;
coinex

آیفون تاشو اپل ؛ کوپرتینویی‌ها وارد رقابت با گلکسی Z Flip می‌شوند!

آیفون تاشو اپل در حال توسعه است. گوشی های هوشمند تاشو بازار منحصر به فردی دارند و به نظر می‌رسد سازنده آمریکایی هم درصدد ورود به این رقابت است. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

اپل نیز مانند مایکروسافت و سامسونگ آیفون تاشو تولید خواهد کرد. چندی است که شاهد عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو با ویژگی‌های خاص و متمایز نسبت به محصولات دیگر موجود در بازار هستیم. اخیرا نیز سامسونگ جدیدترین دستاورد خود با نام گلکسی زد فود 2 را رونمایی کرد که از برترین تلفن‌های هوشمند تاشو محسوب می‌شود. پس از آن مایکروسافت نیز تونست با عرضه سرفیس دوئو گوشی تاشو دیگری را به بازار عرضه کند.

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند تلاش دارند تا با طراحی های متفاوت محصولات منحصر به فردی را به بازار عرضه کنند. باید دید کمپانی واقع در کالیفرنیا برای حضور در این رقابت چه در سر دارد. با ادامه این نوشتار همراه باشید.

آیفون تاشو اپل

کوپرتینویی‌ها وارد رقابت با گلکسی Z Flip می‌شوند!

گزارش های منتشر شده نشان می‌دهند اپل به دنبال ساخت محصولی جدید با یک ظاهر جالب است. گوشی جدید اپل از نوع تاشو بوده و احتمالا آیفون فولد نام‌گذاری شود. همچنین از ظاهر این گوشی مشخص است که به سه نمایشگر مجهز خواهد بود. ظاهر کلی دستگاه شباهت زیادی به گلکسی زد فیلیپ خواهد داشت.

تاکنون پتنت‌های بسیاری در مورد موبایل تاشو توسط اپل به ثبت رسیده که نشان دهنده تمایل این شرکت برای عرضه این محصول است و حالا «Jon Prosser»، افشاگر معروف هم خبر داده که فاصله زیادی با معرفی آیفون تاشو نداریم. احتمالا «آیفون فولد» در 2021 معرفی خواهد شد. پراسر می‌گوید بدنه دستگاه شبیه به گلکسی زد فلیپ طراحی می‌شود. نمایشگر این گوشی تاشو بزرگتر و شامل یک نمایشگر داخلی خواهد بود که از دو نمایشگر جداگانه تشکیل شده و حاشیه ای نیز میان آنها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

اما از نمایشگر خارجی با ابعاد بزرگ‌تری استفاده خواهد شد. نمایشگر داخلی نیز درواقع ترکیبی از دو نمایشگر جداگانه می‌شود که حاشیه‌ای میان آن‌ها وجود ندارد. این افشاگر مدعی است که اپل کار توسعه این گجت را شروع کرده و سوال اصلی به زمان عرضه این محصول برمی‌‌گردد. دلیل تاخیر کوپرتینویی‌ها تا کنون این بوده که علاقه ای به عرضه دستگا‌ه‌ها پیش از اطمینان از کارایی کامل آنها ندارند.

پروسر گفته است که فیس آی‌دی درکنار نمایشگر خارجی قرار خواهد گرفت و کاربر در زمان گشودگی دستگاه نمی‌تواند از برخی امکانات مانند فیس آی‌دی استفاده کند. در مورد سخت‌افزار به‌کاررفته یا فناوری‌های استفاده‌شده در محصول جدید کوپرتینویی‌ها اطلاعات زیادی در دست نداریم. بااین‌حال، به نظر می‌رسد که آیفون تاشو از زبان طراحی آیفون‌های قبلی الهام گرفته است و لبه‌های آن مانند آیفون 11 فلزی خواهند بود.

آیفون تاشو اپل

پیشتر ویلیام لاکرو (William LaCourse)، استاد علوم شیشه در دانشگاه آلفرد مدعی عرضه آیفون تاشو اپل در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۸ ماهه شد. ادعا او بر پایه بیانیه «کورنینگ» در مورد تولید پنل‌های محافظ تاشو برای دستگاه‌های قابل خم شدن مطرح شده بود.

سرفیس دوئو مایکروسافت دیگر گوشی تاشویی است که انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده با قیمتی ۱،۴۰۰ دلاری روانه بازار شود. در هر صورت، به‌نظر می‌رسد شرکت دیگری نیز در حال کار روی گوشی تاشو است. سامسونگ هم همکاری با کورنینگ برای تسریع در تولید شیشه‌های تاشو را کلید زده و هر دو شرکت قصد راه‌اندازی یک زنجیره تامین در آمریکا را دارند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: macrumors

نظر شما در خصوص آیفون تاشو اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر