;
coinex

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام ؛ چگونه از طریق اینستاگرام پولدار شویم؟

کسب درآمد در بستر مجازی گرچه ممکن است در نظر اول عجیب برسد، اما با کمی حوصله و مطالعه ممکن است. با ما در آموزش کسب درآمد از اینستاگرام همراه باشید.

کسب درآمد از اینستاگرام احتمالا برای افرادی که کمی پیگیر اخبار فضای مجازی باشند؛ سول مهمی است. این روزها و در این شرایط هرکسی میکوشد به هر طریق ممکن راهی برای درآمدزایی بیشتر پیدا کند.

البته در عین حال برای بسیاری از افراد این سوال باقیست که آیا واقعا کسب درآمد از اینستاگرام و فضای مجازی میسر است؟ پاسخ شما در این مقاله است. اگر تا به امروز به این موضوع فکر کرده بودید نگران نباشید. پول درآوردن از اینستاگرام واقعا ممکن است و ترفندهای نسبتا ساده ای دارد.

فقط به مانند هر شغل و کار دیگری پیش زمینه هایی نیاز دارد، وقت گذاشتن، صبر و حوصله، مطالعه و در نهایت خلاقیت. با ما باشید.

کسب درآمد از اینستاگرام

آیا میتوان از طریق اینستاگرام به درآمد قابل توجه رسید؟

بالطبع حتی اگر تا به حال برای خودتان به این موضوع فکر نکرده باشید؛ متوجه ژانر خاص تبلیغات در اینستاگرام شده اید. همچنین بحثهایی درباره کسب درآمد از اینستاگرام در همه جا مطرح میشود. برای مثال شاید برایتان جالب باشد که رونالدو که پیشتر در مطلب بیشترین فالور اینستاگرام در سال 2020 او را به عنوان پرفالورترین کاربر اینستاگرام معرفی کردیم؛ از هر پست اینستاگرامی، مبلغ 500 هزار پوند دریافت میکند.

البته که رونالدو به دلیل موقعیت خود و تعداد زیاد فالورها طبیعی است اگر به ازای هر پست چنین مبلغی دریافت کند و رسیدن به چنین جایگاهی کار بسیار سختی است. اما این مثال را از این جهت مطرح کردم که بگویم درآمد از اینستاگرام ممکن است و سقف مشخصی نیز ندارد.

اگر تولید کننده هستید، اگر توانایی خاصی دارید که گمان میکنید میتوانید از رهگذر آن درآمدی کسب کنید، اگر گمان میکنید میتوانید با تبلیغات در اینستاگرام به توسعه حرفه خود کمک کنید در این گفتار با تکراتو باشید.

این یک موقعیت عالی برای افرادی است که قصد پول درآوردن از اینستاگرام را دارند. اگر شما قصد کسب درآمد از اینستاگرام را دارید ولی نمی دانید که چطور می توانید با استفاده از این شبکه اجتماعی درآمدزایی کنید ما در این مقاله شما را به صورت کامل با روش ها و ایده های پول درآوردن از اینستاگرام آشنا خواهیم کرد.

کسب درآمد از اینستاگرام
کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران است و همین موضوع باعث شده که افراد زیادی در اینستاگرام شروع به فعالیت کنند. همین موضوع باعث شده که شبکه اجتماعی اینستاگرام به محل مناسب برای کسب درآمد اینترنتی برای خیلی از افراد تبدیل شود.

شاید فکر کنید که برای این که از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنید حتماً باید سرمایه داشته باشید اصلاً این طور نیست. برای کسب درآمد از اینستاگرام شما به سرمایه زیادی نیاز ندارید. نه نیاز به سرمایه دارید و نیاز به محل کار. می توانید در منزل هم از اینستاگرام کسب درآمد داشته باشید.

از افراد معروف اینستاگرام گرفته خانم های خانه داری که هیچ سرمایه ای برای کسب و کارشان نپرداخته اند هم می توانند پول درآوردن از اینستاگرام را تجربه کنند. در هر شرایطی هستید می توانید از اینستاگرام کسب درآمد کنید.

بیشتر بخوانید:

خاصیت شبکه اجتماعی اینستاگرام این است که هر کسی با هر شرایطی می تواند از اینستاگرام کسب درآمد و درآمد زایی کند. بسیاری از افراد هستند که توانستند از اینستاگرام به درآمد های زیادی در ماه برسند.

هم اکنون بسیاری از کاربران موبایلی برای رفع نیازهای خود از وب سایت های اینترنتی استفاده نمی کنند و تمایل دارند نیازشان را در شبکه های اجتماعی رفع کنند. البته اصلا منظورم این نیست که کاربران موبایلی وب سایت های اینترنتی را فراموش کرده اند بلکه منظورم این است که کاربران موبایلی بیشتر وقتشان را صرف شبکه های اجتماعی محبوب مثل اینستاگرام و تلگرام می کنند.

از آنجا که بسیاری از افرادی قصد کسب درآمد از اینستاگرام را دارند و می خواهند از طریق اینستاگرام درامد زایی کسب کنند تصمیم گرفتیم یک مقاله کامل و جامع در زمینه آموزش پول درآوردن از اینستاگرام برایتان قرار بدهیم. در این مقاله قصد داریم تمام روش ها و ایده های کسب درآمد از اینستاگرام را به شما آموزش بدهیم.

پس اگر شما هم مشتاق هستید که بدانید چگونه می توانید از اینستاگرام کسب درآمد کنید و به درآمد های لذت بخش میلیونی در ماه و حتی روز برسید پیشنهاد می کنم به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید.

روش های کسب درآمد از اینستاگرام

فروش مستقیم کالا و ارائه خدمت

اولین روش کسب درآمد از تبلیغات اینستاگرام که بسیاری از افراد از طریق آن درآمدزایی می کنند کسب درآمد از طریق فروش کالا و خدمات است. افرادی که از این روش برای کسب درآمد از تبلیغات اینستاگرام استفاده می کنند ممکن است یک سری محصولات و خدماتی از خودشان یا دیگران داشته باشند و در اینستاگرام در معرض فروش یا ارائه قرار دهند.

کسب درآمد از اینستاگرام
کسب درآمد از اینستاگرام

ممکن است محصولات شما به صورت فیزیکی و یا دیجیتالی باشد. اصلاً فرقی نمی کند! شما می‌توانید هر محصول و خدماتی که دارید را در اینستاگرام بفروشید. به عنوان مثال ممکن است شما صاحب یک فروشگاه فروش لباس باشید. می‌توانید تصاویر لباس های تان را در این شبکه اجتماعی قرار بدهید و به مخاطبان و کاربرانی که به محصول شما نیاز دارند بفروشید.

یا اگر در زمینه آموزش کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرده اید و محصولات آموزشی میفروشید می توانید محصولات خود را در اینستاگرام قرار بدهید. البته علاوه بر محصولات خود می توانید محصولات دیگران را هم در شبکه اجتماعی اینستاگرام بفروشید.

فروش غیرمستقیم یا همان تبلیغات

دومین روش کسب درآمد از اینستاگرام فروش غیر مستقیم کالا و خدمات دیگران است. بسیاری از افرادی که فالوور های زیادی دارند از این روش برای کسب درآمد از تبلیغات اینستاگرام استفاده می کنند. در این روش شما از طریق تبلیغات کسب درآمد میکنید. اگر پیج اینستاگرام تان فالوورهای زیادی دارد می توانید از طریق تبلیغات مثل تبلیغات پیج دیگران، تبلیغات محصول و خدمات دیگران کسب درآمد کنید.

بیشتر بخوانید:

بسیاری از افراد محبوب و معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام که فالوور های زیادی دارند از این روش برای کسب درآمد از تبلیغات اینستاگرام استفاده می کنند.

کسب درآمد از اینستاگرام
کسب درآمد از تبلیغات اینستاگرام

در این روش به طور غیر مستقیم محصولات و خدمات کسب و کار مورد نظر تبلیغ می شود. در واقع این روش تبلیغات یکی از روش های بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ است.

به عنوان مثال افراد معروفی که در کلیپ های خنده دار خود به برند خاصی اشاره می‌کنند در واقع قصد دارند که محتوای سرگرم کننده ای که به مخاطبان خود ارائه می کنند آن برند مدنظر را معرفی و تبلیغ کنند. اغلب بازیگر ها و افرادی که فالوور های زیادی دارند از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید:

برندسازی

یکی دیگر از روش های غیر مستقیم کسب درآمد از اینستاگرام از طریق برندسازی در اینستاگرام است. بسیاری از کسب و کارها در اینستاگرام سعی می‌کنند با برند سازی مخاطبان و کاربران زیادی را وارد کسب و کارشان کنند و بر روی آن ها عملیات بازاریابی را انجام بدهند.

مثلاً کسب و کار هایی که با برند سازی قصد دارند مخاطبان و کاربرانی را به یک سمینار یا وبینار آنلاین دعوت کنند که این نوع اقدام یکی از از روش های برندسازی در اینستاگرام است.

کسب درآمد از اینستاگرام
کسب درآمد از اینستاگرام

در این روش معمولاً کسب و کارها مخاطبان و کاربران شان را از اینستاگرام به داخل سایتشان هدایت می کنند و بعد روی آن ها عملیات بازاریابی اینترنتی را انجام می دهند تا مخاطبان و کاربرانی که وارد سایت شان شده است عاشق کسب و کار و محصولاتشان بشوند.

این روش یکی از روش های مهم کسب درآمد از اینستاگرام است. چون در این روش صاحب کسب و کار میتوانند مانور بیشتری بر روی مخاطبان و کاربرانی که به کسب و کارش علاقه دارند بدهد. البته شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از بهترین روش های بازاریابی اینترنتی می باشد. اگر کسب و کار اینترنتی دارید می توانید برای برندسازی و حتی افزایش مخاطبان و کاربران سایت خود از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده کنید.

البته اینستاگرام فقط مخصوص کسب و کار های اینترنتی نیست. اگر کسب و کار فیزیکی مثل فروشگاه عطر، فروشگاه لباس، فروشگاه لوازم موبایل نیز دارید میتوانید از اینستاگرام برای فروش محصولات تان استفاده کنید.

فروش لایک و فالور

یکی دیگر از پردرآمدترین روش های کسب درآمد از لایک اینستاگرام و فالور است. که می توانید با استفاده از این روش به درآمدهای بسیار زیادی در ماه و حتی روز برسید راه اندازی خدمات اینستاگرام است.

این مدل کسب درآمد از اینستاگرام یکی از بهترین وساده ترین روش های درآمدزایی است. همانطور که می دانید اگر بخواهید از طریق پیج اینستاگرام تان درآمد زایی کسب کنید حتماً باید تعداد فالوور های تان زیاد باشد در غیر این صورت نمی توانید از پیج تان درآمدزای کسب کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام
کسب درآمد از لایک اینستاگرام

بسیاری از افراد به دلیل اینکه پیجی با فالوور های واقعی و زیاد ندارند نمی توانند از طریق اینستاگرام کسب درآمد داشته باشند. اگر شما هم جزو این افراد هستید و فکر می کنید که نمی توانید از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنید سخت در اشتباه هستید.

در این روشی که به شما معرفی خواهم کرد می توانید با هر شرایطی ای که دارید از طریق اینستاگرام درآمدزایی کسب کنید. شما نهایتا به روزانه 2 الی 3 ساعت کار کردن در روز خیلی راحت میتوانید به درآمد میلیونی در ماه از طریق اینستاگرام برسید.

بیشتر بخوانید:

برای کسب درآمد از لایک اینستاگرام و فروش فالور چه باید کرد؟

همانطور که گفتیم، آخرین شیوه نیاز به کمی وقت بیشتر دارد اما نسبت به سایر راهها نه تنها نیاز به سرمایه ندارد، بلکه درآمد آن هم سقف مشخصی ندارد. در نتیجه به طور مفصل تری به صفر تا صد درآمدزایی از این روش خواهیم پرداخت.

اگر قصد راه اندازی  کار در منزل را دارید و می خواهید در خانه از اینستاگرام کسب درآمد کنید پیشنهاد می کنم خدمات اینستاگرام راه اندازی کنید. منظور از خدمات اینستاگرام وب سایت هایی هستند که فالوور، لایک و ویو اینستاگرام میفروشند.

همان طور که بالا اشاره کردم شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در ایران است که روز به روز مخاطبان و کاربران زیادی در این شبکه اجتماعی می پیوندند و یک موقعیت عالی و پولساز برای افرادی است که میخواهند از طریق راه‌اندازی خدمات اینستاگرام درآمد زایی کسب کنند.

برای کسب درآمد از طریق راه اندازی خدمات اینستاگرام به یک وب سایت نیاز دارید. البته در شبکه‌های اجتماعی مثل خود اینستاگرام هم می توانید فالوور، لایک و ویو اینستاگرام بفروشید.

کسب درآمد از اینستاگرام
کسب درآمد از لایک اینستاگرام

شاید تصور کنید راه اندازی و ساخت سایت کار سخت و دشواری است، ولی اصلاً اینطور نیست! شما در کمتر از یک ساعت می توانید بدون علم برنامه نویسی و کد نویسی یک وب سایت برای خدمات اینستاگرامتان راه اندازی کنید. البته شاید فکر کنید برای راه اندازی وب سایت باید سرمایه زیادی داشته باشید. شما بدون سرمایه هم میتوانید یک وبسایت کاملا حرفه ای با تمام امکاناتی که نیاز دارید برای خود راه اندازی کنید و ازطریق راه‌اندازی خدمات اینستاگرام درآمد زایی کسب کنند.

برای کسب درآمد از طریق راه اندازی خدمات اینستاگرام به یک وب سایت نیاز دارید. البته در شبکه‌های اجتماعی مثل خود اینستاگرام هم می توانید فالوور، لایک و ویو اینستاگرام بفروشید.

بیشتر بخوانید:

شاید تصور کنید راه اندازی و ساخت سایت کار سخت و دشواری است، ولی اصلاً اینطور نیست! شما در کمتر از یک ساعت می توانید بدون علم برنامه نویسی و کد نویسی یک وب سایت برای خدمات اینستاگرامتان راه اندازی کنید. البته شاید فکر کنید برای راه اندازی وب سایت باید سرمایه زیادی داشته باشید. شما بدون سرمایه هم میتوانید یک وبسایت کاملا حرفه ای با تمام امکاناتی که نیاز دارید برای خود راه اندازی کنید.

برای این که بتوانید بدون علم برنامه نویسی و کد نویسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک سایت کاملا حرفه ای بسازید می توانید از سایت ساز ها و سیستم های مدیریت محتوا رایگان مثل وردپرس، جملا استفاده کنید. سیستم های مدیریت محتوا این امکان را به شما می دهند که هر سایتی با هر امکانی که بخواهید را بدون حتی یک خط کد نویسی برای خودتان راه اندازی کنید. این سیستم های مدیریت محتوا زبان فارسی را کاملا پشتیبانی می کنند و کاملاً رایگان هم هستند.

البته سایت های زیادی وجود دارد که می توانید برای طراحی و ساخت سایت خود از آنها استفاده کنید ولی چون وردپرس یکی از بهترین سایت ها در جهان و حتی ایران است پیشنهاد می کنم برای راه اندازی و ساخت سایت تان از وردپرس استفاده کنید. بحث راه اندازی و ساخت سایت یک بحث بسیار مفصل است و من قصد ندارم بیشتر از آن در این مقاله درباره راه اندازی سایت صحبت کنم.

بیشتر بخوانید:

.

گردآوری: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر