;
coinex

ارز دیجیتال Occo شهریور ماه عرضه خواهد شد

رونمایی از ارز دیجیتال Occo در شهریور ماه رخ خواهد داد. تیم آورکلاک که در زمینه تولید ابزارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در راستای افزایش امنیت سایبری کاربران و مدیران سیستم فعالیت می‌کند، به تازگی اعلام کرده که ارز دیجیتالی جدیدی طراحی کرده که از ماه سپتامبر (شهریور) به طور رسمی وارد بازار خواهد شد.

گروه علمی پژوهشی آورکلاک از سال ۱۳۸۸ در زمینه امنیت فضای سایبری فعالیت می‌کند. این مجموعه به تازگی خبر از طراحی رمز ارزی با نام Occo را که به مدت سه سال روی طراحی توسعه آن کار کرده است را در ماه سپتامبر (نیمه اول مهرماه ماه)، عرضه بین‌المللی خواهد کرد. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

رونمایی از ارز دیجیتال Occo در شهریور ماه

بهزاد قاسمی موسس آورکلاک در رابطه با این ارز دیجیتال چنین می‌گوید:

رمز ارز Occo پس از بررسی‌ها و تست‌های متعدد آماده ارائه به کاربران است.

طبق گفته‌های شادی منشی زاده، مدیر بخش امنیت آورکلاک، ررمز ارز اکو یک ارز دیجیتال همتا به همتا و غیر قابل استخراج است. ارز دیجیتال Occo دارای الگوریتم همتا به همتا بوده و از نظر امنیت استقرار در حساب و انتقال نسبت به سایر ارزهای دیجیتال از ایمنی و پایداری بیشتری در مبدا و مقصد برخوردار است. اوکو غیر قابل استخراج بوده و به صورت زماندار وارد شبکه عرضه خواهد شد.

خط مشی اکو کمک به افزایش امنیت فضای سایبری است و درآمد حاصل از آن صرف توسعه رایگان نرم افزارهای امنیتی نظیر سایبون خواهد شد. سایبون اولین بسته نرم افزاری حفاظت از رمزارزها است که توسط واحد نرم افزاری اورکلاک در حال توسعه است.

آزاده منشی زاده، مدیر تیم آورکلاک در ادامه افزود:

لابراتوار امنیتی آورکلاک حدود سه سال است که روی این پروژه کار می‌کند؛ در حال حاضر Occo آماده عرضه به بازارهای جهانی است.

مجموعه آورکلاک اعلام کرده که اوکو وابسته به هیچ ارگان، سازمان یا کشور خاصی نیست و به صورت اختصاصی توسط گروه علمی پژوهشی آورکلاک طراحی شده و توسعه یافته است.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر