;
coinex

بهترین اپلیکیشن های آموزش گیتار ؛ 24 نرم افزار برای تبدیل شدن به یک گیتاریست ماهر!

اگر می‌خواهید با گوشی خود گیتار زدن را یاد بگیرید، با برنامه ‌های این مقاله آشنا شوید. در این مطلب بهترین اپلیکیشن های آموزش گیتار را معرفی کرده‌ایم.

تکنولوژی می‌تواند در تمامی صنایع و موضوعات زندگی ما وارد شود و قطعا یکی از همین موضوعات، صنعت موسیقی و به خصوص موضوع دیجیتالی سازی سازهای موسیقی است. ساخت و نواختن موسیقی به صورت دیجیتالی و کامپیوتری موضوع جدیدی در این صنعت نیست، اما وارد شدن گوشی های هوشمند به بازار و بهره مندی تمامی دوست داران موسیقی از این دستگاه‌ها و همچنین آموزش دیجیتالی سازها یادگیری را برای علاقمندان راحت کرده است. در این نوشتار بهترین اپلیکیشن های آموزش گیتار را معرفی کرده‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های آموزش گیتار در یک نگاه

  • Guitar Tuna
  • Justin Guitar
  • Fender Tune
  • Chromatic Guitar Tuner
  • Robotic Guitarist
  • Songsterr Guitar
  • Ultimate Guitar
  • Virtual Guitar
  • Solo
  • + Guitar
  • Yousician
  • Guitar Tuner
  • Real Guitar – Guitar Simulator
  • Play Guitar Simulator
  • Real Guitar Free – Chords, Tabs & Simulator Games
  • Learn Guitar with Simulator
  • Learn Play Guitar Simulator
  • Guitar Scales & Chords Pro
  • True fire
  • Coach guitar
  • The Guitar With Songs
  • Guitar
  • Guitar Center
  • ChordBank

Guitar Tuna

Guitar Tuna

بهترین تنظیم کننده، لقب برنامه Guitar Tuna است که با بیش از ۵۰ میلیون نصب، توانسته جایزه فن آوری صوتی را از آن خود کند. این برنامه کوک گیتار اندروید با داشتن ویژگی‌های بسیار زیاد، جای هیچگونه ایرادی را باقی نگذاشته و از بهترین اپلیکیشن های آموزش گیتار است. حذف نویزهای اضافی و پشتیبانی بسیاری از سازها تنها دو ویژگی برتر از ویژگی‌های بسیار این نرم افزار فوق العاده هستند. همجنین این برنامه با توسعه محیط برای استفاده مبتدیان توانسته نظر بسیاری از معلمان گیتار را نیز به خود جلب کند و با دارا بودن بیش از ۱۰۰ تنظیم، جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد. دانلود برنامه رایگان است، اما استفاده از تمامی بخش‌های آن نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای دارد.

Justin Guitar

Justin Guitar

این برنامه هم جزء بهترین اپلیکیشن های آموزش گیتار است و به صورت مخصوص برای مبتدیان در زمینه یادگیری گیتار توسعه داده شده است. با این برنامه آکورد، زبانه، استرومینگ، مقیاس، کاپو، انگشت زدن و نحوه نواختن صدها آهنگ عالی را یاد خواهید گرفت. مسیر یادگیری گیتار باJustin Guitar ، همراه با درس‌های ویدیویی، تمرین‌های خلاقانه و مجموعه‌ای شگفت انگیز از آهنگ‌های گیتار خواهد بود. شما برای مشاهده و استفاده از تمامی دروس و آموزش‌های این نرم افزار نیاز به تهیه اشتراک و پرداخت درون برنامه‌ای خواهید داشت که با انجام این کار علاوه بر باز شدن تمامی ویدیوهای آموزشی، مجموعه بزرگی از آموزش آهنگ‌های مختلف با گیتار نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

Fender Tune

Fender Tune

برنامه گیتار حرفه‌ای Fender Tune با یک کیت تمرین مناسب برای تمامی سطوح مبتدی تا پیشرفته همراه است. و از ویژگی‌های آن می‌توان به دارا بودن همه موارد آکورد، مقیاس و قابلیت‌های پیشرفته تنظیم وmetronome  اشاره کرد. ورژن جدید Fender Tune دارای دو نسخه پولی و رایگان است که نسخه پولی آن به صورت پرداخت درون برنامه‌ای قابل خریداری است، اما در نسخه رایگان نیز تنظیم آسان و دقیق گیتار، باس و Ukulele و ۲۶ تنظیم متناوب ، قرار داده شده است. فندر تیونر هم جزء بهترین اپلیکیشن های آموزش گیتار است.

Chromatic Guitar Tuner

Chromatic Guitar Tuner

این برنامه تیونر گیتار اندروید دارای حالت‌های مختلف تنظیم، لیستی از گیتارهای استاندارد، جایگزین تنظیم گیتار و همچنین دارای ابزارهای اضافی برای مبتدیان است. تنظیم کننده گیتار Chromatic Chromatic Guitar به شما کمک می‌کند تا گیتار برقی یا آکوستیک خود را با سطح بالایی از دقت و سهولت تنظیم کنید و از بهترین اپلیکیشن های آموزش گیتار است. شما به تجهیزات اضافی احتیاج نخواهید داشت زیرا این برنامه تنها با میکروفون دستگاه شما کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

Robotic Guitarist

Robotic Guitarist

در این قسمت برنامه‌ای وجود دارد که نه تنها یک شبیه ساز گیتار بلکه راهنمای آکورد، تنظیم کننده و یک مترونوم است که در یک پکیج مناسب قرار می‌گیرد. Robotic Guitarist همه چیزهایی است که شما در یک برنامه به آن نیاز دارید، بنابراین نیازی به جابجایی بین برنامه‌ها نیست. کسانی که به طور حرفه‌ای به نواختن گیتار می‌پردازند، مطمئناً از پشتیبانی چند لمسی گیتاریست روباتیک لذت خواهند برد. این برنامه هم از بهترین اپلیکیشن های آموزش گیتار است و مانند خیلی از نرم افزارهای دیگر اندرویدی نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای برای استفاده حداکثری دارد.

Songsterr Guitar

Songsterr Guitar

با برنامه Songsterr می‌توانید به بیش از ۵۰۰٫۰۰۰ آهنگ گیتار، باس و زبانه درام و آکورد دسترسی داشته باشید و از یک گیتار مجازی اندروید لذت ببرید. از ویژگی‌ها این نرم افزار که آن را به یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش گیتار تبدیل کرده است می‌توان به موتور گیتار واقعی، کم کردن سرعت پخش زبانه برای یادگیری قطعات دشوار و دارا بودن حالت آفلاین برای نمایش و پلی اشاره کرد. گرافیک ساده و چشم نواز و سادگی در استفاده از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار هستند که تاکنون بیش از یک میلیون نصب موفق داشته است.

Ultimate Guitar

Ultimate Guitar

Ultimate Guitar یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های آموزش گیتار اندروید است. داشتن عنوان برنامه انتخابی گوگل پلی در سال ۲۰۱۸ و بیش از ۵ میلیون نصب، از موفقیت این برنامه حکایت می‌کند. دانلود برنامه رایگان است اما برای استفاده از تمام ویژگی‌های آن مثل آکوردها باید پرداخت درون برنامه‌ای داشته باشید. تقریبا برای هر آهنگی که درون برنامه وجود دارد روشی بسیار آسان و راحت قرارداده شده و شما می‌توانید به سادگی سیم صحیح را پیدا کنید و به نواختن بپردازید. در این برنامه همچنین ابزارها و ویژگی‌های مفیدی نیز برای مبتدیان قرارداده شده است.

Virtual Guitar

Virtual Guitar

گیتار مجازی هم برای مبتدیان و هم برای حرفه ای‌ها فوق العاده است و با داشتن صدای واقعی و مخصوصا در هنگام استفاده از هدفون یا بلندگو این تجربه بهتر هم می‌شود. Virtual Guitar علاوه بر گیتار حرفه‌ای برای اندروید همچنین یک کتابخانه از تارها را ساپورت می‌کند که به شما امکان استفاده از تمام آکوردهای مهم را می‌دهد. برای دستگاه‌های Android با صفحه نمایش‌های کوچکتر، کاربران می‌توانند به تنظیمات برنامه مراجعه کنند تا تعداد پرتوهای نمایش داده شده روی صفحه را کاهش دهند.

Solo‏

Solo‏

Solo هم از بهترین اپلیکیشن های آموزش گیتار است و به شما امکان پخش آهنگ مورد علاقه خود در هر مکان و زمانی را می‌دهد. با این اپ همچنین می‌توانید پلی لیست دلخواه خود را نیز درست و پخش کنید. این برنامه دارای گیتار کلاسیک، گیتار آکوستیک و گیتارهای برقی است که هر یک دارای صدای قابل قبولی هستند. کاربران Galaxy Note سامسونگ مطمئناً از نحوه کار S Pen با نرم افزار سولو لذت خواهند برد.

+ Guitar

+ Guitar

این معلم گیتار یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش گیتار اندروید است. آموزش گام به گام گیتار، حالت سحر و جادو گیتار، صدای گیتارهای مختلف، صداهای آکورد، احساس واقعی با گزینه لرزش، تنظیم گیتار برای دست راست یا دست چپ و پشتیبانی از زبان‌های مختلف تنها بخشی از ویژگی‌های بسیار + Guitar هستند.

Yousician

Yousician

Yousician مدرس موسیقی شخصی شماست! این برنامه به شما گوش می‌دهد و بازخورد فوری در مورد صحت زمان بندی شما را نشان می‌دهد. یوزیشن، ساخته شده توسط معلمان متخصص موسیقی، به نوازندگان در تمام سطوح، از مبتدیان کامل تا حرفه‌ای‌ها، کمک خواهد کرد. راهنماهای ویدیویی مرحله به مرحله در هر درس این اپ به شما کمک می‌کنند و به شما برای تمرین و یادگیری انگیزه می‌دهند. این برنامه شامل تمام مهارت‌های مورد نیاز شما از جمله بیش از ۱۵۰۰ ماموریت، درس، تمرین و صدها نوع فیلم آموزشی است.

Guitar Tuner

Guitar Tuner

اگر شما تنها نیاز به یک تنظیم کننده برای گیتار خود دارید Guitar Tuner می تواند جزء گزینه‌های انتخابی شما باشد. این برنامه به شما کمک می‌کند تا بفهمید کدام نت‌ها را باید برای تنظیم سیم‌های گیتار خود تنظیم کنید. همچنین با نمایش دادن یک گیتار گرافیکی روی صفحه نمایش، به راحتی می‌توانید سیم مدنظر خود را برای تنظیم پیدا کنید.

 Real Guitar – Guitar Simulator

 Real Guitar – Guitar Simulator

Real Guitar یکی از شاخصترین و بهترین اپلیکیشن های آموزش گیتار است. در این برنامه، کاربران می‌توانند علاوه‌ بر نواختن آهنگ‌های معروف دنیای موسیقی خودشان را نیز ضبط کنند.علاوه‌ بر‌این، سازهای این برنامه فقط محدود به گیتارهای آکوستیک و کلاسیک و الکتریک نمی‌شود و انواع مختلف گیتار بیس و همچنین گیتار یوکللی نیز در برنامه قابل استفاده هستند. با ریل گیتار کاربر می‌تواند حالت‌های پخش مختلفی مثل حالت سولو و Chord را هم انتخاب کنند.

 Play Guitar Simulator

 Play Guitar Simulator

اگر به‌ دنبال برنامه‌ای برای یادگیری نحوه نواختن گیتار هستید، حتما این برنامه را امتحان کنید. در این اپلیکیشن ابتدا نوع و مدل گیتار خود را انتخاب می‌کنید و سپس برنامه به شما یاد می‌دهد انگشتان خود را در کدام قسمت‌ها قرار دهید و کدام سیم‌ها را بنوازید. پس از اینکه به‌ خوبی با نحوه استفاده از گیتار آشنا شدید، می‌توانید موسیقی خود را بنوازید و آن را ضبط کنید.

بیشتر بخوانید:

 Real Guitar Free – Chords, Tabs & Simulator Games

 Real Guitar Free – Chords, Tabs & Simulator Games

Real Guitar Free یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های آموزش گیتار و شبیه ساز گیتار است. این برنامه علاوه‌ بر کاربران راست دست به کاربران چپ دست نیز امکان استفاده از گیتار را می‌دهد. همچنین ده‌ها ویژگی و حالت پخش مختلف نیز برای استفاده و انتخاب در این برنامه قابل استفاده هستند. از ویژگی‌های مهم این برنامه می‌توان به کیفیت چشمگیر صداهای آن اشاره کرد که به‌ گفته سازندگانش، با گیتارهای واقعی و به ‌وسیله نوازندگان حرفه‌ای به‌ صورت زنده ضبط شده‌اند.

 Learn Guitar with Simulator

 Learn Guitar with Simulator

اپلیکیشن Learn Guitar with Simulator برنامه‌ای است که از ابتدا با هدف آموزش طراحی و ساخته شده است. در این برنامه کاربران به تمامی نکات و اطلاعاتی دسترسی دارند که پیش از یادگیری گیتار به آن نیاز خواهند داشت و می‌توانند با استفاده از این موارد مفاهیم پایه‌ای و ابتدایی را فراگرفته تا درنهایت قادر باشند نت‌های پیشرفته و پیچیده را بنوازند. در این برنامه نیز، صداها با استفاده از گیتار واقعی ضبط شده‌اند و نه با نرم‌ افزارهای کامپیوتری.

 Learn Play Guitar Simulator

 Learn Play Guitar Simulator

Learn Play Guitar Simulator بهترین برنامه برای کسانی است که برای اولین ‌بار می‌خواهند نواختن گیتار را یاد بگیرند. همچنین با این اپ کاربران می‌توانند ملودی‌های آهنگ‌های معروف و محبوب را بنوازند، آهنگ‌های خودشان را ضبط و آن‌ها را به‌ صورت آنلاین دردسترس کاربران دیگ قرار دهند و با سایر کاربران گروه‌های موسیقی تشکیل دهند.

 Guitar Scales & Chords Pro

 Guitar Scales & Chords Pro

برنامه Guitar Scales & Chords Pro از بهترین اپلیکیشن های آموزش گیتار است زیرا دست کاربران را تا حد زیادی باز نگه می‌دارد؛ در این اپ بسیاری از قسمت‌هایی که مربوط به نواختن گیتار می‌شوند، قابل شخصی ‌سازی هستند. برای مثال، می‌توانید طول و عرض رودسته را به ‌دلخواه خودتان و بسته به‌ شکلی تغییر دهید که می‌خواهید گیتار را بنوازید یا سرعت و بلندی صدای ریف‌ها را به‌اندازه‌ دلخواه تنظیم کنید.

 TrueFire

TrueFire

برنامه TrueFire با نرم افزارهای قبلی متفاوت است و لزوما برای افراد مبتدی نیست. اگر می‌خواهید سبک موسیقی و معلمتان را خودتان انتخاب کنید، می‌توانید رویTrueFire  به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش گیتار حساب کنید. ظاهر برنامه کمی شلوغ به نظر می‌رسد، کمی پایین‌تر که می‌روید دسته بندی‌های مختلف سبک‌های موسیقی را می‌بینید و در زبانه کناری آن ویدیوهای آموزشی در عنوان Lessons دیده می‌شوند که می توانید درس مورد نظر خود را انتخاب کرده یا آن را جستجو کنید. بخش دیگری نیز در برنامه وجود دارد که آنجا می‌توانید معلم گیتار خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید ویدیوهایی را که مفیدتر می‌دانید، آرشیو کنید یا اگر خواستید آن‌ها را دانلود نمایید تا بعدا بتوانید به شکل آفلاین هم به ویدیوها دسترسی داشته باشید.

Coach Guitar

Coach Guitar

برنامه Coach Guitar نیز از بهترین اپلیکیشن های آموزش گیتار است و ویدیوهای آموزشی دارد با این تفاوت که این برنامه اساسا برای آموزش آهنگ ساخته شده اما دروس پایه‌ای آموزش گیتار را هم می‌توانید در آن پیدا کنید. برنامه در صفحه اصلی خودش آموزش آهنگ‌های معروف را قرار داده است که با انتخاب هر کدام از آن‌ها می‌توانید روش نواختنشان را فرا بگیرید. قابلیت دیگر برنامه، امکان دیدن بخشی، یا همه یک ویدیو است تا کاربر قبل از رفتن به سراغ آهنگ بعدی آن بخش را بتواند تمرین کنید. زبانه Songs در برنامه برای کسانی که مبتدی هستند، طراحی شده است. اگر برای اولین بار است که دست به گیتار می‌برید به شما پیشنهاد می‌کنیم به زبانه Basics وارد شوید و از آنجا آکوردها و تکنیک‌های گوناگون را یاد بگیرید. همچنین اگر مباحث پایه‌ای را بلدید و می‌خواهید با آهنگ‌ها شروع کنید زبانه Levels نقطه‌ای مناسب برای شروع به کار شماست.

The Guitar With Songs

The Guitar With Songs

این اپلیکیشن تصویر یک گیتار و نواختن آکوردهای آن را نشان می‌دهد تا با کمک آن بتوانید بیش از 1000 آهنگ را بنوازید. کاربران حتی می‌توانند سبک و رنگ گیتار را هم انتخاب کنند. برای اجرای این برنامه به iOS 8 یا بالاتر و 115 مگابایت phtzi نیاز دارید، گرچه آپدیت های مختلف آن قابل خریداری است.

Guitar

Guitar

این اپلیکیشن می‌تواند همراه Sing! Karaoke استفاده شود تا به کمک آن آهنگ‌های محبوب را بنوازید. همچنین می‌توانید گیتار و سبک آن را انتخاب کنید. برای اجرای آن به iOS 7 یا بالاتر و حافظه داخلی 88.7 مگابایت نیاز دارید و آپدیت‌های مختلف آن هم قابل خریداری هستند.

Guitar Center

Guitar Center

این برنامه اپلیکیشن رسمی شرکت تولید گیتار آمریکای شمالی است و خرید مستقیم گیتار، قطعات جانبی و کلاس‌های آموزشی را شامل می‌شود. در این اپلیکیشن نیازمندی‌های یادگیری گیتار و خرید لوازم آموزش ارائه می‌شوند. برای اجرای این برنامه به iOS 8 یا بیشتر و حافظه داخلی 130.5 مگابایت نیاز داریم.

ChordBank

ChordBank

اگر در یادگیری گیتار مبتدی هستید و می‌خواهید با آکوردها آشنا شوید، این برنامه را به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش گیتار به شما پشنهاد می‌کنیم. آموزش‌های ویدیویی و یابنده آکورد معکوس تنها دو مورد از ویژگی‌های کاربردی این برنامه هستند. برای اجرای این برنامه به iOS 9 یا بالاتر و حافظه داخلی 66.9 مگابایت نیاز دارید. اگرچه برنامه رایگان است اما نسخه‌های آپدیت شده آن پولی هستند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر