سایت Instadp شوید.
  • نام کاربری پروفایل اینستاگرام مورد نظرتان را در فیلدی که توسط سایر اینستا دی پی ارائه شده است وارد کنید و بر روی گزینه View DP کلیک نمایید.

به همین سادگی عکس پروفایل کاربر مورد نظر در اندازه و کیفیت اصلی نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید آن را دانلود کنید. اگر تمایلی به استفاده از سایت InstaDP ندارید، می‌توانید اپلیکیشن اختصاصی آن را نصب و از این برنامه به منظور ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:

اپلیکیشن دانلود عکس پروفایل اینستاگرام Big Profile Photo

برای دیدن عکس اینستاگرام کاربران در اندروید ابتدا نرم افزار Big Profile Photo را دانلود و نصب کنید. پس از نصب برنامه را اجرا کنید. نام کاربری اینستاگرام کاربر مورد نظر را در کادر وارد کرده و سپس روی SHOW PHOTO ضربه بزنید.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
اپلیکیشن دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

در این مرحله عکس پروفایل کاربر مورد نظر شما در اندازه مناسب به نمایش درمیاید. شما در این صفحه میتوانید عکس را در گالری گوشی خود ذخیره کنید.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
اپلیکیشن دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

بیشتر بخوانید:

ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن Insta Profile Pic Zoom & Save

اگر خواستار دانلود و ذخیره‌ی تصویر پروفایل شخص مورد نظر با کیفیت کامل و اصلی هستید، با استفاده از نرم‌افزار Insta Profile Pic Zoom & Save و بدون اجرا کردن نرم‌افزار Instagram، می‌توانید این کار را انجام دهید.

ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام
ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام

نرم‌افزار یادشده به‌صورت رایگان در دسترس قرار دارد و امکان نمایش و ذخیره‌ی تصاویر پروفایل را برای کاربران فراهم می‌کند. برای دانلود تصویر پروفایل ، کافی است که نام پروفایل شخص مورد نظر را وارد کنید و دکمه‌ی GET PROFILE PICTURE را تپ کنید.

پس از لمس دکمه‌ی یادشده، نرم‌افزار شروع به جستجو در دنیای اینستاگرام می‌کند و تصویر پروفایل شخص مورد نظر را نمایش می‌دهد. در این حین برای ذخیره کردن تصویر نمایان‌شده می‌توانید روی آیکونی که به شکل یک فلاپی دیسک است و در گوشه‌ی بالایی سمت راست قرار دارد، تپ کنید.

همچنین می‌توانید با لمس آیکون اشتراک‌گذاری (Share) نزدیک به آن، تصویر پروفایل شخص را به اشتراک بگذارید. به‌منظور مشاهده‌ی تصویر ذخیره‌شده در گوشی هوشمند، می‌توانید آیکون گالری واقع در گوشه‌ی بالایی سمت راست صفحه‌ی اصلی نرم‌افزار را لمس کنید. حجم نرم‌افزار بسیار اندک و حدود ۳ مگابایت است.

بیشتر بخوانید:

ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام با اپلیکیشن Profile Picture Download for Instagram

نرم‌افزار Profile Picture Download for Instagram به احتمال قوی به خاطر ساده‌تر و زیباتر بودن رابط کاربری، موفق به کسب امتیاز ۴.۷ از ۵ شده است.

مشابه با Insta Profile Pic Zoom & Save، در استفاده از نرم‌افزار Profile Picture Download for Instagram، نیازی به اجرای نرم‌افزار اینستاگرام در گوشی هوشمند یا تبلت مبتنی بر اندروید نیست.کافی است که نام پروفایل مورد نظر را در کادر جستجوی واقع در بخش بالایی نرم‌افزار تایپ کنید و روی Search ضربه بزنید.

ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام
ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام

سپس هنگام ظاهر شدن تصویر پروفایل مورد نظر در صفحه‌ی گوشی، باید دکمه‌ی Download this picture واقع در بخش پایینی نرم‌افزار را لمس کنید. با انجام این کار، تصویر پروفایل شخص مورد نظر در پوشه‌ی Download ذخیره می‌شود و در گالری گوشی هوشمند قابل مشاهده خواهد شد. این نرم‌افزار هم مشابه با دو مورد قبلی، کاملا رایگان و حجم آن حدود ۳ مگابایت است.

بیشتر بخوانید:

استفاده از اپلیکیشن Profile Photo Downloader for instagram

برای اینکار ابتدا برنامه Profile Photo Downloader for instagram را دانلود و نصب کنید. برنامه اینستا پروفایل دانلودر رایگان میباشد و برای استفاده از آن نیازی به وارد شدن به اکانت اینستاگرام شما را نیست.

اپلیکیشن دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
اپلیکیشن دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

سپس از دو راه می توانید بزرگنمایی عکس پروفایل اینستاگرام را انجام و آنها را دانلود کنید.

  • راه اول سرچ کردن ای دی اینستاگرامی افراد در خود برنامه است. نام کاربری یا آی دی شخص را جستجو کرده و بعد از پیدا کردن پروفایل با تاچ روی آن می توانید عکس را مشاهده کردن با و تپ روی دکمه دانلود، عکس را دانلود کنید. همچنین قابلیت به اشتراک گذاری هم وجود دارد.
  • راه دوم هم کپی کردن آدرس پروفایل شخص است. برای این کار در اینستاگرام خود پروفایل شخص را باز کنید. سپس روی نماد منو (همان سه نقطه عزیز) کلیک کرده و گزینه Copy Profile URL را بزنید. سپس با وارد کردن این آدرس در برنامه، عکس به طور خودکار دانلود می شود.

بیشتر بخوانید:

اپلیکیشن دانلود عکس پروفایل اینستاگرام Qeek for Instagram – Zoom profile insta DP

شما همچنین می توانید از برنامه Qeek for Instagram – Zoom profile insta DP هم جهت مشاهده عکس پروفایل اینستاگرام استفاده کنید. در این برنامه هم به سادگی کافیست تا آیدی شخص را جستجو کنید. سپس با تپ روی اکانت، می توانید تصویر را دیده و روی آن زوم کرده یا دانلود کنید.

اپلیکیشن دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
اپلیکیشن دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

استفاده از اپلیکیشن Insta Big Profile Photo

اغلب هنگامی که تصاویر در اندازه‌ی کوچک و به‌صورت تصویر پروفایل اینستاگرام هستند، تشخیص آن‌ها سخت است و بسیاری از جزئیات آن‌ها از دست می‌رود. از این رو بهتر است که از نرم‌افزاری که تصویر پروفایل را بزرگ‌تر و روی آن زوم می‌کند، بهره ببرید.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

برای این منظور ابتدا باید نرم‌افزار اینستاگرام را اجرا کنید و پس از رونوشت گرفتن از آدرس URL تصویر پروفایل با استفاده از گزینه‌ی Copy Profile URL موجود در زیر منوی دکمه‌ی Follow، آن را در کادر مربوطه‌ی نرم‌افزار Insta Big Profile Photo بچسبانید. حال می‌توانید با فشردن دکمه‌ی Load It، تصویر پروفایل مورد نظر را در اندازه‌ی کامل مشاهده کنید.نرم‌افزار یادشده به‌صورت کاملا رایگان و با حجم حدود ۱۰ مگابایت قابل دریافت است.

بیشتر بخوانید:

سایت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام izuum

همچنین اگر در هر دستگاه دیگری قصد دارید به سادگی با کمک سایت اقدام به دیدن عکس پروفایل خصوصی اینستاگرام کنید، می توانید از سرویس izuum استفاده کنید. وارد سایت شده و آیدی یا نام کاربری شخص را در کادر جستجو وارد کنید. سپس با باز کردن پروفایل مورد نظر، می توانید عکس را با کیفیت بالا مشاهده کرده و آن را دانلود کنید.

دانلود عکس پروف اینستا

ربات تلگرام دانلود عکس پروفایل اینستاگرام Instasave

استفاده از ربات تلگرام دانلود عکس پروفایل اینستاگرام نیز یکی دیگر از راهکارهای ساده برای مقصود ماست. امروزه تعداد زیادی از کاربران از تلگرام استفاده می کنند. بات های تلگرام قابلیت های زیادی را برای شما فراهم می کنند.

شما می توانید با کمک ربات تلگرام دانلود عکس پروفایل اینستاگرام به این کار مبادرت ورزید. برای این کار بات@Instasave_bot را راه اندازی و استفاده کنید. بعد از استارت کردن ربات، راهنمایی لازم به شما ارئه می شود.

ربات دانلود عکس پروفایل
ربات تلگرام دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

در این روش هم با وارد کردن آیدی و یا آدرس پروفایل شخص، به سادگی عکس پروفایل، متن بیو و غیره برای شما با کیفیت بالا ارسال می شود. همینطور می توانید از سایر قابلیت های این بات مانند دانلود عکس پست و فیلم و غیره اینستاگرام هم استفاده کنید.

اینستاسیو بهترین ربات تلگرام دانلود عکس پروفایل اینستاگرام است. ربات های تلگرامی قابلیت ها و مزایای بسیاری در اختیار شما قرار میدهند؛ نظرتان درباره معرفی بهترین ربات های دانلود آهنگ تلگرام، ساخت ربات در تلگرام و معرفی بهترین بازی های تلگرام چیست؟

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام برای ایفون با اپلیکیشن Zoop

در صورتی که دارای گوشی هوشمند آیفون یا تبلت آیپد هستید به راحتی می توانید با نصب برنامه‌ی Zoop، نسبت به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام برای ایفون اقدام کنید.

ابتدا برنامه Zoop را از اپ استور دانلود و نصب کنید. پس از نصب برنامه را اجرا کنید. از بالای صفحه نام کاربری فرد مورد نظر را جستجو کنید.

دانلود عکس پروف اینستا
دانلود عکس پروفایل اینستاگرام برای ایفون

خواهید دید که عکس پروفایل آن در سایز بزرگ برای شما نمایش داده می شود. از این صفحه میتوانید نسبت به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام برای آیفون اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

.

گردآوری: guidingtech

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر