;
coinex

مشخصات فنی هواوی Y9a فاش شد ؛ دوربینی دور از انتظار و شارژ سریع 40 واتی

مشخصات فنی هواوی Y9a لو رفته است. اطلاعات مربوط به گوشی جدید هواوی به بیرون درز کرده است. در ادامه این مطلب با تکراتو همراه باشید تا این اتفاق را بشتر بررسی کنیم.

مشخصات فنی گوشی هواوی Y9a توسط تصاویری که از بنر تبلیغاتی آن منتشر شده لو رفته است. با این حال هنوز اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه این گوشی در دسترس نیست. هفته‌ی گذشته نیز، رندرهایی از هواوی اینجوی ۲۰ پلاس (Enjoy 20 plus) منتشر شد. این رندرها نشان دادند محصول جدید کمپانی چینی از دوربین کشویی استفاده می‌کند و در نتیجه تمامی پنل جلویی در اختیار نمایشگر خواهد بود.

مشخصات فنی هواوی Y9a فاش شد

دوربینی دور از انتظار و شارژ سریع 40 واتی

طراحی هواوی Y9a بسیار شبیه به اینجوی ۲۰ پلاس است؛ دوربین کشویی دارد، در قسمت بالای نمایشگر حفره‌ای برای دوربین سلفی قرار ندارد، ماژول دوربین در پنل پشتی طراحی دایره شکل دارد و شامل فلش، دوربین چهارگانه و حسگر است. در سوی دیگر اینجوری 20 پلاس از ماژول دوربین سه گانه بهره می‌برد. اطلاعات بیشتری از طراحی هواوی Y9a در دسترس نیست و همین اطلاعات اندک نیز از بنرهایی تبلیغاتی به دست آمده که کاربری از کردستان عراق به آنها دست پیدا کرده است. {تصویر زیر}

مشخصات فنی هواوی Y9a توسط این تصویر فاش شده است که در کردستان عراق ثبت شده.

بنابر تصویر بالا می‌توان فهمید که برخلاف اینجوی ۲۰ پلاس، هواوی Y9a ماژول دوربین چهارگانه دارد: یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و در نهایت یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای سنجش عمق تصویر. از بنر لو رفته می‌توانیم دریابیم که اختمالا یکی از مدل‌های هواوی Y9a باید داری ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. تاکنون مشخص نیست مدل‌های دیگر از چه مشخصات فنی برخوردار خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

برخلاف بسیاری از اسمارت‌فون‌های موجود در بازار که حسگر اثرانگشت در قاب پشتی قرار می‌گیرد، در این گوشی حسگر مربوطه در لبه‌های کناری جا خوش کرده است. موضوعی که به تجربه دریافتیم کاربر را به زحمت می‌اندازد و کار با گوشی را دشوار می‌کند. با وجود اینکه مشخص شده هواوی Y9a از تکنولوژی شارژ سریع ۴۰ واتی بهره خواهد برد، اما ظرفیت باتری کماکان نامشخص است.

به طور کلی هر آنچه از مشخصات فنی گوشی هواوی Y9a می‌دانیم به شرح زیر است:

  • ماژول دوربین چهارگانه: دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق.
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • حسگر اثرانگشت در لبه‌های کناری
  • باتری: ظرفیت نامشخصو فناوری شارژ سریع 40 واتی

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر