;
coinex

رویداد پاییز 2020 اپل ؛‌ منتظر چهار آیفون، دو اپل واچ و یک آیپد ایر جدید باشید!

رویداد پاییز 2020 اپل در اواخر سال جاری میلادی انجام خواهد شد و کوپرتینویی‌ها از مجموعه‌ای از دیوایس‌های جدید رونمایی خواهند کرد. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

آخرین گزارش‌ها از برنامه‌های کوپرتینویی‌ها از معرفی آیپد ایر با طراحی جدید و دو مدل اپل واچ در پاییز امسال خبر می‌دهد. اپل قصد دارد که در فصل پاییز یک رویداد برگزار کند و احتمال دارد که در این رویداد از چهار آیفون، دو ساعت و یک آیپد ایر رونمایی شود. تعدادی از محصولات اپل از جمله آیفون 12 (Apple iPhone 12) امکان دارد در پاییز امسال معرفی شوند و هنوز در مورد زمان معرفی و عرضه آن‌ها ابهام وجود دارد.

گزارش‌ها از برنامه اپل مبنی بر فروش ۷۵ تا ۸۰ میلیون آیفون 5G در سال جاری میلادی حکایت دارد که تفاوتی با فروش سال‌های گذشته ندارد، بنابراین این غول فناوری آمریکایی انتظار ندارد شیوع ویروس کرونا باعث کاهش فروش محصولات آن شود. با بررسی بیشتر همراه باشید.

رویداد پاییز 2020 اپل

منتظر چهار آیفون، دو اپل واچ و یک آیپد ایر جدید باشید!

گزارش بلومبرگ نشان می‌دهد اپل قصد دارد که در این رویداد از چهار آیفون جدید مجهز به فناوری 5G با صفحه نمایش اولد شامل مدل‌های 5.4 و 6.1 اینچی و مدل‌های پرو 6.1 و 6.7 اینچی رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

گوشی 6.7 اینچی بزرگ‌ترین گوشی هوشمندی است که اپل تاکنون روانه بازار کرده است. انتظار می‌رود دو گوشی با صفحه نمایش کوچکتر متفاوت از دستگاه‌های سری Pro باشند و همانند عرضه آیفون ۱۰ در سال 2017، در زمانی حدود آذر ماه به بازار عرضه گردند.

آیپد پرو 2019 اپل
آیپد پرو 2019 اپل

به نظر می‌رسد اپل رنگ آبی تیره را جایگزین رنگ سبز آیفون ۱۱ پرو خواهد کرد و آیفون ۱۲ با نمایشگر ۶.۷ اینچی تنها مدل با اسکنر LiDAR مورد استفاده در آیپد پرو جدید خواهد بود. همانند خانواده آیفون ۱۱ سری پرو این دستگاه‌ها دارای فریم ساخته شده با فولاد ضد زنگ و مدل‌های استاندارد دارای فریم آلمینیومی خواهند بود.  آیفون ۱۲ 6.7 اینچی یکی از دستگاه‌هایی می‌توان برشمرد که در این سال‌ها دارای بهبودهای بسیاری خواهد بود.

فناوری Sensor-Shift

در گزارش بلومبرگ همچنین به آیپد ایر جدید با حاشیه‌های کم نمایشگر اشاره شده است. هفته گذشته تصاویری از آیپد ایر جدید منتشر شد که حاشیه‌های کم نمایشگر و همچنین قرارگیری سنسور اثر انگشت تاچ آیدی درون دکمه پاور را به نمایش می‌گذاشت.

این رویداد اپل به چهار گوشی آیفون خلاصه نمی‌شود بلکه این شرکت بزرگ که چندی پیش ارزشمندترین شرکت جهان معرفی شد، قصد دارد در این رویداد دو اپل واچ هوشمند هم به بازار عرضه کند. یکی از آن‌ها جایگزین سری ۵ شده و دیگری جایگزین نسخه پایین‌رده سری ۳ محسوب می‌شود.

رویداد پاییز 2020 اپل

احتمالا شاهد رونمایی از نسخه کوچکتر و ارزان‌تر اسپیکر هوشمند هوم پاد برند اپل نیز خواهیم بود. این اسپیکر همراه با هدفون‌های دور گوشی اپل وارد بازار می‌شود. شرکت اپل پیش از این هدفون‌های دور گوشی بیتس را روانه بازار کرده است ولی این هدفون دارای برند اپل نیستند. شایعات قبلی اپل واچ های جدید را دارای حسگر تشخیص اکسیژن عنوان می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: macrumors

نظر شما در خصوص رویداد پاییز 2020 اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر