;
coinex

ثروتمندترین بازیگران جهان ۲۰۲۰ ؛ با پولدارترین بازیگران و خودروهایشان آشنا شوید!

بازیگران از اقشار شناخته شده جامعه هستند و اغلب درآمد بالایی دارند. در این مطلب ثروتمندترین بازیگران جهان ۲۰۲۰ را معرفی کرده‌ایم.

در دنیا بازیگران ثروتمند زیادی وجود دارد که سرمایه آن‌ها به بیش از نیم میلیارد دلار می‌رسد؛ برای بسیاری از طرفداران این چهره‌ها جالب است که اطلاعاتی درباره میزان دارایی هنرمندان محبوبشان داشته باشند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، این مطلب را تا انتها بخوانید. در این نوشتار با ثروتمندترین بازیگران جهان ۲۰۲۰ و خودروهایشان آشنا می‌شوید. با تکراتو همراه باشید.

ثروتمندترین بازیگران جهان ۲۰۲۰

برخی از محبوبترین بازیگران در دنیا بیش از نیم میلیارد دلار سرمایه دارند. به همین منظور ما قصد داریم در لیست زیر علاوه بر معرفی این بازیگران در صنعت فیلم از سال 2020، دارایی و مختصری از زندگینامه آنان را ذکر کنیم.

20- برد پیت :دارایی خالص 300 میلیون دلار

20- برد پیت :دارایی خالص 300 میلیون دلار

برد پیت تهیه کننده و بازیگر آمریکایی اهل اوکلاهماست. همه ما بازی تحسین برانگیز او را در فیلم های سینمایی زیادی از جمله: هفت، باشگاه مشت زنی، یازده یار اوشن و جنگ جهانی زد به خاطر داریم. تصاویر برد پیت بر روی مجله‌های بی شماری چاپ شده است و بد نیست بدانید که او در سال 1990 به عنوان جذابترین مرد زنده دنیا هم شناخته شد. شرکت برد پیت به عنوان “پلن بی” اسپانسر فیلم هایی مانند: بخور عبادت کن عشق بورز، بزن بهادر و حرامزاده های لعنتی بوده است که 320 میلیون دلار در باکس آفیس بدست آورد. در سال 2020 دارایی خالص برد پیت 300 میلیون دلار بوده و او را به یکی از ثروتمندترین بازیگران جهان ۲۰۲۰ تبدیل کرده است.

19- رابرت داونی جونیور: دارایی خالص 300 میلیون دلار

19- رابرت داونی جونیور: دارایی خالص 300 میلیون دلار

رابرت داونی جونیور بازیگر و خواننده آمریکایی است که بازی های حرفه‌ای زیادی دارد. او در فیلم های سینمایی مهمی چون مرد آهنین، شرلوک هلمز و انتقام جویان بازی کرده است. فیلم های او بیش از میلیاردها دلار در سراسر جهان فروش داشته‌اند. امروزه رابرت داونی جونیور به طور خالص 300 میلیون دلار دارایی دارد و به عنوان یکی از پردرآمدترین و ثروتمندترین بازیگران جهان ۲۰۲۰  شناخته می‌شود .

18-ویل اسمیت: دارایی خالص 300 میلیون دلار

18-ویل اسمیت: دارایی خالص 300 میلیون دلار

ویل اسمیت بازیگر، تهیه کننده و رپر آمریکایی است و پیش از آنکه 20 سالگی‌اش تمام شود، میلیونر بود. او در فیلم هایی چون شاهزاده تازه نفس بل ایر و مردان سیاهپوش بازی کرده است. نام ویل اسمیت در کتاب‌های رکورد گینس ثبت شده است زیرا سه فیلم سینمایی او در طی 24 ساعت رکورد فروش در افتتاحیه را شکستند. دارایی خالص وی در سال2020 مجموعا 300 میلیون دلار برآورد شده است. ویل می‌گوید: “در سرتاسر زندگی مردم شما را دیوانه می‌کنند، به شما بی احترامی می‌کنند و با شما بدرفتاری می‌کنند. اجازه دهید خدا خودش مشکلات را حل کند زیرا نفرتی که در قلبتان وجود دارد از درون شما را می‌خورد”.

17- مایکل داگلاس: دارایی خالص 300 میلیون دلار

17- مایکل داگلاس: دارایی خالص 300 میلیون دلار

مایکل داگلاس بازیگر و تهیه کننده آمریکایی اهل نیوجرسی است. او را به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران هالیوود و یکی از موفقترین تولید کنندگان دهه 90 می‌شناسند. دارایی خالص وی 300 میلیون دلار برآورد شده است. داگلاس هفدهمین بازیگر ثروتمند تمام تاریخ شناخته شده و جزء ثروتمندترین بازیگران جهان ۲۰۲۰ است.

بیشتر بخوانید:

16- تام هنکس: دارایی خالص 350 میلیون دلار

16- تام هنکس: دارایی خالص 350 میلیون دلار

تام هنکس تهیه کننده و بازیگر آمریکایی است. کسی نیست که تام هنکس را دوست نداشته باشد. او در فیلم های زیادی بازی کرده است از جمله: فارست گامپ، کد داوینچی و فرشته و شیطان. صداپیشگی او در انیمیشن سینمایی داستان اسباب بازی 3 نیز باعث شده است که این فیلم با فروش یک میلیارد دلار در باکس آفیس تبدیل به پرفروشترین فیلم سال شود. در سال 2020 دارایی خالص تام هنکس 350 میلیون دلار برآورد شده است. او می‌گوید، “اگر کاری آسان باشد، همه آن را انجام می دهند. سختی کار به آن عظمت می‌بخشد.”

15- شان کانری: دارایی خالص 350 میلیون دلار

15- شان کانری: دارایی خالص 350 میلیون دلار

شان کانری بازیگر و تهیه کننده بازنشسته اسکاتلندی و برنده یک جایزه اسکار، دو جایزه بفتا و سه جایزه گلدن گلوب است. او را بیشتر به عنوان اولین کسی می‌شناسیم که نقش جیمز باند افسانه‌ای را ایفا کرده است. در سال 2020 ثروت خالص شان کانری 350 میلیون دلار برآورد شده است و او را به یکی از ثروتمندترین بازیگران جهان ۲۰۲۰  تبدیل کرده است.

14- کیانو ریوز: دارایی خالص 360 میلیون دلار

14- کیانو ریوز: دارایی خالص 360 میلیون دلار

کیانو ریوز بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و موزیسین کانادایی- لبنانی است. او در فیلم های متعددی ایفای نقش کرده است که فروش بالایی در باکس آفیس داشته‌اند. او را بیشتر برای بازی در فیلم هایی چون: ماتریکس و جان ویک می‌شناسیم .در سال 2020 دارایی خالص وی 360 میلیون دلار برآورد شده که او را امسال در جایگاه دوازدهمین بازیگر ثروتمند قرار داده است.

13-جکی چان: دارایی خالص 370 میلیون دلار

13-جکی چان: دارایی خالص 370 میلیون دلار

جکی چان بازیگر، تهیه کننده و کارگردان هنگ کنگی فعالیت خود را از 5 سالگی شروع کرده است. اجراهای شگفت انگیز او باعث شده است تا دارایی باورنکردنی داشته باشد. در سال 2020 دارایی خالص جکی چان تقریبا 370 میلیون دلار برآورد شده و همین امر باعث شده که او در رتبه سیزدهم این لیست از ثروتمندترین بازیگران جهان ۲۰۲۰ قرار بگیرد. یکی از جملات معروف جکی چان می‌گویند، “اجازه ندهید که شرایط شما را کنترل کنند، بلکه خود شما شرایط را تغییر دهید.”

12- کلینت ایستوود: دارایی خالص 375 میلیون دلار

12- کلینت ایستوود: دارایی خالص 375 میلیون دلار

کلینت ایستوود بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی اهل سان فرانسیسکو است. او برای کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم های سینمایی نابخشوده در سال 1992 و عزیز میلیون دلاری در سال 2004 برنده جایزه اسکار شد. در سال 2020 دارایی کلینت ایستوود 375 میلیون دلار تخمین زده شد که او را درجایگاه یازدهم ثروتمند ترین بازیگر دنیا قرار داد. اگر از طرفداران بلوندی هستید، این جمله را آویزه گوشتان کنید، “برای تلاش هایتان احترام قائل شوید و به خودتان احترام بگذارید. احترام به خود باعث نظم و ترتیب شخصی می‌شود. قدرت واقعی در یادگیری مهارت‌های جدید است. ”

11-آرنولد شوارتزنگر: دارایی خالص 400 میلیون دلار

11-آرنولد شوارتزنگر: دارایی خالص 400 میلیون دلار

آرنولد شوارتزنگر کار خود را به عنوان بدنسازی حرفه‌ای آغاز کرد؛ ورزشی که اکنون در آن به یکی از معروفترین‌ها تبدیل شده است. او در صنعت فیلم سازی نیز ثروت بسیاری را از آن خود کرده است. در سال 2020 دارایی خالص آرنولد 400 میلیون دلار بوده است. او یکی از ثروتمندترین بازیگران و بدنساز جهان محسوب می‌شود.

10- سیلوستر استالونه: دارایی خالص 400 میلیون دلار

10- سیلوستر استالونه: دارایی خالص 400 میلیون دلار

سیلوستر استالونه بازیگر آمریکایی و جزء ثروتمندترین بازیگران جهان ۲۰۲۰ است. او دو فیلم از بزرگترین فیلم های سینمایی تمام تاریخ هالیوود را ساخته است که حدود 4 میلیون دلار فروش داشته‌اند. استالونه از جمله بازیگرانی است که بالاترین دستمزدها را در هالیوود دریافت می‌کند. همه ما او را به واسطه بازی در فیلم هایی چون راکی و رمبو می‌شناسیم. در سال 2020 دارایی خالص او 400 میلیون دلار براورد شده است. “من باور دارم که قدرتی درونی وجود دارد که سبب برنده شدن یا بازندگی انسان می‌شود. برنده‌ها کسانی هستند که واقعا به حقیقت درون قلبشان گوش می دهند.” استالونه.

9-جک نیکلسون: دارایی خالص 400 میلیون دلار

9-جک نیکلسون: دارایی خالص 400 میلیون دلار

جک نیکلسون بازیگر، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی اهل نیویورک است. همه ما او را در بازی فیلم هایی چون قاتل کودک گریان، درخشش و کلاغ سیاه می‌شناسیم. او همچنین با برخی از بهترین بازیگران تمام دوران همکاری داشته و یکی از ثروتمندترین بازیگران جهان ۲۰۲۰ است. نیکلسون با دارایی شگفت انگیز 400 میلیون دلاریش در رتبه هفتم قرار دارد.

8-آمیتا باچان: دارایی خالص 400 میلیون دلار

8-آمیتا باچان: دارایی خالص 400 میلیون دلار

آمیتا باچان یکی از بزرگترین نام‌ها در صنعت فیلم سازی کشور هندوستان و نیز یکی از ثروتمندترین ستاره‌های کل تاریخ سینمای بالیوود است. از او به دلیل ثروت حدودا 400 میلیون دلاریش به عنوان یکی از ثروتمندترین بازیگران جهان ۲۰۲۰ یاد می‌شود.

7-آدام سندلر: دارایی خالص 420 میلیون دلار

7-آدام سندلر: دارایی خالص 420 میلیون دلار

آدام سندلر بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است که گاهی از او به عنوان یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود نیز یاد می‌کنند. یکی از فیلم های سینمایی او فروشی معادل 271 میلیون دلار را در باکس آفیس بدست آورد، تبدیل به پرفروشترین فیلم شد و این بازیگر را به شهرت عظیمی رساند. امروزه آدام سندلر ثروتی معادل 420 میلیون دلار دارد و به عنوان یکی از ثروتمندترین بازیگران جهان ۲۰۲۰ و همچنین تهیه کنندگان هالیوود شناخته می‌شود. “شیمی می‌تواند خوب و بد باشد. هنگامی که به آن عشق می‌ورزید خوب و هنگامی که از آن می‌شکنید، بد است “.سندلر.

6- مل گیبسون: دارایی خالص 425 میلیون دلار

6- مل گیبسون: دارایی خالص 425 میلیون دلار

مل گیبسون بازیگر، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی اهل نیویورک است. او را بیشتر به واسطه کارگردانی فیلم سینمایی: مصائب مسیح و بازی در فیلم های سینمایی ما سرباز بودیم و شجاع دل می‌شناسیم. گیبسون در سال 1995 برای فیلم شجاع دل برنده یک جایزه اسکار و یک جایزه گلدن گلوب شده است. دارایی خالص او در سال 2020 مجموعا 425 میلیون دلار برآورد شده و او را به یکی از ثروتمندترین بازیگران جهان ۲۰۲۰ تبدیل کرده است. “فیلم سازی نوعی تجارت است. استقلال در صنعت فیلم سازی امری جالب است که باعث می‌شود بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و شانس بیشتری برای به ثمر رساندن کار داشته باشد”. مل گیبسون.

5-رابرت دنیرو: دارایی خالص 500 میلیون دلار

5-رابرت دنیرو: دارایی خالص 500 میلیون دلار

رابرت دنیرو بازیگر بسیار محبوبی است بازی های حرفه‌ای زیادی را در کارنامه خود دارد. او در فیلم های سینمایی مهمی چون پدربزرگ کثیف، کارورز، ملاقات با خانواده فاکر و ملاقات با والدین بازی کرده است. با این حال بازی های اولیه دنیرو چون: پدرخوانده دو، کازینو، مخمصه، تجزیه و تحلیل آن و رفقای خوب هستند. امروزه رابرت دنیرو دارای ثروتی 500 میلیون دلاری است.

4- جورج کلونی: دارایی خالص 500 میلیون دلار

4- جورج کلونی: دارایی خالص 500 میلیون دلار

جورج کلونی کارگردان و بازیگر آمریکایی اهل کنتاکی است. وی به دلیل اجراهای خود در فیلم های یازده یار اوشن، سه پادشاه و سیریانا چندین جایزه کسب کرده است. کلونی علاوه برحوزه سینما در حوزه های دیگری نیز موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است. مجموع ثروت این بازیگر که از حوزه‌های مختلف بدست آمده در سال 2020 حدود 500 میلیون دلار بوده و او را به یکی از ثروتمندترین بازیگران جهان ۲۰۲۰ تبدیل کرده است. جورج کلونی می‌گوید، “من دوست ندارم زندگی شخصیم را به اشتراک بگذارم. اگر این کار را انجام دهم دیگر اسمش شخصی نیست “.

بیشتر بخوانید:

3- تام کروز: دارایی خالص 570 میلیون دلار

3- تام کروز: دارایی خالص 570 میلیون دلار

تام کروز بازیگر و تهیه کننده آمریکایی اهل نیویورک است. او یکی از بازیگران مطرح تمام تاریخ هالیوود و از ثروتمندترین بازیگران جهان ۲۰۲۰ محسوب می‌شود. فیلم های سینمایی او در سرتاسر دنیا فروشی میلیون دلاری دارند. مجموع ثروت تام کروز در سال 2020 حدود 570 میلیون دلار برآورد شده و همین امر او را در جایگاه سوم ثروتمندترین بازیگران دنیا قرار داده است. تام کروز می‌گوید، “من با افرادی که اعتقاد دارند انسان از شکست‌هایش درس می‌گیرد تا از پیروزی‌هایش، مخالفم”.

2- شاهرخ خان: دارایی خالص 760 میلیون دلار

2- شاهرخ خان: دارایی خالص 760 میلیون دلار

شاهرخ خان بازیگر هندی اهل دهلی نو است و اکثر مردم او را با لقب پادشاه بالیوود می‌شناسند. او تاکنون در 80 فیلم سینمایی هندی بازی کرده و جوایز متعددی را برای اجراهایش کسب کرده است. امروزه شاهرخ خان جایگاه دوم ثروتمندترین بازیگر جهان را دارد و درسال 2020 مجموع دارایی او 760 میلیون دلار برآورد شده است.

1-جیمی گرتز: دارایی خالص 3 میلیارد دلار

1-جیمی گرتز: دارایی خالص 3 میلیارد دلار

جیمی گرتز بازیگر و سرمایه گذار آمریکایی است که به دلیل بازی در نقش اول فیلم هایی چون: گردباد، تقاطع، کمتر از صفر، پسران گمشده و کوییک سیلور شناخته شده است. اگر چه او مانند بسیاری از بازیگران دیگر موفقیت‌های زیادی کسب نکرده است، اما گرتز به همراه همسرش تونی روسلر صاحب بخشی از تیم ان .بی.ای درآتلانتا هاوکس است. به همین دلیل است که دارایی خالص او بسیار چشمگیر است. در سال 2020 دارایی خالص جیمی گرتز 3 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

خودروهای بعضی از بازیگران مشهور جهان

برخی از بازیگران معروف دنیا خودرو‌های گران قیمت و برخی دیگر از ماشین‌های معمولی استفاده می‌کنند. خودرو‌ها در جهان برای هرکسی مهم و جالب هستند، همچنین برای بازیگران مشهور دنیا؛ وقتی کسی مشهور و پولدار می‌شود، معمولا راه‌های مختلفی برای خرج کردن پول‌های خود پیدا می‌کند. اما گاهی نیز به ندرت این بازیگران به دلایل مختلفی از ماشین‌های معمولی استفاده می‌کنند. ممکن است لیستی که در ادامه از بازیگران مشهور هالیوود و بالیوود به همراه خودروهایشان معرفی می‌کنیم، برای شما جالب باشد و دنبال این جواب این سوال باشید که ماشین کدام سلبریتی گرانتر است؟ در ادامه پاسخ این سوال خود را پیدا می‌کنید.

ساموئل ال جکسون

ساموئل ال جکسون، بازیگر فیلم‌ های سینمایی تحسین شده، یک خودرو مایباخ ۵۷ دارد که قیمت آن در حدود ۵۰۰ هزار دلار برآورد شده است. او همچنین گاهی اوقات در یک خودروی تویوتا دیده شده، اما به نظر می‌رسد که این دو خودرو تنها خودرو‌های او نیستند. او ۲۲۰ میلیون دارایی دارد و دستمزد سالانه او نیز ۱۳ میلیون دلار است.

نیکلاس کیج

نیکلاس کیج نیز علاقه افراطی به ماشین‌ها دارد. او یک ماشین فراری انزو دارد که قیمت این خودرو هم در حدود ۲۰۰ میلیون دلار است.

شاهرخ خان

شاهرخ خان در بین بازیگران بالیوودی گرانترین ماشین را دارد که قیمت آن شما را شگفت زده خواهد کرد. گفته می‌شود او کلکسیونی با ۲۰ خودرو دارد و بوگاتی ویرون گرانترین خودروی وی محسوب می‌شود.

دواین جانسون

دواین جانسون، یکی از پردرآمدترین بازیگر هالیوود ملقب به «راک»، نیز مثل بازیگران دیگر چندین خودروی لوکس و گران قیمت دارد، اما مثل اینکه خودروی مورد علاقه او فورد اف ۱۵۰ است. دلیل این انتخاب هم به نظر مشخص است. او درشت اندام است و ماشین‌های دیگر برای او بسیار کوچک هستند.

کلینت ایستوود

کلینت ایستوود، کاملا شگفت آور است. او ۳۷۵ میلیون دلار دارایی دارد، اما خودروی ۳۰ هزار دلاری سوار شود. او یکی از کهنه کار‌ترین بازیگران هالیوود است و اکثر ما او را به خاطر بازی در فیلم مشهوری به نام «خوب بد زشت» می‌شناسیم. او حتی در این سال‌ها نیز بی خیال بازیگری نشده و در سال ۲۰۱۸ نیز در فیلمی ایفای نقش کرد.

لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو نیز چندین ماشین متفاوت دارد که گاهی ساده و گاهی لوکس هستند، اما در بین آن‌ها یک خودروی برقی تسلا وجود دارد که با فعالیت‌های محیط زیستی وی جور در می‌آید. تصویر فوق خودروی فیسکر کارما او را نشان می‌دهد.

جیم کری

جیم کری، یکی از بزرگترین کمدین‌های تاریخ سینما، بعد از رسیدن به شهرت به ثروت زیادی هم دست پیدا کرد. او بخشی از این ثروت را به یک مرسدس سی کلاس تبدیل کرده است.

آمیتا باچان

اسطوره سینمای هند، آمیتا باچان که به نوعی در پنجاه سال گذشته تاکنون صنعت سینمای هند را می‌چرخاند، کلکسیونی از ۲۵ خودرو دارد که گرانترین آن‌ها رولزرویس، مرسدس بنز ولامبورگینی هستند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: تکراتو و wealthygorilla

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر