;
coinex

بهترین صفحه کلید های اندروید ؛ سریع و راحت تایپ کنید و پیام بفرستید!

از راه‌های بهبود کاربری اندروید استفاده از کیبوردهای جدید به جای کیبورد اصلی این پلتفرم است. در این مطلب به معرفی بهترین صفحه کلید های اندروید پرداخته‌ایم.

جایگزین کردن یک صفحه کلید خوب و جدید با صفحه کلید اصلی سیستم عامل اندروید یکی از اقداماتی است که تجربه استفاده از این سیستم عامل را به میزان زیادی ارتقاء می‌دهد. تعداد بسیار زیادی برنامه صفحه کلید در فروشگاه گوگل پلی وجود دارد و شما هم مجبور نیستید که برای همیشه از کیبورد نصب شده روی گوشی هوشمند یا تبلتتان استفاده کنید.

با این حال انتخاب بهترین صفحه کلید از بین همه این نرم افزارها کمی زمان بر است. به همین دلیل ما در این مقاله بهترین صفحه کلید های اندروید را به شما معرفی کرده‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین صفحه کلید های اندروید

1. سوئیفت کی (Swiftkey)

سوئیفت کی (Swiftkey)
بهترین کیبورد اندروید
  • مایکروسافت سوئیفت کی کیبورد
  • سازنده: سوئیفت کی
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز از 5: 4.5

سوئیفت کی تنها از بهترین نرم افزارهای کیبورد موجود در بازار نیست، بلکه در اکوسیستم اندروید هم محبوبیت بالایی دارد. زمان بسیار زیادی از عرضه این نرم افزار می‌گذرد و سازنده‌اش همیشه آن را بهتر می‌کند. سوئیفت کی توانایی بالایی در پیش بینی کلمات مورد نظر شما و تصحیح اشتباهات تایپیتان دارد، تم‌ها و آپشن‌های شخصی سازی متعددی را در اختیارتان می‌گذارد و توانایی همگام سازی حساب هم دارد. این کیبورد از بهترین صفحه کلید های اندروید است و علاوه بر این موارد ویژگی‌های کاربردی دیگری را نیز  ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

اگر دوست دارید سرعت تایپ خود را بالا ببرید و تجربه ی یک تایپ سریع را داشته باشید کیبورد SwiftKey Keyboard قطعا بهترین گزینه خواهد بود چرا که اندازه دکمه ها، فاصله از یکدیگر، سایز نوشته ها و غیره تماماً به صورت استاندارد طراحی شده است و خود با سایز صفحه نمایش شما تنظیم می شود و سرعت تایپ شما را تا حد قابل چشمگیری افزایش می دهد. این کیبورد محبوب ترین و پردانلودترین کیبورد موجود در مارکت اندروید است و آن را به همه کاربران پیشنهاد می دهیم چرا که از دانلود آن به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد و قادرید اخرین نسخه ان را به همراه مود از سرورهای پرسرعت فارسروید دانلود کنید.

علاوه بر این، سویفت کی با دو ویژگی منحصر به فرد خود شناخته شده است. یکی قابلیت پیش‌بینی کلمات است که به تایپ سریع، کمک قابل توجهی خواهد کرد و دیگری امکان سوایپ (Swipe) است. به این معنی که برای نوشتن یک کلمه، شما مجبور به ضربه زدن بر روی حروف مختلف نیستید؛ بلکه با کشیدن دست خود بر روی حروف کیبورد، می‌توانید نسبت به تایپ آن اقدام کنید؛ اما هر دوی این ویژگی‌ها اندکی بعد از ظهور، در جی بورد نیز ظاهر شدند. به همین دلیل این کیبورد در رده نخست بهترین صفحه کلید های اندروید جای می‌گیرد.

2. جی بورد (Gboard)

جی بورد (Gboard)
بهترین کیبورد اندروید
  • جی بورد – د گوگل کیبورد
  • سازنده: گوگل ال ال سی
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز از 5: 4.5

یکی از امکانات خوب Gboard که بلافاصله نظر ما را جلب کرد دسترسی سریع به کل ایموجی‌های استاندارد iOS بود. همان‌طور که می‌دانید اپل با افزودن ایموجی‌ها به آیفون تاثیر بسزایی در افزایش محبوبیت بین‌المللی آن‌ها داشته است. در نتیجه استفاده از ایموجی‌ها در میان کاربران iOS امری بسیار متداول است.

البته این حقیقت که برای استفاده از ایموجی‌های استاندارد iOS مجبور هستید آن‌ها را در قالب یک کیبورد مجزا به زبان‌های خود اضافه کنید اندکی کار را ناخوشایند می‌کند. بدین ترتیب برای مثال برای استفاده از ایموجی‌ها در کنار دو زبان فارسی و انگلیسی شما باید میان سه کیبورد گردش کنید. به‌ویژه با توجه به این‌که در کیبورد،‌به عنوان یکی از سریع ترین صفحه کلید های اندروید ، ایموجی‌ها از آیکن کره برای تغییر زبان خبری نیست سرعت گردش میان سه کیبورد بسیار کاهش پیدا خواهد کرد. با استفاده از Gboard می‌توانید از شر کیبورد مجزای ایموجی‌ها خلاص شوید.

گوگل برای هر کاربردی یک نرم افزار رسمی دارد، به همین دلیل ارائه یک نرم افزار کیبورد اختصاصی از طرف این غول دنیای تکنولوژی نباید شما را غافلگیر کند. جی بورد ساده و بسیار سریع است. این اپلیکیشن ویژگی‌های متعدد سایر نرم افزارها را ندارد، ولی همین سادگیش باعث شده است که افراد زیادی به آن علاقمند شوند. جی بورد به عنوان یکی از بهترین صفحه کلید های اندروید چند تم و آپشن قابل شخصی سازی را در اختیار شما می‌گذارد و توانایی پیش بینی متن پیام را هم دارد.

بیشتر بخوانید:

همه کاربران اندروید می‌توانند از ویژگی‌های هوشمندانه این برنامه کیبورد استفاده کنند که تمام این ویژگی‌ها مانند پاسخ سریع، برای کاربران به صورت رایگان در دسترس است. با این حال گفتنی است تم‌هایی که جی بورد ارائه می‌دهد در مقایسه با سایر کیبوردها از تنوع کمتری برخوردار بوده، اما این بدان معنی نیست که تم‌های موجود، خوشایند نیستند. بلکه برعکس به عنوان مثال تمی مانند Material Black یکی از بهترین گزینه‌های مورد انتخاب به عنوان تم برای نمای ظاهری جی بورد است.

3 فلکسی (Fleksy)

فلکسی (Fleksy)
بهترین کیبورد اندروید
  • فلکسی ارگونومیک کیبورد 2020 – ایموجی کیبورد گیف
  • سازنده: ثینگ ثینگ ال تی دی
  • قیمت: رایگان +
  • امتیاز از 5: 4.5

فلکسی ادعا می‌کند که «سریعترین کیبورد جهان» است. نمی‌توانیم این ادعا را رد یا تایید کنیم، اما می‌توانیم با اطمینان بگوییم که این کیبورد سرعت بسیار خوبی دارد. فلکسی توانایی بالایی در تصحیح خودکار متن و پشتیبانی فرامین لمسی دارد، و علاوه بر این چندین افزونه کاربردی را در اختیارتان می‌گذارد. این برنامه یکی از صفحه کلیدهایی است که همه نوع قابلیتی دارد و کارایی بسیار خوبی را هم ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:‌

صفحه کلیدی انقلابی و فوق العاده از گروه برنامه نویسی Fleksy مخصوص سیستم عامل اندروید است که با استفاده از تکنولوژی و فناوری عالی و هوشمند خود به شما این امکان را می دهد که با سرعتی باور نکردنی به تایپ متن های خودتان بپردازید و تجربه ی بهترین و سریع ترین اپلیکیشن صفحه کلید را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود به ارمغان بیاورید! شاید باور نکنید، اما بهتر است بدانید که در طراحی صفحه کلید فوق از اشکال هندسی و معماری دقیق استفاده گردیده است که این امر موجب افزایش سرعت و استفاده راحت از دکمه های صفحه کلید است!

4 کروما (Chrooma)

کروما (Chrooma)
بهترین کیبورد اندروید
  • کروما کیبورد – آر جی بی اند ایموجی کیبورد تمز
  • سازنده: لوپسی اس آر ال
  • قیمت: رایگان +
  • امتیاز از 5: 4.5

کروما، همانطور که از نامش پیداست، بسیار رنگارنگ است. جالبترین ویژگی این نرم افزار، به عنوان یکی از سریع ترین صفحه کلید های اندروید ، که آن را به یکی از بهترین صفحه کلید های اندروید هم تبدیل کرده، تواناییش در تغییر رنگ متناسب با برنامه‌ای است که در حال استفاده از آن هستید. این برنامه علاوه بر این ظاهر زیبا، سرعت بسیار بالا و حجم کمی دارد و یک ردیف اضافی را هم برای ایموجی‌ها، اعداد و توصیه‌ها در اختیار شما می‌گذارد.

برخی از قابلیت های خاص این کیبورد باعث شده به عنوان بهترین کیبورد 2016 انتخاب شود و از ان ها می توان به داشتن حالت شب، امکان چیدمان دکمه های کیبورد به صورت دلخواه، تایپ چند زبانه، پشتیبانی از ایموجی های زیبا و دارا بودن طیف گسترده ای از تم ها اشاره کرد که پشتیبانی ان از همه زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرینی فارسی نیز بر محبوبیت اش افزوده است!

بیشتر بخوانید:

امکان تایپ سوایپ در کروما نیز از ویژگی‌های عالی این کیبورد اندروید زیبا محسوب می‌شود. استفاده هر چه بیشتر از این امکان شما را یاری می‌کند تا بتوانید با سرعت هر چه بیشتر به تایپ متن‌های طولانی بپردازید و تعداد کلمات تایپ شده به روش سنتی را کاهش دهید. از طرف دیگر اگر شما بخواهید سبک، اندازه و فونت کیبورد اندروید کروما را بین دستگاه دیگر خود همگام کنید، این امکان نیز میسر است.

5 اسلش کیبورد (Slash Keyboard)

اسلش کیبورد (Slash Keyboard)
بهترین کیبورد اندروید
  • اسلش کیبورد
  • سازنده: سرچ اند شیر
  • قیمت: رایگان
  • امتیاز از 5: 3.5

تایپ کردن ساده‌ترین توانایی اسلش کیبورد است. از این صفحه کلید می‌توانید برای جستجو در انواعی از سرویس‌ها هم استفاده کنید. به عنوان یکی از سریع ترین صفحه کلید های اندروید در این نرم افزار فقط کافیست یک اسلش (/) را تایپ کنید تا انواعی از دستورها برای سرویس‌های محبوبی مانند گوگل، یوتیوب، گیفی، ویکی پدیا و غیره در اختیارتان گذاشته شود. برای انجام این کار و استفاده از این سرویس‌ها حتی لازم نیست که از اسلش کیبورد خارج شوید.

6 جینجر (Ginger)

جینجر (Ginger)
بهترین کیبورد اندروید
  • جینجر کیبورد – ایموجی، گیفز، تمز اند گیمز
  • سازنده: جینجر سافت ور
  • قیمت: رایگان +
  • امتیاز از 5: 4.5

جینجر کیبورد برای هر کاربر صفحه کلید یک ویژگی خاص را ارائه می‌کند. این کیبورد از بهترین صفحه کلید های اندروید است و چند ایموجی، استیکر، گیف، تم و حتی بازی را در اختیارتان می‌گذارد. این اپلیکیشن علاوه بر این از هوش مصنوعی برای تحلیل متن و یادگیری گرایش‌های نویسندگی کاربر استفاده می‌کند. در واقع می‌توان گفت که هرچه از این صفحه کلید بیشتر استفاده کنید، این صفحه کلید هوشمندتر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

7 تاچ پال (TouchPal)

تاچ پال (TouchPal)
بهترین صفحه کلید های اندروید
  • تاچ پال ایموجی کیبورد – آواتار موجی، 3D تم، گیفز
  • سازنده: تیم کیبورد ایموجی تاچ پال
  • قیمت: رایگان +
  • امتیاز از 5: 4.5

برجسته‌ترین ویژگی تاچ پال توانایی این صفحه کلید در پیش بینی کلمات براساس بافت است. به عنوان یکی از سریع ترین صفحه کلید های اندروید زمانی که در حال تایپ کردن یک کلمه هستید، پیش بینی‌های مربوط به کلمه بعدی برحسب حروفی که شما به احتمال زیاد لمس می‌کنید، ظاهر می‌شوند. تاچ پال علاوه بر این تعداد زیادی از ویژگی‌های باقی صفحه کلیدهای موجود در این لیست را نیز مانند ایموجی، گیف و تم در اختیارتان می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: xda-developers

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر