;
coinex

بهترین انیمه های ترسناک 2020 ؛ برای تماشای ترسناک ترین انیمه های جهان آماده‌اید؟

طرفداران ژانر وحشت،‌ خصوصا آنها که گمان میکنند، ژانر وحشت محدود به سینما است، با ما باشید تا به معرفی فهرستی از بهترین انیمه های ترسناک 2020 بپردازیم…

با گذشت زمان ژانر وحشت به یکی از ژانرهای محبوب طرفداران انیمه تبدیل شده است. انیمه ترسناک آدرنالین تان را افزایش داده و هیجان انگیز است. انیمه وحشت با عناصر ترس و هیجان بر شما غلبه می کنند. با این حال صادقانه بگوییم، این ژانر در دنیای انیمه تازه کار بوده و مسیر طولانی در پیش دارد. هنوز هم ژانر اکشن ژانر محبوب انیمه بازان است.

در سال های اخیر انیمه های سینمایی و تلویزیونی مختلف تولید شدند. بسیاری از آن ها خون آشام ها و جادوگران را به نمایش می گذاشتند. بنابراین تهیه لیستی از انیمه های ترسناک نمی تواند دشوار باشد. انیمه های ترسناک روان شناسانه و انیمه های ترسناک عاشقانه نیز جز این انیمه ها هستند. با تکراتو همراه باشید.

بهترین انیمه های ترسناک 2020

بهترین انیمیشن های ترسناک 2020 کدامند؟

شما امشب نمی‌توانید بخوابید. مطمئنم بعضی از شما تصور می‌کنید که طرفدار ترس هستید و چیزی به‌راحتی شمارا نمی‌ترساند؛ اما هیچ‌کدام از این انیمه‌ها را بدون آمادگی نبینید. ما می‌خواهیم نگاهی به بهترین انیمه های  ترسناک 2020 بی اندازیم، انیمه‌های که شامل تمام عناصر یک داستان ترسناک خوب باشند؛ مرگ، تراژدی، گروتسک، ماوراءالطبیعه، ارواح، زامبی‌ها و چیزهای بیشتری که در تصورتان هم نمی‌گنجد؛ اما پیش از معرفی این انیمه‌ها، مفهوم ترس و ژانر هارور را در دنیای انیمه بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

ازآنجایی‌که بیشتر انیمه‌های که لقب هارور (وحشت) را در شناسنامه سبک‌شناسی خود به یدک می‌کشند، درواقع بیشتر گور هستند تا ترسناک، این دو ژانر را نمی‌توان جدا از هم برسی کرد؛ اما “گور ” چیست و به چه معناست؟ این کلمه مخفف واژه گروتسک است که در اصل نوعی سبک طنز سیاه در ادبیات و هنر است و به معنی چیزی تحریف‌شده، زشت، غیرعادی و خیالی است. طنز گروتسک مخاطب را بین خنده و وحشت در تعلیق می‌گذارد.

ساب ژانر گور  در انیمه، به‌شدت اِکستریم و افراطی و محتوای آن شامل خونریزی زیاد، خشونت اغراق‌شده و گروتسک است. چیزی شبیه سبک فیلم‌های اسلَشِری و البته با همان درجه‌بندی. گور توسط مرگ ‌و میر با جزئیات دقیق و بیش ‌از حد و یا عجیب‌وغریب تعریف می‌شود؛ مقدار وافری خون، استخوان‌های شکسته قابل‌رؤیت و انبوهی از اندام داخلیِ بیرون ریخته.

بهترین انیمه های ترسناک 2020
ترسناک ترین انیمیشن ها 2020

این ساب ژانر همچنین می‌تواند فراتر از تعاریف معمول خود برود. همان‌طور که از خود اسم گروتسک  می‌آید، انیمه‌های گور بیشترین سعی خود را می‌کنند که تا با دقتی زننده و با زیاده‌روی تمام بیشترین مرگ و بدفرمی و ناهنجاری را به نمایش بگذارند.

برای کاراکترها کافی نیست که فقط بمیرند؛ آن‌ها یا کارکترهای که آن‌ها را تماشا می‌کنند باید واقعاً احساسش کنند. چه شکنجه روانی دیدن کسی باشد که به‌آرامی قطع عضو و تجزیه می‌شود و یا درد چسبیدن به زندگی در لحظات نزدیک مرگ، شما می‌توانید مطمئن شوید که میزان زیادی از درد و رنج یا حداقل شوکی عمیق را تجربه می‌کنید. وقتی پای انیمه در میان باشد، ریشه‌های ژانر وحشت و گور کاملاً درهم‌تنیده می‌شوند. تنها در گور همه‌چیز به‌مراتب اِکستریم تر و البته خون‌آلودتر است.

خوب دیگر… وقتتان را خالی کنید، به دوستانتان زنگ بزنید تا بیایند، چراغ‌ها را خاموش‌کنید، تنقلات را دم دست بگذارید و خودتان را آماده کنید که با بهترین انیمه های ترسناک 2020 حسابی بترسید.

بیشتر بخوانید:

ناکجاآباد موعود (Yakusoku no Neverland)

ترسناک ترین انیمه ها 2020

یک انیمه جدید که در ژانویه امسال اکران شد و هنوز در حال پخش است. این انیمه در مجموع ۱۲ قسمت دارد و ژانر رازآلود آن شما را تا پایان همراه می کند. داستان درباره نوانخانه ای به نام خانه گریس فیلد است که سرپرست آن به خوبی از کودکان مراقبت کرده و آن ها را شاد می کند. تا ۱۲ سالگی تمام آن ها به سرپرستی گرفته می شوند.

ناکجاآباد موعود
بهترین انیمه های ترسناک 2020

بنابراین مکان جالبی به نظر می رسد. اما اینگونه نیست زیرا دو یتیم تصمیم می گیرند از آنجا خارج شده و دنیای جدید را کشف کنند. اکنون باید برای مواجه شدن با سرنوشت خود آماده شوند.

توکیو غول (TOKYO GHOUL)

بهترین انیمه های ترسناک 2020

«توکیو غول» که از داستان “مسخ ” کافکا؛ نوشته در سال ۱۹۱۵ الهام گرفته شده دربارهٔ پسری ۱۸ ساله به نام کن کانکی است که در کافه‌ای که معمولاً به آنجا می‌رود با دختری به نام ریزه آشنا می‌شود که هر دو هم‌سن هستند و در خواندن کتاب با یکدیگر تفاهم دارند. این اثر یکی از ترسناک ترین انیمه ها 2020 به شمار می‌رود.

کانکی غافل از اینکه ریزه یک غول است (موجودات مرموزی شبیه به انسان که رژیم غذایشان گوشت انسان‌ها است) مورد حمله او قرار می‌گیرد، اما در پی ناباوری کانکی جان سالم بدر می‌برد و به‌شدت مجروح می‌شود.

توکیو غول
بهترین انیمه های ترسناک 2020

پس از انتقال کانکی به بیمارستان، از آن غول بر روی او پیوند اعضا انجام می‌گیرد. پس از به هوش آمدن، کانکی درمی‌یابد که خود او نیز تبدیل به یک نیمه انسان/نیمه غول شده و در دنیایی که دیگر انسان‌ها در بالاترین زنجیره غذایی قرار ندارند گرفتار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

خاطرات (Memories)

ترسناک ترین انیمه ها 2020

خاطرات یک انیمه سینمایی دیگری است که می خواهیم درباره آن صحبت کنیم. این انیمه در سه قسمت ۳۷ دقیقه ای پخش شده و گرچه در ابتدا فلش بک هستند اما رفته رفته به هم مرتبط می باشند. قسمت اول “Magnetic Rose” در یک سفینه رخ داده که دو مهندس پس از دریافت یک تماس تصمیم می گیرند یک ایستگاه فضایی متروک را منفجر کنند.

خاطرات
بهترین انیمه های ترسناک 2020

در این شرایط تفکر دشوار شده و به مرز جنون می رسند. قسمت دوم به نام “Stink Bomb” درباره یک تکنسین به نام نوبو است که قرص های آزمایشگاه را مصرف کرده و تصور می کند که داروی درمان هستند اما این قرص ها سمی بوده و با گازی که از بدنش خارج می شود مردم را می کشد. قسمت سوم Cannon Fodder نام داشته و در شهری که پر از توپ جنگی است رخ می دهد.این اثر یکی از ترسناک ترین انیمیشن ها 2020 به شمار می‌رود.

درحالی که هیچ جنگی در این شهر وجود دارد این توپ ها تنها به منظور آموزش استفاده می شوند. یک پسر می خواهد افسر جنگی شود و  دوست دارد این توپ ها را منفجر کند. او در کلاس های بمب گذاری شرکت کرده و روزی مجبور است برای محافظت از سرزمین اش از آن ها استفاده کند.

اِلفِن لید (ترانه پریان) (ELFEN LIED)

ترسناک ترین انیمه ها 2020

داستان درباره نژاد تکامل‌یافته دیکلونیئوس‌ها است که دارای دو شاخ بر روی سر و قدرت ماورائی فراوانی بودند که توسط دستان نامرئی آن‌ها ارائه می‌شود. با داشتن این نیروهای فرا بشری آن‌ها به‌راحتی قادر به از بین بردن نسل بشر بودند. انسان‌ها با هراسی که از این قدرت داشتند، آن‌ها را در یک مرکز تحقیقات محرمانه قرنطینه کرده تا بر روی آن‌ها مطالعه و آزمایش انجام دهند.
الفن لید
بهترین انیمه های ترسناک 2020

در بین این جهش‌یافته‌ها یک دختر به نام لوسی فرار می‌کند و بسیاری از نگهبانان را در این راه به قتل رساند. او موفق به فرار می‌شود اما در انتها توسط یک تک‌تیرانداز مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و به دریا پرتاب‌شده و دچار فراموشی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جریان آب او را به شهر کاماکورا می‌کشاند. لوسی در کنار ساحل با دو فرد محلی به نام‌های کتا و یوکا آشنا می‌شود که آن‌ها برای او نام نیو را انتخاب می‌کنند. آن‌ها تصمیم گرفتند نیو را به خانه خود برده و از او مراقبت کنند. آن‌ها تمام تلاش خود را کرده تا به نیو کمک کنند؛ اما با گذشت زمان نیو بیشتر دردسرساز می‌شود

هیولا (Monster)

بهترین انیمه های ترسناک 2020

یک انیمه ترسناک روانشناسانه در ۷۴ قسمت ۲۴ دقیقه ای که با وجود زمان کوتاه بسیار هیجان انگیز است. قهرمان این انیمه دکتر کنزو تنما یک جراح مغز معروف است که با وجود محبوبیت اش در بیمارستان و نامزدی با دختر رئیس زندگی شخصی خوبی دارد. اما باید بیماران فقیر را به بیماران ثروتمند و مقامات ترجیح دهد که به مرگ یک مهاجر فقیر منجر می شود.

هیولا
بهترین انیمه های ترسناک 2020

بنابراین دفعه  بعد که چنین مشکلی رخ می دهد تصمیم می گیرد جان یک کودک فقیر را نجات دهد. اما جایگاه اجتماعی و حرفه اش را از دست می دهد. سال ها بعد این کودک بزرگ شده، هیولا شده و جان بسیاری را می گیرد. اکنون کنزو باید اشتباهی را که با زنده نگه داشتن یک هیولا کرده، جبران نماید. این اثر یکی از ترسناک ترین انیمیشن ها 2020 به شمار می‌رود.

دبیرستان مردگان (Highschool of The Dead)

ترسناک ترین انیمه ها 2020

برخی برهنگی موجود در این انیمه را دوست نداشته و به همین دلیل آن را نقد می کنند، اما این برهنگی در راستای موضوع است. اگر می خواهید یک انیمه زامبی و آخرالزمانی ببینید، این انیمه را تماشا کنید. ژاپن آشوب شده و بی نظمی سراسر کشور را گرفته است. تاکاشی کیمیرو قهرمان این انیمه است.

دبیرستان مردگان
بهترین انیمه های ترسناک 2020

او مجبور شد بهترین دوستش که زامبی شده بود را به قتل برساند. اما به خود قول می دهد از دوست دختر دوستش محافظت کند. آن دو به زودی به بازماندگان مدرسه ملحق شده و تصمیم می گیرند در گروه بمانند. در این مسیر با آن ها همراه باشید تا تلاش آن ها برای بقا در یک جامعه سقوط کرده را ببینید. این انیمه در ۱۲ قسمت ۲۴ دقیقه ای ارائه می شود.این اثر یکی از ترسناک ترین انیمیشن ها 2020 به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

مرد اهریمنی: کرای بیبی (Devilman: Crybaby)

بهترین انیمه های ترسناک 2020

افرادی که از خونریزی، خشونت، وحشت و رابطه جنسی خوششان می آید می توانند این انیمه را تماشا کنند. شیطان تنها با تسخیر انسان می تواند به روی زمین بیاید. اگر یک انسان اراده قوی داشته باشد می تواند شیطان را کنترل کرده و از قدرت شیطان برای خود استفاده کند، بنابراین به یک انسان اهریمنی تبدیل می شود.

Devilman
بهترین انیمه های ترسناک 2020

آکیرا فودو یک انسان خوش قلب است که از کمک به دیگران لذت می برد. بنابراین زمانی که دوستش از او می خواهد به یک مهمانی بروند که شیطان را دستگیر کنند او را همراهی می کند. این اثر یکی از ترسناک ترین انیمیشن ها 2020 به شمار می‌رود. اما مهمانی به هم ریخته، شیاطین انسان ها را تسخیر کرده و آن ها را به قتل می رسانند. آکیرا برای نجات دوستش به شیطان اجازه می دهد بدنش را تسخیر کند اما می تواند او را کنترل کند. بنابراین به یک مرد اهریمنی تبدیل شده و دوست خود را نجات می دهد. بنابراین اکنون یک ماجراجویی را آغاز می کند که انسان ها را از چنگال این موجودات اهریمنی نجات دهد.

سرزمین عجایب مرد مرده (Deadman Wonderland)

ترسناک ترین انیمه ها 2020

یک انیمه ترسناک و پیچیده در ۱۲ قسمت ۲۴ دقیقه ای درباره گانتا ایگاراشی، قهرمان داستان. او زندگی معمولی دارد و قرار بود سفر او با دوستانش هم معمولی باشد. آن ها به سرزمین عجایب مرد مرده می روند. یک زندان که زندانی باید به کارهای خطرناک دست بزند. تا اینکه یک روز یک مرد سرخ پوش که گویا به دنبال گانتا است کل کلاس را به قتل میرساند.

deadman-wonderland
بهترین انیمه های ترسناک 2020

گانتا محکوم شده و در همان زندانی که از آن دیدن می کرد زندانی می شود. اکنون برای زنده ماندن باید در نبردهای خطرناک شرکت کند. اگر بخواهد قاتل واقعی را پیدا کند باید با زندگی در زندان خو بگیرد.

بیشتر بخوانید:

پاپریکا (Paprika)

بهترین انیمیشن های ترسناک 2020

از آنجاییکه رویاها بخش مهمی از زندگی افراد هستند یک آزمایشگاه می خواهد دستگاهی بسازد که با آن می توان به رویای دیگران دسترسی یافت. در این صورت می توان با بررسی رویای یک فرد به روان او پی برده و مشکلات روانی او را حل کرد.

Paprika
بهترین انیمیشن های ترسناک 2020

اما این دستگاه دزیده شده و برای مقاصد شومی مانند فروپاشی روانی دیگران استفاده می شود. با دیوانه شدن مردم دو محقق این دستگاه تصمیم می گیرند با کمک پلیسی که به وسیله این دستگاه تحت درمان بود، سارق را بیابند. مدت زمان این فیلم حدودا ۱ ساعت و نیم است.

آجین (Ajin)

ترسناک ترین انیمه ها 2020

یک انیمه اکشن و ترسناک درباره انسان های جاودانه. این انیمه در ۱۳ قسمت ۲۴ دقیقه ای ساخته شده است. آجین ها انسان های جاودانه ای هستند که احتمالا اولین بار در آفریقا دیده شده اند. این اثر یکی از ترسناک ترین انیمیشن ها 2020 به شمار می‌رود. به زودی برچسب اهریمن به آن ها داده می شود  زیرا گویا مقاصد شوم دارند. بنابراین هربار که یک آجین دیده می شود دستگیر خواهد شد.

AJIN
بهترین انیمیشن های ترسناک 2020

کی ناگی قهرمان این انیمه می خواهد پزشک شود. او به این موضوع اهمیتی نداده و برایش مهم نیست. اما یک روز متوجه می شود خودش آجین است و باید از دست انسان ها فرار کند.

بیشتر بخوانید:

ترا فورمارس (Terra Formars)

بهترین انیمه های ترسناک 2020

انسان ها در هر کاری گند میزنند و این انیمه مصداق کامل همین جمله است. انسان ها برای استثمار مریخ سوسک و جلبک هایی را به آنجا می فرستند تا در شرایط دشوار زنده بمانند. این اثر یکی از ترسناک ترین انیمیشن ها 2020 به شمار می‌رود. اما تکامل را دست کم گرفته اند زیرا در نهایت با سوسک های غول پیکر بیگانه مانند مواجه می شوند.

ترا فورمارس
بهترین انیمیشن های ترسناک 2020

خوشبختانه این اتفاق در سیاره دیگری رخ داده اما اگر این را به فال نیک بگیریم باید بدانیم که در زمین طاعونی شیوع یافته که درمان آن تنها در سیاره سرخ یافت می شود. بنابراین گروهی از افراد بامهارت به انجا فرستاده می شوند تا درمان را به زمین بیاورند. آیا موفق خواهند شد؟

مهمانی جنازه ها: ارواح عذاب دیده (Corpse Party: Tortured Souls)

بهترین انیمه های ترسناک 2020

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که در یک بعد دیگر با ارواح خشن به دام بیفتید؟ داستان این انیمه درباره چنین موضوعی است. آکادمی کیساراگی در زمین آکادمی هونلی هاست ساخته شد. این اثر یکی از ترسناک ترین انیمیشن ها 2020 به شمار می‌رود. آکادمی قبلی پس از چندین قتل هولناک که در آن انجام شده بود بسته شد.

مهمانی جنازه ها
بهترین انیمیشن های ترسناک 2020

پنج دوست تصمیم می گیرند طی مراسمی با دوست خود خداحافظی کنند. اما نمی دانند این مراسم در آکادمی قبلی هم برگزار شده بود. با این حال به زودی متوجه می شوند در بعدی گیر کرده اند که راه گریزی از آن وجود ندارد.

نمایش تاریکی (Theater of Darkness)

ترسناک ترین انیمه ها 2020

آیا از شنیدن داستان های ترسناک خوشتان می آید؟ آیا در کنار دوستان تان به تعریف کردن داستان های ترسناک مشغول می شوید تا هیجان تان افزایش یابد؟ بنابراین این انیمه می تواند برایتان جالب باشد.

نمایش تاریکی
بهترین انیمیشن های ترسناک 2020

این انیمه در ۱۳ قسمت به داستان های ترسناک مختلف می پردازد. این اثر یکی از ترسناک ترین انیمیشن ها 2020 به شمار می‌رود. یک راوی در کنار چندین کودک جمع شده و داستان های ترسناک افسانه های شهری ژاپن را تعریف می کند.  او حتی کاغذ و قلم مخصوصی دارد که می تواند داستان ها را به تصویر بکشد.

بیشتر بخوانید:

کیسیجو (Parasyte)

بهترین انیمه های ترسناک 2020

یک انیمه زیبا که در اغلب لیست های ما دیده شده و در این لیست ترسناک هم جای دارد. بیگانه ها به زمین حمله کرده اند و تصمیم گرفته اند با حمله به جسم آن ها و کنترل ذهن شان زنده بمانند.

کیسجو
بهترین انیمیشن های ترسناک 2020

این اثر یکی از ترسناک ترین انیمیشن ها 2020 به شمار می‌رود. شینیچو ایزومی یکی از اهداف آن ها بوده که خوشبختانه بیگانه به دستش حمله کرده و نتوانسته از گوشش به مغز او برود، زیرا در گوش هایش هدفون بود. اکنون دست راست او توسط این بیگانه کنترل شده و هردو باید در زنده ماندن به هم کمک کنند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع : nerdmuch

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر