;
coinex

قوی ترین باتری گوشی 2020 ؛ کدام گوشی با یک بار شارژ بیشتر کار می‌کند؟

برای کاربرانی که دسترسی کمتری به پریز برق دارند، عملکرد باتری گوشی خیلی مهم است. در این مطلب به معرفی قوی ترین باتری گوشی 2020 پرداخته‌ایم.

یکی از مهمترین پارامترها در خرید گوشی، عمر باتری گوشی است و بسیاری از گوشی ها هستند که شارژ باتری را خوب نگه می‌دارند. شاید برایتان جالب باشد که برخی از گوشی های گمنام هستند که عمر باتری بسیار خوبی دارند. در این مقاله قصد نداریم درباره گوشی هایی با صفحه نمایش کوچک و یا با پردازنده ضعیف حرف بزنیم. بدیهی است که یک گوشی مثل  Nokia 1100 می‌تواند تا سه روز شارژ نگه دارد. موضوع بحث ماه عمر باتری گوشی‌هایی است که پردازنده قوی و صفحه نمایش بزرگی دارند و در عین حال می‌توانند حین وب گردی کاربران، شارژ باتری خود را بسیار خوب نگه دارند. در ادامه با قوی ترین باتری گوشی 2020 آشنا می‌شوید. با تکراتو همراه باشید.

قوی ترین باتری گوشی 2020 جهان در یک نگاه

  • ایسوس زنفون 3 زوم (ZenFone 3 Zoom)
  • ایسوس زنفون 4 مکس (ZenFone 4 Max)
  • کت اس 41 (Cat S41)
  • موتو ای 4 پلاس (Moto E4 Plus)
  • هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro)
  • بلک بری کی وان (BlackBerry KeyOne)
  • موتو جی 7 پاور (Moto G7 Power)
  • ایسوس زنفون 6 (ZenFone 6)
  • سامسونگ گلکسی اِی 20 (Samsung Galaxy A20)
  • هواوی پی 30 پرو (huawei P30 pro)
  • زد تی ای بلید مکس ویوو (ZTE Blade Max View)
  • گلکسی اس 10 پلاس (Galaxy S10 Plus)
  • گوگل پیکسل 3 آ (Google Pixel 3a)
  • سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا (Samsung Galaxy S20 Ultra)
  • اپل آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max)
  • ال جی جی 8 ایکس تینکیو (LG G8X ThinQ)
  • آیفون ایکس آر (iPhone XR)
  • سامسونگ گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9)
  • آیفون 11 (iPhone 11)

ایسوس زنفون 3 زوم: 16 ساعت و 46 دقیقه

ایسوس زنفون 3 زوم: 16 ساعت و 46 دقیقه

اگر یک گوشی Asus ZenFone 3 Zoom در دست داشته باشید اصلا و ابدا نباید نگران این باشید که گوشی تا قبل از غروب آفتاب خاموش شود. زنفون 3 زوم دارای یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت و چیپ پردازنده اسنپدراگون 625 است، به همین دلیل به این سادگی‌ها نیاز به شارژ مجدد پیدا نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

این پردازنده سریعترین پردازنده موجود در بازار نیست، اما مصرف برق آن بسیار خوب است و به راحتی می‌تواند این پارامتر را مدیریت کند. زنفون 3 زوم به یک دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی اصلی هم مجهز شده است تا بتواند عکس‌های بسیار زیبایی را ثبت کند. قابلیت شارژ معکوس و توانایی عملکرد به عنوان یک پاوربانک از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این محصول را در لیست قوی ترین باتری گوشی 2020 قرار داده‌اند.

ایسوس زنفون 4 مکس: 15 ساعت و 19 دقیقه

ایسوس زنفون 4 مکس: 15 ساعت و 19 دقیقه

عمر باتری، یکی از نقاط قوت و برجسته‌ترین ویژگی‌های گوشی های پرچمدار شرکت Asus است. سازنده مشهور تایوانی در زنفون 4 مکس هم از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده و این محصولش را به قابلیت شارژ معکوس و توانایی عملکرد به عنوان پاور بانک هم مجهز کرده است. این گوشی می‌تواند در هنگام استفاده از اینترنت LTE بیشتر از 15 ساعت شارژ را نگه دارد. نکته بسیار جالب در مورد زنفون 4 مکس از نظر عمر باتری این است همه این ویژگی‌ها را تنها در ازای 200 دلار در اختیارتان می‌گذارد.

نرم افزار زنفون 4 مکس ساده است، اما کیفیت صفحه نمایش آن زیاد چشمگیر نیست. طراحی کلی گوشی بسیار ساده و در عین حال چشم نواز است. اگر به دنبال یک گوشی ارزان قیمت و در عین حال قدرتمند از نظر عمر باتری هستید که در لیست قوی ترین باتری گوشی 2020 باشد، می‌توانید روی ایسوس زنفون 4 مکس حساب باز کنید.

کت اس 41: 15 ساعت و 19 دقیقه

کت اس 41: 15 ساعت و 19 دقیقه

اس 41 کاترپیلار هم به یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت مجهز است و این مورد تنها یکی از دلایلی است که آن را در راهنمای قوی ترین باتری گوشی 2020 قرار داده است. این گوشی همانند نمونه قبلی خودش یعنی CAT S60 دارای پایداری بسیار بالا و عمر باتری چشم گیر است. کت اس 41 یکی از بهترین گوشی های جهان برای کوهنوردان و ورزشکاران محسوب می‌شود زیرا می‌تواند برای مدت زیادی شارژ نگه دارد و علاوه بر این از یک بدنه سخت و مقاوم در برابر ضربه و تنش بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

کت اس 41 و زنفون 4 مکس را می‌توان از نظر عمر باتری دقیقا در یک سطح در نظر گرفت. این گوشی هوشمند را نیز می‌توانید به عنوان پاور بانک هم همراه خود داشته باشید و برای شارژ دیگر دستگاه‌های هوشمند از آن استفاده کنید، چرا که به قابلیت شارژ معکوس هم مجهز است. اگر به دنبال گوشی هوشمندی هستید که فقط و فقط یک بار در طول روز شارژ شود و دیگر نیازی به شارژ نداشته باشد، می‌توانید بدون هیچ تردیدی گوشی CAT S 41 را برای خرید انتخاب کنید.

موتو ای 4 پلاس: 14 ساعت و 48 دقیقه

موتو ای 4 پلاس: 14 ساعت و 48 دقیقه

موتو ای 4 پلاس هم از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت استفاده می کند. این محصول به دلیل قیمت اقتصادیش انتخاب بسیار خوبی برای کسانی است که به دنبال گوشی های قدرتمند با قیمت مناسب هستند. موتو ای 4 پلاس با یک بار شارژ حدود 15 ساعت روشن باقی می‌ماند. این گوشی هوشمند کمتر از 200 دلار قیمت دارد، اما قابلیت‌ها و کارایی فوق العاده‌ای را ارائه می‌کند. یک دوربین و صفحه نمایش عالی از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول هستند.

هواوی میت 10 پرو: 14 ساعت و 33 دقیقه

هواوی میت 10 پرو: 14 ساعت و 33 دقیقه

در میان گوشی های پرچمدار موجود در بازار، هواوی MATE 10 PRO دارای ظرفیت باتری حدود 4000 میلی آمپر ساعت است. این گوشی 6 اینچی می‌تواند در حدود 14 ساعت شارژ نگه دارد و اگر وضوح صفحه نمایشش را کمی کمتر کنیم، طول مدت نگه داری شارژش 2 ساعت بیشتر هم می‌شود. میزان نگه داری شارژ برای این گوشی حدود 4 ساعت بیشتر از عمر باتری پرچمدار گوشی آیفون ایکس است.

بیشتر بخوانید:

این گوشی هم مانند محصولات قبلی این راهنمای قوی ترین باتری گوشی 2020 دارای قابلیت شارژ معکوس است و شما می‌توانید از آن به عنوان پاور بانک هم استفاده کنید. البته برای شارژ کردن دستگاه‌های دیگر با استفاده از این گوشی باید ابتدا مد یا حالت Reverse charge را فعال کنید و سپس اقدام به شارژ کردن دستگاه مورد نظرتان کنید. میت 10 پرو دارای بدنه آلومینیوم و شیشه‌ای است و با سیستم عامل نصب شده اندروید 8 ارائه می‌شود.

بلک بری کی وان: 12 ساعت و 47 دقیقه

بلک بری کی وان: 12 ساعت و 47 دقیقه

صفحه کلید این گوشی بلک بری ویژگی منحصر به فرد آن محسوب می‌شود، اما عمر باتری آن هم مثال زدنی است. این گوشی به لطف باتری 3505 میلی آمپر ساعتی خود می‌تواند تا دوازده ساعت در برابر کار مداوم و پردازش‌های سنگین تحت شبکهLTE دوام بیاورد.

بلک بری کی وان قدرتمندترین باتری را در بین تمامی گوشی های ساخت شرکت بلک بری دارد. این باتری قابلیت شارژ سریع 3 را پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل پس از نیم ساعت اتصال به شارژر تا 50 درصد شارژ می‌شود. اگر حین شارژ کردن گوشی، از حالت تقویت (Boost) استفاده کنید، عملیات شارژ شدن گوشی با بهره وری بیشتر صورت می‌گیرد و گوشی در زمان کمتری شارژ خواهد شد.

موتو جی 7 پاور: 15 ساعت و 35 دقیقه

موتو جی 7 پاور: 15 ساعت و 35 دقیقه

وب‌ سایت تامزگاید معتقد است باتری موتو جی ۷ پاور بهترین و قویترین باتری بود که طی ۲ سال گذشته شاهد آن بوده‌اند. این گوشی 7 ساعت بیشتر از نسخه‌های قبلی خود باتری نگه می‌دارد و در عین حال قیمت بالایی نیز ندارد. موتو جی 7 پاور با قیمت 249 دلار خرید و فروش می‌شود و در تست باتری توانسته است، پرچمدارانی را که 5 برابر آن قیمت دارند، شکست دهد. از همین رو، در حال حاضر در راهنمای قوی ترین باتری گوشی 2020 برای خودش جا و مکان خاصی دارد.

ایسوس زنفون 6: 15 ساعت و 1 دقیقه

ایسوس زنفون 6: 15 ساعت و 1 دقیقه

اگر از بسیاری از افرادی که از تجهیزات فنی گوشی ‌ها سر در می‌آورند بهترین ویژگی ایسوس زنفون را بپرسید، احتمالا ساعت‌ها راجع به دوربین آن‌ها حرف می‌زنند. اما باتری زنفون 6 هم دست کمی از دوربینش ندارد. این گوشی در تست باتری توانسته است با 15 ساعت و 1 دقیقه حفظ باتری برای خود در راهنمای قوی ترین باتری گوشی 2020 جا باز کند.

بیشتر بخوانید:

با توجه به قدرت 5000 میلی آمپر ساعتی باتری، شارژ سریع و پردازنده‌ قدرتمند اسنپدراگون 855 مدت زمان ذکر شده دور از انتظار نیست. در نظر داشته باشید که این گوشی فقط 500 دلار قیمت دارد.

گلکسی A20 سامسونگ: 13 ساعت و 46 دقیقه

گلکسی A20 سامسونگ: 13 ساعت و 46 دقیقه

این گوشی ویژگی‌های برجسته‌ گوشی‌ های سامسونگ را ندارد، اما اگر به دنبال یکی از گوشی ‌های سامسونگ با طول عمر باتری خوب هستید، بهترین گزینه برای شماست و قیمت مناسبی هم دارد.
در تستی که برای سنجش طول عمر باتری انجام شده است، گلکسی A20 به عنوان یکی از بهترین گوشی ها از نظر باتری شناخته شده است.

هواوی پی 30 پرو: 12 ساعت و 53 دقیقه

هواوی پی 30 پرو: 12 ساعت و 53 دقیقه

پی 30 پرو هواوی به لطف تکنولوژی سوپرشارژ 40 واتی خود، در حال حاضر یکی از برترین تلفن ‌های هوشمند از نظر سرعت شارژ باتری است. شما می‌توانید باتری این گوشی را در عرض 30 دقیقه تا 70 درصد شارژ کنید. در تست تامزگاید پی 30 پرو توانست به مدت حدود 13 ساعت شارژ نگه دارد. با توجه به این‌ که این گوشی از دوربین‌های قدرتمندی نیز برخوردار است، می‌توان آن را یک گزینه‌ مناسب برای طرفداران حرفه عکاسی دانست، چرا که دوربین و باتری مهمترین متغیرهایی هستند که عکاسان به آن‌ها نیاز دارند.

زد تی ای بلید مکس ویوو: 12 ساعت و 48 دقیقه

زد تی ای بلید مکس ویوو: 12 ساعت و 48 دقیقه

زد تی ای بلید مکس ویوو هم با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی خود توانسته است در این راهنمای قوی ترین باتری گوشی 2020 برای خود جا باز کند. تست آزمایش باتری نشان داد که این گوشی 199 دلار کارآمد می‌تواند تا 13 ساعت روشن بماند. با این حال، مهمترین ایرادی که باتری این گوشی دارد، مدت زمان طولانی برای شارژ کامل است.

گلکسی اس 10 پلاس: 12 ساعت و 35 دقیقه

گلکسی اس 10 پلاس: 12 ساعت و 35 دقیقه

باتری 4100 میلی آمپر ساعتی گلکسی اس 10 پلاس در تست‌ انجام شده برای سنجش عملکرد باتری موفق شده است به مدت 12 ساعت و 35 دقیقه شارژ نگه دارد. در بین پرچمداران سامسونگ این مورد یکی از بهترین مدت زمان‌های ثبت شده برای راندمان شارژ باتری محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

این تنها یکی از ویژگی‌های باتری اس 10 پلاس است. خانواده گوشی های گلکسی اس 10 از قابلیت شارژ معکوس هم برخوردارند که سامسونگ آن را با عنوان PowerShare معرفی کرده است. با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید سایر دستگاه‌های خود را هم شارژ کنید.

پیکسل 3A گوگل: 11 ساعت و 59 دقیقه

گوگل پیکسل 3A: 11 ساعت و 59 دقیقه

گوگل پیکسل 3A نیز یکی از گوشی‌ های مناسب از نظر باتری است. در تست باتری گوشی‌ ها این گوشی توانست نزدیک به 12 ساعت شارژ باتری نگه دارد. پیکسل 3A می‌تواند به سرعت شارژ شود؛ این محصول پس از گذشت 15 دقیقه شارژ، 7 ساعت عمر باتری به شما می‌دهد و این تنها یکی از دلایلی محسوب می‌شود که آن را در این راهنمای راهنمای قوی ترین باتری گوشی 2020 قرار داده است.

سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا: 11 ساعت و 58 دقیقه

سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا: 11 ساعت و 58 دقیقه

هنگامی که گلکسی اس 20 اولترا با باتری 5000 میلی آمپر ساعتیش تست شد، در کنار سایر ویژگی‌های قابل ملاحظه‌اش از نظر عملکرد باتری هم نتیجه‌ای قابل توجهی را ارائه کرد. 11 ساعت و 58 دقیقه مدت‌ زمانی است که باتری اس 20 دوام آورده، نتیجه‌ای که اگر عالی نباشد، بدون شک جز رده بندی خوب است. البته این موضوع را باید به خاطر داشت که یکی از ویژگی‌های مثبت اس 20 سرعت تازه‌ سازی صفحه نمایش 120 هرتز آن است که در هنگام فعال بودنش راندمان باتری این محصول را مقداری کاهش می‌دهد.

آیفون 11 پرو مکس: 11 ساعت و 54 دقیقه

آیفون 11 پرو مکس: 11 ساعت و 54 دقیقه

اگر از بین گوشی‌ های موجود آیفون به دنبال خرید قویترین گوشی از نظر باتری هستید، آیفون 11 پرو مکس بهترین گزینه برای شماست. این باتری از باتری گوشی های قبلی اپل بزرگتر است و در کنار یک پردازنده‌ کارآمد بیونیک A13 کاراییش را در اختیارتان می‌گذارد. آیفون 11 هم قابلیت شارژ سریع را پشتیبانی می‌کند و پس از 30 دقیقه اتصال به پریز برق تا 48 درصد شارژ می‌شود؛ البته از این جنبه در مقابل رقبای خود حرفی برای گفتن ندارد.

بیشتر بخوانید:

ال جی جی ۸ ایکس تینکیو: 11 ساعت و 46 دقیقه

ال جی جی ۸ ایکس تینکیو: 11 ساعت و 46 دقیقه
قوی ترین باتری گوشی 2020

براساس گزارشات tomsguide تلفن ‌های اخیر ال ‌جی در تست باتری این گروه چندان خوب عمل نکرده‌اند. با این حال، ال‌ جی جی 8 تینکیو 6.4 اینچی با قیمت 699 دلاری، یکی از اقتصادیترین پرچمداران موجود در بازار است. این محصول دوربین و نمایشگر خوبی دارد،از یک طراحی زیبا بهره می‌برد و با یک بار شارژ به مدت 11 ساعت و 46 دقیقه کارهای شما را انجام می‌دهد.

آیفون ایکس آر: 11 ساعت و 26 دقیقه

آیفون ایکس آر: 11 ساعت و 26 دقیقه
قوی ترین باتری گوشی 2020

باتری آیفون ایکس آر اپل نیز جزو ماندگارترین باتری‌ های موجود در بازار است، اما به هیچ وجه نمی‌تواند بهتر از آیفون 11 پرو مکس باشد. این گوشی قیمت کمتری از گلکسی نوت 9 دارد، اما توانست با یک بار شارژ مدت زمان بیشتری روشن باقی بماند. باتری آیفون ایکس آر حتی از آیفون 11 هم بهتر است. در واقع، اگر شما می‌خواهید یک گوشی آیفون با باتری و قیمت خوب خریداری کنید، لازم نیست، هزینه بیشتری برای آیفون 11 بپردازد. آیفون ایکس آر 10 دقیقه بیشتر از آیفون 11 شارژ باتری نگه می‌دارد و قیمت بسیار کمتری نسبت به آن دارد.

سامسونگ گلکسی نوت 9: 11 ساعت و 26 دقیقه

سامسونگ گلکسی نوت 9: 11 ساعت و 26 دقیقه
قوی ترین باتری گوشی 2020

گلگسی نوت 9 سامسونگ با باتری 4000 میلی‌ آمپر ساعتیش یکی از بهترین گوشی‌ ها از لحاظ باتری است. این گوشی بیش از 11 ساعت شارژ باتری نگه می‌دارد. البته اگر تنظیمات نور را تغییر دهید، اندکی تغییر در مدت زمان نگهداری باتری خواهید داشت، اما در حالت استاندارد، این تلفن بیش از 11 ساعت دوام می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

آیفون 11: 11 ساعت و 16 دقیقه

آیفون 11: 11 ساعت و 16 دقیقه
قوی ترین باتری گوشی 2020

آیفون 11 در پاییز گذشته با قیمت مناسب 699 دلار وارد بازار شد، اما این قیمت خوب تاثیری در عمر باتری آن نداشت. این گوشی توانست بیش از 11 ساعت شارژ باتری نگه دارد. یکی از ویژگی‌های خوب آیفون 11 این است که فناوری شارژ سریع را پشتیبانی می‌کند، اگرچه که برای استفاده از این فناوری به لوازم جانبی دیگری نیاز خواهید داشت زیرا این لوازم به همراه آیفون 11 عرضه نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: tomsguide و reddit

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سایتتون محشرههههه

    پاسخ