;
coinex

دوربین گلکسی اس 30 سامسونگ ؛ بهترین دوربین موبایل 2021 با حسگر زیر نمایشگر

دوربین گلکسی اس 30 سامسونگ (Galaxy S30) بر اساس شایعات منتشر شده قرار است عنوان بهترین دوربین موبایل 2021 را به خود اختصاص دهد. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

سامسونگ تمامی پرچمداران سال ۲۰۲۰ خود را معرفی کرده , در حال آماده شدن برای پرچمدار سال آینده است. به نظر می‌رسد سازنده کره‌ای در نظر دارد تا عنوان بهترین دوربین گوشی 2021 را با قدرت هرچه تمام تر به پرچمدار 2021 خود اختصاص دهد. یعنی گلکسی اس 30.

حالا در طرح مفهومی جدیدی که یک طراح بااستعداد منتشر کرده می‌بینیم که پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S30 ممکن است به دوربین زیر صفحه‌نمایش مجهز شود. سال گذشته گلکسی اس ۲۰ اولترا با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد و اخیرا گزارش‌های زیادی در مورد تلاش سامسونگ برای افزایش بیش از پیش رزولوشن سنسور دوربین‌های موبایل منتشر شده است. با بررسی بیشتر با تکراتو همراه باشید.

دوربین گلکسی اس 30 سامسونگ (Galaxy S30)

بهترین دوربین موبایل 2021 خواهد بود

آنطور که سم‌موبایل (Sammobile) نوشته است، نسل بعدی این گوشی که احتمالا گلکسی اس ۳۰ اولترا نام دارد، با دوربین اصلی ۱۵۰ مگاپیکسلی به دست کاربران می‌رسد. گوشی پرچمدار سال 2021 سامسونگ احتمال قوی به سنسورهای دوربین زیر صفحه نمایش مجهز خواهد بود.

گزارش‌هایی در سطح اینترنت پخش گردیده مبنی‌بر اینکه دوربین گلکسی اس 30 سامسونگ زیر صفحه‌نمایش خواهد بود. از دیگر تغییراتی که ممکن است به این گوشی جدید نیز سرایت کند ماژول جدید دوربین است سامسونگ پیش‌تر آن را در گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی زد فولد ۲ استفاده کرده بود.

بیشتر بخوانید:

به نظر می‌رسد گلکسی اس 30 اولترا به غیر از دوربین اصلی ۱۵۰ مگاپیکسلی، از دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۶ مگاپیکسلی، ماکرو ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ToF بهره ببرد. به گفته سم‌موبایل، حداقل دوربین‌های اصلی و تله فوتو هم دارای لرزشگیر اپتیکال خواهند بود. به علاوه برای دوربین سلفی یا اولترا واید هم باید انتظار بهره‌گیری از لرزشگیر اپتیکال را داشته باشیم.

امیدواریم سامسونگ برای این گوشی بتواند مشکلات فوکوس خودکار دوربین اس ۲۰ اولترا را حل و فصل کند. باتوجه‌به اینکه پرچمدار پیشین یعنی گلکسی اس ۲۰ اولترا از مشکل عدم فوکوس خودکار رنج می‌برد حدس می‌زنیم تا سامسونگ امسال از فوکوس لیزری در پرچمدار جدید و استفاده کنند تا مسائل سال گذشته تکرار نشود.

دوربین گلکسی اس 30 سامسونگ
دوربین گلکسی اس 30 سامسونگ به حسگر زیر نمایشگر مجهز خواهد بود

اگر خبر وجود دوربین ۱۵۰ مگاپیکسلی در گلکسی اس ۳۰ اولترا صحت داشته باشد، پس با توجه به فناوری ترکیب ۹ پیکسل مجاور با عکس‌های ۱۶ مگاپیکسلی مواجه خواهیم شد. دوربین سلفی این گوشی نیز احتمالا دوگانه میباشد ولی هنوز خبر دقیقی این مورد را تایید نمیکند و باید منتظر مشخصات اصلی این گوشی باشیم .

سامسونگ مدت‌هاست ناچ یا بریدگی بالای صفحه‌نمایش تلفن‌های هوشمندش را باز کرده و از استفاده از این ترفند امتناع ورزید و روش جایگزین حفره دوربین بر بروی صفحه‌نمایش را به کار برد و حالا با استفاده از دوربین زیر صفحه‌نمایش عمر ناچ را به پایان می‌رساند که امیدواریم بقیه تولیدکنندگان نیز این مسیر را دنبال کنند.

نحوه قرارگیری لنزها در گلکسی اس 30 اولترا به طرز عجیبی زیبا و شیک است به طوری که هر بیننده ای را به خود خیره میکند البته در رندرها این تصاویر مشخص شده است و ممکن است در نسخه اصلی نحوه قرار گیری دوربین ها دستخوش تغییراتی شوند. برخی از گزارش‌ها حاکی از این هستند که حسگر زیر نمایشگر فقط برای مدل اولترا در نظر گرفته شده است که مدل معمولی گلکسی S30 فاقد این قابلیت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

نظر شما در مورد دوربین گلکسی اس 30 سامسونگ (Galaxy S30) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر