;
coinex

ظرفیت باتری گلکسی S30 و S30 پلاس فاش شد ؛ یک گام رو به جلو!

ظرفیت باتری گلکسی S30 و S30 پلاس توسط یک افشاگر مشخص شده است. سامسونگ حدود بهمن‌ماه از پرچمداران قدرتمند خود رونمایی می‌کند. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

شرکت سامسونگ قصد دارد بزودی گوشی‌های هوشمندی سری گلکسی اس 30 (Galaxy S30) را به عنوان نسل جدید پرچمداران خود معرفی کند. حال به تازگی در آژانس 3C، گوشی‌های گلکسی اس 30 فاش شدند و ظرفیت باتری آنها نیز رویت گشت. معمولا باتری پرچم‌دارهای این شرکت برای تغذیه نمایشگر‌های غول‌آسایش کافی نبوده است. حال به نظر می‌رسد باتری گلکسی اس 21 و برادران بزرگترش قرار است به نسبت سری اس 20 پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

گزارش‌ها حاکی است دو گوشی گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس سامسونگ در وب‌سایت نهاد 3C چین ظاهر شدند. همین موضوع ظرفیت و شماره‌مدل باتری آن‌ها را فاش کرد. با بررسی بیشتر همراه باشید.

ظرفیت باتری گلکسی S30 و S30 پلاس فاش شد

یک گام رو به جلو برای پرچمداران سامسونگ!

تا رونمایی از گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس 30 سامسونگ (Samsung Galaxy S30) در اوایل سال آینده‌ی میلادی فاصله‌ی زیادی داریم؛ اما روند انتشار اخبار منتسب به این گوشی‌ها آغاز شده است. یکی از خبرهای تازه منتشر شده، در رابطه با باتری گلکسی اس ۲۱ و برادران بزرگ‌تر آن است. تا این لحظه مطمئن هستیم سامسونگ این گوشی‌ها را با مشخصات فنی زیر عرضه می‌کند:

  • پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ و اگزینوس ۱۰۰۰
  • دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • شارژر ۶۰ واتی
  • سنسور اثر انگشت بزرگ‌تر از نسل قبل

بر اساس اطلاعاتی که داریم،‌ در حال حاضر، قدرتمندترین پرچم‌دار سامسونگ در بخش باتری، گلکسی اس ۲۰ اولترا است که به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس هم به ترتیب از باتری‌هایی با ظرفیت ۴۰۰۰ و ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برند.

بیشتر بخوانید:

براساس اطلاعات فاش‌شده، گلکسی اس 30 با شماره‌مدل SM-G991، از باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی و گلکسی S21 پلاس با شماره‌مدل SM-G996، از باتری 4800 میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد. نکته‌ی جالب در اسناد فاش‌شده این است که باتری گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس را سامسونگ تولید نمی‌کند؛ بلکه ساخت شرکتی چینی Ningde Amperex Technology Limited است.

محصول سامسونگ در نسخه استاندارد دارای باتری 4000 میلی آمپرساعتی بوده اما در نسخه پلاس با باتری 4800 میلی آمپرساعتی راهی بازار خواهد شد. این طور پیداست تغییر بزرگی در بخش باتری شاهد نخواهیم بود و محصولات پرچمدار نسل بعدی سامسونگ قرار نیست در بخش باتری ما را متعجب کنند. اگر قرار باشد باتری گلکسی اس ۲۱ پلاس ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت افزایش پیدا کند، می‌توان انتظار داشت که شاهد افزایش ظرفیت باتری دیگر گوشی‌های این سری نیز باشیم.

ظرفیت باتری گلکسی S30 و S30 پلاس
ظرفیت باتری گلکسی S30 و S30 پلاس مشخص شده است.

همچنین گفته شده که سه مدل Galaxy S30 در حال حاضر با 128 گیگابایت و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دست توسعه هستند. این احتمالا لیست کامل نیست، یا شاید هم باشد.

بنابر ادعای افشاگران، گلکسی اس ۲۱ سامسونگ قرار است حسگر نسبتا بزرگی با سیستم لرزش‌گیر تصویر اپتیکال (OIS) وددوربینی سلفی با حسگر 1/2 اینچی داشته باشد. همچنین گفته می‌شود، انتقال دوربین سلفی گوشی به زیر صفحه‌نمایش نیز در دستور کار است.  در خبری دیگر اعلام شده که گلکسی اس 30 اولترا صرفا با تراشه‌ی اکسینوس ۱۰۰۰ عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

نظر شما در خصوص ظرفیت باتری گلکسی S30 و S30 پلاس چیست؟‌ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر