;
coinex

بهترین انیمیشن های سریالی 2024 ؛ معرفی 15 انیمیشن جذاب سریالی

هر ساله و در آغاز سال میلادی جدید، طرفداران انیمیشن‌های سریالی به دنبال جدیدترین آثار این حوزه هستند. اما بهترین انیمیشن های سریالی 2024 کدامند؟

سال 2023 با طیف وسیع و جذابی از بهترین انیمیشن های سریالی جدید به پایان رسید و البته که انتظار می‌رود در طول سال 2024 شاهد قسمت‌های جدید از برخی از آن‌ها باشیم. موضوعی که در ادامه به آن می‌پردازیم.

اما فارغ از این موارد، به احتمال زیاد سال 2024 با اکران و پخش شمار قابل توجهی از بهترین انیمیشن های سریالی 2024 نیز توامان خواهد بود. پس در این مطلب فهرستی جامع از آثار موردانتظار در دسته انیمیشن سریالی جدید را معرفی می‌کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین انیمیشن های سریالی 2024

همانطور که در مقدمه هم ذکر کردیم، علاوه بر چند اثر جدید، در سال 2024 باید شاهد پخش قسمت‌ها و فصول جدیدی از انیمیشن های سالیان قبل نیز باشیم. لیست کامل بهترین انیمیشن سریالی 2024 به قرار زیر است.

امسال در ژانر اکشن و ماجراجویی نیز فیلم‌های جذابی اکران می‌شود که در لیست بهترین فیلم های اکشن 2024، بهترین فیلم های 2024 و ترسناک ترین فیلم های 2024 می‌توانید آنها را پیدا کنید. علاوه‌براین، با تماشای بهترین فیلم های کمدی 2024، بهترین فیلم های عاشقانه 2024، بهترین فیلم های کره ای 2024 و بهترین انیمیشن های 2024 هم می‌توانید لحظه‌های شادی را برای خودتان رقم بزنید.

شکست‌ناپذیر فصل دوم، پارت دوم (Invincible: Season 2 Part 2)

بهترین انیمیشن های سریالی 2024
بهترین انیمیشن های سریالی 2024
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • تاریخ پخش: ژانویه 2024

در اواخر سال 2023 پخش فصل دوم انیمه محبوب شکست‌ناپذیر در 8 قسمت آغاز شد. اما بعد از پخش 4 قسمت اولیه این فصل اعلام شد که پخش 4 قسمت دوم فصل دو از اوایل سال 2024 آغاز می‌شود. با این اوصاف و با توجه به اینکه تولید فصل سه این بهترین انیمیشن سریالی 2024 نیز همزمان با فصل دو آغاز شده بود، انتظارها بر این است که بعد از پایان فصل دوم در اوایل سال 2024، احتمالا در اواسط یا اواخر همین سال نیز شاهد فصل سوم این انیمیشن سریالی باشیم.

با این اوصاف ادامه فصل دو و فصل احتمالی سوم از جمله برترین انیمیشن های سریالی 2024 خواهند بود. گفته شده که فصل سوم این انیمیشن نیز 8 قسمتی است.

کل این مجموعه اقتباسی از کمیکی به همین نام اثر رابر کرکمن است که شاید او را بیشتر به خاطر خلق دنیای جذاب مردگان متحرک بشناسید. سایمن راسیوپا که نویسنده سریال محبوب تین تایتانز بود هم اینجا نقش شورانر را ایفا می‌کند. خود نویسنده یعنی رابر کرکمن هم در فصل دو و سه به عنوان تهیه‌کننده اجرایی حضور دارد.

از جمله صداپیشگان این مورد از برترین انیمیشن سریالی 2024 می‌توان به استیون ین، جی کی سیمونز، سث روگن، ساندرا اوه، جیلیان جیکوبز، مارک همیل، زکری کینتو، کاری پیتون، اندرو رنلز، زازی بیتز، والتون گوگینس، جیسون منتزوکس و می ویتمن اشاره کرد.

آرکین فصل 2 (Arcane: Season 2)

بهترین انیمیشن سریالی 2024

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: نوامبر 2024

یکی از بهترین انیمیشن های سریالی 2024 فصل دوم سریال آرکین است که البته طرفداران مدت زیادی منتظر اعلام زمان انتشار آن بودند.

در شرایطی که پیش‌بینی اولیه مبنی بر پخش این مورد از بهترین انیمیشن های سریالی جدید در سال 2023 بود، این اتفاق نیفتاد و بعدها سازندگان اعلام کردند که فصل دوم این سریال محبوب مبتنی بر دنیای بازی پرطرفدار League of Legends در سه ماهه پایانی سال 2024 پخش می‌شود.

در حال حاضر اطلاعات خاصی از این مورد از انیمیشن های نتفلیکس 2024 نداریم اما سازندگان بازگشت هیلی استاینفلد در نقش Vi، الا پورنل در نقش جینکس و کیتی لیانگ در نقش کتلین را در فصل دوم این مورد از برترین انیمیشن سریالی 2024 تایید کرده‌اند.

بنابر این اطلاعات، احتمالا در فصل دوم این بهترین انیمیشن سریالی 2024 شاهد ادامه داستان و ماجراجویی شخصیت‌های مذکور هستیم. البته احتمال حضور شخصیت‌های دیگری از دنیای League of Legends در فصل دوم این سریال وجود دارد که طبیعتا می‌تواند به بدل شدن این عنوان به یکی برترین انیمیشن های سریالی 2024 کمک کند.

گفتنی است که فصل نخست این انیمیشن پرطرفدار در 9 قسمت از نتفلیکس پخش شده است. از آنجایی که استودیو انیمیشن سازی Fortiche مستقر در پاریس در کنار رایت گیمز وظیفه تولید فصل اول را برعهده داشت، تصور بر این است که ساخت فصل دوم این برترین انیمیشن سریالی 2024 نیز به همین استودیو سپرده می‌شود.

کارگردانی فصل دوم انیمیشن آرکین بر عهده اش برانون قرار گرفته که سابقه کارگردانی انیمیشن‌هایی چون Surf’s Up و Rock Dog را در کارنامه دارد. فیلمنامه فصل دوم را نیز کریستین لینکه و الکس یی تهیه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی جهان

بهترین فیلم های اکشن جهان

دنیای ژوراسیک: تئوری آشوب (Jurassic World: Chaos Theory)

انیمیشن های نتفلیکس 2024

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: زمانی نامشخص در سال 2024

در طول سال 2022 و با اکران فیلم Jurassic World: Dominion تصور بر این بود که فعلا و به این زودی‌ها خبری از یک پروژه سینمایی جدید از دنیای ژوراسیک نخواهد بود اما به نظر می‌رسد که یکی از جدیدترین انیمیشن های نتفلیکس 2024 با تمرکز بر همین جهان و با همکاری دریم‌ورکس برای سال جدید میلادی آماده شده است.

سازندگان مدعی هستند که سریال انیمیشنی ژوراسیک به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های سریالی 2024 می‌تواند طرفداران را با جنبه‌های متفاوتی از تقابل با دایناسورها مواجه کند و اثری متفاوت خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعاتی از جزئیات داستان این عنوان از بهترین انیمیشن سریالی 2024 نداریم اما احتمالا با دایناسورهایی بزرگ و شخصیت‌هایی مرموز مواجه خواهیم بود.

مهاجم مقبره: افسانه لارا کرفت (Tomb Raider: Legend of Lara Croft)

برترین انیمیشن سریالی 2024
برترین انیمیشن های سریالی 2024
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: زمانی نامشخص در سال 2024

یکی دیگر از جدیدترین انیمیشن های نتفلیکس 2024 که می‌تواند در فهرست بهترین انیمیشن های سریالی جدید جای بگیرد، سریال جدید مهاجم مقبره: افسانه لارا کرفت است.

این سریال در واقع دنباله‌ای برای سه‌گانه جدید مهاجم مقبره محسوب می‌شود. سه‌گانه مورد بحث از بازی‌هایTomb Raider ،Rise of The Tomb Raider و Shadow of The Tomb Raider تشکیل شده است که سری بازی‌های مهاجم مقبره را متحول و به تجربه‌ای جذاب و جدید بدل کرده‌اند.

وظیفه ساخت این مورد از برترین انیمیشن های سریالی 2024 بر عهده استودیو انیمیشن‌سازی Powerhouse Animation قرار گرفته که در سالیان گذشته در چندین پروژه با نتفلیکس همکاری‌های موفقی داشته است. این استودیو پیش از این در ساخت انیمیشن‌هایی از جمله Castlevania ،Masters of the Universe: Revelation و Blood of Zeus نقش داشته و باید دید آیا می‌تواند عملکرد خوب خود را در سریال مهاجم مقبره تکرار کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین سریال های تاریخی

اربابان جهان: انقلاب (Masters of the Universe: Revolution)

انیمیشن های سریالی 2024

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

انیمیشن سریالی اربابان جهان: انقلاب می‌تواند یکی از بهترین انیمیشن های سریالی 2024 باشد که ساخت آن بر عهده کوین اسمیت قرار گرفته و قرار است دنباله‌ای برای یک انیمیشن سریالی به همین نام باشد که اولین بار در سال 2021 از نتفلیکس پخش شده بود. این مورد از جدیدترین انیمیشن های نتفلیکس 2024 همچنین از نظر داستانی ارتباطی با انیمیشنHe-Man and the Masters of the Universe  مربوط به سال 1983 نیز دارد.

در تیزر کوتاهی که از این انیمیشن سریالی جدید منتشر شد شاهد بودیم که شخصیت قدرتمند هی من با پدرش پادشاه رندور در تلاش برای مقابله با اسکیر گلو وحشتناک هستند. این شخصیت شرور می‌تواند ابعاد خود را بزرگ کند یا در مقابله با این دو نفر به شکل یک عنکبوت درآید.

درباره این مورد از بهترین انیمیشن های سریالی جدید باید گفت که نتفلیکس و کوین اسمیت با همکاری هم در واقع اقدام به احیای یکی از خاطره‌انگیز‌ترین آثار این مدیوم کرده‌اند و باید دید حاصل کار چقدر مورد اقبال عمومی قرار می‌گیرد.

خون زئوس فصل 2 (Blood of Zeus:‌ Season 2)

بهترین انیمیشن های سریالی جدید

  • ژانر: اکشن ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: می 2024

اواخر سال 99 بود که نتفلیکس خبر از تمدید انیمیشن سریالی محبوب خون زئوس برای فصل دوم داد اما از آن زمان تا امروز هیچ خبری از انتشار این سریال محبوب نبود تا اینکه بالاخره نتفلیکس در سال 2023 خبر از پخش فصل دوم این انیمیشن سریالی جدید در سال 2024 داد.

در ویدیوی کوتاهی که برای معرفی این مورد از جدیدترین انیمیشن های نتفلیکس 2024 منتشر شده نیز هرون و الکسیا را در حالی دیدیم که به نظر می‌رسید هرون همچنان تحت تاثیر حوادث آخرین قسمت‌های فصل یک است.

وظیفه ساخت این مورد از برترین انیمیشن های سریالی 2024 بر عهده چارلی پارلاپانیدس و ولاس پارلاپانیدس قرار گرفته و کارگردانی همه قسمت‌ها نیز بر عهده شان نیگوگوسیان است.

از جمله صداپیشگان این مورد از بهترین انیمیشن های 2024 می‌توان به درک فیلیپس، جیسون اومارا، کلودیا کریستین، الیاس توفکسیس، مامی گامر، کریس دیامانتوپولوس، جسیکا هنویک، ملینا کاناکاردس، متیو مرسر، آدتوکومبوه مکورمک و آدام کرواسدل اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های سیتکام

بهترین سریال های خارجی

کسلوانیا: منظره شب فصل 2 (Castlevania: Nocturne: Season 2)

انیمیشن سریالی جدید
بهترین انیمیشن های سریالی 2024
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: زمانی نامشخص در سال 2024

فصل دوم انیمیشن سریالی کسلوانیا: منظره شب یکی از بهترین انیمیشن های سریالی 2024 است که اتفاقات آن حدود 300 سال پیش از رویدادهای انیمه اصلی این عنوان در جریان است و داستان آخرین بازمانده از خاندان بلمونت یعنی ریچارد را روایت می‌کند.

فصل اول این انیمیشن سریالی جدید توانست در زمان پخش به جمع 10 اثر پربیننده نتفلیکس بدل شود و با توجه به آن موفقیت بلافاصله برای فصل دوم تمدید شد.

با توجه به تعلیق پایان فصل نخست سریال، بینندگان و طرفداران مشتاقانه انتظار فصل دوم را می‌کشند. در حال حاضر اطلاعات خاص دیگری از فصل دوم نداریم اما کلایو بردلی و کوین کولد به عنوان مدیران اجرایی، ساخت فصل دوم کسلوانیا را برعهده دارند.

سم و آدام دیتز نیز که کارگردانان فصل اول بودند، در فصل دو نقش خود را تکرار می‌کنند. همه صداپیشگان فصل اول نیز برای صداپیشگی کاراکترها در فصل دوم این مورد از بهترین انیمیشن های نتفلیکس 2024 بازمی‌گردند.

خوشمزه در سیاهچاله (Delicious In Dungeon)

بهترین انیمیشن های 2024

  • ژانر: کمدی، خیال‌انگیز
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

یکی از جدیدترین انیمیشن های نتفلیکس 2024 انیمیشن خوشمزه در سیاهچاله است که داستان جذاب و خاصی دارد. ماجرای این انیمیشن سریالی جدید درباره سه دوست است که خواهر یکی از آن‌ها توسط یک اژدها بلعیده می‌شود و این سه با امید یافتن راهی برای نجات او وارد سیاه‌چاله‌ای هزارتو مانند می‌شوند.

این سه نفر البته آذوقه کمی با خود برده‌اند و همین مسئله باعث می‌شود تا برای زنده ماندن ناگزیر به خوردن هیولاهای سیاهچاله شوند. در اینجا یک کوتوله خوش‌ذوق نیز به این گروه سه‌نفره می‌پیوندند. این کوتوله که آشپز توانایی است، در عملیات نجات خواهر بلعیده شده نیز به این سه نفر کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کمدی خارجی

بهترین سریال های اکشن

هتل هزبین (Hazbin Hotel)

بهترین انیمیشن های سریالی

  • ژانر: کمدی، جنایی
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

یکی از بهترین انیمیشن های سریالی 2024 انیمیشن جدید هتل هزبین است. داستان این انیمیشن حول محور شخصیتی به نام چارلی است که به عنوان شاهدخت جهنم، یک هیولای کاریزماتیک و وارث تاج و تخت معرفی می‌شود.

چارلی در تلاش برای افتتاح هتلی به نام هتل خوشحال است که هدف آن بازسازی جهنم محسوب می‌شود. ایده ساخت هتل از آنجا آمده که با ازدیاد جمعیت گناهکاران، جهنم هر سال یک پاکسازی بزرگ انجام می‌دهد و طی آن فرشتگان معروف به نابودگر برای کشتن گناهکاران از بهشت فرود می‌آیند. چارلی که از این مسئله ناراضی است می‌کوشد یک راه‌حل بهتر برای مدیریت مسئله ازدیاد جمعیت گناهکاران پیدا کند.

هدف او این است که مشتریانی را از جهنم به هتل خود آورده و کاری کند که با اصلاح شخصیت، در بهشت پذیرفته شوند. او با کمک مدیر و دوست خود وگی، مصمم است که رویای خود راواقعی کند.

چه می‌شد اگر…؟ فصل 3 (What If…? : Season 3)

انیمیشن های سریالی
بهترین انیمیشن های 2024
  • ژانر: ابرقهرمانی، اکشن، ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: زمانی نامشخص در سال 2024

کمپانی مارول دقیقا قبل از پایان فصل دوم سریال محبوب وات ایف، تیزری کوتاه از فصل سوم این انیمیشن منتشر کرد که در آن سرباز زمستان و رد گاردین را در حالی که تحت تعقیب پلیس بودند دیدیم. انتظار می‌رود فصل سوم این انیمیشن به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های سریالی 2024 پخش شود.

در حال حاضر مارول تایید کرده که در فصل سوم، برایان اندرو هدایت کار را برعهده دارد و فیلمنامه را هم ای سی بردلی تهیه کرده است. در شرایطی که فصل نخست این سریال رویدادهای Infinity Saga را پوشش می‌داد، در فصل دوم داستان‌ها و شخصیت‌هایی از فاز چهارم جهان سینمایی مارول را دیدیم.

از جمله صداپیشگان این انیمیشن سریالی جدید باید به جفری رایت، هایلی اتول، کیت بلانشت، جان فاورو، الیزابت اولسن، جاش برولین، بندیکت کامبربچ، کت دنینگز، مایکل داگلاس، ادریس البا، کارن گیلان، ست گرین، فرانگ گریلو، جف گلدبلوم، لارنس فیشبرن، کریس همسورث و تام هیدلستون اشاره کرد. این سریال از دیزنی پلاس پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین مینی سریال های کره ای

بهترین مینی سریال های ترکی

تک رو فصل 2 (Solo Leveling: Season 2)

انیمیشن های سریالی جدید

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، خیال‌انگیز
  • تاریخ انتشار: ژانویه 2024

تک رو که از بهترین انیمیشن‌های سریالی 2023 بود در فصل نخست خود طرفداران زیادی جلب کرد و در نتیجه برای فصل دوم تمدید شد. حالا نیز با توجه به سروصدای زیادی که درباره فصل دوم آن انجام شده، انتظار می‌رود که با برترین انیمیشن سریالی 2024 مواجه باشیم.

این انیمیشن بر اساس یک مانهوای کره‌ای به همین نام ساخته شده و فضایی اکشن و ماجراجویانه دارد. داستان این مورد نیز در دنیایی روایت می‌شود که در آن هیولاها از راه دروازه‌هایی مرموز و عجیب وارد دنیای انسان‌ها شده و به قتل‌عام بشر اقدام می‌کنند.

به همین دلیل گروه‌هایی از نیروهای زبده برای مقابله با این هیولاها و نابود کردن‌شان آموزش دیده‌اند. یکی از شخصیت‌هایی که نقش این قهرمانان را دارد سونگ جین وو است که البته از شکارچیان هیولا ضعیف محسوب می‌شود.

او بعد از اینکه از یک اتفاق خطرناک جان سالم به در می‌برد، به طرز مرموزی به قدرت‌هایی عجیب دست پیدا می‌کند و در نتیجه به یکی از قدرتمندترین شکارچیان هیولا بدل می‌شود. در فصل دوم این انیمه احتمالا شاهد ماجراجویی‌های جدید سونگ جین وو خواهیم بود.

مارول زامبی (Marvel Zombies)

بهترین انیمیشن های سریالی 2024

  • ژانر: ابرقهرمانی، اکشن، ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: زمانی نامشخص در سال 2024

مارول زامبی یا زامبی‌های مارول می‌تواند یکی از بهترین انیمیشن های سریالی 2024 باشد که برای پخش از دیزنی پلاس تولید شده است. اولین بار در رویداد کامیک‌کان سن دیگو بود که مارول این انیمیشن سریالی رامعرفی کرد.

اساسا در سالیان اخیر کمیک‌بوک‌های زامبی مارول از پرطرفدارترین کمیک‌ها بوده‌اند و با این اوصاف، ساخت یک فیلم یا سریال از این مجموعه دور از انتظار نبود.

پیش از این در سریال وات ایف هم شاهد اشاره به ابرقهرمانان زامبی بودیم و به نظر می‌رسد استودیو مارول در نظر دارد از زامبی‌ها در فاز پنجم جهان سینمایی مارول به خوبی استفاده کند.

در حال حاضر اطلاعات خاصی از داستان احتمالی این انیمیشن سریالی جدید نداریم اما احتمالا در آن شاهد حضور شخصیت‌هایی مانند گوست، ایکاریس، کاپیتان مارولف اسکارت ویچ، کاپیتان آمریکا، یلنا، شانگ چی، کامالا خان و کیت بیشاپ خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز آمریکایی

بهترین سریال های جنایی کره ای

موآنا (Moana)

بهترین انیمیشن های سریالی 2024
بهترین انیمیشن سریالی 2024
  • ژانر: کمدی، خانوادگی
  • تاریخ انتشار: زمانی نامشخص در سال 2024

یکی از موردانتظارترین انیمیشن های سریالی 2024 انیمیشن موآنا است که در آن بار دیگر شاهد حضور دواین جانسون به عنوان صداپیشه خواهیم بود. این انیمیشن که ابتدا به عنوان یک فیلم منتشر شد، به عنوان یکی از آثار موفق دیزنی فروشی 680 میلیون دلاری ثبت و طرفداران زیادی هم پیدا کرد. دواین جانسون درباره این انیمیشن سریالی جدید می‌گوید:

«من شدیدا از بابت اینکه داستان موآنا را به سریال بدل می‌کنم خوشحالم. این داستان فرهنگ من و نمادی از لطف و قدرت جنگجویی مردم من به شمار می‌رود. من از شرکای خود در دیزنی به خاطر تعهدشان در این کار تشکر ویژه می‌کنم چراکه هیچ دنیایی بهتر از موسیقی رقص برای به تصویر کشیدن مجدد این داستان وجود ندارد.»

البته در حل حاضر اطلاعات خاصی از داستان، صداپیشگان یا حتی زمان دقیق پخش این اثر نداریم و شاید به جای اکران در سال 2024، در سال 2025 پخش شود.

اسپایدرمن: سال اولی (Spider-Man: Freshman Year)

بهترین انیمیشن های سریالی 2024

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: زمانی نامشخص در سال 2024

مارول در کامیک‌کان سن دیگو از سریال انیمیشنی دیگری به نام اسپایدرمن: سال اولی نیز رونمایی کرد که به داستان دوران نوجوانی مرد عنکبوتی مربوط است. در این سریال که از بهترین انیمیشن های 2024 محسوب می‌شود احتمالا شاهد حضور شخصیت‌هایی چون دکتر استرنج و دردویل نیز خواهیم بود.

با توجه به تصاویری که از سریال انیمیشنی مرد عنکبوتی منتشر شده است طرفداران امیدوارند که با یکی از بهترین انیمیشن های 2024 مواجه باشند.

مارول خود می‌گوید که در این انیمیشن، پیتر پارکری که در مسیر بدل شدن به یکی از مهمترین ابرقهرمانان مارول قرار دارد، به نمایش درخواهد آمد.

در مجموع باید تا زمان انتشار صبر کرد و دید آیا با یکی از بهترین انیمیشن های سریالی 2024 مواجه هستیم یا یک شکست تجاری بزرگ در راه است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

بهترین سریال های ایرانی 

کماندوهای مخلوق (Creature Commandos)

بهترین انیمیشن های سریالی 2024

  • ژانر: ابرقهرمانی، اکشن، ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: زمانی نامشخص در سال 2024

انیمیشن سریالی Creature Commandos می‌تواند یکی از بهترین انیمیشن های 2024 باشد که توسط دی سی در حال توسعه است.

داستان این انیمیشن سریالی جدید درباره گروهی به همین نام در کمیک‌های دی‌سی است، اما جزئیات بیشتری نمی‌دانیم. فقط گفته شده که اتفاقات این سریال حول گروهی مشترک از انسان‌ها و هیولاها به فرماندهی شخصیتی به نام آماندا والر جریان دارد و در نتیجه بعید نیست که زمینه اصلی داستان، جنگ جهانی دوم باشد.

در فهرست صداپیشگان این انیمیشن نام‌هایی چون فرانک گریلو، دیوید هاربر، ایندیرا وارما، ماریا باکالوا، زوئی چائو و آلن تودیک به چشم می‌خورد.

قرار است انیمیشن سریالی Creature Commandos در 7 قسمت تهیه و از شبکه مکس پخش شود. این سریال انیمیشنی بخشی از فصل نخست دنیای سینمایی جدید دی سی محسوب می‌شود.

سوالات متداول

بهترین انیمیشن های سریالی ابرقهرمانی در سال 2024 کدامند؟

فصل سوم چه می‌شد اگر، سریال جدید مارول زامبی و کماندوهای مخلوق ازجمله بهترین انیمیشن‌های سریالی ابرقهرمانی در سال جدید هستند.

بهترین انیمیشن های سریالی نتفلیکس در سال 2024 کدامند؟

آرکین، دنیای ژوراسیک: تئوری آشوب، مهاجم مقبره: افسانه لارا کرفت، اربابان جهان: انقلاب، خون زئوس و کسلوانیا: منظره شب از بهترین انیمیشن های سریالی نتفلیکس در سال 2024 هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین انیمیشن های سریالی 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (36 نظر)

    سلام روزتون بخیر
    انیمه کسلوانیا: منظره شب ۳۰۰ سال بعد از کسلوانیا اتفاق میفته
    و اسم شخصیت اصلی Richter هست که ریکتر خونده میشه
    نه ریچارد

    پاسخ

    دادا تو فرقه انیمه با انیمیشن رو نمیدونم؟

    پاسخ

    اگر صلاح دونستین جوجیتسو کایسن هم بزارید تو لیست

    پاسخ

    بزرگ شو افکارت رو بسنج بعد حرف بزن شیطان رو‌خود ما می‌سازیم
    همین عقب افتاده کی ها هست که ما هارو چندین سال عقب میندازه
    تو از خودت یه مدرک تحصیلی نشون بده من قبولت میکنم حتی دیپلمم قبوله🤣🤣🖕

    پاسخ

    جای سریال های مای لیتل پونی، راپونزل، آبشار جاذبه، اژدها سواران، پاندای کنگ فو کار، بچه رئیس، گارد شیر، اتک تایتان خالی بود:)

    پاسخ

    تک رو انیمیشن نیست از لیست خارجش کنید انیمه است به انیمه توهین نکنین

    پاسخ

    به نظرم این لیست کامل نبود
    سریال راپونزل ، آبشار جاذبه ، خانه جغد ، استار علیه نیروهای شیطانی و میراکلس هم عالین و همشون جزو بهترین ها هستن
    مثلا خود میراکلس این روزا از پر بیننده ترین انیمیشن هاست نمیدونم چرا به اینا اشاره نشده

    پاسخ

    اتفاقا خود بهترین کمپانی دنیا اعلام کرد که دخترکفشدوزکی بهترین انمیشن جهان شده و ۵ میلیارد ساعت بازدید دشته

    پاسخ

    پس بن تن کو

    پاسخ

    جهان سومی بدبخت که به انیمیشینی که imdb زیر ۵ میگی خوب برو فیوچرراما رو ببین بعد بیا جهان سومی بازی در بیار

    پاسخ

    اتک آن تایتان رو ندیدم دث نوت هم نبود
    خدایی اینا هم باید میاوردی

    پاسخ

    میشه بگی کجای میراکلس شیطانی هست
    و شیطان پرستیه🙄

    پاسخ

    بنظرم میراکلس بهترین فیلم تاریخه دلیلشم اینه که حتی کسایی که خوششونم نمیاد ازش در گیر خودش کرده تا حالا فیلمی دیده بودید که کسایی که ازش بدشون میاد اینقد خودشون رو اذیت کنن که بقیه نبینن

    پاسخ

    به نظر میراکلس بهترین کارتون هست

    پاسخ

    میراکلس پر طرفداره اما تو سال ۲۰۲۱ داره طرفدارشو از دست میده

    پاسخ

    پونی کو⁦:'(⁩⁦:-(⁩⁦

    پاسخ

    میراکلس به درد نمیخوره حذفش کنید

    پاسخ

    میراکلس برای تو و اون ذهن مزخرف قرن بیستت به درد نمیخوره:/

    پاسخ

    آبشار جاذبه؟؟؟ استار علیه نیروهای شیطانی؟؟؟؟؟؟ خانه جغد؟؟؟؟

    پاسخ

    اینا بهترین نیست که ننوشتن

    پاسخ

    اما اینا بهترینن فقط بخاطر نویسنده و کارگردان هاشون ک ادامه ندادن ادمش ساخته نشد

    پاسخ

    اره حتما میراکلس که گروه سنیش‌ زیر 8 ساله و همه‌ی مخاطباش بچن بهترینه 😔✋🏽

    پاسخ

    میراکلس را حذف کنید
    میراکلس شیطان پرستی است پاک کنید

    پاسخ

    شیطان پرستیه این ذهن مسموم هیتر هاست که از هر چیزی بد نتیجه میگیرن هیتر های بدبخت

    پاسخ

    شیطان پرستیه؟
    این ذهن مسموم هیتر هاست که از هر چیزی بد نتیجه میگیرن هیتر های بدبخت
    واقعا که

    پاسخ

    بزرگ شو افکارت رو بسنج بعد حرف بزن شیطان رو‌خود ما می‌سازیم
    همین عقب افتاده کی ها هست که ما هارو چندین سال عقب میندازه
    تو از خودت یه مدرک تحصیلی نشون بده من قبولت میکنم حتی دیپلمم قبوله🤣🤣🖕

    پاسخ

    جدا از اینکه این انیمیشن هیچ ربطی به نکته ای که شما اشاره کردید نداره، شمای “نوعی” هیچ حقی در خصوص اینکه “چه کسی” مجاز به دیدن یا ندیدن “چه چیزی” است، ندارید. اگر واقعا فکر می کنید، یک انیمیشن با روحیات و عقاید شما سازگار نیست، تنها حقی که دارید “ندیدن” اونه، نه چیز دیگه.

    پاسخ

    سلام انیمیشن
    1. Attack on titan
    2.made in abyss
    3.one pice
    4.توکیو غول
    رو اضاف کنید

    پاسخ

    اصلا هم شیطان پرستی نیست !!!!! از کجاتون در میارین ؟؟؟ آخه یه انیمیشن چه شیطانی داره ؟!؟! من نمیدونم آخه شماها به حرف اون لاورمن ……
    گوش میدید؟؟!
    واقعا متاسفم!

    پاسخ

    دختر کفشدوزکی عالیه جزء بهترین های جهان هم هست🐞البته به نظرم همه انیمیشن ها قشنگ هستن و به سلیقه ی دیگران هم احترام می گذارم باب اسفنجی هم خوبه شکارچیان ترول هم همینطور خیلی عالی هستن ممنون از سازندگان محترم💗

    پاسخ

    میراکلس کو (::

    پاسخ

    ممنون از تذکرتون، اضافه شد!

    پاسخ

    پس پونی کو اون یکی از بهترین انیمیشن هاست حتی بیشتر از میراکلس

    پاسخ

    پونی مال بچه هاست میراکلس همیشه پرچمش بالاست همه جا

    پاسخ

    امسال مشخص میشه طرفدارا میراکلس رفته پایین و مای لیتل پونی اومده بالا اینو میدونم چون جرمی هم تایید کرده

    پاسخ