;
coinex

ادعای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن در توییتر ؛ کاربران چه می‌گویند؟

ادعای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن در توییتر توسط یک خبرنگار مطرح شده است. هنوز فروتن به این ماجرا واکنشی نشان نداده است. با بررسی بیشتر این ماجرا در ادامه با تکراتو همراه باشید.

محمدرضا فروتن بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او کارناه بازیگری بسیار قابل قبولی دارد و سابقه همکاری با کارگردانان مطرحی همچون مسعود کیمیایی، رخشان بنی اعتماد، کیومرث پوراحمد و سایرین را دارد. او تاکنون از چندین جشنواره مختلف داخلی و خارجی موفق به دریاتف جایزه بهترین بازیگر مرد شده است.

چند ساعت پیش «علی احمدنیا» روزنامه نگار ئ سردبیر سابق اصلاحات نیوز در توئیتر ادعای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن را مطرح کرد. این خبرنگار مدعی است این اتفاق را یکی از بستگان فروتن مطرح کرده است. در ادامه این نوشتار با تکراتو همراه باشید.

ادعای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن در توییتر

کاربران توییتر فارسی چه می‌گویند؟

محمدرضا فروتن دانشجوی دکترای روان‌شناسی سلامت از دانشگاه آزاد دارد. او برای نخستین بار در یکی از قسمت‌های سریال سرنخ در تلویزیون به مخاطب معرفی شد. گفته می‌شود این بازی آنچنان تاثیر گذار بوده است که دقایقی پس از پخش، پیشنهاد بازی در فیلمی به کارگردانی مسعود کیمیایی به او داده می‌شود. این بازیگر سینما با بازی در فیلم‌های «مرسدس»، «اعترض» و «قرمز» به شهرت رسید و هنرنمایی در فیلم‌های نظیر «دو زن»، «متولد ماه مهر» و «زیر پوست شهر» از او بازیگر مطرحی در ایران ساخته است.

ادعای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن در توییتر در توییتر از سوی یک خبرنگار به نام علی احمدنیا مطرح شده است. این کاربر در توییتی عنوان کرده است:‌

طی صحبتی با یکی از بستگان آقای #فروتن خبر تغییر جنسیت ایشان را تایید کرد. این طور که پیداست از این ماجرا بیش از 2 ماه گذشته است و تازه خبرش رسانه‌ای شده.

تغییر جنسیت محمدرضا فروتن
ماجرای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن از این توییت سرچشمه می‌گیرد.

محمدرضا فروتن برای بازی در فیلم «قرمز» در 17امین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. زوج هنری فروتن و هدیه تهرانی در فیلم قرمز پس از زوج خسرو شکیبایی و بیتا فرهی در هامون دومین زوج سینمایی تاریخ سینمای ایران لقب گرفته است. در سال ۱۳۷۷ دو فیلم پرفروش اول سال فیلم‌های قرمز و دو زن با بازی فروتن بودند که هر دو فیلم در شمار آثار پرسروصدا و جریان‌ساز دهه بوده‌اند.

پس از این ادعای توییتری کابران بسیاری به این موضوع پرداختند. تاکنون هیج کدام از اکانت‌های محمدرضا فروتن در شبکه‌های اجتماعی واکنشی نسبت به این اتفاق نشان نداده‌اند. این ادعا برای تکراتو قابل اعتبارسنجی نیست و درستی یا نادرستی آن را تایید نمی‌کنیم. ادعای تغییر جنسبت محمدرضا فروتن موجی از واکنش‌ها را از سوی کاربران مختلف به همراه داشت. در ادامه بسیاری از این واکنش‌ها را نقل قول خواهیم کرد.

ادعای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن ؛ کاربران چه می‌گویند؟

تکراتو ادعاهای مطرح شده در توییت های زیر را تایید یا رد نمی‌کند!

کاربری به نام سیاوشان در توییتی عنوان کرده است:‌ «#محمدرضا_فروتن خیلی وقته دنبال جراحیه و خیلی آدم خفن و شجاعیه که این کار رو می‌کنه. شوخی‌های جنسیت زده و مزخرف شما هم فقط کار رو برای ادم‌ها سختتر می‌کنه. هر آدمی که می‌خواد تطبیق جنسیت بده سال‌ها تحت فشار و استرسه. فشار رو روی این آدم بیشتر از این نکنین. دم فروتن گرم.»

ماجرای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن
ماجرای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن به جنحالی در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

کاربر دیگری به نام مونامیستی نوشته است: «خب #محمدرضا_فروتن تغییر جنسیت داده 1 افرین به شهامتش 2 زندگی خودشه به من ربطی نداره 3 زندگی خودشه به تو ربطی نداره 4 زندگی خودشه به ما ربطی نداره 5 مسخره نکنید من از نزدیک دیدم این افراد چه زخم زبون هایی از آشنا میخورن خواهشا شما دیگه باهاش جوک نسازید»

به نظر می‌رسد چندین اکانت فیک در فضای مجازی به ویژه در اینستاگرام بیانیه‌هایی جعلی از طریق محمدرضا فروتن نوشته‌اند. در صفحه رسمی این بازیگر در اینستاگرام تاکنون به این موضوع اشاره‌ای نشده است و اکانت‌ها و صحبت‌های مطرح شده تاکنون همگی جعلی هستند. برخی از کاربران در توییتر نیز این مطالب را بازگو کرده بودند که به دلیل جعلی بودن از نقل قول آنها پرهیز کرده‌ایم.

تغییر جنسیت محمدرضا فروتن

یکی دیگر از کاربران به نام Reza Milani نوشته است: «اگه این ماجرای تغییر جنسیت #محمدرضا_فروتن واقعیت داشته باشه واقعا شجاعتش در انجام این کار در این سطح از معروفیت و در کشوری با مختصات فرهنگی اجتماعی ایران و در سن ۵۱ سالگی ستودنیه.» کاربر دیگری با نام مستعار I’m a bipolar girl نیز در توییتی نوشته:

الان خبر #محمدرضا_فروتن رو شنیدم یادم افتاد بچه که بودم یه خواننده ترک بود که بابام همیشه بهم خیلی عادی میگفت این آقا بوده خانوم شده و منم فکر میکردم چه باحال. کاش باباهای شما هم همین کارو میکردن عادی میشد براتون و سرتون رو از تو ش**ت ملت در می‌آوردین. #فروتن

ماجرای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن
ماجرای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن در توییتر بازتاب فراوانی یافته است.

یکی از خبرنگاران به نام Babak Ghafooriazar نیز می‌نویسد: «نیمه دوم دهه ۷۰ ستاره مرد بازیگری سینمای ایران بود. با فیلم‌هایی که فکر می‌کردیم نماد تغییر دوران هستند. ستاره نماند اما نامش همچنان در ردیف بایگران مطرح بود. اگر این شایعه چند ماهه صحت داشته باشد، نشان از شجاعتش در اجرای این تصمیم دارد. #محمدرضا_فروتن.»

بسیاری از کاربران این خبر را (اگر واقعا شایعه نباشد) دستمایه شوخی و طنز گرفته بودند. در این نوشتار به این دست توییت‌ها پرداخته نشده است. چرا که به نظر می‌رسد منجر به ایجاد «سوگیری» برای مخاطب شود. در همین زمینه یکی از کاربران با نام مستعار اورج جورول می‌نویسد:‌ «شمایی که از تجاوز میگی! شوخی با تغییر جنسیت یه آدم هیچ دست کمی از تجاوز نداره. داری اون آدم رو نابود می‌کنی #محمدرضا_فروتن»

یکی دیگر از کاربران نیز می‌گوید مردم بسیاری به صفحه این بازیگر در اینستاگرام رفته‌اند و این مسئله را (که هنوز رد و تایید نشده) دستمایه شوخی قرار داده‌اند. این کاربر به نام maryam 2 می‌نویسد: «ملت همیشه در صحنه رفتن تو پیج اینستاگرام #محمدرضا_فروتن دارن نمک پرونی میکنن. . اما من دارم فکر میکنم اینهمه سال این آدم چه فشار روانی ای رو تحمل میکرده . چقدر براش دردناک بوده. چرا وقتی جای کسی نیستیم قضاوتش میکنیم؟»

مختصری از زندگینامه محمدرضا فروتن

محمدرضا فروتن متولد ۷ دی ۱۳۴۷ در تهران بازیگر، صداپیشه و خواننده ایرانی است و چهار خواهر دارد. در یک خانواده شش نفری با چهار خواهر به دنیا آمد که خودش می‌گوید: «همه‌شان بعد از مرگ مادرم، برایم مادری کردند.»

اوایل دهه 70 به واسطه یکی از دوستانش که عکاس فیلم ها و سریال ها بود به بهرام کاظمی کارگردان که برای نقش کوتاهی در فیلمش به دنبال یک بازیگر تازه کار می گشت، معرفی شد، پس از آن به کلاس های آزاد بازیگری رفت و زیر نظر حمید سمندریان آموزش دید. بعد از اکران مرسدس در سال 1376 تا پایان دهه 70 و اوایل دهه 80 او سوپراستاری سینمای ایران را نیز توأمان با مورد توجه بودن از سوی مردم و البته منتقدان تجربه کرد.

عنوان موفق ترین بازیگر مرد اواخر این دهه بدون شک در اختیار محمدرضا فروتن بود که مجموعه ای از بهترین و مطرح ترین فیلم های آن سال ها را به عنوان جوان اول سینما خصوصاً در نقش های عاشق عصیانگر یا بازی سراسر ستایش شده اش در جاودان فیلم شب یلدا تجربه کرد. فروتن در سال ۱۳۹۰ در اولین سریال تلویزیونی خود به نام از یاد رفته سه نقش متفاوت را ایفا کرد. این سریال توانست بینندگانی را به خود جلب کند.

فروتن توانسته در طی سال های اخیر مورد تشویق جشنواره ها و جوایز نیز قرار بگیرد و همچنان خودش را با وجود نزدیک شدن به سومین دهه فعالیتش در سینما به عنوان یکی از ستارگان مطرح سینمای ایران با کارنامه ای از بازی های خوب و قابل توجه که می تواند همچنان بدرخشد نگه داشته است.

گلونی: ادعای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن شایعه است!

پایگاه خبری گلونی در خبری این ادعا را از سوی شخصی «وکیل فروتن» می‌نامد، تکذیب کرد. این وبسایت می‌نویسد: « به چند ساعت نکشید که وکیل محمدرضا فروتن ماجرا را به کل تکذیب کرد و گفت که ایشان هرگز تغییر جنسیت ندادند.» این پایگاه خبری تصویر زیر را از یک استوی اینستاگرامی منتشر کرده‌ است.

تغییر جنسیت محمدرضا فروتن
گلونی نوشته خبر تغییر جنسیت محمدرضا فروتن شایعه‌ای است که «وکیل» او آن را رد کرده است.

این نوشتار با اخبار جدیدتر به روزرسانی می‌شود …

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ادعای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن در توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر