;
coinex

رکورد لایک توییتر ؛ تفاوت جالب محیط توییتر و اینستاگرام

کدام پست و چه کسی رکورد لایک توییتر را دارد؟ با خواندن این مقاله متوجه می‌شوید چه تفاوت‌هایی بین توییتر و اینستاگرام وجود دارد! با ادامه‌ی مطلب رکورد لایک توییتر با تکراتو همراه شوید.

قبل از هر چیز بهتر است بگوییم که چهره‌های سرشناس آمریکایی، رکورد لایک توییتر را در اختیار دارند که از جمله‌ی آنها می‌توان به باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا اشاره کرد. اما چه پست توییتری جذابیت بیشتری برای مخاطبان داشته است؟

در لیست رکورد بیشترین لایک توییتر نام افرادی مثل آریانا گرانده و الن دی جنرس هم دیده می‌شود. آریانا گرانده با پستی که درباره‌ی حمله تروریستی منچستر منتشر کرده بود، در لیست رکورد لایک توییتر قرار گرفت. عکس مشهور الن دی جنرس در مراسم اسکار ۲۰۱۴ هم هنوز جزء محبوب‌ترین‌ها است. بد نیست بدانید که علیرغم توییت‌های زیاد دونالد ترامپ در توییتر، نام این چهره‌‌ی سرشناس و رئیس جمهور فعلی آمریکا، در لیست رکورد لایک توییتر دیده نمی‌شود.

در مقاله‌ای جداگانه به بیشترین فالوور اینستاگرام و رکورد لایک اینستاگرام پرداختیم و دیدیم که چه پست‌هایی، ‌بیشترین لایک اینستاگرام را دریافت کرده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم این دو مطلب را با مقاله‌ی رکورد لایک توییتر مقایسه کنید و تفاوت‌ها را ببینید.

توییتر در نوامبر ۲۰۱۵، گزینه‌ی لایک را جایگزین گزینه‌ی favourites کرد و ۹ توییت از ۱۰ توییت برتر، از سال ۲۰۱۶ به بعد منتشر شده‌اند. در ادامه رکورد بیشترین لایک توییتر را می‌‌خوانید.

رکورد لایک توییتر

درگذشت چادویک بوزمن

5 میلیون و 700 هزار لایک

درگذشت چادویک بوزمن
خبر درگذشت چادویک بوزمن جهان سینما را شوکه کرد. آخرین توئیت بوزمن رکورد لایک توئیتر را شکست.

خبر درگذشت چادویک بوزمن ستاره سرشناس هالیوود و دنیای سینمایی مارول بسیاری را در شوک فرو برد. «پلنگ سیاه» مارول در سن 43 سالگی به دلیل سرطان جان خود را از دست دارد. آخرین توئیت اکانت بوزمن به بیانیه‌ای از سوی خانواده‌اش بود، در 24 ساعت ابتدایی بیش از 5.7 میلیون لایک دریافت کرد و رکورد توئیت اوباما در سال 2017 را شکست.

باراک اوباما و درد نژادپرستی

۴ میلیون و ۴۰۰ هزار لایک

باراک اوباما و درد نژادپرستی

باراک اوباما توییت‌های زیادی در این مقاله دارد. اما پستی که رکورد لایک توییتر را ثبت کرده، مربوط به خشونت حادثه‌ی نژادپرستانه‌ای است که تا به حال ۴.۴ میلیون بار لایک شده است. اوباما در این پست، عکس خودش همراه چهار کودک با قومیت‌های مختلف را پست کرده و نوشته است که هیچ‌کسی با حس تنفر نسبت به افراد دیگر، تنها به خاطر رنگ پوست، ریشه‌ها یا دین آنها به دنیا نیامده است…

آریانا گرانده و بمب‌گذاری منچستر

۲ میلیون و ۴۰۰ هزار لایک

آریانا گرانده و بمب‌گذاری منچستر

پست دیگری که رکورد لایک توییتر را از سال ۲۰۱۷ تا به حال حفظ کرده، مربوط که اظهار تاسف آریانا گرانده درباره‌ی حادثه‌ی تروریستی منچستر است. در جریان کنسرت آریانا گرانده در سالن منچستر آرنا بود که بمب‌گذاری اتفاق افتاد. ۲۳ نفر در این حادثه جان‌شان را از دست دادند و ۱۳۹ نفر هم زخمی شدند.

آریانا در واکنش به این اتفاق گفته بود که از صمیم قلب متاسف است و واقعا نمی‌داند چه بگوید. همین پست تا به حال ۲.۴ میلیون بار لایک شده است.

بیشتر بخوانید:

الن دی جنرس در مراسم اسکار

۲ میلیون و ۲۰۰ هزار لایک

الن دی جنرس در مراسم اسکار

از ماجراهای غمگین دو پست پرطرفدار قبلی که بگذریم، به خاطره‌ی جالب مراسم اسکار ۲۰۱۴ می‌رسیم. الن دجنرس که مجری اسکار ۲۰۱۴ بود، در حین اجرای برنامه تصمیم گرفت یک رکورد ثبت کند که البته موفق شد. الن از دوستان هنرمند خود خواست که یک عکس سلفی بگیرند و در همان لحظه هم آن را پست کنند.

این پست مشهور توییتر ۲.۲ میلیون بار لایک شده و ۳.۱ میلیون نفر هم آن را ریتوییت کرده‌اند. الن دجنرس برای این عکس نوشت: «ای کاش دست‌های بردلی (کوپر) بلندتر بود. بهترین عکس دنیا»

باز هم باراک

۲ میلیون لایک

باز هم باراک

پست دیگری از باراک اوباما توانسته رکورد لایک توییتر ۲ میلیونی را ثبت کند. او بعد از اینکه متوجه شد یکی از سیاستمداران و افسران نظامی آمریکا به نام جان مک کین به سرطان مبتلا شده، این پست را برای امیدبخشی به او پست کرد.

اوباما درباره‌ی او نوشت جان مک کین یک قهرمان آمریکایی و یکی از شجاعترین مبارزانی است که می‌شناسد؛ سرطان نمی‌داند با چه کسی درافتاده است. باراک در این پست از جان مک کین خواست که با سرطان مبارزه کند.

تبریک تولد به سبک اوباما

۱ میلیون و ۸۰۰ هزار لایک

تبریک تولد به سبک اوباما

من: جو، تقریبا وسط سخنرانیم می‌خوام تولدت….

بایدن: تولد منه!

من: جو.

تولدت جو بایدن مبارک، برادرم و بهترین معاون ریس جمهور.

بی تی اس و چالش InMyFeelingsChallenge

۱ میلیون و ۸۰۰ هزار لایک

بی تی اس و چالش InMyFeelingsChallenge

یک پست از گروه موسیقی بی تی اس (BTS) هم رکورد لایک توییتر را در اختیار دارد. یکی از پسران این گروه در حال رقص است که باعث شده ۱.۸ میلیون نفر آن را لایک کنند.

بیشتر بخوانید:

توییت باراک اوباما پس از ترک کاخ سفید

۱ میلیون و ۷۰۰ هزار لایک

توییت باراک اوباما پس از ترک کاخ سفید

همانطور که می‌بینید، کاربرهای توییتر، سلیقه‌ای کاملا متفاوت از کاربرهای اینستاگرام دارند؛ چون باز هم نام باراک اوباما در لیست رکورد لایک توییتر تکرار شده است.

اولین توییت اوباما پس از ترک کاخ سفید هم توانست لایک ۱.۷ میلیون نفر را دریافت کند. او در این پست به همه سلام کرده و گفت که با همسرش به یک مسافرت کوتاه مدت می‌رود و باز هم به سر کار برمی‌‌گردد.

توییت کانر هالمارک

۱ میلیون و ۸۰۰ هزار لایک

کانر هالمارک در حساب توییتر خود یک ویدیو جالب منتشر کرده که پیشنهاد می‌کنیم آن را تماشا کنید. او در پست خود نوشته: «برنامه‌ی شام اونطور که انتظار داشتیم پیش نرفت»

این توییت ۱.۸ بار لایک شده و ۶۴۱.۵ نفر آن را ریتوییت کرده‌اند.

رئیس جمهور اوباما

۱ میلیون و ۷۰۰ هزار لایک

رئیس جمهور اوباما

اوباما در پایان دوران ریاست جمهوری خود پست‌های تاثیرگذار زیادی منتشر کرده است. او در یکی از این پست‌ها که ۱.۷ میلیون بار لایک شده، از همه تشکر می‌کند. «آخرین خواسته‌ی من همان خواسته‌ی اول است. از شما می‌خواهم باور داشته داشته باشید – نه به توانایی‌های من برای تغییر؛ بلکه به خودتان.»

آخرین توییت باراک اوباما به عنوان چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا

۱ میلیون و ۵۰۰ هزار لایک

آخرین توییت باراک اوباما به عنوان چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا

او در این آخرین توییت خود نوشت: «خدمت کردن به شما بزرگ‌ترین افتخار زندگیم بود. شما از من یک رهبر بهتر و یک مرد بهتر ساختید.»

این توییت باراک اوباما ۱.۵ بار لایک شد.

مرور کوتاه بر آمار رکورد لایک توییتر

همانطور که دیدید، باراک اوباما مخاطبان زیادی در توییتر دارد. البته نباید از طرفدارن گروه مسیقی بی تی اس هم بگذریم که به‌خوبی از این گروه پشتیبانی می‌کنند و پست‌های گروه مورد علاقه خود را رکورددار توییتر می‌کنند. پست‌هایی توییتری به‌اندازه‌ی اینستاگرام لایک نمی‌شوند؛ ‌اما قطعا محتوای آن با بیشترین لایک اینستاگرام متفاوت است.

  1. درگذشت چادویک بوزمن – 5 میلیون و 700 هزار لایک
  2. باراک اوباما و درد نژاد پرستی – ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار لایک
  3. آریانا گرانده و بمب‌گذاری منچستر – ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار لایک
  4. الن دی جنرس در مراسم اسکار – ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار لایک
  5. باراک اوباما و جان مک کین – ۲ میلیون لایک
  6. تبریک تولد به سبک باراک اوباما – ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار لایک
  7. بی تی اس و چالش InMyFeelingsChallenge – ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار لایک
  8. باراک اوباما بعد از ترک کاخ سفید – ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار لایک
  9. توییت کانر هالمارک – ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار لایک
  10. رئیس جمهور اوباما – ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار لایک
  11. آخرین توییت باراک اوباما – ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار لایک

بیشتر بخوانید:

گردآوری: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر