;
coinex

رفع مشکل نصب نشدن توئیتر و نحوه حل مشکلات کاربران ایرانی توئیتر؛ ترفندهای توئیتر!

اگر از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر هستید و در نصب آن با مشکل مواجه شده‌اید، این مقاله را بخوانید. در این مطلب به رفع مشکل نصب نشدن توئیتر پرداخته‌ایم.

توئیتر از برترین شبکه های اجتماعی جهان است و کاربران زیادی هم دارد. این شبکه اجتماعی امکان ارسال پیام‌های کوتاه (توئیت) را برای شما فراهم می‌کند و علاوه بر این چند ویژگی دیگر هم دارد. در این نوشتار اطلاعاتی را درباره نحوه رفع مشکل نصب نشدن توئیتر و همچنین ترفندهایی را درباره استفاده از این شبکه اجتماعی ارائه کرده‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

رفع مشکل نصب نشدن توئیتر

برای رفع مشکل نصب نشدن توئیتر روی گوشی اندروید خود، ابتدا باید فضای موجود در گوشی موبایل را بررسی کنید. در حالت ایده آل، دستگاه تلفن شما باید حداقل ۵۰ مگابایت فضا داشته باشد.

برای دیدن فضای موجود در گوشی موبایل خود، این دستورالعمل‌ها را دنبال کنید:

در صفحه اصلی گوشی موبایل، روی آیکون  Settingsضربه بزنید.

در بخشDevice ، گزینه ذخیره‌ سازی  Storageرا باز کنید.

اگر کمتر از ۵۰ مگابایت در دسترس است، باید بعضی از محتویات درون گوشی خود را حذف کنید.

هنگامی که فضای بیشتری در دسترس دارید، دوباره برنامه را بارگیری کنید.

آزاد سازی فضا
رفع مشکل نصب نشدن توئیتر

اگر فضای کافی در دسترس دارید و هنوز در نصب برنامه مشکل دارید، جهت رفع مشکل نصب نشدن توئیتر موارد زیر را امتحان کنید:

اپلیکیشن توئیتر را مجدد دانلود کنید.

اگر راه‌ اندازی مجدد کار نمی‌کند، سعی کنید از توئیتر خارج شوید . سپس برنامه را دوباره دانلود کنید.

اگر هنوز قادر به دانلود برنامه نیستید، برنامه Twitter را از روی موبایل خود حذف کنید. پس از نصب، موبایل را مجدداً راه‌ اندازی کنید و سپس برنامه توئیتر را از Google Play دوباره نصب کنید.

توجه: توئیتر دیگر نسخه‌های اندروید پایینتر از ۴٫۴(Kitkat)  را پشتیبانی نمی‌کند.  اگر همچنان از این نسخه‌ها استفاده می‌کنید، نمی‌توانید برنامه توئیتر را روی گوشی خود نصب یا بروزرسانی کنید.

بنابراین، یکی دیگر از راه حل‌های رفع مشکل نصب نشدن توئیتر بروزرسانی سیستم‌ عامل گوشی و نصب آخرین نسخه موجود برنامه است.

اطلاعات اپلیکیشن را پاک کنید

پاک کردن اطلاعات اپلیکیشن می‌تواند عملکرد برنامه را بهبود بخشد و بسیاری از مشکلات را حل کند. پاک کردن اطلاعات از برنامه توئیتر حساب کاربری را حذف نمی‌کند، اما تنظیمات اعلان و همگام‌ سازی را به تنظیمات پیش‌ فرض برمی‌گرداند. به این منظور باید:

روی نماد Settings ضربه بزنید.

گزینه Applications را انتخاب کنید.

اپلیکیشن Twitter را انتخاب کنید. به پایین بروید و روی گزینه پاک کردن داده ضربه بزنید.

اگر داده‌ها را پاک کرده‌اید اما هنوز مشکل دارید، برای رفع مشکل نصب نشدن توئیتر گوشی را خاموش و سپس روشن کنید.

پاک کردن اطلاعات برنامه
رفع مشکل نصب نشدن توئیتر

بیشتر بخوانید:

بررسی  time zone settings

جهت رفع مشکل نصب نشدن توئیتر تنظیمات time zone settings را بررسی کنید. این گزینه باید روی حالت بروزرسانی خودکار تنظیم شده باشد.

اگر هنگام ورود به سیستم اعلان ” Unauthorized” یا ” Invalid username and Password” را مشاهده می‌کنید، احتمالاً تنظیمات منطقه زمانی شما درست نیست یا نسخه برنامه Twitter client شما منسوخ شده است. لطفاً اطمینان حاصل کنید که برنامه  Twitter clientبا جدیدترین نسخه آپدیت شده است و تنظیمات تاریخ، زمان و منطقه زمانی برای بروزرسانی خودکار اعمال شده‌اند. به این منظور باید:

دکمه منو را در صفحه اصلی خود فشار دهید.

روی گزینه Settings ضربه بزنید.

تاریخ و زمان را انتخاب کنید.

اطمینان حاصل کنید که گزینه تنظیم خودکار فعال است.

تنظیمات منطقه زمانی
رفع مشکل نصب نشدن توئیتر

از برنامه خارج شوید و دوباره لاگین شوید.

اگر اطلاعات برنامه را پاک کردید و بعد از روشن خاموش کردن گوشی دوباره توئیتر کار نکرد، از برنامه خارج شوید و دوباره لاگین شوید.

خروج از توئیتر در اندروید

در منوی بالا آیکون منوی navigation یا نماد پروفایل را مشاهده خواهید کرد.

آیکون موجود را لمس کنید، به قسمت تنظیمات بروید و گزینه حریم خصوصی را انتخاب نمایید. روی حساب کاربری و سپس گزینه Log out ضربه بزنید. با این کار حساب کاربری توئیتر غیرفعال نخواهد شد، بلکه فقط از حساب کاربری برنامه خارج می‌شوید.

برای ورود مجدد به حساب کاربری:

پس از خروج از حساب کاربری، می‌توانید دوباره برنامه را باز کنید و لاگین شوید.

نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

روی گزینه لاگین ضربه بزنید.

چک کردن اینترنت

ممکن است علت نصب نشدن توئیتر نداشتن سیگنال اینترنت باشد. جهت رفع مشکل نصب نشدن توئیتر در این شرایط ابتدا چند دقیقه گوشی موبایل خود را خاموش و دوباره روشن کنید و مطمئن شوید که اینترنت دارید.

اگر از WiFi برای اتصال به برنامه توئیتر اندروید استفاده می‌کنید، گزینه alternate WiFi connection را امتحان کنید. اگر یکی از این دو گزینه کار کند، به احتمال زیاد علت نصب نشدن توئیتر نپذیرفتن اتصال WiFi SSL یا مسدود شدن توئیتر است.

اگر اتصال شبکه دارید و WiFi روشن است، گوشی موبایل به صورت پیش فرض اتصال WiFi را برقرار می‌کند.

برنامه را حذف و مجدد نصب کنید

اگر گزینه login verification را در حساب کاربری توئیتر فعال کرده‌اید، حتماً قبل از حذف برنامه، یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

حذف برنامه  توئیتر در اندروید

دکمه منو را فشار دهید و گزینه Applications را انتخاب کنید.

گزینه Manage Applications را انتخاب کنید.

توئیتر را انتخاب کنید.

آیکون Uninstall در بالا را انتخاب کنید.

اگر برنامه توئیتر برای اندروید دوباره روی گوشی دانلود شود، ممکن است حذف کامل برنامه امکان ‌پذیر نباشد.

حذف برنامه آخرین بروزرسانی آن را نیز حذف می‌کند. بعد از حذف آخرین نسخه، می‌توانید دوباره برنامه را از app store دانلود، نصب و آپدیت کنید.

حذف برنامه توئیتر
رفع مشکل نصب نشدن توئیتر

نصب برنامه توئیتر برای اندروید

برنامه Google play را باز کنید.

نرم افزار twitter را جستجو کنید.

گزینه download را انتخاب کنید.

پس از اتمام دانلود و نصب، برنامه را باز کنید و لاگین شوید.

حل مشکل شماره ایران، لاک شدن و تعلیق اکانت توئیتر

کاربرانی که از توئیتر استفاده می‌کنند، ممکن است به دلایلی اکانت یا حساب آن‌ها لاک (Lock) شود و دیگر نتوانند از اکانت خود استفاده کنند. برای این دسته از کاربران، در این قسمت نحوه حل مشکل محدود، لاک شدن و تعلیق اکانت توئیتر را آموزش داده‌ایم. علاوه بر این برای کاربران ایرانی روشی را نیز برای رفع مشکل شماره ایران برای ثبت نام و رفع تعلیق اکانت توئیتر شرح داده‌ایم.

رفع مشکل ورود به حساب ، لیمیت و لاک شدن تویتر

لاک شدن توئیتر چیست؟ توئیتر هم قوانین و محدودیت‌های خاص خود را دارد. به طور مثال به دلیل فعالیت‌هایی مانند فالو کردن تعداد زیادی اکانت در مدت زمان کوتاه که رفتاری همانند ربات است، نقض قوانین خاص، انجام حرکات مشکوک و … ممکن است اکانت شما را به اصطلاح قفل یا لاک کند. رفع لاک شدن اکانت توئیتر (آنلاک) ساده است و معمولا باید هویت شما احراز شود، اما برای انجام آن نیاز به وارد کردن شماره تلفن خود دارید. در این زمان متوجه خواهید شد که کد ایران در لیست کشورها وجود ندارد! در این زمان ممکن است نگران از دست دادن اکانت خود باشید اما جای نگرانی نیست، زیرا به راحتی با انجام روش‌های ذکر شده در این قسمت، می توانید این مشکل را نیز رفع کنید.

روش رفع مشکل شماره ایران برای ساخت اکانت و لاک شدن توئیتر

هنگامی که اکانت شما لاک شود، برای ادامه باید روی Unlock my account کلیک کنید تا وارد قسمت شماره تلفن بشوید. همینطور به کاربرانی که از حساب شما بازدید کنند، ممکن است پیامی نشان داده شود که در آن به فعالیت غیر عادی اشاره شده و از آن‌ها خواسته شده است که تایید کنند که هنوز هم مایل به فالو کردن شما هستند یا خیر. برای ساخت حساب کاربری نیز برای تایید هویت دو مرحله‌ای هم باید شماره خود را وارد کنید! در ادامه روش ساخت توئیتر با شماره ایران را نیز بررسی می‌کنیم.

روش رفع مشکل شماره ایران برای ساخت اکانت و لاک شدن توئیتر
برای رفع  مشکل ورود به توئیتر با شماره ایران، ابتدا به اکانت توئیتر خود و صفحه وارد کردن شماره تلفن بروید. برای این کار از مرورگر گوگل کروم استفاده کنید و از طریق آن وارد اکانت خود شوید.

روش رفع مشکل شماره ایران برای ساخت اکانت و لاک شدن توئیتر

حال دکمه‌های Ctrl+Shift+I را بزنید یا روی صفحه راست کلیک کنید و گزینه Incpect را بزنید.

روش رفع مشکل شماره ایران برای ساخت اکانت و لاک شدن توئیتر

در پنجره‌ای که در زیر صفحه باز شده است، به تب Console بروید.

روش رفع مشکل شماره ایران برای ساخت اکانت و لاک شدن توئیتر

در باکس زیر تب کلیک کنید و کد زیر را در آن Paste کنید.

var id=”country_code”,select=document.getElementById(id),option=select.children[0];option.value=”98″,option.innerText=unescape(“%u0627%u06CC%u0631%u0627%u0646%20+98″),select.value=”98”;

روش رفع مشکل شماره ایران برای ساخت اکانت و لاک شدن توئیتر

حال کلید اینتر را فشار دهید و بعد از اجرای کد، خواهید دید که کد کشور در ایران در لیست انتخاب شده است. بنابراین مشکل شما رفع شده است و به راحتی می‌توانید شماره خود را وارد کنید و دکمه تماس تلفنی را بزنید.

روش رفع مشکل شماره ایران برای ساخت اکانت و لاک شدن توئیتر

بعد از تماس از طرف توئیتر، یک کد آنلاک به شما گفته می‌شود که باید آن را در صفحه توئیتر وارد کنید. با انجام این کار مشکل لاک شدن اکانت توئیتر و به صورت همزمان مشکل شماره ایران برای آنلاک شدن اکانت رفع می‌شود.

اگر با انجام این روش نتوانستید مشکل ورود به تویتر را رفع کنید و یا مشکلات جدیدی در سر راه شما قرار گرفتند، باید با پشتیبانی توئیتر تماس بگیرید. قابل ذکر است که معمولا ایمیلی هم برای شما ارسال می‌شود که دستورالعمل لازم را به شما معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

لاک شدن توئیتر چیست؟ رفع مشکل محدود شدن اکانت توئیتر

اگر شما قوانین توئیتر را نقض کرده باشید، معمولا امکان توئیت و ریتوئیت از شما گرفته می‌شود. این لیمیت شدن در توئیتر زمان خاصی دارد و باید تا اتمام آن صبر کنید. البته ممکن است انجام کارهای دیگری مانند تایید آدرس ایمیل، اضافه کردن شماره تلفن یا حذف توئیت ناقض هم از شما خواسته شود.

این دستورالعمل‌ها در پیام ارسال شده برای اعلام محدودیت وجود دارند. در این مرحله باید روی دکمه Start کلیک کنید. در نظر داشته باشید که با تکرار این کار، ممکن است اکانت شما به صورت دائمی تعلیق شود.

غیر فعال شدن ویژگی‌های اکانت توئیتر

ممکن است به دلایلی مانند لایک، ریتوئیت و … هم محدود شوید و یکی از ویژگی‌های حساب شما غیر فعال شود. در زمان لاک شدن اکانت توئیتر پیامی به شما نشان داده می‌شود که دو گزینه دارد:

Use Twitter in a temporary, limited state for the specified time listed: با انتخاب این حالت می‌توانید به استفاده از توئیتر در حالت وجود تعلیق بپردازید. اگر این گزینه را انتخاب کنید، دیگر نمی‌توانید به عقب برگردید و گزینه دیگری را انتخاب کنید.

Complete our instructions to verify your phone number or email address: با انتخاب این گزینه باید دستور العمل‌های ذکر شده را برای رفع تعلیق انجام دهید.

برای انتخاب گزینه دوم، باید شماره یا ایمیل خود را تایید کنید. اگر احساس می‌کنید به اشتباه محدود یا تعلیق شده‌اید، با پشتیبانی توئیتر تماس بگیرید. قابل ذکر است که برخی از محدودیت‌ها زمان دارند و زمان اتمام آن‌ها به شما نشان داده خواهد شد.

لاک شدن اکانت توئیتر به دلیل درخواست ورود به حساب بیش از حد

اگر شما رمز خود را اشتباه وارد کنید یا شخصی قصد ورود به حساب شما را با حدس زدن پسورد داشته باشد، پس از چندین تلاش ناموفق، اکانت شما لاک می‌شود و پیام زیر را خواهید دید.

لاک شدن اکانت توئیتر به دلیل درخواست ورود به حساب بیش از حد

این تعلیق حساب موقتی است و پس از حدود ۱ ساعت رفع می‌شود، اما برای رفع سریعتر این تعلیق باید چه کار کنید؟ در این وضعیت می‌توانید از ترفند تغییر رمز برای رفع مشکل تعلیق شدن اکانت توئیتر استفاده کنید. به این منظور باید به آدرس تغییر رمز اکانت توئیتر بروید.

لاک شدن اکانت توئیتر به دلیل درخواست ورود به حساب بیش از حد

آیدی خود را وارد کنید. پس از این کار یک ایمیل برای شما فرستاده می‌شود که حاوی یک لینک است. روی آن کلیک کنید و در صفحه باز شده رمز عبور جدید را وارد کنید و گزینه Proceed to my account را بزنید.

با این کار روند رفع لاک شدن اکانت توئیتر شما به اتمام می‌رسد و می‌توانید از آن استفاده کنید. از آنجایی که این مشکل به دلیل دسترسی برخی از برنامه‌های جانبی پیش می‌آید، می‌توانید به قسمت تنظیمات و بخش Connections بروید و برنامه‌های جانبی را Revoke کنید. سپس در صورت نیاز آن‌ها را با پسورد جدید متصل کنید.

3 ترفند مخفی توئیتر که احتمالا از آن‌ها بی‌خبرید

اگر شما هم طرفدار توئیتر هستید و می‌خواهید نهایت استفاده را از این اپلیکیشن ببرید، بهتر است بدانید ترفندهایی وجود دارند که افراد خیلی زیادی از آن‌ها باخبر نیستند و همین ترفندها می‌توانند تجربه شما از این شبکه اجتماعی را بهبود ببخشند. در ادامه این مطلب 5 ترفند مخفی توئیتر را برایتان شرح داده‌ایم.

نوتیفیکیشن‌ها را مدیریت کنید

توئیتر به صورت خودکار یک سری نوتیفیکیشن‌ حاوی توئیت‌ را برای شما ارسال می‌کند و معتقد است که شما به آن‌ها علاقه دارید. گاهی اوقات این توئیت‌ها از طرف افرادی هستند که شما حتی آن‌ها را دنبال نکرده‌اید.

نوتیفیکیشن‌ها را مدیریت کنید

شما می‌توانید این نوتیفیکیشن‌ها را محدود کنید تا از این طریق تنها از طرف افرادی که فالو کرده‌اید، نوتیفیکیشن دریافت کنید و به قول معروف حلقه نوتیفیکیشن‌هایتان را تنگتر کنید. برای این کار وارد اپلیکیشن توئیتر شوید و پس از ورود به بخش تنظیمات به آدرس privacy > Notifications > Advanced filters  بروید. در اینجا گزینه «You don’t Follow» را انتخاب کنید.

تایم لاین خود را مرتب کنید

آیا تایم لاین توئیتر شما هم از اخبار ورزشی و اسپویل سریال‌های تلوزیونی پر شده است؟ شاید هم از اخبار و حواشی مربوط به سلبریتی‌های خاص خسته شده‌‌اید. خب به نظر می‌رسد وقت آن رسیده که یک سری کلمات و هشتگ‌ها را فیلتر و محدود کنید.

برای این کار مجددا به بخش تنظیمات و سپس به آدرس privacy > Content preferences > Muted > Muted words بروید. حال گزینه Add را انتخاب و کلمات و هشتگ‌های مدنظرتان را وارد کنید.

تایم لاین خود را مرتب کنید

همچنین در این بخش می‌توانید مدت زمان محدود شدن این کلمات را انتخاب نمایید.

امنیت را افزایش دهید

اگر به تازگی امنیت اکانتتان را بررسی نکرده‌اید، الان فرصت خوبی برای انجام این کار به‌ نظر می‌رسد. این کار را با بررسی تاریخچه تمام دستگاه‌هایی که با آن‌ها وارد حساب کاربریتان شده‌اید، آغاز کنید. برای این کار وارد قسمت تنظیمات شوید و به آدرس privacy > Account > Your Twitter data > Apps & devices > Devices بروید. در اینجا اگر با دستگاه مشکوک و ناآشنایی مواجه شدید سریعا پسووردتان را تغییر دهید.

امنیت را افزایش دهید

فعالسازی تایید هویت دو مرحله‌ای (Two-factor authentication) را هم در دستور کارتان قرار دهید. این ویژگی از شما می‌خواهد علاوه بر وارد کردن رمز عبور یک کد 6 رقمی را که به گوشیتان ارسال می‌شود، وارد کنید تا از این طریق از ورود غیرمجاز دیگر افراد جلوگیری شود.

برای فعالسازی این ویژگی به آدرس privacy > Account > Security > Your data بروید و گزینه «Login Verification» را فعال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: تکراتو و apple

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (10 نظر)

    سلام
    قبلا اکانت توییترم به فیسبوکم متصل بود
    یا وقتی میرفتم توییتر دانلود میکردم وقتی باز میکردم یک گزینه میداد
    )ادامه با فیسبوک(
    فقط کافی بود یک کلیک کنم
    ولی الان اکانت توییترم یادم رفته
    وقتی توییترم دانلود میکنم همچون گزینه ی نداره
    چکار بابد بکنم

    پاسخ

    سلام.من نمیدونم چه مشکلی برا توییترم به وجود اومده.داشتم توییت میزدم که یهو از صفحه اومد بیرون و ازم خواست که با توییتر تماس بگیرم گزینه تماس و که میزنم میگه اینترنت وصل نیس..😢😢
    چیکار کنم من ؟؟خواهش می کنم کمکم کنید😢😢😢

    پاسخ

    سلام من توییتر نصب کردم الان میگه یه پیلمک حاوی کد تأیید براتون ارسال میشه ولی هیچی ارسال نمیشه
    چکارکنم؟

    پاسخ

    دقیقا منم همین مشکل رو دارم، چکار باید کرد؟

    پاسخ

    سلام خسته نباشید
    من اپ توییتر رو نصب کردمه ولی هر کاری میکنم پیامک برام ارسال نمیشه
    چکار باید بکنم؟

    پاسخ

    سلام
    من تازه به این مشکل بر خوردم
    ایا مشکلتون حل شد ؟
    اگه حل شد چجوری این کارو کردید؟؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

    پاسخ

    سلام من. Username خودرو فراموش کردم الان فقط شماره مو یادمه آیا راه حل داره ممنون میشم اگه معلومات دهید

    پاسخ

    سلام وقت شما بخیر. اگه با استفاده از ایمیل بتونید ریکاوری کنید، یوزرتون را هم دریافت می کنید،

    پاسخ

    سلام من نمیتونم وارد اکانتم بشم
    میزنم تایید شماره تلفن
    برای اعلام کرد میزنه از طریق تماس تلفنی ، میزنمش ساری میزنه
    ارز طریق کروم هم اقدام میکنم همینو میرنه
    چیکار کنم؟؟؟

    پاسخ

    سلامم منون که از ما سوال پرسیدید. از قسمت “حل مشکل شماره ایران، لاک شدن و تعلیق اکانت توئیتر” به بعد مقاله رو بخونید و دستورات رو اعمال کنید. احتمالا باید مشکل شما از این طریق برطرف شود.

    پاسخ