;
coinex

بهترین و پردرآمدترین یوتیوبرهای 2020 جهان ؛ ستاره های یوتیوب را بشناسید!

یوتیوب یک پلت فرم بزرگ اشتراک گذاری فیلم و منبع درآمد افراد زیادی است. در این مطلب به معرفی بهترین و پردرآمدترین یوتیوبرهای 2020 جهان پرداخته‌ایم.

حال که چند ماه تا پایان سال 2020 بیشتر نمانده، بد نیست که با بهترین یوتیوبرهای جهان آشنا شوید. جامعه یوتیوب در سال 2019 لحظاتی نمادین را به خود دید، زیرا خالقان جدیدی در این سال وارد آن شدند و توانستند با ارائه پست‌های مختلفی درباره وی لاگ، فیلم گیم پلی و مطالب آموزشی در زمینه آرایش و زیبایی توجه افراد زیادی را به خود جلب کنند. برای این که شما هم با این افراد آشنا شوید، در این مقاله بهترین و پردرآمدترین یوتیوبرهای 2020 جهان را معرفی کرده‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین و پردرآمدترین یوتیوبرهای 2020 جهان

PewDiePie با 102 میلیون مشترک

PewDiePie با 102 میلیون مشترک
بهترین یوتیوبرهای 2020 جهان

در صدر این لیست از بهترین و پردرآمدترین یوتیوبرهای 2020 جهان PewDiePie سوئدی قرار دارد که با بیش از 100 میلیون اشتراک محبوبترین یوتیوبر جهان لقب گرفته است. حضور دائمی آنلاین این فرد به همراه شخصیت سرگرم کننده‌اش او را به یکی از موفقترین اینفلوئنسرهای جهان تبدیل کرده است. علی رغم وجود بحث و جدال‌هایی در حرفه‌اش، PewDiePie امسال توانست با مجموعه فیلم‌های ماین کرفت محبوبش و همچنین فیلم‌های Meme Review خنده دارش افراد زیادی را سرگرم کند. خبرها حاکی از این است که این اینفلوئنسر می‌خواهد برای مدتی از یوتیوب فاصله بگیرد، اما مطمئن هستیم که حتی در چنین شرایطی هم از محبوبیت این شخصیت کاسته نمی‌شود.

Dude Perfect با 47 میلیون مشترک

مقام دوم لیست بهترین و پردرآمدترین یوتیوبرهای 2020 جهان این مقاله را دود پرفکت، یک کانال ورزش و سرگرمی آمریکایی، به خود اختصاص داده است که توسط کوری و کوبی کاتن، گرت هیلبرت، کادی جونز و تیلر تونی اداره می‌شود. این گروه از پسران تگزاسی با پست گذاشتن ویدیوهایی باورنکردنی در زمینه بدل کاری و پرتاب‌های حرفه‌ای ورزشی با سرگرم کردن مخاطبان خود در رکورد گینس هم اسم کانالشان را ثبت کنند. موسیقی شاد و تکنیک‌های ویرایش فیلم منحصربفرد دو مورد از عواملی هستند که در موفقیت این کانال نقش زیادی داشته‌اند.

HolaSoyGerman‌ با 40 میلیون مشترک

HolaSoyGerman‌ با 40 میلیون مشترک
بهترین یوتیوبرهای 2020 جهان

جرمون آلیهاندرو گارمندیا آرانیس که با نام یوتوبی HolaSoyGerman خود شناخته می‌شود، در این لیست از بهترین و پردرآمدترین یوتیوبرهای 2020 جهان در جایگاه سوم قرار دارد. این یوتیوبر اهل شیلی یک کمدین و نویسنده است و همچنین آهنگ‌های سرگرم کننده زیادی را نواخته است. در ماه ژوئن سال 2019 کانال این یوتیوبر دومین کانال یوتیوب اسپانیایی زبان محبوب جهان بود و انتظار می‌رود که تا پایان امسال و در سال آینده تعداد بیشتری از علاقمندان یوتیوب عضو کانال این فرد شوند و کانال او را به مقاوم دوم یا حتی اول برسانند.

Whindersson Nunes با 37.6 میلیون مشترک

مقام چهارم این لیست از بهترین و پردرآمدترین یوتیوبرهای 2020 جهان را خواننده، کمدین و یوتیوبر برزیلی، Whindersson Nunes، به خود اختصاص داده است. کانال این شخصیت بیشتر به خاطر فیلم‌های کمدیش شهرت دارد که با هر بار آپلود هزاران بار مشاهده می‌شوند. این کانال در مجموع بیش از 3 میلیارد بازدید دارد و محتویات مختلفی را نظیر تقلید کمدی، وی لاگ و بررسی فیلم منتشر می‌کند. چنین محتویاتی باعث شده‌اند که هر کسی که وارد این کانال می‌شود، به راحتی سرگرم شود.

elrubiusOMG با 36.2 میلیون مشترک

elrubiusOMG با 36.2 میلیون مشترک
بهترین یوتیوبرهای 2020 جهان

روبن دوبلاس گاندرسن که بیشتر با نام کانالش (elrubiusOMG) شناخته می‌شود، در این لیست از بهترین و پردرآمدترین یوتیوبرهای 2020 جهان در مقام پنجم قرار دارد. کانال این یوتیوبر بیشتر وی لاگ و فیلم‌های مربوط به بازی‌های رایانه‌ای را منتشر می‌کند و بیش از 7.4 میلیارد بازدید دارد. بد نیست بدانید که یکی از توییت‌های روبن هم در سال 2016 مقام بیشترین تعداد انتشار مجدد را به خود اختصاص داد. این دستاورد در کنار حجم بالای مشترکان یوتیوب روبن elrubiusOMG را به یک شخصیت بسیار مشهور رسانه‌ای تبدیل کرده است.

Kids Diana Show با 35.4 میلیون مشترک

این کانال یوتیوب اکراینی به یک دختر جوان به نام دایانا تعلق دارد و مقام ششم این لیست از بهترین و پردرآمدترین یوتیوبرهای 2020 جهان را به خود اختصاص داده است. دایانا در این کانال فیلم‌های مربوط به سبک زندگی و بازی‌هایش را با خانواده و دوستانش به اشتراک می‌گذارد و از این طریق یک بستر عالی را برای افراد جوانی که می‌خواهند با خانواده خود از اوقات فراغتشان لذت ببرند، فراهم کرده است. Kids Diana Show یکی از بزرگترین کانال‌های مخصوص کودکان یوتیوب است و روی یادگیری آهنگ، بررسی اسباب بازی و فیلم‌های وی لاگی تمرکز دارد.

MrBeast با 26.1 میلیون مشترک

MrBeast با 26.1 میلیون مشترک
بهترین یوتیوبرهای 2020 جهان

بدون MrBeast این لیست ناقص است. جیمی دونالسدان یک یوتیوبر و بشردوست آمریکایی است که به طور منظم در کانال یوتیوبش پست‌های بسیار جالبی را در زمینه بدل کاری منتشر می‌کند. اطمینان داریم که MrBeast برای بزرگتر کردن کانال یوتیوبش در سال جاری و سال آینده ترفندهای بسیار خاصی را به کار می‌گیرد.

Logan Paul با 25.2 میلیون مشترک

لوگان پائول یک یوتیوبر، بازیگر و شخصیت رسانه‌ای آمریکایی است و علاوه بر این یک پادکست خصوصی به نام Impaulsive هم دارد. لوگان بعد از شهرت یافتن در پلت فرم Vine به منظور اشتراک گذاری انواع فیلم‌ها در زمینه بدل کاری، طنز و وی لاگ اکانت خودش را در یوتیوب راه اندازی کرد. او بعد از مبارزه با YouTuber KSI در یک مسابقه بوکس به ساختن تاریخچه یوتیوب در سال 2019 هم کمک کرد. فیلم این رویداد ورزشی توسط افراد زیادی دیده شد و در کانال یوتیوب Sky Sports Boxing YouTube هم به اشتراک گذاشته شد.

Shane Dawson با 23.1 میلیون مشترک

Shane Dawson با 23.1 میلیون مشترک
بهترین یوتیوبرهای 2020 جهان

شین داوسون یک یوتیوبر، بازیگر، نویسنده، کمدین، تهیه کننده، آرایشگر هنرمند و موسیقیدان آمریکایی است. کانال یوتیوب این هنرمند در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده است و به دلیل فیلم‌های مستند منحصربفردش شهرت زیادی دارد. شین در سال 2019 در یک همکاری نزدیک با جفری استار یک مستند آگاهی بخش درباره پشت صحنه‌های برنامه آرایش و زیبایی Conspiracy Collection ساخت.

Ryan’s World با 22.4 میلیون مشترک

این کانال بچه گانه که سابقا با نام Ryan Toys Reviews شناخته می‌شد، تمام کننده این لیست از بهترین و پردرآمدترین یوتیوبرهای 2020 جهان است، توسط رایان 8 ساله و اعضای خانواده‌اش اداره می‌شود و هر روز پست‌هایی را در قالب ویدیو منتشر می‌کند. فیلم‌های این کانال به بررسی اسباب بازی‌ها، وی لاگ و محتواهای مناسب برای بچه‌ها مربوط می‌شوند و این کانال را به یک بستر مناسب برای سرگرمی خانواده‌ها تبدیل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: influencermatchmaker

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر